Okei karmeeta en ollu käyny varmaa johonki 4 päivään kattomassa kwangin instas sitä tagged osioo. Ja muutenki oon kattonu siit youtubessakaa mitää viimeksi .. oho, se olikin tänään :DD unohin. Luulin etten ollut kattonu mitää, mun muistist oli pyyhkiytynyt ne ja muistin vaa kaikki timppa ja villu jutut mitä olin kattonu.
No joo mut silti oli outo olo kun kävin pitkästä aikaa tsekkaamas tägäykset. "Pitkästä aikaa"
Mut nyt on kauheeta kun tunsin sen rakastumisen tunnemyrskyn eunkwangii kohtaa heti ku saavuin instaan mut sit aiemmin katoin spedein speleist sen kummelijakson ja siin kohtaa tajusin lopullisesti et rakastan timppaa edelleen ja ihan oikeasti sittenkin. Eli mitä teen, mun tunteet sekä eunkwangia ja timppaa kohtaan on aitoja? En ymmärrä miten tuun toimeen sit? Tai siis, en nyt viitsi valehdellakaan että rakastan vain yhtä kun se ei ole totta. Jos ikinä päädyn kenenkään kanssa yhteen niin tulee varmaan hiukan hankalaa ku riippumatta kuka se olis, totuus ois silti todnäk aina se et se ei olis ainut jota rakastan... Kuka se sit oliskaa. Jos oisin timpan kaa oisin onnellinen mut se ei ois ainut ketä rakastan, ja aidosti, ja voimakkaasti. Sama eunkwangin kaa. Sama villun kaa. Ainakin noissa kolmessa on se että tuntuu niin voimakkailta. Ehkä ne on sittenkin ne 3 mun elämän isointa rakkautta?? Toisaalta hui, yuto, taeil.. ja ketä onkaan. En osaa sanoo. Oon rakastanut niin montaa. Tai siis. Ollut tyhmänä rakastunut, tai jossain limerenssissä. Mut kuitenkin. You get the point.
Joka tapauksessa tää tuntuu hankalalta koska tiedän että Timppa on niiku elämäni mies mut ei se voi olla ainut sellanen. Vähintään villu ja eunkwang on pakko olla kans. Ne vaa on. En mä sit tiiä. Joku täs ei täsmää :D
Ja ihan varmasti mua ja timppaa ei oo tarkotettu yhteen mitä vittua.
En literally ymmärrä vieläkään kuka mulle on "tarkotettu". Ei ketään? 🤔 veikkaisin. Se vaan tuntuu sillä tavalla kohtalolta koska no.. niin. Silti.
Mut joo. En vaan voi olla ajattelematta timostaki sillee "MUNNNNN" koska se on niin .. öö.. oon vaan ollu niin rakastunut siihen niin ei sitä ilmeisesti sit pyyhitä pois kuitenkaan, vaikka ehkä erehdyinkin luulemaan joskus että niin vois käydä. Mut ilmeisesti ei? Ilmeisesti ketään noista kolmesta ei ainakaan pyyhitä pois koskaan?? Kaikkia en kuitenkaan voi saada, joten mitä vittua? Kiva olla rakastunu silti jollai tasol aina ikuisesti.
Eihän tos oo logiikkaa? Oon kiinni vähintään noissa kolmessa ikuisesti mut en voi saada kaikkia ja välttämättä en ketään. En ymmärrä. Ja mitä mun on tarkotus tehdä? Ajatellaan että se oliski eunkwang ni mitä sä luulet et mä teen sit kun oon sen kaa? Rakastan sitä mut luuleks et unohan timpan ja villun? Ööh, en ikinä. Oon sillee clingy et roikun niis, tällee henkisesti siis. Aina. Ja kuuntelen vielä yksi laulu ja oon sillee "VOI JEESUS ME OISIMME YHTEEN KUULUNEET 🎶🎶🎶🎶😭😭😭😭😭" vaikka oon eunkwangin kaa ja itken niiden perään sit eunkwang on silleen ahaa kiva
Noin siinä kävisi
Niinkun kappaleessakin sanotaan niin "rakastan sua ikuisesti" ja se vaan on totta ihan kirjaimellisesti niin ?? Honestly what do you want me to do. En ainakaan aio teeskennellä etten rakasta. Et se tuleva puoliso (sellaista ei edes tule) kuka onkaan saa sit kyl kestää sen sori mut en voi valehdella etten rakasta aina ja ikuisesti.
Imagine me getting over timppa hahahaha not gonna happen
jos oon vielki täs
Siit on niin ikuisuus
Literally katoin tuon Speden spelit jakson mielestäni tammikuussa 2021 niin mieti sitä. Ja nyt kun katsoin uudelleen niin tunnen edelleen näin. Siitä voi sitten miettiä kuinka hyvin tunteet on pyyhkiytynyt pois :'D
Ei se mitään.
Ei mulla ole tässä mitään hätää. En vain aio teeskennellä rakastavani pelkästään esim eunkwangia kun se ei kuitenkaan se totuus ole
En mä sille mitään mahda.
Aika kuunnella muuten: ei yksikään 😂😂