Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
I'm very confused but


Idk


I dont give a saa mut vieläkin itkemään 😭😭😭😭😭😭😭 help me

Voin kuvitella itseni kuuntelemassa tota biisiä jopa ihmisten ilmoilla vaikka ja itkemässä silti 😶🗿

Se herkistää kyllä niin pahasti lmaoooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Eeei mä en kestä lukee av-palstaa toi on niin älyvapaata 😂😂

Huom älyvapaampaa kuin minun jutut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Mistä edes tulee av jos se on vauva.fi

En tajuu. Av???? D: oon miettinyt tätä monesti xdddd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
hei oikeesti miks timppa on niin söpö tunnen itteni niin tyhmäks jotenki

Rakastuminen on tyhmää

Varsinkin 60-vuotiaaseen mieheen rakastuminen

Mutta ei siitä auta valittaa, se on mitä on. Enhän tälle mitään voi. Yleensäkin totta on se että rakkaudelle ei oikein voi mitään, ja se siitä.

Ihan totta, ei se mun syy oo. Saattaisin itse haluta niin ettei tätä olis tapahtunut koskaa mut mult ei kysytty 🤷

Tähän se mun kamun sillon lausuma yksinkertainen viisaus: "toiset vaan tykkää vanhemmista"

Se oli yksinkertainen mutta hyvä lausahdus 😂😂😂😂😂😂😂🗿


VENAA en ees muista tätä muistoo tarpeeks kirkkaasti, siis mikä vittu siinä oli tapahtunu

Muistan että itkin tai mul oli jotenki tosi huono olo. Siis mul oli joku ihan hirvee ahdistus. Ja tää oli siinä noin 11-14-vuotiaana tai jotain. Joop. Sitte olin ihastunu siihen johonkin ohjaajaan. Mut se oli joku.... En osaa sanoo varmaks mutta vähintään 30. Todennäköisesti 40ish, veikkaisin itse. No siis totta kai se on sen ikäiselle tosi vanha tykätä. Siis varsinkin siksi koska tietenkin kaikki ne mun kaverit tykkäs.. no, ei kukaan ainakaan ton ikäisistä. Ei se oo ihme että tuntuu oudolta. Mut itkinkö mä edes sen takia vai miks mä itkin? Mulle on itelleni jääny vähän epäselväks itkinkö mä sen takia että olin ihastunut siihen vai jonku muun asian takia. Todennäköisesti siksi että olin ihastunut siihen mutta sitten voi olla että siin oli lisäks joku muukin syy mikä sitten vähän ahdisti, ku mul on kerran sellainen fiilis jäänyt, että se ois ollu vähän muustakin. Mutta varmaan siitäkin. Tai sit jos se ei ollu ees siitä iästä vaan se et ihastuminen on AINA ihan paskaa :D

No ei mut muistan kyl et olin confused en niiku ymmärtänyt miks vitussa tykkään siitä 😶 omg se oli niin voimakas ihastus en kestä. Olin ihan kujalla ja pää pehmentynyt. Idk i guess he was just so sexy. lmao.



Ei mä en kestä muistella näit cringe muistoja :DDDDDDD LOPETTAKAA omg en kestä.





Mut olin siis ihan tosi tosi tosi confused. Muistan vieläkin ku kävelin siel ja pohdin et tyylii oonko tosissaa kuses siihe. Olin vaa nii confused xDDDDD hELP ME





Aika hienoo mitä täst sit lopulta tuli viel myöhemminkin


Sillee tuossa iässä: opettajat ja ohjaajat muun muassa
Nowadays: villu ja timppa muun muassa 🗿



Cant say i'm surprised


Niin normi meikäläisen setit

Its............. My sexuality? 😂

whats going on

Yea


qualitymonkey is very confused, please help her 💀
.







No, i'm actually so confused



Like

In general i'm confused

I dont even know what i'm thinking so theres that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Nevermind en pysty kirjottaa ku toi yks hösää tos, pakko lähtee ulos tai jotain:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Pakko kuunnella tärkeit biisui listaa, vaikka toisaalta timpan lista ois kans kinda jees koska siin nään mitä kaikkee oon tosiaa kuunnellu SEN TAKII aikoinaa ja sit en tiiä ehkä se jotenkin auttais tähän nimenomaiseen hetkeen nyt. Mut silti haluisin kuunnella tärkeit biisui listaa 😭 varsinkin kun siel on muutama sellanen tietty biisu

Hmm

Sanoisin et tärkeit biisui

Mut timpan lista ois kyl myös tosi jees
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Omg



Toi kollaasi villusta timpasta eunkwangista taeilista huista ja yutosta 😂😂😂😂😂😂 pitääks kääntää veistä haavassa? 😶😶😶😶



Like i'm not embarrassed enough already XDDDDDD then i had to see that in my gallery 😶😂💗

Literally my ass heti ku näin sen kollaasin: oh shiiiiiiiieeeeet mua hävettää niin paljon 🙈🙈

Its like someone stabbing me lmao especially when i see Timppa & villu there 😂😭😂😭😂😭😂😭


EMBARRASSED

Ooon niin väärin omgg








SOMETHING IS NOT RIGHT SKSKKSKSK
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
:DDDDDDDDD



literally oli niin outo fiilis sinä iltana (muistaakseni) kun tuli se kwai-joen silta ja tietenkin mietin timppaa vähän väliä, sit katoin niit mun lapsuuskuvii ja olin vaa sillee "❓❓❓❓❓❓ confused"


It all felt so weird


Sillee you know i have no idea what is going on here
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Ohshit i remembered Chris

See this????????

YOU SEE THIS?????????????

I HAVE PROBLEMS 😭😂

miks oon ihan outo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
See this SHIT?

its a pattern

Its a pattern

A PATTERN FOR SURE ei vittu oikeesti nyt be serious

Lisäksi: jonttu, pepe, jens, juha, costi, arto, santtu.


PLEASE TELL ME WHY lmao en saa henkee.

Niin ja tietty Aki, meinasin unohtaa.

Ja tõnu tietty, meinasin unohtaa.

EN SAAA HENKEE KATO NY TÄTÄ 😂😂😂


ei ei ei

SIIS Timppa villu Chris jens jonttu pepe arto santtu aki tõnu juha costi AINAKIN.



Mikä helveTTI siinä on 😭😂


MIKS? miksi?




I just 😭







I'M ON THE RIGHT TRACK BABY I WAS BORN THIS WAY
OOH THERE AINT NO OTHER WAY
BABY I WAS BORN THIS WAY🎶😂


i can see there really is no other way.







ainut vaa mitä oon tosissaa näiden vuosien varrella joskus miettinyt huolestuneena on se et oonko jotenki sairas.


siis ihan valehtelematta sitä miettii OIKEESTI et oonko sairas jotenkin

silleee se on helppo sanoo muiden et eihä tos ny mitää mut en mä tiedä, mä aina, aikoinaan ainakin, olin jotenkin tarpeettoman huolissaan

sitä voi verrata just vaik homouteen sillee et miettii iha hädissää et hetkinen nyt, mitä mitä mitä mistä on kyse

ei siin sinänsä muute mut ku pari asiaa toteutuu siin vaihees ni soppa on valmis:
- ensinnäkin huomaat olevas selkeesti erilainen ku muut ni mietit onks tää joku sairaus
- toiseks asia josta ei välttämättä tuu puhuttua kuitenkaan niin avoimesti niin sit sitä miettii päässään ja on sillee WHAT is this, yksin kun miettii niin huolestuttaa viel enemmän tietty
- kolmanneks sit viel jos sattuu tulee sellasii kommenttei kuten "ei tuo normaalia ole" tai jotain sen tyyppist nii siinähä sit oot iha hädässä 😶😂

no joo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Hahahaha mut ehkä näist pitäs puhua koulussa laajemminkin sillee et yleensäkin vaa tajuis sen olevan ees normaalia. Samalla tavalla ku homoudest. Sillee et tajuu homouden olevan normaalia, ja.. tän... Mikskä tätä sit sanoiskaa :D mut et kuiteski sillee. Tai siis. Kaikki se huolestuminen yleensäkin on vaan niin turhaa.

Mut niin se nyt sit täytyy mennä näköjään :D

En tiedä



Ehkä ne asiat kuuluu vaa käsitellä ja jonain päivänä ymmärtää sen täysin tai niiku hyväksyy

Tai siis

Että ehkä se ei jonain päivänä tunnu enää oudolta

Nah fuck it se tulee tuntuu aina oudolta 😂 totta kai vähemmistössä oleminen tuntuu aina oudolta. Oli se vähemmistö mikä vaa mut aina jos sä oot erilainen millä tavalla vaan niin se tuntuu aina oudolta.







Sit toisaalt ku se tuntuu normaalilt kumminki itelle. Niin unohtaa et ainiin muut ei ookaa tämmösiä. Yleensäkin julkkisihastukset. Sillee. "Ainii muil ei menekään näin vaa ne rakastuu lähinnä ihmisii jotka tuntee ees jotenki you know"


Hahah 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
No ei mut jos realistisesti ajattelee niin mieti jos on just joku mun ikänen tai nuorempikin ja huomaa olevansa tämmönen nii on se sillee MITÄ VITTUU

hahahaha

Sillee ei voi ajatella että se on tavalline juttu sillee

Sen osottaa jo se kommentti villust omg se oli kyl paras

"Se on 56v vanha ei pahalla mut vähän outoo" siis mua ei ahista toi silleen mut mua naurattaa kun tuostahan sen jo huomaa silti et ei sitä nyt mitenkään ihan tavallisena pidetä.

Niin mikäs ihme se edes on et on vähän silleen "hetkinen..... APUA missä mennään"

Kkkkk

"Vähän outoo" no EHKÄPÄ



TOTTA KAI sä oot sillee eksistentiaalinen kriisi kuka mä oon mikä mä oon ja miks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
qualitymonkey 21v: apua missä mennään

qualitymonkey 21v: apua mitä tapahtuu

😂😂😂😂😂

qualitymonkey 25v: mitä vittua vieläkin miks

qualitymonkey 25v: lmao i'm still embarrassed and confused





SEIS STOP 😂😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
Honestly ihan sama XDDDDDDDD

mut identiteetti kriisit

mut kans be serious nyt oikeesti ja lopeta tää höpsöily ja ole normaali

Ole normaali eli älä tykkää vanhoista miehistä 💀😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
MITÄ VITTUA



pitääkö olla huolissaan kun koko elämä on pelkkää memeilyä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,744
Reaktioarvo
2,928
eihän mun elämässä voi mitään ottaa vakavasti

Mut

Oon jatkuvasti silleen hieno homma hermanni

Mitä tahansa yrittääkin ajatella niin ei tuu mitään :D oon sumussa :D
 
Ylös Pohja