Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ahaa.

Deezer pakkosyöttää mulle seksuaalisia kappaleita xD en tiedä miten suhtautua koska toisaalta memes mutta...... Mutta :DDDDDDDDD mitä vittuaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vaikka just sanoin että villu ja Timppa ON lääh ja puuh MUTTA KUN

ei se sitä tarkota

Et oisin in the mood

I'm just saying but its

Different shit still





Like


I'M NOT THINKING ABOUT SEX when i say that

I'm thinking IDK? IDK


or am i thinking about sex

WHAT am i feeling for these people

I STILL DONT UNDERSTAND 😂




siis mitä helv ne on sexyi mut en mä silti seksiä halua mut miks sit.. oon sillee "😏😏" mut its not that deep

Like i'm like "uh" mut en mä tiiä it never goes to that sex level lol.

Siis ainakaan nytten.

Aikasemminhan oon ajatellut timpasta paljonkin kaikenlaista 💀

Ja öö? Entä villust ku en oo nyt satavarma. Oon varmaan ajatellut mutta en niin paljon ehkä kuin timpasta.


Lääh puuh ne silti yhä on mut it just doesnt go to that level, THANK GOD










MERKILLISTÄ





mikään ei ole merkillisempää kuin ihmisen seksuaalisuus


Ja tää on sit fakta 🙂


..............





Hmm


Mustasukkaisuus on muuten real täl hetkel


Villust 🙂

Ei luoja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut kelaa et luulin olevani yli timpasta jossai vaiheessa

Tai jotenki niiku luulin sen olevan ohi

Aattele et jossain vaiheessa se tuntu nii kaukaselta ajatella edes koko Timppa keissiä

Siis sillee

Et jotenkin olin "unohtanut" kaiken, sillee jokseenkin
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,457
Reaktioarvo
8,627
Tää aina living in my head rent free for no reason at all:
Kummeliin liittyen, en tiedä olenko sanonut, mutta amerikkalainen ystäväni Ian katsoo Kummeleita netistä ja opettelee suomalaista huumoria sitä kautta. Ukko on ollut viimeiset 15 yksi finnboo ja osaakin suomea suht hyvin, ei uskalla puhua paljoa mutta kirjoittaa osittain hyvää läppää aina takaisin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kummeliin liittyen, en tiedä olenko sanonut, mutta amerikkalainen ystäväni Ian katsoo Kummeleita netistä ja opettelee suomalaista huumoria sitä kautta. Ukko on ollut viimeiset 15 yksi finnboo ja osaakin suomea suht hyvin, ei uskalla puhua paljoa mutta kirjoittaa osittain hyvää läppää aina takaisin.
Oho aika siistiä :D finnboo :DD Mutta siis, OIKEIN, Suomi maailmankartalle 🥳
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Se tunne kun kattelet vanhoja kuvia galleriastas villust ja timpast ja oot silleen "rakastan"

Ja sitte mietit että oikeesti mikä sua vaivaa..

No joo............. Love is love........... Ei kai siinä muuta..................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nyt taas siis oonko mä ihan oikeasti missannu jotain kun en vaan ymmärrä tiettyjen ihmisten ajatuksia? En vieläkään vaan tajua sitä miten joku voi tosissaan tykätä jostain ja sitten sitä yhtäkkiä häiritseeki sen muuttunu paino, mihin suuntaan vaan? Mä en vaan TAJUA tätä. Ainakin minä, siis mähän tykkään villusta oikeasti ja se ainakin mun silmään sattuu näyttämään hyvältä sekä sillon laihana että isompana. Aina söötti. Koska satun olee sekasin siitä. Niin onko se sitten oikeasti niin että nämä tyypit joita tämmöset häiritsee, ei alunperin ole edes tarpeeksi rakastunut jos viehätys loppuu 🤔 ehkä se ei ole oikea henkilö sulle sit? Tulee itselleni vaan joka kerta tämä mieleen kun kuulen jotain tollasta. Sillee sen sijaan että käskisit naisesi laihduttamaan, niin etsi vain suosiolla mieluummin uusi sulle sopivampi koska ei kuulosta edes oikealta tyypiltä sulle??

Tai niinkun... Must tuntuu et mä henkilökohtaisesti en koskaan tule ymmärtämään tota ajatusmaailmaa. Mulle se on niin että jos mä todellisuudessa oon rakastunu johonkuhun, niin ei siinä muuttunut ulkonäkö haittaa. Mulle se on aina vaan niin et its still the same person and im in love with that person.

Mä todella en ymmärrä, siis ihan rehellisesti. Eipä mun tarvitsekaan. En edes haluakaan ymmärtää:D



Tuli vain mieleen kun katoin jotai kuvaa ja identifioin oman vartalotyyppini siitä mut sit ajattelin että jos mä koskaan olisin isompi tai pienempi, niin kyl mä haluaisin että mun rakas (hypoteettinen sellainen) tykkäis must yhtä lailla. Et se ei loppuis vaa siks jos ulkonäkö muuttuu. Koska niin mäkin koen niistä joihin mulla on tunteita. Ei mua haittaa muuttunut ulkonäkö. Nii se tuntuis vaa nii FEIKILT jos jotain haittaa. Ihan oikeasti. Its so fake pls. (Ja nyt alkoi soida päässä fake love)

Mut oikeesti. Thats not... Real?? You're not in love. Or maybe you are but it just goes away but it wasnt too strong in the first place. It might be being in love but its definitely not strong or anything.

Itse en vain ymmärrä.

What if i end up with someone who doesnt truly love me 😭😭

I mean, ei syytä huoleen ollenkaan, koska en päädy yhteen kenenkään kanssa joten 😂 ei hätää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Noun. chubby chaser (plural chubby chasers) (informal) A person who is specifically sexually attracted to overweight or obese people."

Specifically? So i guess i'm not. Lmao cause i like anything if i like the person i like anything 😍😭

I literally don't have a preference

I'm like: "fat men 🤤 thin men 🤤 whatever men 🤤 as long as i like him 🤤" :DDDDDDD



Fr

I'm saying this again

Its not love if he gains weight and you don't like him anymore 🤷 what can i say sis thats the truth 💅


At least my men (lmao MY MEN XDDD pls they are NOT) are always cute asfffff





Siis tää on niin tyhmää mut itkin äsken kun katoin jotai villu-kuvaa ku i just feel such soft feelings for him ja se on oikeesti tosi typerää 😂😂😂😂🗿

Olin vaa sillee "MUN RAKAS 😭😭😭😭😭"

et tota nyt sitte taas

🤔

Eli ihan samaa mitä eunkwangiin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis tää on jotain urpointa ikinä

Soft feelings for villu: stupid as fuck
Soft feelings for eunkwang: stupid as fuck

Etc 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
ÄÄÄÄÄÄÄH

Villu just looks so safe

Like i have said before

CUTE

That teddy bear look is dangerous kuten oon tainnutkin joskus sanoa

Se samanlainen look on ainaki villulla ja akilla

And its very fucking dangerous

Dont touch me i'm soft 🙂

I'm so fucking soft i'm leaving i can't deal with this anymore

Some of these people

SOME OF THESE PEOPLE I FUCKING SWEAR XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vittu mää kualen

Naurattaa mut samal im actually heartbroken.

Oon oikeesti edelleen in love with AT LEAST 3 men like you can see it clearly. I'm really a pathetic person.

This is the funniest and saddest part ja tää on suoraan googlesta siis:

Seo eun-kwang
Eteläkorealainen laulaja ja viihdetaiteilija

Villu tamme
Virolainen punkmuusikko

Timo Kahilainen
Suomalainen muusikko ja näyttelijä


😭😭😭😭😭😭😭😭😭💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀





Siinäpä ne elämäni suurimmat rakkaudet.



Surullista. Säälittävää. Kaikin puolin säälittävää :D



Lisäksi:
(ikä 32 vuotta)

(ikä 59 vuotta)

(ikä 60 vuotta)


Is there anything more sad.

I literally failed in life byeee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No siis

I literally dont understand this attraction

I understand the attraction to eunkwang but villu & timppa? I dont understand it.


And like its such strong attraction and i don't Understand

And i'm so confused

I'm really confused



Ei sillä että mitään koskaa tulis tapahtumaa mut se et yleensäki tunnen niin?????? Mitä vittua.

Kun tuntee niin voimakasta vetoa ihmisiin joihin tietää ettei "kuuluisi" tuntea vetoa. Ajattele nyt jos esimerkiksi juttelisin timpan kanssa ja tällee oisin vaa aivan ulapalla ja pää ihan pehmeenä mut sitten se ajatus et this is something i really shouldnt be feeling. Lmao. Kielletty rakkaus xD


En tiiä, kaikki täs mu rakastumisis villuu ja timppaa tuntuu vaa nii luonnottomalta ja silti se on niin täyttä totta ku olla ja voi..

Siis silleen jotenki luonnottomalta että.............................. En mä tiedä?? En tiedä miks? Onks vaan ympäröivä maailma tartuttanu muhun sen tunteen että ei vaa oo luonnollista et 25-vuotias muija on aiva kuses 60-vuotiaisii miehii. Eikä vaa normaalisti kuses. Vaa ne on suurimpii rakkauksii mun elämäs.

THIS IS NOT NORMAL 😭 mikä mus on vikana


Joo nyt luisun taas tähän mikä mus on vikana vaiheeseen.




Rakkaus on rakkautta juujuu my ass 💀🤦🏻‍♀️


Mutta


Normaalia tai ei, totta se on eikä muuksi muutu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kuiteski naurattaa tää:

"Joulukuulta 1998" 💀

Kelaa oon saattanut nähä ton jopa tietenkään en muista siitä mitään mut aika huvittavaa et oon saattanut nähdä ton mainoksen vauvana.

VAUVANA. paino sanalla vauvana. :D



Mut joo


I repeat: its still normal :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Joo en tykkää tästä vieläkään yhtään

Niiku.. yhtään :'''D ollenkaan
 
Ylös Pohja