Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Niiku ah oikeest mitä

CHRIS

fuck me 🤔

Tai no oikeestaan ei tai niiku idk i guess more like,,, cuddle me????? Kiss me???? U know asdf

And here we fucking go lmao 😭

How do u even

Do that

I'm-

i guess i'm a straight girl lmaooooo

Oof honestly i'm literally a straight girl hahahahhs omlllllllllll

Idk what to say man imma just see all my old pics again mf i'm not even okay
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
I DON'T WANT

😭😭😭😭😭😭 THIS BISHHHHHH

ei luoja ku katoin yhen haastattelun villust ajattelin vaa et: THIS BITCH???? HOW????

sit katoin chris materiaalia ja ajattelin: THIS BITCH???? TAAS????

sit katoin timbs materiaalia ja ajattelin: oikeest tää bitch taas LOPETA

Niiku i-????? Bitches XDDDD i don't even

Ja se uni vainoo mua edelleen oikeest mitä helvettiä nyt taas

Ja ahistaa ne vanhat hui-unet

Ja mikä ei ahistais

Yuto-unet myös

Voi perkeleen vittu nyt sentään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Onneks oon sentään pystyny toistaseks pitää hessun suhteen jonku suojamuurin tos mut vittu jos seki taas ni EI SAATANA 😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Vittu ja viel vähän aikaa sitten... Tuskin ajattelinkaan edes timppaa ja nyt............ En voi päästä näköjään yli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Enkä ajatellu mitää vitun tõnuakaa smh muistaakseni ja nyt?????? KIITOS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Motherfucker xDDDDFFD

tajusin just et basically nää on: kpop idolit + papat :DDDDDDDDDDD NIIKU ainoastaan kpop idolit + papat :-----D antakaa mun kaikki kestää!

MIKS? se on mun ainut kysymys tässä vaiheessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Niiku oikeest sorry babes i know yall arent that old mut kyl te silti meette kaikki papat-kategoriaan 😚😂 50+ kuitenkin kaikki joten

Oikeest nyt muuten huvittaa :D jos sä et oo kpop artisti niin sit sun täytyy vaan olla 50+ 🤷🤷🤷🤷🤷 basically

En tiedä???????????????????????

No siis esim l ei oo niin vanha mut näistä tyypeistä jos puhuu ni

Lmao why

Ei mutta oikeasti mä en voi hengittää aaaaaaaaaaaaaa babiessssssssssww babiesssssssss 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
SO DON'T FALL IN LOVE
THERES JUST TOO MUCH TO LOSE
IF YOU'RE GIVEN A CHOICE THEN I'M BEGGING YOU CHOOSE
TO WALK AWAY WALK AWAY
DON'T LET HER GET YOU
I CAN'T BARE TO SEE THE SAME THING HAPPEN TO YOU



luoja miks Spotify soittaa koko ajan tota biisii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Miks missing yousta (toinen missing you, ei se btob 😭😭) tulee mieleen timppa vaikka tää pitäis liittyy iha muihin jaahas vittu tää on taas tätä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Oikeest te kaikki TAPATTE MUT 😭 huoh

En enää kestä

Liikaa asioita tapahtunut

Ihan liikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
SKKKKKKKKK A BBY ❓❓❓❓


No idea what they saying... mutta.... One thing is FOR SURE... Lee taeil is my husband and you can't tell me otherwise 🤧 pyäää my love forever and ever

See, this shit again?????? Näyttää siltä että ihan sama mitä ikinä teenkään niin mikään ei koskaan tuu saamaan sellaseks ihmiseks mua että oisin oikeasti rakastunu vaan yhteen. Ei näköjään. Vaikka kuinka rakastan eunkwangia niin paljon että en VOI hengittää niin honestly, ei se varmaan ikinä tuu olee ainut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Srsly WHY IS TAEIL MY HUSBAND LIKE i'm so overwhelmed??! Yall are killing me, please

How did this even happen omllllllll se vitun vidi, jos tää johtu siitä? En muista mut i think so en keksi muutakaan syytä ku se perkeleen vidi missä mainittiin block b. Siitä se vissiin lähti ja nyt oon ajatellut tota miestä basically sen 5kk yeah thx
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Also en oikeesti kestä whats with the short guys

Why so cute and tiny

I swear some of these people..... Smh 🤦😭

(K imma sleep i can't bye)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
En kestä miks mitä jos ne näkee on henkilökohtainen hyökkäys mua kohtaan niin monella tavalla?????????

Voooi vidduiiuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Funny story: mietin tota biisiä just aamulla kun heräsin koska mietin millasta ois seurustella sen yhen kaa josta oon tykännyt since 2015??

Hello?????? Miks edes mietin millasta ois seurustella sen kaa? Eiköhän oo täysin selvää etten tuu seurustelee sen kaa IKINÄ koska en oo ees nähny sitä niin pitkään aikaan.

Vaikka eihän sitä tiedä mitä tapahtuu mutta :D juuri äsken mietiskelin että oon kyllä 90 % varma siitä että en tuu seurustelee KOSKAAN kenenkään kanssa. Niinku kenenkään, ikinä. Sehän on aika selvä asia kun kattoo tätä mun menoo. Eikä tää oo mikään "yh oon forever alone kukaa ei tykkää must" vaa siis se että uskoksä oikeesti et mun kuvioist tulee ikinä mitään. Ei oo kyse siitä etteikö must ois tykätty :D oon vaan niin fucked up. T. Kun kävin sen yhen kaa treffeil ni en tykänny siit ja ajattelin muita kuten esim lassee ja joitai muita, muistaakseni myös paul, villu, tõnu, ja sitten silloin kun se yks ois halunnu jtn mun kaa nii olin sillee "tykkään tõnusta lmao" en siis noilla sanoilla mutta siis u know :D

JOTEN :DDDDD ja toiki tapahtu niiku 2020 i think ja ajattelen tõnuu edelleen joten sehän meni hienosti

Oon TODELLA VITUN FUCKED UP :DDDDDD niin paljon et mua oikeesti alkaa jo huvittaa. En mä tätä tahallaan tee joten ei mikään oo mun vika mutta oonhan mä nyt ihan fucked up tho.

What a shame shes fucked in the head 🌚
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Ja sopivasti alko soimaa i got you joten i'm getting lost in olas voice bye

En ymmärrä sitäkään kuinka toi voi olla vieläkin. Since 2020.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Huoh


Missing eunkie so much

Missing yuto so much

Näin jopa unta yutosta jos en oo ihan väärässä ko mun mielestä se oli joku et oltiin jossain paikassa mistä meiän piti paeta?? Ja sit päästii sen kaa poies sielt. Ja mun mielestä se oli yuto joten kai se sit oli skskskskskskskskd aaa

MISSING HIM
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Huojhhhhhh counting the monthsssss lmaoooo kohta tää on kestänyt jo vuosia ja vuosia ja sit oon vaa sillee hups en oo yli tho

No jaa

Its weird tho all of it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
- SHUT UP HOBI
- SHUT UP TAEIL
- SHUT UP EUNKIE
- SHUT UP YUTO

okay lets not continue 😭

But.... Hanse 😶😶😶 ei päästä yli ikinä siis

En kestä että hobi on ollu noista pisimpään ja sen jälkeen on tullu kaikki noi jotka tappaa mua vähintään yhtä paljon

Niiku i mean..... Bts, block b, btob, suju, victon, pentagon...... Isnt that a bit too much

Bruh???????? 😭 Really
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Rääh eunkwang ollu koht: 2kk.


Ja changsubie? Koska eeh hmm eikös se periaatteessa alkanut samana päivänä ku eunkwang tai ainakin tosi lähellä sitä. Eunkwang on niin helppo muistaa kosk 7.7. mutta en oo varma oliks cs samana päivänä mut on se joka tapauksessa koht kans ollu 2kk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Apua miks muistan vieläkin kyrilliset kirjaimet

En oo kai edes käyttänyt niitä pitkään aikaan ja silti heti kun vaihdoin näppäimistön niin muistin että я on ya 🤦 onpa vittu näköjää syöpynyt mieleen. Tai siis vilkaisin vaa sitä kirjainta ja olin sillee ya joten aika jännä kyllä.

Muistankohan vielä miten Arton nimi kirjotetaan näin niiku venäläisittäin D:

Luulen että: Арто ринне 🧐 mutta kuollaksenikaan en muista miten kirjotetaa pavlovitš joten

Uuuuuu shit en tykkää tästä.

Oikeest sairasta miten opin ihan itestään tässä kieliä vaan koska ihastukset.

Tai no en nyt mitenkään hyvin ofc mutta kirjaimet oppii kyllä :D 사랑해, я люблю тебя 🙄🤟 jaa.

Mutta japanilaisista kirjaimista en tajuu vieläkään yhtään mitään hehe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
PLEASE I'M SO CONFUSED

ja suddenly on syyskuu ja tää on niin outoa wtf onko oikeasti syksy nyt. Mun sydän on viel silleen "ei nyt on kesä vielä" BITCH PLEASE mutta kai syyskuu on sitten jo syksy 😭 mihi vittuu se kesä meni lmao olin sekasin koko sen ajan

Paitsi että en ees pelkästään kesän vaan äsken just muistelin että vähintään maaliskuu huhtikuu toukokuu kesäkuu heinäkuu oli kaikki ihan mitä VITTUA settii :D ahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa

Joten vähintään maaliskuusta oon ollu aivan kujalla mutta joo no en mä kyllä helmikuustakaan mitään muista, muuta kun että ajattelin ainakin gd:tä sillonnnnnn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
PLEASE mä en voi edes SELITTÄÄ kuinka paljon rakastan eunkwangin naurua :D it's like........ The best thing ive ever heard 🥺🥺🥺🥺🥺
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Mitä vittua hahah kuuntelin äsken shinee ja se oli trippi

Siis ei shineeta vaan shine 😩 ei SHINee vaan pentagon - shine 😭

Mut anyway se oli trippi....

Uhhhhhggh oikeesti

Ja mietin sitä viime kevättä ja niiku emt siis hui alko sillon, yuto alko sillon, taeil alko sillon, ja hanse ainakin. Ainakin ne. Ja basically jokainen niistä on edelleen tai ainakin välillä mietin niit joten. Mut tuli vaa jotenki sellane outo nostalginen fiilis siitä ajasta ja tuntuu että tää lähti kyllä eunkin myötä ihan väärään suuntaan xDDDDDDD I DON'T EVEN KNOW mut kyllä se vaan lähti väärään suuntaan oh my god mitä kaaosta

NIINKU honestly mä en tarvinnut viel yhtä lisää, tämmöst saatanan loml tyyppii kaikkien noiden muiden loml tyyppien lisäks. Vittu tää vuos on kyllä ollu jotain mitä en osannut odottaa.
Tai niiku että....... Ei tämmöstä voi kuvitellakaan vaikka tietääkin että oon tämmönen joka ihastuu aivan vitun helpolla mutta silti en voi käsittää.. ja niiku miks just nää 😭 miks just victon, btob, pentagon ja block b esim, miksei esim joku muu koska niiku idk i'm just fascinated siit et mikä se prosessi on et joku yks ihminen vaan yhtäkkiä läpäisee kaikki sun ns suojamuurit ja pääsee sun sydämeen eri tavalla ku muut? I have no idea what the hell happens there.

Mut onneks on viel sellasiiki bändejä joist en oo rakastunu kehenkään. En sentään niin hullu oo että ihan kaikista ois joku. Sure niit on paljon jos lasketaan kaikki, at least:
  • Btob
  • Pentagon
  • Victon
  • Block b
  • Bts
  • Suju
  • Twice
  • Red velvet
  • Bigbang
  • Monsta x ( i guess then)
  • Blackpink (i guess then)
  • Snsd?
  • Seventeen
  • Txt
  • Nct
  • Shinee i guess
  • Ateez
  • Skz
  • Aespa??
Ainakin joten joo on niitä vitusti mutta... :D ei nyt sentään jokaisesta ryhmästä kuitenkaan mitä on olemassa oml haha

Mutta aika vitusti kylläääähhh

Seis miten unohdin gidlen lmaoooooo it's-

Sen jos minkä luulis muistavan

Ok mutta miksi vitussa kuuntelen biisiä josta tulee AINA aina aina aina mieleen gd ihan sama mitä ikinä teen ni tää biisi on todella vahvasti mun muistoissa linkittyny siihen

I mean wtf

Funny but it's even stronger than any bigbang song lmao

Tai silleen että tavallaan tosta tulee vielä pahemmat fiilikset :D eehhhh whattttt

Also vihaan: baekhyun - my love 😑 tätäkin kuunneltiin varmaan silloin helmikuussa paljon joten tulee mieleen ne ajat. Vai millon se olikaan mut. En oikeesti muista mikä oli millon

Millonkoha se oli ku tein chanin listaa sillon yks päivä. Se oli varmaan just ennen kun rakastuin huihin???? Muistelisin. Oof. Kaikki on muuttunut iha älyttömästi. Ja ihmisenä joka vihaa muutosta, i'm saying: 😑😑😑😑😡😡😡😡😡👎👎👎 en tykkää 😡

Oon muutoksen vihaaja 😌😌

Mitä vittua enkö mä just pari päivää sitten kuunnellu haru haru tältä samalta listalta onko se muka kaks kertaa tällä listalla :D huoh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Yyh kuuntelen no other 😭 ja mietin et miten on mahollista että siitä huhtikuusta muotoutu tämmönen keissi lopulta. Koska tosiaan, huhtikuussa se oli aika pieni juttu ja luulin tosissaan ainakin jossain vaiheessa ettei siitä tulis tämmöstä. Tai niiku en ymmärrä mitään vittu :D muistan vaa ku katoin (ja se oli huhtikuussa) tätä kuvaa: https://www.google.com/imgres?imgur...d=fLtNVdqZFnH8BM&w=1024&h=1366&source=sh/x/im

(Seis mikä linkki)
Mut nii ajattelin sillon että noi nyt on ihan pienii ihastuksii vaa periaatteessa. Mut

... Nykyään ainaki eunhyuk on yks jäätävimmist tyypeist niiku honestly i just can't get over??? Et niiku sinänsä hassuu et en nähny sillon sitä et siit tulis näin iso juttu?

Kyl mä tiesin et jollain tavalla se on merkittävää mut silti ajattelin että se haihtuis aika nopee silti? No eipä haihtunu! :D

En ymmärrä jos edes olis niin et edes PUOLET näistä ois jääny tapahtumatta nii olis jo helpompaa vittu ku on niiiin paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Kiitos elämä 😂 tää on aina tää mun perus lausahdus ku ei enää tiedä mitä muutakaan sanoa......

Ja siis toi yks saatana.... Eunhyuk siis edelleenki... Niin... Mua niin vitusti huvittaa se että kun sillon kesäkuussa en edes ajatellut sitä eka vähään aikaan, jos muistelen nyt oikein.... Mut sit se mikä sai mut muistaa sen taas ja rakastumaan taas oli tosiaankin se joku klippi missä se oli mc:nä ja se oli taas joku pentagon juttu niin??????????? Mitä nyt taas? Et miks kohtalo nyt niiku koko ajan työntämässä sitä mun eteen kaikkien muiden kautta koska sit kun siitä päästiin niin sit jouduin näkee sitä taas kaikissa niissä eunkwangiin liittyvissä videissä :DDDDDDD joten se oli ihan sellast et se vaa o vittu joka paikassa nii yritä siinä sit olla ajattelematta 🙄 ei jeesus. ja oisinko koskaan rakastunu siihen tällee enemmän if it wasnt for hui and yuto and eunkwang??? Bitches....... PEASANTS.....
 
Ylös Pohja