Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ja tää vitun biisu,,,,,,,,,

Mut asiasta toiseen: kuuntelin (mielestäni ensimmäistä kertaa?) Tätä biisii:

Ja tuli jotenki aivan riipasevan outo tunne. En tiiä oikein mikä se oli? Mut yyh en tiiä, outo tunne. Ehkä se on vaan nostalgiaa ja tuttuuden tunnetta tost musiikkityylist idk





Viiittuuuu 😭😭😭😭😭 kuuntelen no other ties kuinka monetta kertaa tänään ja eunhyuk 😭😭😭😭😭 (meinasin kirjottaa eunkwang 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 staaaahp) honestly........... Whatthefuck 😭


Ööö hyvin en voi

OH SHUT UP :DDDDDDDDDD let me live. Killing me softly with his song on nykyään niin eunhyuk-biisi ja guess why, tietenkin sen yhen tiktokin takii mis oli eunhyuk jaaaaaaa kuka, shindong?? Ja toi biisi

Aa shut up toi biisi on yhtä paha kun se gd biisi mistä kirjotin aiemmin yähhhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Apua mikä mun viimeöine uni oikee oli
Seis

Osaan sanoo vaa sen että olin jossain kauppakeskuksessa tai jossaki sellasessa. Sitte näin jotai tyyppei ja oon melko varma et ne oli jotai ihastuksia tai jotain koska se tunne oli semmonen, mutta en oo varma enää ainakaan että keitä ne oli. Muistelisin vaan että siinä oli muutama tyyppi ja en oo varma kyl oliks vaa yks niistä mun ihastus vai useampi. Weird. Sitten mulla soi päässä joku biisi siin, i think. Ja se soi vielä ku heräsin ja yritin muistaa minkä biisin melodia se on, mut en missää vaiheessa saanu kiinni siitä että mikä biisi se on :Ddd että ok.

Ja joku ny kertoo mulle et miks syksy on aina niin outoo aikaa. Vannon siinä on aina sellane ihan erilainen outo tunnelma ku muina vuodenaikoina. Ja triggeröi paljon muistoja.

Tiettyjen biisien kuunteleminen syksyllä on trippi ja jotenki täysin erilaista kun muina vuodenaikoina. Huomasin sen viimeistään äsken D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Seis

Liikaa muistoja mutta en oo varma onks ne tapahtunut oikeesti.

Edelleenkin toi vitun boyfriendin biisi niin voin sanoa että vieläkin se triggeröi muistoja joista en oo varma oonko kokenu niitä koska toi biisi on mielestäni sellanen mitä en ollu aiemmin kuullu mutta?????????????? Muistan mukamas asioita????? Tai jotain???

Sama muuten lover boyn kanssa ko kuuntelin sitä tänää nii tuli taas sellanen olo että oon "varma" että oon kuullu sen joskus aikoja aikoja sitten. Aika moni btob-biisi näköjään tekee ton fiiliksen mulle. Myös irresistible lips. Siis se fiilis saattaa kylläkin olla vaa joku sellanen että mulla sekottuu vanhoja muistoja jotenki siihen biisiin/siihen videoon vaikka en ookaan kuullu sitä aiemmin mut se tuntuu siltä että olisin jos siinä on jotain tuttua. Ja mitkäs muut btob biisut aiheuttaa ton saman fiiliksen. En muista mutta pentagonin alien ... At least...... For real. Niiku törkee. En tiedä mitä biisii se muistuttaa mutta mulla meinas seota pää ku kuuntelin sitä sillon yks päivä tai no joka kerta ku kuuntelen sitä nii meinaa kyllä seota pää :s apua. Vai oonko sittenkin kuullu sen joskus?????? Luulis että muistaisin mut en tiiä. En hitto vie tiedä mutta TODELLA tutulta kuulostaa se.

Tämmöset on kyllä aina niin DISRESPECTFUL and DISTURBING kosk mulla hajoo pää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Kuuntelin pitkästä aikaa so far away ja vaikka tiedän että se varmaan ei todellakaan kerro mistään lähellekään sellasesta mikä mun tilanne on mutta silti, kuinka samaistuttava tää laini on:

How do i live without the ones i love

🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐 Niinpä!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
U know ei kyl tunnu hyvältä se kun oot aivan totaalisen sekasin koska EUN VITUN HYUK. Niinku loppuuko tämäkään koskaan no eipä taida....... :D kai mä sen sillon kesäkuussa aloin aavistelemaan että juu tästäkin tulee sitten..... Keissi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Niinku oikeest se yks vidi siit... Oli disrespectful..................... Tai no kaikki... Mut..... Nii..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ja mä viel muistan sen kun joskus ajattelin (suurin piirtein näin) että: onneks mun ei tarvii tykätä super juniorista
Kun siis kattelin sitä muiden fanitusta ja jooooo no lopulta sitä aina kuitenkin ajaudutaan siihen samaan ansaan mihin muutkin HAH

vitu miten tämäkin voi tapahtua

Muistan kun luin vaan ihan randomisti jotain että ketkä kpop tyypit on religious ja sillon en tienny tost juuri yhtään mitään sit siel oli eunhyuk ja aaaaaaa siis nykyään noiden asioiden muistaminen on ihan vitun outoa koska.... En silloin tiennyt siitä mitään.... Ja on vaa niin outoa ajatella että siitäkin tuli tämmönen vitun keissi

Et kiitti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
AAAAA 😭😭😭😭 vittu 😭 menen kuuntelemaan pentagonia lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ei hele oikeesti SIIS PENTAGON SUJU BTOB KAIKKI HELVETTIIN SIIT NY :D jokainen noista yhtyeistä tuhoaa mua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Alan huutaa

kuinka vitun monta vuotta tässäkin sitten ollaan

Tiedän kokemuksesta.... Ne ei lähe pois..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Rääh, noniin tänään on se päivä kun on ollu 2 kuukautta eunkwangia lmaoooo

Onpa menny jotenki iha vitu nopee en tajuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Also, miks sujun paras biisi on no other, enkä hyväksy muita mielipiteitä.

No siis ainakin mulle tärkein biisi enkä tiiä miks mut on vaa. Ehkä siks että se oli ekoi biisei mitä sillon alussa kuuntelin. Vaikka en tiiä olinko kuullu sen jo aiemmin mut kummiski. Vaikka on sujun kaikki biisit mitä oon kuullu ni aik täydellisii kyl. Jokasee liittyy muistoja :ssssss abua. Mutta jostain syystä pentagonist ja btob:st en ikinä osaa sanoo et mikä ois kaikista tärkein biisi D: ehk kuitenkin sit kokonaisuudessaan kuuntelen niit enemmän nii se voi olla vaikeempaa. Mut..... Tavallaan jos miettii.. samal logiikal mitä sujun kaa ni btob: i mean todennäköisesti missing you koska se oli ekoi biisei sillon 7.7. tienoilla mitä kuuntelin. Tosin the song myös mutta idk missing you on aika special. Mut the song on siitä special että kuuntelin just sitä tai katoin jtn fancamii varmaan siit sillon sillä hetkellä kun tiesin että täst tulee todella iso juttu. Muistan niin hyvin kuinka se iski lopullisesti tajuntaan tai arvasin et täst tulee muuten aivan vitun iso asia tho. Ja katoin sillon jotai the song fancamii muistan sen niin hyvin, aattelin tyyliin että noni nyt taas joku uus yhtye
Mut ehkä silti kaikista tärkein biisi on missing you mutta on kyl tosi vaikee sanoo kosk nii :s pentagonin biiseistä ehkä samal logiikal... En tiiä ku alus kuuntelin niin montaa biisuu mutta ainakin ekana oon lisänny sille soittolistalle: shine. Lol luulin että se ois ollu ehk humph mut näköjään shine. Humph on tosiaan sellanen että se "muistuttaa traumoista" eli tulee mieleen ihan liiikaa asioita...... Joten se on kyllä aika paha. Kyllä shine myös mut luulen et humph on pahempi siinä mieles. Et se muistuttaa vahvemmin tietyist asioist, emt miks. Kunnon traumat.... Etenkin siit ambulanssi reissusta. Tulee vaa se mielee siit joten kiitti taas :D en oikee osaa sanoo mut kyllähä mä sit daisyyki kuuntelin aivan vitusti alussa en tiiä EHKÄ se on sit kuitenki se tärkein biisi mutta en kyllä tiiä en ymmärrä. Vaikee sanoa. Onhan siitäki häiritseviä muistoja :D

ja vitu eunhyuk oikeest ummmmmm please????????

Ei saatana selasin tota listaa ja asdddkdjdkdk apua

Jostain syystä kun kuulen beastin when i miss you niin muistan aina sen jonku ööö gifin yutosta mikä on siit can you feel it mv:stä.... Koska olin jossai missä lie tumblrissa selaamas niit sillo ku kuuntelin sitä biisii i think.......

Mut miks nyt on niin vitun eunhyuk kausi että voi saatana?????? Siis meinaan vaan sitä että se on menny ehk vielä entistäkin pahemmaks täs pikkuhiljaaaaa. Idk even. Luoja en ikinä voi unohtaaaaaaaaaa ja esim se kun eunki ja peniel oli weekly idolis niin aaaaaaaa ok ja se tmi juttu niin eunhyuk oli niin söpö siin ku se teki tälleen: 🤦🏻‍♂️ it was so cute

Luulin oikeesti jossai vaihees että ei täst tuu tämmöst juttuu siis ei viddu luulinko oikeest sillon et se haihtuu nopeesti :D ku mul oli sellane tunne et ei siit tuu varmaa mitää tämmöstä isompaa juttuu. Mut sit siit tuliki. Ei tosiaa haihtunu ei. Ku... Niiku.. ei hele en voi uskoo et se on niin tärkee mulle

Joo ja siis olin jo heinäkuus sillee tai niiku ajattelin että "rakastan sitä ikuisesti" vai olikse heinäkuus.... Nii... Olihan se sillon jo ainakin tosi paha...... Mut en tiiä ....... It's getting worse every day lmaooooo for real though
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ooooof tuntuu niin oudolta kuunnella für Oksana pitkästä aikaa :ssssssssdddd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
???????!


Miks aina jos oon hetken ajattelematta esim nyt vaikka dahyunii nii sit saan tällasii ehdotuksii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Onkohan mun twice bias dahyun vai sittenkin tzuyu,,,, vai sittenkin joku muu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
EI! taas

En ees tiiä miten näin kuvan siit... Pinterestis muten tiiä miten päädyin sinne..... Mut ..... Vav..,. Wooyoung....... Kiitti vaa.....

This is.... Unreal
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Joo noh. Mitä .

Näyttää siltä että mun unet menee vaa yö yöltä sairaammiks xd tai nii täl kertaa näin hobista todella intensiivistä ja häiritsevää unta. Samaan tyyliin ku huista tai villusta mut ehkä vähän lievempi mut silti tosi tosi paha. Niiku entiiä mitä siin tapahtui mut ilmeisesti tunnettiin toisemme tosi hyvin jotenki ja hengattii yhdessä ja sit mulle jäi ehk ainoona kohtana tosi vahvasti mieleen sellanen kohta et oltais jotenki..... Halattu???? Tai sitten ei halattu mutta jotenkin oltiin sillee lähekkäin ja en tiiä mitä tapahtui, se vaikutti silt et oltais riehuttu jotai siin, ehk pelattii jotai pelii ulkona tai vastaavaa. Mut kuitenkin silleen et oltii lähekkäin tai koskettii toisiimme jotenki mut se oli just sellane et vaa niiku riehuttii jotai, ja mun mielestä se oli ulkona just? Ok weird mut sit kans se kohta jäi pahasti mielee ku katoin hobii ilmeisesti silleen kauempaa tosi rakastuneesti ja yritin saada sen ehk ymmärtämään pelkästään sillä katseella että oon rakastunut siihen lmao ok. Sitten saatettiin ehkä jopa nukkuu tai maata siin yhes???? Ok????? What???? Why??? Ei tossa sinänsä mitään mutta se oli niin älyttömän intensiivinen........ En pidä tästä yhtään.

Mut joka tapauksessa

Kaikki on ihan kamalaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Huh outoo

En tiiä

On jotenkin outo fiilis tänään??????? And why? Tai siis tiedän kyllä osittain ainakin mutta en rupee sitä tässä avaamaan koska on niin vaikeasti kirjoitettava asia.

Anyway kuuntelin taas tätä:
Ja huhhuh sentään kuinka hyvin tuo biisi sopii näin syksyyn... Jännä D: se vain sopii tähän vuodenaikaan D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Okei olkaa hiljaa minä en tiedä mistään mitään xDDDDD voi ny vittu

Ko ensinnäkin:

This is especially true nowadays koska ... Emmä tiiä, asiat meni niin sekaviks yhtäkkiä:Dd ainakin noi neljä (eunhyuk, eunkwang, yuto, hui) sekottaa mut.

Okei kukaan noista ei oo enää mikään uus juttu mut silti vieläkin oon järkyttynyt täst tilanteesta. Ja ne sekottaa mua vieläkin niin paljon siis where the hell is my own head even

Kamalaa on se kun tulee sellasii salamannopeita välähdyksiä jostain muistoista yyhhhhh

Niiku mä en tiiä koska kesäkuu heinäkuu elokuu ja nyt tää syyskuukin niin emt, must tuntuu et koko tää aika... Idk it fucking makes my head spin. Saan lähes paniikkikohtauksia kun selaan mun yt historiaa, kyllä, selasin sitä äsken.

It just fucking sends me. I can't with those people. It's too fucking bad.

No. God no.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Niiku what the actual fuck are my crushes????

Really???


THESE MEN?????????? :D

You can all f off 🙄

Mutta niin. Olen aivan vitun... Officially kujalla.



PLEASE save me.

Enkä pidä siitä että mulla soi päässä: be.

Lmaoooooo wtf
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Silleen..... Luulis että noi kolme ois jo aivan vitun shokeeraavaa (ja ne ON) mut koska kaiken pitää aina mennyt niin YLI niin heitetään vielä hyukjae siihen sekaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Niiku mitä vitun vitun vittua nyt

Ei tarvi ihmetellä kyllä että MIKSI nää keissit on näin pahoja..... Cuteness overload 🙄 niiku jokainen noista on sellasii et ne vaa tuhoo mut yhdellä sormien napsautuksella lmao they don't even need to try
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Honestly it's like this:
Yuto, hui, eunkwang and eunhyuk: breathes
Minä: collapses

Hmmmmmmm pistää miettimään
Tältä siis tuntuu kun todella palvot jotakuta ihmistä
No ei sillä että tämmönen yli yli yli rakastuminen olis mikää uus käsite mulle tbh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Niin tärkee biisi:

Niinpä niin vittu.

Huoh mulla kummittelee vieläkin päässä se kun joku täysin random ihminen vaan netissä sano jtn et "i don't understand how you can fall for someone you have never met" ei se sanonu sitä edes mulle, mä en osallistunut ite koko keskusteluun. Mut toi ahistaa mua silti edelleen????? Nyt oikeesti???? Get a fucking grip. Eihän toi kommentti oo lopulta mitään muuta ku yhen ihmisen mielipide tai siis sellane et okei se ei ite vois rakastua sellaseen jota se ei oo koskaan tavannut, fine, toiset ei voi, toiset voi ja rakastuukin. Mitäs siinä? Ihmiset on erilaisia, end of discussion. Ei siitä tarvi ahdistua jos joku sanoo että SE EI YMMÄRRÄ. Enhän minäkään moniakaan asioita mitä muut ihmiset tekee. Joten se siitä. Jotkut ei ymmärrä mua mutta en minäkään ymmärrä aina muita. Se tarkottaa vaan sitä että ihmiset on erilaisia, vau newsflash, lets fucking move on. Mitä välii sitä paitsi vaikka olisin muiden mielestä ihan perseest ah en jaksa enää välittää oon niin väsyny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Tuntuu vaan aina siltä että oon niin lapsellinen ja vitun tyhmä idiootti :D ok sitte
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Vau onpa taas mahtavaa menee hyvin 🧐🧐🧐🧐 enkä ainakaan taas oo miettiny: eunkwangii. Since i woke up 🙄 ja kylläkin myös hyukjaee :s
 
Ylös Pohja