En tiiä
Mut myös se että oikeastaanhan ton biisin ei tarvi kertoo mulle parisuhteesta kyl se sopii ihan tähänkin tilanteeseen muun muassa villun suhteen ja tällee ofc. Sopii ihan hyvin. Mut se suhdenäkökulma... Se saa mut entistäkin enemmän haluamaan että se olis totta lol koska nii. I know its not and it probably wont be real, mut kuiteski. Mut oli se sit miten tahansa nii toi sopii must joka tapauksessa villu keissiin. Kosk mun tunteet siihen.. no. Ne on ja pysyy. Näköjään. Ja no, en tiiä.
Tuntuu et toi on kaikista biiseistä ehkä eniten se joka.. nostaa mut pois siitä ahistuksest sillee tiäks koska.. mä.. kosk toi biisi vaa on nii vitu real. En osaa selittää. It makes me feel it differently. Tai se tuntuu ihan erilaiselt koko keissi tota biisiä kuunnellessa koska muut biisit ei ihan täysin tavoita sitä sellast kunnollist irtautumist siit häpeästä mut toi on oikeest ehkä ainut, josta tulee aidosti ja siis just sellanen olo TÄYSIN että oon oikeesti sinut sen kanssa. Et muut biisit tuntuu tai saa aikaan sen olon et okei oon sinut tai jotenki sinut sen asian kaa mut toi on sellanen ainut ehk mikä saa tuntemaan et oon TÄYSIN sinut sen kaa. Siis täysin. And it's like .. yea like you just don't care anymore like it doesnt matter anymore.
Lmao
Its revolutionary 😂😂😂
It is THE anthem
iconic
masterpiece
The one and only anthem yes you know it slay
on paljon muitakin hyviä (yks jonka muistin lmao i'm wheezing) mut toi on kinda THE anthem
You know what i mean
TOISAALTA
ei vaikene rakkaus 😶😂 en oo kuunnellu sitä hetkeen mut thats...... Thats an anthem i guess 😂💀 maybe not as good as i don't give a. But still an anthem yes slay.