Käy kävelyllä, hengitä happea, hymyile vastaantulijalle. Mene lähibaariin yhdelle bisselle ja juttele naapuripöydän tyypille ihan tavallisia juttuja. Käy leffassa, teatterissa tai konsertissa. Nää on mulle tärkeitä juttuja! Ja avaa paljon ovia...
Onko se ollut pelkkää unelmointia? Siis se eunkwang... tiedostaen, ettei toteudu...Enhän minä tässä olekaan yrittänyt saada ketään.......
Näitä olen tehnytkin.. ainakin joskus.Käy kävelyllä, hengitä happea, hymyile vastaantulijalle. Mene lähibaariin yhdelle bisselle ja juttele naapuripöydän tyypille ihan tavallisia juttuja. Käy leffassa, teatterissa tai konsertissa. Nää on mulle tärkeitä juttuja! Ja avaa paljon ovia...
Tietenkin, siis sillein etten ole tehnyt asialle mitään. Noh , enhän olisi voinutkaan toki :D tai ei ainakaan itselleni tule mieleen mitä olisin voinut tehdä asialle..Onko se ollut pelkkää unelmointia? Siis se eunkwang... tiedostaen, ettei toteudu...
Niin... aika kallista ottaa lento Souliin ja mennä keikalle... ja sitten pyrkiä juttusille... Helpompaa mennä ovesta ulos ja harrastaa sosiaalista kanssakäymistä mahdollisten potentiaalisten vastaantulijoiden kanssa. Tai mennä sinne baariin? Tinderiä en osaa suositella, kokemusta ei ole! Veikkaan, että se on enempi pinnallista seksinhakemista, siis ohimenevää...Tietenkin, siis sillein etten ole tehnyt asialle mitään. Noh , enhän olisi voinutkaan toki :D tai ei ainakaan itselleni tule mieleen mitä olisin voinut tehdä asialle..
Niin ja ei ole edes rahasta kiinni sinänsä vaan ennemmin siitä etten pysty mennä tällä hetkellä ulkomaille, siis henkisesti. En vain pysty jotenkin. En myöskään osaisi yksin, joten siellä olis välttämättä oltava joku mukana, ja siltikään en varmaankaan pystyisi.. en ainakaan tällä hetkellä pysty näkemään itseäni lentokoneessa oikeastaan.Niin... aika kallista ottaa lento Souliin ja mennä keikalle... ja sitten pyrkiä juttusille... Helpompaa mennä ovesta ulos ja harrastaa sosiaalista kanssakäymistä mahdollisten potentiaalisten vastaantulijoiden kanssa. Tai mennä sinne baariin? Tinderiä en osaa suositella, kokemusta ei ole! Veikkaan, että se on enempi pinnallista seksinhakemista, siis ohimenevää...