Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Painoindeksisi on 26.2
Painoindeksin mukaan kyseessä on ylipaino. Tulosta kannattaa täydentää vyötärönmittauksella. Jos vyötärönmitta ylittää naisella 90 senttimetriä ja miehellä 100 senttimetriä, se kertoo siitä, että elimistössä on liikaa sisäelinrasvaa, mikä voi aiheuttaa monia sairauksia, esimerkiksi verenpainetautia ja diabetesta. Ylipaino ja perintötekijät lisäävät useiden sairauksien riskiä. On hyvä olla tietoinen, jos suvussa on sydän- ja verisuonitauteja tai diabetesta. Ylipaino voi jopa nelinkertaistaa riskin sairastua kakkostyypin diabetekseen normaalipainoisiin verrattuna. Ylipainoisilla naisilla riski sairastua verenpainetautiin on 1,6-kertainen ja miehillä 1,3-kertainen. Myös riskit sairastua esimerkiksi astmaan, uniapneaan tai nivelten kulumiin kasvavat. Jos painoindeksi on 27 tai yli olisi hyvä käydä kartoittamassa nykyinen terveydentila, esimerkiksi verensokeri- ja kolesteroliarvot, ja mahdolliset terveysriskit terveysalan ammattilaisella. Aloita elintapamuutos. Jos mahdollista, yritä lisätä unen määrää, vähennä alkoholinkäyttöä ja muuta ruokavaliotasi niin, että se on ruokapyramidin suosituksen mukaisesti kasvisvoittoinen. Lisää liikuntaa, liikunta vähentää tehokkaasti vatsaontelon rasvaa, vaikka paino ei laskisikaan. Älä aloita laihdutuskuuria vaan tähtää pitkän aikavälin muutoksiin
.



👆 toi on ihan täyttä paskaa. Edelleenkin mä teen kaikki päätökset hetkessä, en ikinä mitään pitkän aikavälin päätöksiä. Mä elän hetkessä. Niin mä teen. Et jos sen seurauksena tulee sairauksia ei haittaa. Mä en IKINÄ tee mitään tollasia pitkän aikavälin päätöksiä ja suunnitelmia. Elän aina hetkessä. Toisin sanoen: i couldnt care less.

Joten voisiko tästä jauhamisen jo lopettaa? Kiitos.
Im literally willing to take those risks. Mun ei tarvitse tehdä MITÄÄN ylimääräistä, eikä mun tarvitse huolehtia eikä pelätä mitään.

(Mantra)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sitä paitsi edelleenkin mä liikun jonkin verran ja se riittää. Täysi liikkumattomuuskin riittäisi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
asiantuntijat voi painuu perseeseen eikä niiden tarvitse kertoa mulle mitä tehdä



Siis tiedän että Tottakai tollanen on täysin optional. Itsehän sä sen päätät, tietenkin. Mutta kun mä otan noi oikeina käskyinä aina. Niin siks mun pitää tässä hokea sitä et "sä et määrää mitä mä teen" you know. Koska nii. I'm the boss of me, ei kukaan muu. Kukaan muu ei päätä sitä mulle, ainoastaan mä itse. Eli .. haista vittu xd
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
asiantuntijat voi painuu perseeseen eikä niiden tarvitse kertoa mulle mitä tehdä



Siis tiedän että Tottakai tollanen on täysin optional. Itsehän sä sen päätät, tietenkin. Mutta kun mä otan noi oikeina käskyinä aina. Niin siks mun pitää tässä hokea sitä et "sä et määrää mitä mä teen" you know. Koska nii. I'm the boss of me, ei kukaan muu. Kukaan muu ei päätä sitä mulle, ainoastaan mä itse. Eli .. haista vittu xd
Tykkään myös siitä, että nainen antaa nautintojen näkyä kehossaan...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja muuten, jos painoindeksilaskuri käskisi mua lihottaa itteeni jos se bmi olis joku hiton 16 ?? Nii sanoisin yhtä lailla siihenkin että haista paska oikeesti. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niitä on itse asiassa paljon!
Oon huomannut että yllättävän paljon joo, ehkä eivät sitten vain yleisesti ottaen ole niin kovaäänisiä ja hautautuvat näiden ns. Fat-shamereiden alle vähän 😂 joissakin muun muassa yt kommenteissa oon kyllä nähnyt niitäkin mutta suurimmaksi osaksi ne on täynnä fat-shamereitä mikä on kyllä kovin harmillista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Nainen, miten kohtelet kehoasi?"

AI MITEN MINÄ KOHTELEN? eikö osuvampi olis miten muut kohtelee mun kehoa? Törkeetä yrittää vierittää vastuuta omille harteille kun kyse on alkujaan siitä mitä muut tekee. Luuletko että mä olisin tällänen jos muut olis normaaleja eikä ilkeitä?? Kyllä taas ei ymmärretä pointtia näköjään. Ei pointti ole se miten minä kohtelen omaa kehoa vaan miten muut kohtelee minun kehoa. Kannattais pikkuhiljaa tajuta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kyllä se omakin ajatusmaailma muuttuis jos se ympäröivä maailma ensin muuttuis. Asshat.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mutta tässä tilanteessa se on vittu mahdotonta? En mä ainakaan tarvitse kuin yhden "pari kiloo vois pudottaa ni oisit täydellinen" kommentin niin kaikki effortti mitä oon tehny valuu hukkaan ja vihaan taas itseäni. Mulla se ei yleensä vaadi kun sen yhden kommentin. Kiva jos jotkut sietää mutta mä en, mulla se aiheuttaa aina sen että otetaan takapakkia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
EIKÄ sen edes tarvitse olla mulle. Tuokin kommentti oli ihan jollekin toiselle tyypille, ei edes mulle. Silti se aiheutti vihaa mun kehoo kohtaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sitten taas things that heal me:
- jessakae
- niiden vanhojen valokuvien katselu, tai ainakin silloin??

Idk. Mut sit se on sitä edes takas soutamista vaan :D

Eikä tarvitse kuulla kuin yksi "ylipaino on terveysriski" kommentti niin ollaan taas lähtöruudussa. Ihan sama tuleeko edistystä vai ei, se katoaa sillä sekunnilla kun kuulen tollasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mikä on tosi omituista muuten niin mulla ei oo mitään ongelmaa nyt mun finnien kanssa. Ei mitään pakkomiellettä saada ne pois??????? ❓ suoraa sanottuna pidän niistä ulkonäöllisesti. No, ainakin tällä hetkellä.

Pakkomielle laihtua? Se mulla on. Aika jännä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis vaik molemmista valitetaan? Mut miks mulla ei oo pakkomiellettä eikä minkäänlaista pientäkään toivetta saada finnejä pois? Mutta sitten mulla on pakkomielle laihtua? OMITUISTA. :D ja on mulla kyllä jonkinlainen pakkomielle saada rinnat vähemmän roikkuviksikin mut nii. En tiedä millä perusteella nuo sitten valikoituu. Missä mun akne-epävarmuus on? Hyvä vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut ilmeisesti mulla ei oo muita pakkomielteitä nyt kun nuo kaks vaa??????? Öööööhhm. Jaahas. No ehkä mulla on pieni pakkomielle siitäkin että mun pitäs olla pidempi mut nii :DD enpä ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Eli täydellinen ulkonäkö olis:
- laihempi
- lisää pituutta
- vähemmän roikkuvat rinnat

Viis finneistä :D ei häiritse yhtään enää ja hyvä niin.

Mut noi kolme juttuu on kyl surullista af. Ulkonäön korjailu ei kuulu mun periaatteisiin mut meitsi on onnistuttu taivuttamaan vihaa itteeni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oikeestaan tota laihdutuspakkomiellettä helpottaa kyllä se kun muistan että ainiin, polttaahan mun isäkin. Se on sama asia. Terveysriski. Niin on mun painokin. Jos ei sekään lopeta polttamista, ei munkaan tarvitse laihtua. Eikä mun äitikään laihdu, nii ei munkaa tarvitse.

Mut miksei tietyt ihmiset voi sit jättää mua rauhaa?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei eli mun ei tarvitse laihtua joten jäljelle jää vain nämä ongelmat:

- lisää pituutta
- vähemmän roikkuvat rinnat



Ei paha. Ei kovin montaa ongelmaa sit kuitenkaan. Mut its still sad.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vaikee uskoa ettei mun tarvii laihtua mut näköjään se sit on niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tai niiku et mul ei oo muuta ku vaa se pakko laihtua, ei sen kummempaa. Se vaan siis että mun pää on jumissa siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
No en mä tiedä onko se paino sittenkään niin vakava asia koska:


Toikin on kuollut 39-vuotiaana mikä on toki nuori mutta muutkin kuolee 39-vuotiaana niin eipä siinä sittenkään mitään pelättävää ole. Sitä paitsi, MÄ tuskin kuolen 39-vuotiaana. Tai eihän sitä tiiä. Jos joudun onnettomuuten tms.

Joten kuten oon tainnut aiemmin sanoa, painolla ei ole väliä.

Kivahan se olis elää mahdollisimman pitkään mutta niin. Elän niin pitkään kuin "luoja suo".

Mutta painonhallintaa mä en harrasta enää ikinä. Että haistakaa vittuuuuuu. :')

HAHHHHAHAHHAH sitä paitsi meikäläisen vaari oli ainaki jossakin vaiheessa aikas tuhdissa kunnossa ja sekin eli ainakin 80-vuotiaaks. No kyllähän se laihtui toki siitä sit lopulta.

Sitte mun mummikaan ei oo mun mielest vieläkään mikään hoikka ollu ja se on jo joku 90, tai siis ylikin kyllä.


Odotettavissa siis olis että kyllä mäkin todennäköisesti vähintään 80-vuotiaaks elän painosta huolimatta.

(Sitä paitsi mun vaarilla oli vielä diabeteskin et ei sekään nyt ainakaan hirvittävästi elinikää lyhentänyt)



Niin toi on taas ihan höpöhöpöjuttuja mitä noi sepittää tuolla. Kuule kyllä mä luultavasti elän väh. 80veeksi, laihduin tai en. And thats on PERIODT. Lmao. YOULL SEE 🤭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niiku ketä oikeestaan edes kiinnostaa?



Sitä paitsi elämä on elämistä ei suorittamista.


Sen vaan sanon et ihmisil on pakkomielle terveyteen. Fools.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mitä välii? Polttaahan mun isäkin. Juohan mun isäkin paljon. Juohan mun velikin paljon. Onhan mun äitikin pulska. Käyttäähän monet huumeitakin. Kuoleehan monet alkoholiinkin. MITÄ VÄLII? :D antakaa mun OLLA. ei jaksa enää kuunnella tota samaa levyä :DDDDDDDDDDDDDDDD vaihtakaaaaaaaaaa sitä levyääääääää jo
 
Ylös Pohja