Aihe vapaa En tiiä saatana

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Käy kävelyllä, hengitä happea, hymyile vastaantulijalle. Mene lähibaariin yhdelle bisselle ja juttele naapuripöydän tyypille ihan tavallisia juttuja. Käy leffassa, teatterissa tai konsertissa. Nää on mulle tärkeitä juttuja! Ja avaa paljon ovia...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Käy kävelyllä, hengitä happea, hymyile vastaantulijalle. Mene lähibaariin yhdelle bisselle ja juttele naapuripöydän tyypille ihan tavallisia juttuja. Käy leffassa, teatterissa tai konsertissa. Nää on mulle tärkeitä juttuja! Ja avaa paljon ovia...
Näitä olen tehnytkin.. ainakin joskus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Onko se ollut pelkkää unelmointia? Siis se eunkwang... tiedostaen, ettei toteudu...
Tietenkin, siis sillein etten ole tehnyt asialle mitään. Noh , enhän olisi voinutkaan toki :D tai ei ainakaan itselleni tule mieleen mitä olisin voinut tehdä asialle..
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Tietenkin, siis sillein etten ole tehnyt asialle mitään. Noh , enhän olisi voinutkaan toki :D tai ei ainakaan itselleni tule mieleen mitä olisin voinut tehdä asialle..
Niin... aika kallista ottaa lento Souliin ja mennä keikalle... ja sitten pyrkiä juttusille... Helpompaa mennä ovesta ulos ja harrastaa sosiaalista kanssakäymistä mahdollisten potentiaalisten vastaantulijoiden kanssa. Tai mennä sinne baariin? Tinderiä en osaa suositella, kokemusta ei ole! Veikkaan, että se on enempi pinnallista seksinhakemista, siis ohimenevää...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niin... aika kallista ottaa lento Souliin ja mennä keikalle... ja sitten pyrkiä juttusille... Helpompaa mennä ovesta ulos ja harrastaa sosiaalista kanssakäymistä mahdollisten potentiaalisten vastaantulijoiden kanssa. Tai mennä sinne baariin? Tinderiä en osaa suositella, kokemusta ei ole! Veikkaan, että se on enempi pinnallista seksinhakemista, siis ohimenevää...
Niin ja ei ole edes rahasta kiinni sinänsä vaan ennemmin siitä etten pysty mennä tällä hetkellä ulkomaille, siis henkisesti. En vain pysty jotenkin. En myöskään osaisi yksin, joten siellä olis välttämättä oltava joku mukana, ja siltikään en varmaankaan pystyisi.. en ainakaan tällä hetkellä pysty näkemään itseäni lentokoneessa oikeastaan.

Niin no siis, vastaantulijoiden kanssa mua ei kiinnosta jutskailla ikinä, ja baarissa käyn harvemmin. Viimeksi oon ollu varmaan vuosi sitten tai jotakin. Ettääh hmm :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Literally katoin kuvii villust facebookis ja eunkwangist instas ja sydän hakkaa aivan hulluna ja oon vaa tällee:

🤔😂

Literally minä täs tilanteessa on toi muidu....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Minä kattomassa villun pärstää tässä nyt neljättä vuotta: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ja vielä kun sydän hakkaa vielki hulluna 🤣🤣🤣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Wtf katoin hueningkaita 2 sekuntia ja olin heti sillee i love youuuuuuuuuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hgffddghjkkj

Joo tällä kertaa näin unta ainakin eunkwangista ja vegardista...... Molemmat oli ihan tosi hhhhhhhh...

Eunkwang oli NIIN komee siin

Ah 😭😭😭💔

Sit vegard mun mielestä oli jossain suomessa ja yritti puhuu suomee ja se kaikki oli niin söpöä näköjään siis rakastuneita siihen vieläkin ollaan

Siis mun mielestä se oli vegard...

Ja sinänsä it would make sense koska ajattelin eilen sitä norges herligste sarjaakin jotem siitä se sit hyppäs mun uniin 😖

Siis nyt oikeesti

Vegard on 9 vuotta vanha ihastus

9

Ja tuntuu vieläkin että oon sulaa vahaa

Mutta vain joskus

Mut silti tuntuu joten näköjään en ole yli

Turha siis odotella eunkwangista tai villusta yli pääsemistä ihan näillä näppäimillä..............

Siis vegard on niin vitu ihana

Oon nii rakastunu vielki

Ei pysty 😂

Mut kosk 9 vuotta ni oon aika tottunu tähän juttuun :'D

Huening kai sillee 1 vuos nii on kyl ihan vauva-asteella tämäkin rakkaus vielä

Eunkwang myös koska 1 vuosi sekin

Villu 3 vuotta niin se on vähän vanhempi rakkaus jo

Mut sekin on niin vähän verrattuna 9 vuoteen 😂😂😂😂😂😂🗿

Anna mun nauraa.

Nyt mietin sitä kun truckers Hitch tuli joskus 2014 tai 2015 mun mielestä ja se oli niin random aikaa ja olin edelleen kuses mut siin vaiheessa se oli ollut jo jonkun aikaa et ei enää niin uus juttu


En kestä ku tää vegard juttukin alunperin lähti vain telkkarimainoksesta
..... En kykene teiän kans :Ddd

Literally näin sen telkkarimainokses vaa ja se lähti sitten siitä. Sit kai googlasin ja ei aikaakaan kun jo latailin kuvia siitä 😌

Äh älkää jaksako.... Some of these people.......... I swear...............

Mut tää on hauska:

Me: *looks at kai*
Me: i like boys 🥺
Me: *looks at vivi*
Me: i like girls 🥺

😂 its true.

Literally what mun on edelleen vaikee ymmärtää että ihmiset ei löydä sekä tytöistä että pojista edes YHTÄ ihastusta molemmista??????? Siis ei sillä et tarvis. Mutta en vaan ymmärrä miten? Mulla se on ihan automaattista. I look at kai and i'm in love. I look at vivi and i'm in love. Ja niin edespäin 😶 en vain ymmärrä muita kuin biseksuaaleja. Lols.

Mutta joo on vain jotenkin niin luonnollinen juttu että hassua ajatella että jonku mielestä se EI oo luonnollinen juttu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No mitä vittuu nii truckers Hitch tuli syyskuussa 2014. Ja vegard juttu ALKOI kesäkuussa 2014. Sit olin vaa sillee EI OLLU NII UUS JUTTU ENÄÄ. et täs sen oikeesti huomaa miten pitkä aika tollanenki on olla ihastunu! :d vähän niinku eunkwanginki kaa joskus lokakuus -22 olin jo sillee viiittuuu miten mä oon vielki tässäääääää :D kyllä se vaan tuntuu ihan vitun pitkältä sitte
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
On siis 3 kuukauttakin on ihan tosi pitkän tuntunen aika olla ihastunu 💀 nii you can imagine how i feel nowadays about vegard oon oikeesti silleen eiks tää ikinä lopu

Ja tiedän ettei lopu koska jos se ei lopu 9 vuodessa se ei lopu koskaa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis muistan vielki niin hyvin miten pitkältä se 3 kuukautta tuntu

Ja siis se onkin

Kyllä se silloin pitkältä tuntuu kun alkaa olla jo muutama kuukaus takana

No siis valehtelematta eunkwangist olin jo heinäkuus -22 eli siis ei kuukauttakaan vielä ja se tuntui jo pitkältä ajalta.. on jotenki sillee et ku on pari viikkoa menny nii se tuntuu sellaselt et noniin eiks alkais jo riittää, tiäks..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
How can you just LOOK at someone and your genitals get MILDLY turned on :D me looking at vivi feeling something VERY mild going on with my pussy but STILL even though its mild its WEIRD. that it can happen JUST looking at someone. Eikä se ollu ees mikää SEXY performance kai? Se oli vaa short compilation vid and idk i was just a bit turned on but like how 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 i will never understand

JUST LOOKING at someone

And it wasnt even eunkwang this time it was Vivi????????? What the actual hell??????????


No need to question if i like a girl sexually or not 🗿


THAT MOMENT WAS UNREAL WTF :DDDDDD

en edes odottanut tota
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Then i can look at some only fans type of girlie and i feel literally nothing like no attraction whatsoever

But vivi? Sure.

Mikä vitun demiseksuaalisuus...... Tai siis ei edes demiseksuaalisuus mutta sellainen että tunnen mitään seksuaalista vaan ihastuksiani kohtaan näköjään.. muut on silleen ööh ei todellakaan??? :D theres no sexuality outside of romantic feelings... None.. :D siksi en ymmärräkään niitä joilla on.. :]
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
And also explain how you can always be horny or always be not horny, how doesnt it change a lot?????? It changes a LOT for me i go from one end to another almost like i'm ace and then i'm hypersexual for one week.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I'm basically ace for months then i can be hypersexual for one week thats how it goes i just love my life

Of course i relate to aces
Of course i relate to the horny people :D

Etenkin eunkwangin suhteen sain tietää millasta on olla horny 🙂

Omfg i'm horny bc of him right now xd vähän

Hes hot

I want 😭

Hes pretty

I want to feel him close to meee 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
WtF 4 MINUTES LOOKING AT HUENING KAI AND i cant bare the cuteness

I LOVE HIM


no but literally i was lookin at kwang and i died i'm so in love with him

I'm in love with eunkwang kai villu vegard vivi and taeil

At least

Duh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
😂😂😂😂😂😂😂😂 omg psykoosit on tätä tasoa

Oikeesti nauran ihan helvetisti 😂
 
Ylös Pohja