Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut oikeestaa en sillee aattele mitään biisejä noin vaan se aina on enemmän vaan silleen et kuuntelen niit ja mitä siit sit tuleekaan mieleen. Ei sil oikeestaan oo yhtää väliä sillä alkuperäsel sanomal, sori ny vaa xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei silläkään ole väliä onko chuun heart attack oikeesti lesbiaani biisi mutta mulle se on.. tai, sitäkin, sanotaa näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hei ihan oikeestiiiii

En jaksa kattoo kuvii eunkwangist tai timpast

Niiku ennnn jaksaaaaaaaaaa

Vittu ku ärsyttää tää kaipaus mut mitään ei vaan voi tehdä

Tai no en minä tiedä saatana

Ku envittu jaksais yhtään mitään kuvii kattoo kenestäkään kehen oon ihastunu

Enkä videoita myöskään
. mutta en vaa tiiä pystynkö olee ilman hmm vittuuu joo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nonni


Vittu IHANA 😭😭😭😭 tietenkin oon nähny tän jo kauan sitten mut osu taas pitkästä aikaa silmään.... Niin söpö 😭💕
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Totta, mutta pieni pulla on söpömpi kuin iso normaalikokoinen."

Aionkin käyttää itsestäni tästä lähin kuvausta "pieni pulla" :D sopii hyvin vartalotyyppiini.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"– Mielestäni se, että sanotaan, että on ok olla lihava, niin se ei ole ok. Tuossa kohtaa kehopositiivisuusviesti on mennyt metsään.

Näin totesi Martina Aitolehti hiljattain Ilta-Sanomien jutussa."

Totta helvetissä on ok olla lihava. Mitä sä siihen puutut?? XD mitenkä sä voit sen yksittäisenä henkilönä päättää onkse ok vai ei XDDD kaikki lihavat on heti silleen "OMG nyt mun pitää laihduttaa kun MARTINA SANOI NIIN ääkkkkk apua" 😂 kevyet huutikset


Ja itsehän en ole edes lihava koska lihavan raja on bmi 30. Mutta oon varmaankin jossain vaiheessa ollut. Ja tommosista martinoista oon sitä mieltä itse että mee korjaan mopuas :D

Vaikka enää en olekaan kirjaimellisesti lihava, niin pidän edelleen kiinni siitä että lihavuus todellakin on ok. Hölmö naikkonen :DDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja molemmat on ok, sekä kaikki muukin. Jos ei sitä tiiä ni on vähän yksinkertainen..........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta kaikista eniten ärsyttää määrittelyn vaikeus. En oikeasti tajua mikä mä olen. Jos joku mies sanoo tykkäävänsä vaikkapa lihavista naisista niin se ei varmaan tarkoita mua? Vai tarkoittaako? Joku sanoo tykkäävänsä laihoista naisista, no se ei varmasti tarkoita mua? Mikä mä sit vittu OLEN :D

Eikä monikaan varmaan loppujen lopuksi minun kokoisesta tykkää kun löytyy helposti ne "lääh puuh lihavat tytöt <33" miehet ja sitten löytyy helposti ne jotka tykkää ihan normaalihoikista. Sitte minä oon siinä välissä vai? Kun enkös ole liian pieni niiden lihavien tyttöjen perässä juoksijoiden ihanteeksi xd

No eipä sillä väliäkään. Jotenkin en vaan....... En pääse siihen mielentilaan että tykkään kropastani.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No kaipa mä aika läskiltä näytän että enköhän sit kuitenki oo sen "lääh puuh läskit tytöt" ryhmän ihanne XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta silti edelleenki haluun sellasen joka rakastaa mua ihmisenä. Kuten joku Pierce Brosnan. Hei sen vaimo oli hoikka kun alkoivat olee yhdessä, nykyään lihavamman puoleinen, ja edelleen yhdessä ja going strong. NOIN sen pitää olla. Ei mitään vitun mökötystä siitä kun nyt sä lihoit nii ei kyl kelpaa enää :mad: TAI "no nyt sä laihduit ei kyl kelpaa enää :mad: naisen pitää olla ISO, anorektikot ei kiinnosta!!!1111" jumalauta saatana jos sä rakastat jotain naista niin ole mies äläkä valita ja mökötä tollasesta. Edelleenkin sanon että se ei silloin oo mitään rakkautta. Nää tapaukset on sit sellasii onnettomii jotka on päätyny yhteen äijän kaa joka ei välitä siitä naisesta hevonvittuakaan :Dd sillee girl myönnä et se ukko ei rakasta sua ja lähde pois sieltä XDDDDD säälittäviä tollaset suhteet ihan suoraan sanottuna. Eiks ihmiset tiedä omaa arvoaan. Vastaus: ei. Kuka ny vittu sellasta valitusta ja mökötystä jää kuuntelemaan.........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niiku en kestä olikse joku japanilainen nuori nainen jonka poikaystävä oli sanonu sille että sä oot lihonu, laihduta, tai jotain tän tyyppistä. Niin sit se nainen oikeesti laihdutti? Eikä jättäny sitä äijää? MIKÄ SUA VAIVAA MUIJA? älä alistu pls tollaseen toi on siis muutenki ihan henkistä väkivaltaa. For gods sake, LEAVE HIM ALREADY. ei se varmaan vieläkään sitä oo jättäny :DDDDDDDDDD sit ihmetellää voi miks mun itsetuntoni on huonossa jamassa. No Siksipä kun sä oot tollasen miehen kanssa etkä esim miehen kanssa joka kehuu, kunnioittaa, tykkää susta ja on aidosti rakastunut 🤷 mut yksinkin on paljon paljon parempi kun tollasen äijän kanssa.


Noh. Siis sääliks kyllä kävi kun katoin sitä tytsyä mutta, oma päätös jäädä. Itse en kelpuuttaisi. Jos mulla olisi äijä ja se sanoisi mulle laihduta niin se olis samantien heihei. Ei siinä oo neuvotteluvaraa enää. Se on varma kusipään merkki. Ainakin meikäläiselle. Mutta ihan samalla tavalla jos mun äijä sanois mulle "voisitsä lihottaa ittees" kattoisin sitä yhtä lailla kieroon ja rehellisesti sanottuna tuskin uskaltaisin jonku random feederin kanssa jäähä. En pidä sitäkään yhtään sen parempana. En ainakaan itselleni. Sellanen normaali äijä olis jees mutta onko niitä :D ei kai miehille kelpaa koskaan olit sellanen tai tollanen :D

Mutta ONNEKSI oon vapaa ja yksin 🎶 rehellisesti sanottuna, taidan pitää tästä paljon enemmän.

(Mutta siitä huolimatta kaipaan muun muassa kwangii :DDD)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ärsyttää vaan aina kun puhutaan jostain tiimalasivartalosta joka on muka "kaikkein kaunein" haista vittu ei todellakaan. Ei mulla ainakaan ole tiimalasia. Tai no, en oo iha varma.

"Tiimalasivartalon eli X-vartalon lantiolla ja povessa on muotoja ja vartalon hartialinja ja lantio ovat tavallisimmin liki samassa linjassa. Leveä lantio lähtee kaartumaan jo ylälantiolta lähtien ja jalat saattavat vaikuttaa suhteellisen lyhyiltä. Vyötärö on hyvin selkeä ja kapea."

Okei eli ei voi olla mulla tiimalasii koska mun vyötärö ei ole hyvin selkeä ja kapea.

Joten. Fuck yalll 🤭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
A-vartalolle tunnusomaista ovat kapea hartialinja, leveä, pyöreä alalantio ja kapea vyötärö. Myös jalat saattavat olla lyhyet ja reisissä pyöreyttä. Näin olleen vartalon ylä- ja alaosa ovat kuin kaksi eri paria.

Ei ole siis sekään kun ei ole kapea vyötärö.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
H -vartaloinen kuuluu kulmikkaisiin muotoihin.
Tämä on Suomessa tavallisin naisten vartalonmuoto. Se on tasapainoinen lantion ja rinnanseuduilta, mutta Sinulla ei ole selkeää vyötäröä. Sinulla saattaa olla hieman suuremmat rinnat ja takamuksesi voi olla litteä ja painon noustessa se jakautuu tasaisesti koko vartalolle.


No oonko mä ees tääkään?????? :D en taida kuulua mihinkään noista. Onko mun takamus litteä :DDDDDDD ei kai? Vai onko? Ja toi vika.. no.. ei se nyt vissiin ihan tasaisesti jakaudu. Vai jakautuuko.

Sanotaan näin etten kuulu näköjään mihinkään noista vartalotyypeistä :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No hyvä kun en edes itse tiedä onko perseeni litteä vai ei :D yritä siinä nyt sit selvittää vartalotyyppi..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sanotaan vaa suoraan että vartalotyyppini ei ole mikään. Se on sellanen kun se on vittu. Tykkäät tai et. Eikä se mene noihin lokeroihin näköjään. Tai en tiedä, koska en itse edes osaa sanoa. Ainut minkä tiedän on että mulla EI ole kapea vyötärö. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Miks vitussa mä oon tällänen nykyään? En mä yläasteella miettinyt tämmösiä yhtään. No, ehkä lievästi, mutta en silti näin paljon. Oikeest LOPETA en kestä enää.

Tähän sopii kyllä ellinooran pyhä madonna taas lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Silloin kun mulla oli ehkä korkeintaan 10 kg yli normaalin painon, sain jo miehiltä kommentteja siitä miten lihava olen ja että kannattaisi laihduttaa jne. "Sä oot muuten kyl tosi kiva mut sä oot vähän liian pyöree" ja juttu loppui siihen. "

Joo okei, en uskalla sittenkään luottaa yhteenkään mieheen. Aion olla vain vapaa ja yksin :D eipä kyllä haittaa minua.

Omat sekä muiden huonot kokemukset painaa vaan liikaa nyt tässä (hehe, painaa liikaa :D no pun intended).

Näin se on. Kun on vapaa ja yksin, se on hyvä. Silloin on hyvä olla. Ilman miehiä. No, ehkä mä saatan jonkun naisen kelpuuttaa. Ehkä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mikä HELVATAN myrsky siellä ulkona nyt on

Saatana ku säikähdin kiitti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"mut ku sun pitää vaa löytää hyvä mies"

EIPÄS, ku mä en uskalla luottaa miehiin, ja sillä that's it.


Oon lukenut ihan liikaa juttuja, en vaan kykene enää luottamaan miehiin :D kaiken sen jälkeen mitä oon kuullut (ja kokenut itsekin jonkin verran).

Toisaalta oon kuullu naisistaki aika paljon juttuja... En taida uskaltaa luottaa niihinkään..

Aromanttisuus ja aseksuaalisuus siis, täältä tullaan. Sitten kun vain voisikin muuttaa itsensä vielä ihan oikeasti aromanttiseksi ja aseksuaaliksi.

Silleen "miten lakata tuntemasta mitään ketään kohtaan" :D

Helkkari, en uskaltais luottaa edes eunkwangiin. Tai no.. se nyt on aika enkeli kyllä. Hmnh. Uskaltaisinko. Jos tilaisuus siis edes tulisi (ei tule). No okei, eunkwang on ainut henkilö maailmassa johon pystyisin täs asias luottaa, jos tilaisuus tulisi, mutta sitä ei tule. Sen kohdalla voisin tehdä poikkeuksen, jos tilanne koskaan olisi sellainen.






Nah who am i kidding jos mulla olis ikinä mahollisuus timppaan juoksisin sen syliin kans heti koska oon todellakin niin heikko 🤭🤭🤭 ja TYHMÄ.


Hahahahsjsjdj

Painukaaaaaaaaaaaaaaaaa vittuunnnnnn


Some of these peopleeeeee

I swear to god :') i can't take it :') i'm thinking about eunkwang & Timppaaaaaaaa :'))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei en ikinä pystyisi vastustaa niit if i ever had a chance.

Mut muita mä pystyn vastustaa hyvinkin.

Just kidding villuu en pystyis vastustaa varmaankaan ikinä.

Mut MUITA PYSTYN KYLLÄ.

just kidding taeilii en pystyis vastustaa ikinä.

Mut MUITA KYLLÄ. :D
 
Ylös Pohja