Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vielä 2021 muistin sen varmasti ainakin alussa..... Mut en sillonkaa välittänyt silleen....... Mut 2022... Alko pikkasen enemmän kiinnostaa 🙃😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Aaaaa KUTITTAA

"Jos oireet ovat selvät, eli kutinaan liittyy kokkareinen valkovuoto tai antibioottikuurin jälkeen alapäätä kutittaa, niin hiivatulehduksen voi hoitaa emättimeen laitettavilla voiteilla ja kapseleilla, joita saa apteekista ilman reseptiä. Yleensä hiivatulehdus rauhoittuu niillä muutamassa päivässä."

ELIKKÄS ei? Ei oo kokkareista valkovuotoa ja no antibioottikuuri oli kyllä silloin mutta kyllä sitä kutitti jo ennen sitä kuuria. Eli ei siis voi tuota tehdä....... Mikähän auttaisi? Ehkä se jos sen pillun voisi pestä joka päivä mutta kun ei voi. En yksinkertaisesti pysty. Sittenhän sen tietysti voisi helposti suihkuttaa ohimennen jos vessassa olis se sellanen pikku suihku niin kun jossain vessoissa on. Mutta täälläpä ei olekaan. Niin sit pitäs mennä joka ikinen päivä ihan normi suihkuun ja vaan sen takia että voi nopeesti pestä pillun? Ei vaan jaksa vaikka kuinka kutittaa 😭😭😭 ja nyt viimeks oon pessyt sen muutenkin tiistaina ja sitä ennen lauantaina, että ei nyt tuossakaan mikään ihan hirveä väli edes ole 😭 ja silti vain kutittaaaaa 😭 voi tätä elämää. Jos olis penis olisko helpompaa vai kutiaako nekin yhtä helposti 😑😂 no, ei tää mukavaa ole mutta toisaalta oon tottunut.. sitten koko ajan on vain sellanen fiilis että aaa haluun suihkuun mutta jos se suihkukaan ei sittenkään auta siihen? 🤔 no, parempi kokeilla tänään jossakin vaiheessa jos se auttais. Vaikkakin en oo ihan satavarma että jaksanko mutta toivotaan.. että jos jätän taas hiukset pesemättä ja pesen vain pillun ja mahdollisesti kropan. On se kyllä silti rankkaa ja hankalaa. :D

Voe voe. Mutta parempi ainakin näin jos ei hiivatulehdus oo. Mutta hullu kutina ja taas kerran alkkarit ihan märät (tai kosteet) vaikka vaihdoin ne... Okei en oo varma milloin vaihdoin sittenkään. Meinasin sanoa eilen mutta en ookaan varma milloin se oli. Tai sitten se olikin silloin kun viimeksi kävin suihkussa????? No kuitenkin. Kosteet on jo 😩

VAIKEAA



en minä edes muista, esim eilen en olisi millään muistanut vaihtaa alkkareita, ei käynyt mielessäkään. Se siitä "vaihda alushousut joka päivä" säännöstä kun Eihän täällä mitään muista tai siis Minä en ainakaan muista yhtään mitään. PERUS. Ei toimi tollaset asiat sry.

Miten paljon parempaa elämä olisikaan jos ei olisi genitaaleja..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lueskwlin asiasta ja vaikuttaa siltä että kyseessä EI voi olla:
- sukupuolitauti
- bakteerivaginoosi
- hiivatulehdus


No MITÄ jää jäljelle? Ei mitään. Virtsis? En mä tiedä sattuuko mua kustessa. Ei kai? :D

No eihän mulla sit varmaan oo yhtään mitään. Miksi sit kutisee? :D ja tuoksuu melko voimakkaasti kuitenkin. En tiedä onko se haju epämiellyttävä, mutta suht voimakas se silti on. En ymmärrä todellakaan. Mun mielestä kaikki on suljettu pois. Tai sitten se ei oo mikään noista niiku mikää tulehdus tai sellanen mutta johtuu vain siitä ettei pese tarpeeksi usein. No voi kiesus sentään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kuinka olla tarpeeksi toimelias ja energinen että jaksaa pestä pillun joka päivä 🤔🤔🤔🤔🤔🤔 hmm hmm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Joka saaaakelin päivä kipuat alakertaan ja se sama saatanan rumba. Ja viel vatsakivuissakin mahdollisesti. Ja viel kun erään huoneen kautta mennään sinne niin kuinka jaksat joka saatanan päivä olla silleen onks toi nukkumas vai ei, voinko mennä suihkuun etc. Kyllä ei asiat toimi. Suihkun ei ikinä pitäisi olla kenenkään makkarin yhteydessä...... Sitten kun siellä nukutaan päivälläkin niin jeppistä. Tai sitten kun itse olet yöllä hereillä ja haluat suihkuun ja siellä nukutaan niin jeppistä. Taas on oltu kyllä niin hiton einsteineja tässä. Aiemmin se oli vain jokin vähän kuin varastohuone eikä makkari, huoh..

KYLLÄ EI TOIMI JUTUT :D

ei perkele että on vaikea elää pillun kanssa. Siis joka ikinen päivä mun pitäs tonne kivuta? Älä unta nää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
ei perkele että on vaikea elää pillun kanssa. Siis joka ikinen päivä mun pitäs tonne kivuta? Älä unta nää.
Aijaa no ei se peniksen kaa ois sen helpompaa: "Penis pitää pestä vähintään kerran päivässä" TSIISUS like how? Joten jokaisen pitäs pestä oma alapää about kerran päivässä? KUINKA?? K U I N K A? sitä kysyisin vain. Älä luulekaan :D vaikka joka toinen päivä vielä just ja just, tai joka kolmas päivä, saattaa jaksaakin, mutta joka päivä? Ei kyllä mitenkään. Ja se riippuu niin kaikesta, aina ei jaksa kuin korkeintaan kerran viikossa, joskus voi jaksaa just ja just joka toinen päivä. Että mieti sitä 😩😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mitä helvetin superihmisiä nämä jotkut sitten on?

Niin.. kyllä minäkin varmaan jaksaisin jos olisi vittu käsisuihku ja voisi siinä samalla kusemisen yhteydessä huuhdella vain........ Eihän se ole kovin vaikeaa... Kun ei ole niin ei ole.......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
On jano

Mut oikeest miks Ellinoora on ulkonäöllisesti täydellinen esikuva mulle XDDDD tää on sit pelkästään hyvällä sanottu niin molemmat ollaan läskejä naamasta ja läskejä muutenkin (pelkästään hyvällä sanottu fr läskiys on hyvä asia jos joku ei sattunu viel tietämää, niiku kaikki clueless tyypit ei sitä tiedäkään) JA se on jopa 160 senttii kuten mäki 😂

YAS 😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oikeest ne jotka ei vielä tiedä läskiyden olevan hyvä asia on kyllä clueless affffffff 😌😌😌😌 stupid ☝️😌

Tai nii, läskiyden/pulleuden. No, sama asia anyways.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"i'm pretty, i'm pretty cute and i'm pretty smart"

Joo no kaiken muun allekirjoitan mutta omasta FIKSUUDESTANI en menis takuuseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Näin suunnilleen VUOSI ton viestin jälkeen! En vieläkään keksi muuta selitystä sille et mitä sw vois tarkottaa. Kun vaan sen et se on OIKEESTI mun tuleva mies 🤦🏻‍♀️ sairast
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En haluaisi olla tyhmä ja kuvitella mahdottomia mutta ei toi vaan voi olla mitään muuta? Siis ei vaan voi tarkoittaa mitään muuta. Se oli liiankin selvä ennustus, ihan oikeasti.

Aaa D:

Ja koska se oli täysin randomi mies 😂

Niin lisää uskottavuutta

Kun se ei ollu kukaa mu ihastuksista

Sillosista ihastuksista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vittu kuinka vihaan tätä mut on sen oltava meitsin ukko nimittäin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Heti ku joku keksii uskottavamman selityksen niin ok käy mulle mut toistaiseksi en oo ainakaa keksiny viel et

Jos oon uskonu siihen jo ennen ku oon ees halunnu erityisesti uskoa niin

Kai se kertoo jo tarpeeks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Silloin en uskois jos oisin ollu ihastunut siihen jo. Jos se ois tullu jo valmiiks mun ihastuksest sillo tietysti oisin sillee juu sä näät mitä sä haluut nähä. Mut jos se tulee random miehestä niin enpä vissiin sitte nää mitä haluun nähä se ois tullu ENNEMMIN L:stä nimittäin siinä vaiheessa sitten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sillee ottaa jonku täysin random miehen tuolt jostai sivusta ku L ja A ja villu ja tõnu muun muassa on siinä niiku ihastusjoukkona 😂 sit ottaa sielt sivusta jonku random seo eunkwangin ja on vaa sillee hei must tuntuu et tuo on mun mies joskus

Niin älä nyt viitsi sanoa enää tässä vaiheessa että se ei oo totta XDDDDD hehehe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niin naurettavaa ku olin sillee "seo eunkwang? KUKA on seo eunkwang en oo kuullu"

💀

but you didn't know yet
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sitte ku lähin sielt mestast kävin vissii kusel viel siin tai jotai ja muistan kuinka sii vaihees viel pohdin et hmmmmm sekö muka mun tuleva mies?

💀💀💀😭😭😭😭

Voiii helv
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Voiiiiii helv oikeesti if you open your eyes then you see it's true 💀😭

Avaa silmäsi ja katso

Mutta i'm denying mutta totta se on

🙂
 
Ylös Pohja