Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
*thinks about hui and vivi* 🤔

Maybe? Sure i could 🥴 ok apparently not.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
*thinks about yuto* 🤔 noh:')) eeehhh, sekin.

Mut muuten ne alkaa aika lailla olla siinä............................

Ei siis seurustelua minulle tässä elämässä, koska kaikki jotka mulle kelpais on mahdottomia heheh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sillä en seurustele vain seurustelun takia vaan sen ihmisen pitää olla oikeasti joku niistä joista tykkään. En rupee säätään mitään turhaa paskaa enää. Ne on jo kokeiltu sitä paitsi :'D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jooh haista vittu

Näin sellasta unta että kävelin jossain sit hui tuli siihe mun vierelle

Käveltii siin ja juteltii jotai

Sit kans siin unes oli varmasti eunkwang ja villu ainakin

Mut ne jäi mulle vähän epäselväks

Aika paljonki epäselväks oon iha kujal mitä tapahtu

Muutenki näi sekavaa oloo mul ei oo ollu koskaa, nyt ku heräsin

Mut huista mulle jäi tosi sellanen vahva tunne

No omal tavallaan kyl kaikest muustakin

Sit olin muutenkin jostain syystä oudolla tavalla kai kiimanen mutta en oikein ymmärrä kehen se kohdistui ja mitä se oli. Tai keihin? Ja muutenkin että mitä. Niin sekin jäi kyllä tosi epäselväks vielä.

Ainut mikä on kaikista selvin asia tosta on hui mut kaikki muu on ihan "hä?????" En mä kyl tiiä onks se hui juttukaan niin selkee mut ainaki selkeempi ku mikää muu. Siitä ny sentää jäi sellanen selkeempi tunne ja semmonen omituinen vahva kaipuu ja nyt vaa jotenki mietin sitä. Mietin sillon aiemminkin kun heräsin siit unest mut sit nukuin lisää. Mut siinäki olin vaa sillee öö en voi olla ajattelematta huita.

Joten kiitos kaikille :D


Sen muistan että villu kyl siin oli. Ja jossai vaihees oltii jossai laivalla. Ja olin varmaan eunkwangin kaa yhes. Mut luulen et villu EHK oli siel ja sit olin vähän silleee ouuhhh i want that man. Mut sit olin eunkwangin kaa?? Joten?? Ehh???

Siis kiitos kaikille

Melkein luulisin et Timppa oli kans mut en tiiä kyl

Oisko ollu aki myös en tiiä

Taee ja yutoo en ainakaan muista mut ei sitä koskaa tiiä

Mut hui jäi vähän liiankin vahvasti mieleen

Eli mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ketä mä äsken mietin

Ei aavistustakaan

Joku oli mun mieles mut en muista

Yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lmao mun lokakuun suosituin artisti deezerissä on käärijä 🤘 en kyl edes odottanut tuota mut kova xDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei eli näistä housuista nimenomaan mun kaikista sopivin koko olis 44. Eli voidaan sanoa etten oo ihan pluskokoinen, mutta melkein. Jos ymmärrn oikein niin 44hän on viimeinen joka ei oo vielä pluskoko. No siinä tapauksessa oon midsize koska sehän piti olla niin et jos oot just siinä et melkein plus size mut ei ihan, niin se on sillon midsize. Hienoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta tuo on sitten vain näissä nimenomaisissa housuissa... Ota jotkut toiset housut ja se ideaalikoko voi olla aivan eri.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Do men find mid-size women attractive physically?"
"Absolutely, easily the best body shape"

Ok toi on kieltämättä ihan kiva tietää 🗿
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Juu niiku nää housut varmaan sen takia valuu vähän tosta kun ne on high rise mut sit ne valuu sillai et niist tulee vähän niiku low rise. En tiedä johtuuko se mahan koosta, perseen koosta, reisien koosta vai kaikista. Mut varmaan just joku tollanen. Et pitäs olla se 44 kummiski MIELUUMMIN. nii sit ne ehkä ei valuis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Äh en tiiä. Rakastan näit housuiii ne on ihanat. En vaa tiiä miks ne nyt häiritsee niin paljon. Ei kai ne sitten istu niin hyvin. Mut voi kuitenkin käyttää mut vähä ärsyttävää ehk.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tai no mua häiritsee kaikki täl hetkel. Et ei se ees oo välttämättä tuo. Ku mua häiritsee kaikki muutkin asiat. Mua häiritsee muutki vaatteet mun pääl ja kaikki nyt. Ärsyttää. Kaikki :DDDDDDDDD täytyy suunnata huomio vissiin muualle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Painoindeksisi on 26.2
Painoindeksin mukaan kyseessä on ylipaino. Tulosta kannattaa täydentää vyötärönmittauksella. Jos vyötärönmitta ylittää naisella 90 senttimetriä ja miehellä 100 senttimetriä, se kertoo siitä, että elimistössä on liikaa sisäelinrasvaa, mikä voi aiheuttaa monia sairauksia, esimerkiksi verenpainetautia ja diabetesta. Ylipaino ja perintötekijät lisäävät useiden sairauksien riskiä. On hyvä olla tietoinen, jos suvussa on sydän- ja verisuonitauteja tai diabetesta. Ylipaino voi jopa nelinkertaistaa riskin sairastua kakkostyypin diabetekseen normaalipainoisiin verrattuna. Ylipainoisilla naisilla riski sairastua verenpainetautiin on 1,6-kertainen ja miehillä 1,3-kertainen. Myös riskit sairastua esimerkiksi astmaan, uniapneaan tai nivelten kulumiin kasvavat. Jos painoindeksi on 27 tai yli olisi hyvä käydä kartoittamassa nykyinen terveydentila, esimerkiksi verensokeri- ja kolesteroliarvot, ja mahdolliset terveysriskit terveysalan ammattilaisella. Aloita elintapamuutos. Jos mahdollista, yritä lisätä unen määrää, vähennä alkoholinkäyttöä ja muuta ruokavaliotasi niin, että se on ruokapyramidin suosituksen mukaisesti kasvisvoittoinen. Lisää liikuntaa, liikunta vähentää tehokkaasti vatsaontelon rasvaa, vaikka paino ei laskisikaan. Älä aloita laihdutuskuuria vaan tähtää pitkän aikavälin muutoksiin
.



👆 toi on ihan täyttä paskaa. Edelleenkin mä teen kaikki päätökset hetkessä, en ikinä mitään pitkän aikavälin päätöksiä. Mä elän hetkessä. Niin mä teen. Et jos sen seurauksena tulee sairauksia ei haittaa. Mä en IKINÄ tee mitään tollasia pitkän aikavälin päätöksiä ja suunnitelmia. Elän aina hetkessä. Toisin sanoen: i couldnt care less.

Joten voisiko tästä jauhamisen jo lopettaa? Kiitos.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sitä paitsi mulla on ihan kaamee nälkä atm ja aion syödä jääkaapista jälleen kerran iha mitä ikinä haluan. Jos siis jaksan edes tehdä itselleni mitään, sehän se aina on se juttu lähinnä mikä mua estää syömästä joskus, ihan vaan se ettei jaksa tehä nii sit jätän syömättä, tai niiku lykkään sitä pidemmälle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Toi teksti minkä liitin tohon on siis niin täyttä paskaa kun voi olla :D jos jotai tosissaa kiinnostaa ni on kyl surullist
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mieluummin toki en kuolis ennenaikaisesti ja näin, mut jos se on niin niin sit on. En mä sen takia rupee mitään tekemään, siis en TODELLAKAAN.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta hei, sehän on vain mun mielipide. On kai mulla sentään vielä oikeus elää omaa elämääni. Muut eläkööt omaansa. Ja haistakoon veen (🤭🌚) vaikka
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Edelleenki oon sellane ihmine et mua ei terveysriskit kiinnosta vitun vertaa, vaan syön tasan mitä haluan, liikun tasan sen verran mitä haluan, ja näin päin pois. Et hei hei jos se on jollekin ongelma. Ei tarvi katsella jos se on ongelma painukoo vittuu :'D mutta huolitrollaajia riittää ja sepä ei mua kiinnosta.

Ei minun tarvitse "katsoa mitä syön" :D katso itse omat syömisesi, ja se siitä. Hei hei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis nyt kyl tekis mieli mennä muuten kävelylle, ihan vaan sen takia siis että keho kaipais liikuntaa tällä hetkellä, u know, huvittais vaan. Mutta en voi mennä tähän aikaan kävelylle. En voi mennä koska pelottaa sen verran etten vaan voi. Joten eipä mennä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Painoindeksisi on 26.2"

Täähän on helvetin hyvä painoindeksi joten mitä vittua sä selität siinä XDDDDD lmao. Some people are actual clowns.


You know, its a SEXY bmi so 😂 why on Earth would i want to get rid of My sexiness? Of course i would still be sexy though, i'm just saying that theres really no need to, lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"ÄÄK nyt pitää äkkiä laihduttaa omggggg tai muuten KUOLEN KOHT OMG"

joo toi on varmaan hengenvaarallinen bmi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei todellakaan ole syytä olla huolissaan.

Ja vaikka kuolisin niin mitä väliä. En sano että haluan, mutta voinhan mä jäädä autonkin alle. Joten kuka tässä oikeasti jaksaa enää edes välittää? En minä. Mä oon täällä iha vaa elämässä, miten itse haluan. Ei mua KIINNOSTA mikään muu. Ette te saa mua mukaan toho teidän paskaanne :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sitä paitsi kuuntelen nyt hyvää musaa (bad romance), ja se on mun tän hetken agendani, ei mitkään höpöhöpöjutut. Että noi jaksaakin


Myönnän että olin huolestunut kun etsin ton jutun käsiini mutta enää en. Ollenkaan. Olin huolestunut halusin tietää oonko liian läski atm painoindeksin mukaan. Sit tajusin etten oo enää yhtään huolestunut ja päätin haistattaa vitut..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sitä paitsi kuuntelin äsken born this way ni noi sit haluu ihan välttämättä pilata mun hyvän fiilikseni joka tuli siitä biisistä semisti kuitenkin

Et kiitos siitäKIN xd
 
Ylös Pohja