Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
What the hell

Tosin

Ei vittu mun ajatukset vaeltaa taas jonnekin minne ei pitäis lmaoooo

Um... Interesting? PLS

Ughhhhh i'm telling you eunkwang is the sexiest member of btob and MAYBE yuto is the sexiest member of pentagon.... Or hui.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
No ei voi taas muuta sanoa kuin että: minkä taakseen jättää..................

I mean especially lee chaeyoung 🙄

The way i LAUGHED oikeesti

Katoin vaa sen soittolistaa silleen.... Jaahas taas mä oon tässä kohassa :Dd

Ja kenen syytä SE oli??????????

Eipä kenenkään muun vissiin ku eunkwangin :-----------D

Niin NYT ALAN PIKKUHILJAA OLEE SITÄ MIELTÄ ETTÄ TÄLLE TOISTEN IHASTUSTEN AIHEUTTAMILLE IHASTUMISILLE ON SAATAVA LOPPU 😅

Joo ja onpa tässä taas kyse muistakin esim eunhyuk taeil j-hope jne you name it

Niin kun huomaat että taas ollaan täällä......

Nii. Alat olla sillee.......... Vittu juuh..........

Honestly.........................................

H o n e s t l y

Wait

Mul on Spotify hauissa peräkkäin soittolistoja yms. liittyen näihin (tässä järjestyksessä): eunkwang hui yuto hongjoong tõnu dahyun mina tzuyu chaeyoung (lee) eunhyuk hobi taeil changsub

Thank you very much

Kun katon tota sumaa ni oon sillee ei luojani mun 🙄🙄🙄

Mutta miks kaikkien sukunimi on lee??? Noista hui ja chaeyoung ja eunhyuk ja taeil ja changsubie 🙄 k

Lee lee lee lee lee everywhere calm the heck down ja muutenkin🙄

Ei vittu huutonauran

Btw en PIDÄ TÄSTÄ BIISISTÄ

YHHHHHHHHHH

miks

Oon iha väsyny mut miks nauran ku kaikkien noiden kpop ihmisten joukossa tuolla on tõnu :---------D sillee hei olen ainut joka ei ole kpop idoli. Vittu seissssssss

Ja siis löysin aivan täydellisen soittolistan tän hetkiseen moodiin ei vittu

Tää kuvastaa jopa mun tän hetkistä huutis ja hämmennys mielialaa

Kun et tiedä itkisitkö vai nauraisitko

It makes you wonder
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Joo taeil on kyllä paha ja siitä ei pääse mihinkään ja en halua ei vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
+ miks smut aiheuttaa mussa vitullisen uteliaisuuden silleen I AM IN NEED mutta samalla se aiheuttaa repulsion (ainakin joskus)

Eikä se vaadi edes smuttii sinänsä tai yhtää mitään koska ihan ku en ajattelis ilman niitäki kaikkii PERVERT THINGSSSSS 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 miks te tuhootte mut 🥵

Niiku lääh puuh 🙄🙄🙄🙄🙄 😭😭😭😭😭 senki saatanat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922

YEA SHUT THE FUCK UP



se kun luulet päässees yli mutta ei et koskaan pääse

Minä: hmm miten pääsisin yli
Mutta then again minä: haha et pääse koskaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
You people...............


MÄ VAAN SANON että yläasteen sekoilut oli lasten leikkiä verrattuna tähän. Vähän kuin harjoitusta seuraavaa leveliä varten 🙂

Tai sitten oon unohtanut että sekin oli jo kamalaa

Mutta sillon en sentään kuolannut yhtään ainutta kpop idolia joten.... Great i guess???????????

Paitsi että ei............ Kuolasin jenkkejä ja brittejä joten ei sen parempi mutta VITTU NYT

ihan sama yhtä helvettiä kaikki ja mikää ei oo muuttunu xd

Eikä ne suomalaisetkaa (tai virolaiset) sen paremmalta tunnu vaikka on helvetin lähellä mutta vittuakos se auttaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Paitsi actually oon jopa puhunu tommyn kans ja se tuntuu vieläkin ihan vitun epätodelliselta vaikka se oli joskus 2016. Itse asiassa puhuin sen kanssa useammin kuin kerran ja se jopa muisti mut.

Joten.................. Se on jo aika vitun paljon mutta mitäs siitä jäi jäljelle: kaipaus ja sydänsuru ihan yhtä lailla i guess

Paitsi luulin etten tykkää tommyst enää mutta u know things happen and that's what it is
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Se kun luulet siirtynees eteenpäin jonku kuuden vuoden jälkeen mutta et ookaa

Motherfucker
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Jaa ratm nostaa muistoja pintaan ja jos tässä on killing in the name niin voi vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Soad taas jostain kumman syystä muistuttaa siitä kun rakastuin hobiin (ja tiedän kyllä miksi, i think i remember it lmao)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Soad taas jostain kumman syystä muistuttaa siitä kun rakastuin hobiin (ja tiedän kyllä miksi, i think i remember it lmao)
Voi vittu siitä on aikaa.. 2019 alkupuolisko pls ftw






But YEA SO THERES THAT

mut

Honestly nykyään dear agony on sellanen meme biisi koska oon aina silleen I FEEL NOTHING ANYMOREEEEEEEE niinku siit on tullu joku random juttu mitä viljelen joka paikkaan

En ehkä tähän kesuun mutta muuten

Eka itkin sille biisille mutta nyt oon vaa sillee LOL I FEEL NOTHING ANYMORE XDDDDDDDDDDD

It's all just a meme now

And i mean all of it

It's just a joke lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Niiku jokainen mun ihastus ja jokainen tuskallinen hetki ja itkukohtaus: just a meme lmao idc anymore haha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ku en mä tiedä tuntuu että sillon kun en itke aivan helvetisti niin sit sillon järjestän näit huutis kohtauksia

Mun kaks moodia :------D

Maanis-depressiivisyys 🙄 no ei ny, tuskin tää sitä on vaikka muutoin mulla kyllä menee fiilikset ihan miten sattuu

En kestä ku pari päivää sitten olin itsemurhan partaalla ja nyt oon sillee joo sattuu edelleen mut nyt vaa nauran

En oo itkeny "pitkään aikaan" lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Oikeesti huudan sille hetkelle oikeest vaikka sillon se oli kamalaa mut nyt se naurattaa???????? Sairast mut....

Olin oikeest vaa sillee ku itkin eunkwangii niiiiiiii paljo ni kelasin suht tosissani et mitä jos vaa päätän tän tähän, et onhan tätä jo tarpeeks kauan kestänyt

(Paitsi ei mulla ollu kyllä mitää millä oisin sen tehny joten idk)

Mutta sitten jotenkin havahduin ja nyt oon taas siinä tilassa että ennemmin pelkään kuolla joten en VITUSSA :D lmao en siis siinä mielessä oo itsetuhoinen lmao juoksen karkuun viikatemiestä 👀 ja vikisen että en uskalla kuolla

Tästä tulee mieleen se changsubin "i don't wanna die i'll live to 100 years old"
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 It was cute

My changsubie

REALLY I'M FALLING

on a sidenote

My subsubsubie 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

joo ja nyt siis tuntuu jotenkin että ei oo vaaraa itsemurhasta i think mutta tokihan muu itsetuhoisuus on edelleen hyvin mahollista mutta joku ittensä lyömine on aika pientä sinänsä.

En oo kyllä sitäkään tehny varmaan ainakaan pariin viikkoon? Ehk

And you know that's good

Mut juuh

Really i'm falling for cs

Tai oonhan mä tykännyt siitä jo kauan en mä nyt vasta oo siihen rakastumas mut siis idk it's just so bad atm

Sheesh

I hate yall

Ja taeil on maailman törkein oikeest MÄHÄ SANOIN ETTÄ SE ON HUIN OHELLA YKS PAHIMMIST

kyllähän se siellä melko lailla pahimpien joukossa on nimittäin

Huoh kuinka kaipaankaan aikaa ennen eunkwangia changsubia taeilia huita ja yutoa

i fucking can't miten voin tuntee taas/edelleen samoin

vitun taeil

Elämäni mies (paitsi että siis yksi niistä)

I mean my husbands are SO 😭😭😭😭😭😭😭😭 SHEESH 😭😭😭

but so are my wives 😒😒😒😒😒😒😒😭😭😭😭😭😭 at least i'm really falling for dahyun i don't know what even??????????????

W I F E

😖😖😖😖😖😖😖 Not this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Yyh

Dahyun

Taeil

Abua

Although luin jokin aika sitten yhen eunkwangie skenaarion ja vittu when i tell ya...... Se on niin outoa miten paljon jonku skenaarion lukeminen voi saada perhosia vatsaan??????? Okei?????????

Niinku iha oikeasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Siis mitä VITTUA XD

aaaaa

Minä kun näin yhtäkkiä vitun intense unta villusta:

Ja oikeesti en liiottele. Se uni oli melkeinpä samaa luokkaa ku ne hui-unet. Oikeesti, it basically broke my heart. Ei vittu. Oon vieläkin jotenkin ihan..... Shokissa ja traumatisoitunu siitä. Nousin siin jotenki istumaa ja olin sillee mitä vittua mä rakastan sitä 😭😭😭 aaaaaaaa. Taas kerran se oli todellisempaa kuin todellisuus niiku en enää jaksa teitä KETÄÄN shut up vittu xd niiku..... Shut the fuck up, all of you 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 niin paljon traumaattisia unia.

Ja totta kai mulla soi päässä tällä hetkellä SEKÄ pentagonin alien ETTÄ block b:n don't leave 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Honestly haistakaa home
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En voi ymmärtää miks nään esim huista ja villusta tommosia unia mut esim eunkwangista en sillee muista yhtään ainutta unta joka ois ollu NOIN tolkuttoman intense. Siis jotain sellasii jotka on ollu vähän sinnepäin mutta ei noin pahoja ehkä kuitenkaan??? Siis ku noi on kai jotenkin erilaisia... Näät kaiken niin jäätävän selkeesti siinä ja tunnet niin intensiivisesti jotenki. En tiiä mitä saatanaa se on mutta :o

Siis en tiiä ees mitä siin unes tapahtu tai sillee niit on aina vaikee selittää sanoilla mut muistan sen tunnelman tavallaan ja sen intensiivisyyden ja et mitä näin mut sitä on aina vaikee selittää sanoilla. But yeah well. Mut kaikki mitä voin sanoo: se oli iha vitu söpö :/ ei se tosin mikään uutinen ole, ofc se on söpö mun unissa kun se on oikeestikin

Yeah idk mikä mua vaivaa

Ofc i'm normal

Oon normaali sinänsä mut kyllähän se vähän hämmentää ku oon kuitenkin aika erilainen muihin nähden. Siis nää ihastusasiat aina saa mut aattelee näin. Ikäjutut ainaski. Fr villu timppa tõnu ne on kaikki sellasia et ne saa mut aattelee et mikä helvetti mua vaivaa. Et jotenkin hämmentää edelleen mua itteeniki mut ei kai siinä sellast se o, i guess

Jippii vittu 😭 mitä tästäkin nyt sit ajattelis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Voi vittu Chris why you always haunt me

Lmaooooo i

I can't believe it voi viddujen kevät

Chrissyyyyyy :cc

Se vitun haastattelu oml mis chris on silleen i have a low libido ja sit neil: oh i have a high libido 😭😭😭🤟 byeeee

Bitch pleaseeeee

Mut HONESTLY en voi olla ajattelematta että siinä on kuin mun kaks puolta xDD joskus oon chris, joskus oon neil 💀💀💀💀 seis heti 😭😭😭😭😭 ok idk but...

Haha jinjja 🙄

What are yall DOING

WHAT

are you all on drugs pls 😭😭😭😭😭🤟 i know i am even though i'm actually not


En vaan ymmärrä miten rakkaus ei ikinä katoa lmao it's been proven now koska jopa chris on edelleen mun ajatuksis yall what the fuck now

What the hell we gon do now 😭







Idk idk what the hell i'm 😭😭😭😭 apua minä hukun (oikeesti muistelisin et toi oli ehkä sillon joku krisun heitto ja viljelen sitä koko ajan jonnekin vielki ok)

Oikeest what rakastan niin paljon tiettyjä ihmisiä bye

My frayromantic ass 😭😭😭 miks AINA

Vittu AINA

en kestä enää :D huoh frayromantic life chose me i guess then
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ah hating myself
Hating this

Chrisseki ollu yli vuoden basically yup yup yup great

Uh i love this 😑😑
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
WHAT

i'm weak asf kill me


Ok i can't do this anymore :DDDDDDDDDDDDDDD

SE TUNNE KUN

ah en voi enää ymmärtää

Mut siis se tunne kun: Timppa tõnu villu eunkwang yuto hui taeil Santtu chrisse Arto eunhyuk




Oikeest MÄ KUOLEN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mistäköhä vitu roskiksesta mä vedän nää aina

Cause yall are trashhhhh 🙄🙄🙄❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Oikeest lemme fucking breathe omlllllll

Niiku kummeli vennaskond jmke btob pet shop boys pentagon block b super junior ja kaks random säätäjää Petroskoista (vaikka arto vissiin nykyään asuukin suomes)

I mean OF COURSE

OF COURSE they are the greatest loves i ever had

WHAT ELSE DID U THINK lmao

I mean it's just kpop, petroskoin sankarit, virolaiset ja yks suomalainen niin ja tietenkin yks britti:] huhuhu fine

Paitsi että arto on kans periaatteessa suomalainen uhhhhhh kaks suomalaista siis basically vau

Mutta ei se oo se ongelma vaan ongelma on siinä etten TUNNE KETÄÄN NIISTÄ joten ei jeesus kristus ja hyvää päivää vittu 😶 niin se menee

Kun on idiootti niin silloin on idiootti 👀

Sitä paitsi....... Kun luulit että oot jo yli artosta ja santusta....

Mut ei koskaan
 
Ylös Pohja