Aaaaa KUTITTAA
"Jos oireet ovat selvät, eli kutinaan liittyy kokkareinen valkovuoto tai antibioottikuurin jälkeen alapäätä kutittaa, niin hiivatulehduksen voi hoitaa emättimeen laitettavilla voiteilla ja kapseleilla, joita saa apteekista ilman reseptiä. Yleensä hiivatulehdus rauhoittuu niillä muutamassa päivässä."
ELIKKÄS ei? Ei oo kokkareista valkovuotoa ja no antibioottikuuri oli kyllä silloin mutta kyllä sitä kutitti jo ennen sitä kuuria. Eli ei siis voi tuota tehdä....... Mikähän auttaisi? Ehkä se jos sen pillun voisi pestä joka päivä mutta kun ei voi. En yksinkertaisesti pysty. Sittenhän sen tietysti voisi helposti suihkuttaa ohimennen jos vessassa olis se sellanen pikku suihku niin kun jossain vessoissa on. Mutta täälläpä ei olekaan. Niin sit pitäs mennä joka ikinen päivä ihan normi suihkuun ja vaan sen takia että voi nopeesti pestä pillun? Ei vaan jaksa vaikka kuinka kutittaa 😭😭😭 ja nyt viimeks oon pessyt sen muutenkin tiistaina ja sitä ennen lauantaina, että ei nyt tuossakaan mikään ihan hirveä väli edes ole 😭 ja silti vain kutittaaaaa 😭 voi tätä elämää. Jos olis penis olisko helpompaa vai kutiaako nekin yhtä helposti 😑😂 no, ei tää mukavaa ole mutta toisaalta oon tottunut.. sitten koko ajan on vain sellanen fiilis että aaa haluun suihkuun mutta jos se suihkukaan ei sittenkään auta siihen? 🤔 no, parempi kokeilla tänään jossakin vaiheessa jos se auttais. Vaikkakin en oo ihan satavarma että jaksanko mutta toivotaan.. että jos jätän taas hiukset pesemättä ja pesen vain pillun ja mahdollisesti kropan. On se kyllä silti rankkaa ja hankalaa. :D
Voe voe. Mutta parempi ainakin näin jos ei hiivatulehdus oo. Mutta hullu kutina ja taas kerran alkkarit ihan märät (tai kosteet) vaikka vaihdoin ne... Okei en oo varma milloin vaihdoin sittenkään. Meinasin sanoa eilen mutta en ookaan varma milloin se oli. Tai sitten se olikin silloin kun viimeksi kävin suihkussa????? No kuitenkin. Kosteet on jo 😩
VAIKEAA
en minä edes muista, esim eilen en olisi millään muistanut vaihtaa alkkareita, ei käynyt mielessäkään. Se siitä "vaihda alushousut joka päivä" säännöstä kun Eihän täällä mitään muista tai siis Minä en ainakaan muista yhtään mitään. PERUS. Ei toimi tollaset asiat sry.
Miten paljon parempaa elämä olisikaan jos ei olisi genitaaleja..