Mitä vittua hahah kuuntelin äsken shinee ja se oli trippi
Siis ei shineeta vaan shine 😩 ei SHINee vaan pentagon - shine 😭
Mut anyway se oli trippi....
Uhhhhhggh oikeesti
Ja mietin sitä viime kevättä ja niiku emt siis hui alko sillon, yuto alko sillon, taeil alko sillon, ja hanse ainakin. Ainakin ne. Ja basically jokainen niistä on edelleen tai ainakin välillä mietin niit joten. Mut tuli vaa jotenki sellane outo nostalginen fiilis siitä ajasta ja tuntuu että tää lähti kyllä eunkin myötä ihan väärään suuntaan xDDDDDDD I DON'T EVEN KNOW mut kyllä se vaan lähti väärään suuntaan oh my god mitä kaaosta
NIINKU honestly mä en tarvinnut viel yhtä lisää, tämmöst saatanan loml tyyppii kaikkien noiden muiden loml tyyppien lisäks. Vittu tää vuos on kyllä ollu jotain mitä en osannut odottaa.
Tai niiku että....... Ei tämmöstä voi kuvitellakaan vaikka tietääkin että oon tämmönen joka ihastuu aivan vitun helpolla mutta silti en voi käsittää.. ja niiku miks just nää 😭 miks just victon, btob, pentagon ja block b esim, miksei esim joku muu koska niiku idk i'm just fascinated siit et mikä se prosessi on et joku yks ihminen vaan yhtäkkiä läpäisee kaikki sun ns suojamuurit ja pääsee sun sydämeen eri tavalla ku muut? I have no idea what the hell happens there.
Mut onneks on viel sellasiiki bändejä joist en oo rakastunu kehenkään. En sentään niin hullu oo että ihan kaikista ois joku. Sure niit on paljon jos lasketaan kaikki, at least:
- Btob
- Pentagon
- Victon
- Block b
- Bts
- Suju
- Twice
- Red velvet
- Bigbang
- Monsta x ( i guess then)
- Blackpink (i guess then)
- Snsd?
- Seventeen
- Txt
- Nct
- Shinee i guess
- Ateez
- Skz
- Aespa??
Ainakin joten joo on niitä vitusti mutta... :D ei nyt sentään jokaisesta ryhmästä kuitenkaan mitä on olemassa oml haha
Mutta aika vitusti kylläääähhh
Seis miten unohdin gidlen lmaoooooo it's-
Sen jos minkä luulis muistavan
Ok mutta miksi vitussa kuuntelen biisiä josta tulee AINA aina aina aina mieleen gd ihan sama mitä ikinä teen ni tää biisi on todella vahvasti mun muistoissa linkittyny siihen
I mean wtf
Funny but it's even stronger than any bigbang song lmao
Tai silleen että tavallaan tosta tulee vielä pahemmat fiilikset :D eehhhh whattttt
Also vihaan: baekhyun - my love 😑 tätäkin kuunneltiin varmaan silloin helmikuussa paljon joten tulee mieleen ne ajat. Vai millon se olikaan mut. En oikeesti muista mikä oli millon
Millonkoha se oli ku tein chanin listaa sillon yks päivä. Se oli varmaan just ennen kun rakastuin huihin???? Muistelisin. Oof. Kaikki on muuttunut iha älyttömästi. Ja ihmisenä joka vihaa muutosta, i'm saying: 😑😑😑😑😡😡😡😡😡👎👎👎 en tykkää 😡
Oon muutoksen vihaaja 😌😌
Mitä vittua enkö mä just pari päivää sitten kuunnellu haru haru tältä samalta listalta onko se muka kaks kertaa tällä listalla :D huoh