Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Pituus on kyl oikeesti vaikee määritellä

Ite nään itteni lyhyenä ainakin

Mut en tosiaa tiiä missä se raja on

Taeilkin on lyhyt vaikka on jopa 167?????? Hmm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei karmeeta en ollu käyny varmaa johonki 4 päivään kattomassa kwangin instas sitä tagged osioo. Ja muutenki oon kattonu siit youtubessakaa mitää viimeksi .. oho, se olikin tänään :DD unohin. Luulin etten ollut kattonu mitää, mun muistist oli pyyhkiytynyt ne ja muistin vaa kaikki timppa ja villu jutut mitä olin kattonu.

No joo mut silti oli outo olo kun kävin pitkästä aikaa tsekkaamas tägäykset. "Pitkästä aikaa"


Mut nyt on kauheeta kun tunsin sen rakastumisen tunnemyrskyn eunkwangii kohtaa heti ku saavuin instaan mut sit aiemmin katoin spedein speleist sen kummelijakson ja siin kohtaa tajusin lopullisesti et rakastan timppaa edelleen ja ihan oikeasti sittenkin. Eli mitä teen, mun tunteet sekä eunkwangia ja timppaa kohtaan on aitoja? En ymmärrä miten tuun toimeen sit? Tai siis, en nyt viitsi valehdellakaan että rakastan vain yhtä kun se ei ole totta. Jos ikinä päädyn kenenkään kanssa yhteen niin tulee varmaan hiukan hankalaa ku riippumatta kuka se olis, totuus ois silti todnäk aina se et se ei olis ainut jota rakastan... Kuka se sit oliskaa. Jos oisin timpan kaa oisin onnellinen mut se ei ois ainut ketä rakastan, ja aidosti, ja voimakkaasti. Sama eunkwangin kaa. Sama villun kaa. Ainakin noissa kolmessa on se että tuntuu niin voimakkailta. Ehkä ne on sittenkin ne 3 mun elämän isointa rakkautta?? Toisaalta hui, yuto, taeil.. ja ketä onkaan. En osaa sanoo. Oon rakastanut niin montaa. Tai siis. Ollut tyhmänä rakastunut, tai jossain limerenssissä. Mut kuitenkin. You get the point.

Joka tapauksessa tää tuntuu hankalalta koska tiedän että Timppa on niiku elämäni mies mut ei se voi olla ainut sellanen. Vähintään villu ja eunkwang on pakko olla kans. Ne vaa on. En mä sit tiiä. Joku täs ei täsmää :D



Ja ihan varmasti mua ja timppaa ei oo tarkotettu yhteen mitä vittua.



En literally ymmärrä vieläkään kuka mulle on "tarkotettu". Ei ketään? 🤔 veikkaisin. Se vaan tuntuu sillä tavalla kohtalolta koska no.. niin. Silti.

Mut joo. En vaan voi olla ajattelematta timostaki sillee "MUNNNNN" koska se on niin .. öö.. oon vaan ollu niin rakastunut siihen niin ei sitä ilmeisesti sit pyyhitä pois kuitenkaan, vaikka ehkä erehdyinkin luulemaan joskus että niin vois käydä. Mut ilmeisesti ei? Ilmeisesti ketään noista kolmesta ei ainakaan pyyhitä pois koskaan?? Kaikkia en kuitenkaan voi saada, joten mitä vittua? Kiva olla rakastunu silti jollai tasol aina ikuisesti.

Eihän tos oo logiikkaa? Oon kiinni vähintään noissa kolmessa ikuisesti mut en voi saada kaikkia ja välttämättä en ketään. En ymmärrä. Ja mitä mun on tarkotus tehdä? Ajatellaan että se oliski eunkwang ni mitä sä luulet et mä teen sit kun oon sen kaa? Rakastan sitä mut luuleks et unohan timpan ja villun? Ööh, en ikinä. Oon sillee clingy et roikun niis, tällee henkisesti siis. Aina. Ja kuuntelen vielä yksi laulu ja oon sillee "VOI JEESUS ME OISIMME YHTEEN KUULUNEET 🎶🎶🎶🎶😭😭😭😭😭" vaikka oon eunkwangin kaa ja itken niiden perään sit eunkwang on silleen ahaa kiva

Noin siinä kävisi




Niinkun kappaleessakin sanotaan niin "rakastan sua ikuisesti" ja se vaan on totta ihan kirjaimellisesti niin ?? Honestly what do you want me to do. En ainakaan aio teeskennellä etten rakasta. Et se tuleva puoliso (sellaista ei edes tule) kuka onkaan saa sit kyl kestää sen sori mut en voi valehdella etten rakasta aina ja ikuisesti.



Imagine me getting over timppa hahahaha not gonna happen


jos oon vielki täs

Siit on niin ikuisuus


Literally katoin tuon Speden spelit jakson mielestäni tammikuussa 2021 niin mieti sitä. Ja nyt kun katsoin uudelleen niin tunnen edelleen näin. Siitä voi sitten miettiä kuinka hyvin tunteet on pyyhkiytynyt pois :'D

Ei se mitään.


Ei mulla ole tässä mitään hätää. En vain aio teeskennellä rakastavani pelkästään esim eunkwangia kun se ei kuitenkaan se totuus ole

En mä sille mitään mahda.



Aika kuunnella muuten: ei yksikään 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ok mun elämänfilosofia: jos se ei tapahdu sitä ei oo tarkotettu. Jos timpan kaa ei koskaan tapahdu mitään niin sitä ei oo sit tarkotettukaan niin. Ja kaikki muutkin.

Näin se on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
VITTU KOHTALOKAS VIDI:


SE ei ollu sattumaa. Eikä villukaan. Eikä eunkwang. En tiedä miks nois kaikis kolmessa on toi joku tollanen outo alku????????????

Ainii sit viel sekin KAUAN sitten kun näin kuvan yhdestä timppa-nimisestä henkilöstä (ei kukaan siis ketä tuntisin edes, se oli periaatteessa melko random tyyppi, siis en tuntenut sitä ollenkaan) niin sitten mulla tuli joku sellainen ajatus että ihan kun tulisin joskus tulevaisuudessa tykkää jostain timppa-nimisestä henkilöstä. Ihan siis valehtelematta näin kävi. Tämmöinenkin. Ja tää oli tapahtunut siis joskus 2014-2017...

Muistan että sekin vähän hämment, mutta ei ehkä yhtä paljon kuin seo eunkwang..

Ja villu pelkästään sen nimen lukeminen olin vaa sillee.. "villu tamme.. sounds like my crush" tyylil. Ja vasta sen jälkeen sain tietää milt se ees näyttää. En tiennyt siitä mitään ennen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Toi on niin outoo et rakastuminen oli alkanut jo tosta yhdestä videosta. Kun toi video oli loppunut niin olin jo alkanu rakastuu timppaan :D se oli mun muistaakseni heti ensimmäisestä silmäyksestä siihen kun se tuli tuolt vessast :DDDDDDDDD mut toki tätä ennen oli ollut se alkukeissi, mut en tunnistanut vissiin edes samaks tyypiks, ennen kun lopputeksteisyä luin Timo Kahilainen.. sit olin confused ja olin et "ONKS TOI SE" apuaaaaaa toi oli niin kauhee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Voin kertoo et tuntu PIKKASEN kohtalolta sinä päivänä toi, sillon 29. Joulukuuta 2020. Jos muistan oikein se oli 29.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Olin et TIMO KAHILAINEN? ai se josta mulla sillon tuli se outo keissi????? Sit olin vaa et nonii totta kai mä sit rakastuin siihen jos se kerta on tää sankari, niinhän mä uskoin siinä käyvänkin......

Kuulostaako pikkasen samalta ku eunkwang keissi :DDDD tai niiku.. similar.

Ja villu :D toi oli täysin sama tunne timpan ja villun kohal ku luin et "timo kahilainen" ja olin et mitä vittua AI SE keissi sillon!! Sit ku luin "villu tamme" nii olin siitäki et "AI TÄÄ ON NYT SE VILLU TAMME" ja siinäki oli se että mun mielestä samantien kävi se sellanen rakastuminen ennen kun ees luin sen nimee sit se tuli siihen ja olin sillee "villu tamme 💀💀💀💀💀"

Kuinkas ollakaan

Molemmis historiassa tämmönen saatanan KEISSI ja tämmönen alku ja sitte palataan siihen silleen täysin randomilla ja ollaan et ööh salamarakkaussss

Kuten eunkwangkin..

😬
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti ei voi käydä noin..

Jokainen noista kolmesta on sellanen että ei vaan voi käydä noin... Yliluonnollista tai jotain... Outoa anyways..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
😬😬😬😬😬😬

"Se on täysin... vittumainen, ei se osaa mitään" t. Villu 🤭😭💘 niin söpö toi haastis kyl.

Abua.

Jotai outoo selvästi tässä keissis since always. Kuten timo keissis. Kuten eunkwang keissis.

...

Mitä muuta yhteistä niillä on? Well. They all make me cry 💀 that's what they do.


En kestä, nois kaikis se sama vastaava video on:
Villu: toi "lähtölaskenta itsenäisyyteen"
Timppa: matti näsä wc :D
Eunkwang: kino doesnt know and yuto doesnt either

Kaikist jäänyt sama fiilis. Villust kattoo ku se säätää tos ja selittää jtn, toi haastis, timpast jääny mieleen toi kun se tulee tuolt ja sitte se ikkunasta alas kapuaminen lmao, eunkwang lmaoooo esim se disco ja mikä se toinen reaktio oli :D no kummiski ne hassuttelut siin mut yleensäki se loppuosa tai se osa mis se vastaa niihin kysymyksiin 🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Omggg rakastan eunkwangiaaaaa

Okei kirjotan nyt nää kaikki random asiat tähän D::::

Näin unta ainakin timpasta ja eunkwangista ja siis se pisti mut ihan sekasin:/ en kestä ajatella niitä unia lol

Sit en ymmärrä ees mitä yleensäkää tapahtu

Mut kans aloin yöllä kaivata L niin paljon että saatoin itkeä :Dd ja oon viimeks nähny sen 2017 :DDDDD et jotai rajaa nyt. Tuli vaa sellane olo et ei en kestä tätä, olin niin niin super sekasin siit. Tuli vaa ikävä yhtäkkiä. Outoo et vielki ajattelen sitä. Enkä tiedä edes mistä se tuli mieleen.


Joten sit olin sillee jooooo lopeta nyt sul on täl hetkel 7 miestä joita ajattelet L villu eunkwang timppa hui yuto taeil nii ei vittu. Et ok

Ja ne unet eunkwang vaa pyöri jossai i think se oli suomes sit olin samas paikas ku se ja etin sitä vaa jostai kai ja sit se oli nii vitu ihana ja <33333333 sit timppa niin olin jossai emt istuin sen vieres tai jotai ja se koski mua ei kai siin mitää sen kummempaa mut kuitenki se oli .. ihanaa :| et vittu eihä siinä, vittu mikä uni, kyllä vituttaa xD

Kaiken lisäks olin sit jossai vaihees vähän ööööö sellai horny eunkwangin JA timpan takia ainaki et totaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Se tuntu kyl taas nii randomilt ajatella timpast jotai sellast niiku wtf

En ees tiiä millo viimeks

Eikä ees aavistusta mistä se alko. Oon ihan pihal et mitä siin aluks tapahtu. Sen tiedän et mietin sitä unta ja olin ihan sydämet silmis mut miks se seksuaaliseks meni? Ainii.. hups. Siin uneski oli jotai seksuaalist lisäks. Ehkä sen takii sitte. Oh okay joo nyt muistan.


UPS MITÄ VITTUA olin kans aatellu L:stä jotain idk idk jotai sex stuff. ...., Sillon yöllä????? Mut sit siin unes nii se sex stuff oli kyl i think timpan kaa ainaki???????????? Wtf. Muista en oo varma.

Ja ööö

MITÄ HELVETTIÄÄÄÄÄÄÄÄÄ




olin oikeest sillai aamul että NYT TULEE RAJA VASTAAN mitä vittua täällä tapahtuu


Ei VITTU

ja oon vielki sillee nyt on tullu raja vastaan saaaaaakelisti

tUNTUU OUDOLTA

niiku

Rakastuminen

Mut..

Sexual stuff????? Eiiiii eiiii yäk 😂


Eii mitä tapahtuu mä en YMMÄRRÄ


EIIII LOPETAAAAAAAAAA
niiku just forget everythings thank you



Joooooh ok mietin timppaa liikaa öö se uni oli söps

Se oli nii lähellä mua

I

I need it :(

Ei sitä sexual stuff mut vaa läheisyys

It was so cute



OK LEAVE





mut täst näkee et sitä mitä ajattelee sitä saat myös unissas....... Ainakin... Joskus.......


Koska joskus on käyny niinkin etten oo ajatellu esim timppaa mut oon silti yhtäkkiä nähny unta siit

Vai kuka se oli

Vai olikse joku villu uni

Vai kuka:D mut varmasti noin on käyny joskus, muistelisin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ööh ok

It feels good to be a slut

En oo ees käytännössä slut koska oon kirjaimellisesti neitsyt

Siis ihan oikeasti oon

Mut kyl tää ehkä pikkasen slutty behavior silleen tuntuu ku aattelet kummiski 7 miestä ja aattelet sexual stuff vähintään L:stä, timpasta, eunkwangista ja villusta. Jep ja olinha mä vivistäki siin vähän aikaa sitten sillee "i'm a bit turned on". Joten okei 7 miestä ja 1 nainen viel lisäks. Nii erittäin erittäin slutty behavior xD 😭😭😭😭


Vaikka neitsyt oonki

Mut oon kyl iha selkeesti kauhee slut.




It feels goooood to be a sluuuuuut 👀👀👀👀👀👀

Muttaaaaaa.... Enpä sille mitään voi. Aika vaikee yrittää rajottaa luonnollisia reaktioita. Siis tarkotan ihan niitä seksuaalisia reaktioita mut myös ihan vaan sitä itse ihastumisen tunteita. Tai et eihän niille mitään voi. Ei oo mun syytä :Dd






Omg i cant. Officially slutty behavior jos haluu montaa miestä ja naista. Niiku..

1. Vivi
2. Villu
3. L
4. Timppa
5. Eunkwang
6. Hui
7. Taeil
8. Yuto

Must ei kyllä saa mitään (henkisesti) monogamista kirveelläkään. Hitto.

Mut en kyl ymmärrä miks pitää käyttää sellasta rumaa sanaa kuin lutka (tai huora? Yms) koska eihä siinä oo mitään pahaa. Nii en oikee ymmärrä miks yleensäkään siin on jotain pahaa. Niiku siinäkin että ihastuu moneen. Ku eiks siinäkin jo oo vähän sellanen negatiivinen kaiku. Vaik mitää ei tapahtuiskaa ni seki on jo sellast lutkamaista mikä on outoo koska mistä se negatiivinen kaiku siihen tulee oikee, ei siihen oo mitään loogista syytä. Mitä lutkamaista siinä on, VARSINKIN jos ei edes tapahdu mitään muuta kuin omassa päässä ja silleen? Niin en ymmärrä miks se tuntuu mulle niin siltä että ällöttää hiukan oma itseni. Silleen yritä nyt edes olla vähän kunnollisempi ees. Vaik kaikki onki pään sisällä.

Ei voi mitään se vaa on hirveen huoramaista meininkiä 😂 äh. Mut en voi sille mitään?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hetkinen. Onhan kaikil muilki (yleensä) monta ihastusta etc elämän aikana ja tälleen. Ni miks sil on merkitystä et onko ne Samaan vai eri aikaan?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei oo merkitystä though. Joten sillon joko kaikki on lutkia tai kukaan ei oo. Siis kaikki sellaset joilla yleensäkin on se tavallisin keissi eli kuitenkin useita ihastuksia jne elämän aikana. Koska onhan aromanttisiakin mut vähemmistö. Kaikki paitsi aromanttiset on siis lutkia ok 👌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nii.. en ymmärrä miks mihinkään suhtaudutaan huonosti kun se tapahtuu luonnollisesti mut myönnän et katon iteki sellasta IHMISTÄ sukupuolesta riippumatta vähän ns ihmetellen joka harrastaa tosi monen ihmisen kaa seksiä mut ehkä se johtuu siit että ite suhtaudun todellisuuden tasolla niin varauksella ja pelokkaasti seksiin ni sit envaan ymmärrä sellasia ihmisiä yhtään koska ite oon erilainen. Mutta pään sisällä tai tunteiden tasolla oon ehkä vähän samanlainen kosk ihastukset ja tunteet mut todellisuudessa suhtaudun tosi varoen seksiin. En todellakaan uskaltais helpolla varmaan se jostai syystä on sellanen tosi ehhhhhhhh juttu mulle?? En vain koe sitä luontevaks ees ajatuksena vaikka nii toisaalta nää tunteet on aitoja mut näinpä näin.

Outoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Movie era eunkwang omggggg so cuteeeeeeeee

Siin yhes vidis

Ouuuhvh 😭😭😭😭😭😭😭 my love 😭😭😭😭😭😭😭😭💘
 
Ylös Pohja