Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Mitä yksinkertaisemmin sen ajattelee sen helpompaa on elää ja tajuta se että on oikeastikin vain naispuolinen ja se siitä. Onneksi pääsin siitä eteenpäin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Mutta en silleen tuomitse ketään mutta kyllä se sitten kuitenkin ärsyttää nää tietyntyyppiset queer henkilöt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
"There are few things better than finding an outfit that flatters your figure."

What do you mean? Every outfit flatters my figure cause i'm perfect. Have you not heard the news.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Oon selkeesti koko elämäni ihan psykoosissa. Nytkin teen jotain pakkona, mille ei edes ole mitään perustaa. Keksin taas vaan uudet säännöt. Kuinkahan monta kertaa oon elämässäni keksiny uudet säännöt, jotka joka ikinen kerta kaatuu siihen ettei sille ole mitään vitun pohjaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Ps. Kenenkään on sitten turha kommentoida edellistä viestiä, ette te tajua siitä mitään, kukaan muu kuin minä ei tajua tätä juttua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Nyt sitten pallottelen tämän uuden jutun ja sen välillä että onko sitä järkeä edes tehdä kun ei ole syytä miksi se olisi niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Mutta vieläkin kuuntelen musiikkia. Tarkoitukseni oli siis kuunnella musiikkia niin kauan kun kuuntelen, sit kun se loppuu siirryn seuraavaan juttuun. Mutta juuri nyt keskityn tämän musan kuunteluun. Seuraavasta en vielä tiedä, ennen kuin lopetan tämän. Ja tämä on nyt se mitä pitää sitten tehdä. Kunpa siihen vaan olisi oikeasti joku syy. Siihenhän mulla kaaty 2015 myös se kun tiesin ettei sille koko jutulle ole mitään pohjaa. Että miksi niin edes tekee. Sitä paitsi mitä järkeä on tehdä mitään sääntöjä koska a) oon ollu joskus ennen sitä yhtä hetkeä kuitenkin tekemättä niin, siis tehnyt eri lailla ja b) oon 2015 loppuvuodesta ollu ilman niitä sääntöjä ja muutenkin tässä on ollut paljonkin aikoja välissä kun en ole tehnyt mitään niiden sääntöjen mukaan. Niin nytkö ihan tosissaan yrität selittää että ne onkin yhtäkkiä jotain tärkeetä, kun suuri osa elämästä on kuitenkin menty ihan miten sattuu, ei niiden sääntöjen mukaisesti? Niin ei tätäkään sitten pitäs tehdä vaan jättää kesken taas. Jos oon vittu hetkenkin elämässäni menny miten sattuu, ei niiden sääntöjen mukaan, niin sillon se mitätöi ne säännöt tai niiden mielekkyyden. Eli ollaan taas pisteessä että en tiedä yhtään mitä teen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Mitä järkeä on väsätä säännöt 6-9-vuotiaana kun ennen sitä niitä sääntöjä ei ole ollut? Makes niin vitusti sense että yhtäkkiä olisikin tärkeää tehdä niin, kun ennen ei ollut niin, vaan oon esim vauvanakin vaan tehnyt vauvajuttuja, enkä oo tehnyt mitään MINKÄÄN sääntöjen mukaisesti. Ei silloin kesken kaiken voi tulla mitään sääntöjä yhtäkkiä jotka oikeasti merkkais jotain. Se on se epäloogisuus mikä on aina häirinnyt mua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Siispä kaikki säännöt on pakko olla tälleen: 👎👎👎👎👎👎👎

Niinkö.

Nah kadotin ajatuksen joten en tiedä enää joten en siis vieläkään tiedä joten etsin edelleen vastausta jota olen etsinyt koko elämäni, vau kivaa varsinkin kun lukioikäisenä pelkäsin että mitä jos kuolen ennen kuin saan tietää sen, ja niinhän siinä varmasti käy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Vaikka on ehkä vielä tätäkin pahempia asioita, mutta elämä ei silti oo ollut kiva mulle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Ja se on hauskinta ettei elämä oo ollut kiva mulle minään aikakautena. Minkä tahansa aikakauden repäisen elämästäni, oon voinut huonosti. Paitsi ehkä siinä 0-4v tai jotain sinnepäin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Miks jotkut ei saa mahdollisuutta ja jotkut saa.

Tuntuu että mä oon yks niistä jotka ei saanu mahdollisuutta ja sit ne tavalliset ihmiset on saanu kuitenkin ihan eri lailla mahdollisuuden. Vaikka oiski ongelmat alkanu 13-vuotiaana niin se on jo melko vanha. Kuitenkin saanu elää pitkään suht onnellista elämää. Mulla kaikki pamahti päälle jo siinä alle 6-vuotiaana. Niin kuin varmasti monella muullakin.

En ymmärrä jumalaa. En vain todellakaan ymmärrä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Noniin.

En siis edelleenkään tiedä mitä tehdä.

Kuinkahan monta vuosikymmentä tätä sitten vielä jatkuu?

2015 asti oon ollu sillee ööööööö en keksi vastaustaaaaaaaaaaaaaaa. Se tekee 8 vuotta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Minä vielä 10 vuoden päästä tanssimassa queencardin tahtiin sitten kun oon 18 vuotta odottanut vastausta: 🥳✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Minä 20 vuoden päästä: i'm still waiting its been 28 years

It will be so funny when i'm 80 and i'm still stuck in 2015.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Mikä on jotenkin omituista kaiken tän keskellä niin en edes halua kuolla :D pelkään kuolemaa edelleen enkä halua kuolla kaikesta huolimatta. Onhan sekin sentään jotain. Mutta sitten mä joudun pelkäämään sitä joten... Mieluummin olisin sellainen joka haluaa kuolla eikä pelkää sitä, koska se että ei halua kuolla ja pelkää sitä on enemmän perseestä.

Mutta toivon että siihen menee niin monta vuosikymmentä että pelko ehtii lieventyä sen verran. Jotenkin luulisin vanhojen ihmisten pelkäävän kuolemaa paljon vähemmän jo. Toivon siis että elän vanhaksi. Mutta sitähän mä en päätä :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
En näköjään osaa viettää mukavaa ja rentouttavaa iltaa kun päädyn aina ajattelemaan tällästä.

Juuri vähän aikaa sitten luin jotain murhajuttuja taas (no, en paljon kylläkään) joten hyvin menee. Ei vois aikaansa paremmin viettää.

Mutta kai se uteliaisuus on se mikä saa klikkaamaan otsikoita. Olen turhan utelias.

Mutta joo. En osaa selkeästi käyttää aikaani hyvin vaan päädyn miettimään true crime paskaa ja se varmaan yleensäkin sai mut sit miettimään kuolemaa koska olin sillee mitä jos MÄ joudun murhatuks.

Edelleen oon sitä mieltä et tollaset pellet joko tapetaan tai heitetään selliin niin pitkäks aikaa kun niissä henki pihisee. Nii ku vaikka se turun puukottajatyyppi. Mietin kuinka joku kokee oikeudekseen tappaa toisen ihmisen? No, kohtahan sekin jo vapaana varmaan hiihtelee. Suomi, oikeusvaltio! Hurraa.

Ja tuo että ei ole oikeutta tappaa toista ihmistä, ei siis koske näitä pellejä tietenkään. Ne saa tappaa eikä kellään tule ikävä. Mutta miten ne kokee oikeudekseen tappaa normaaleit ihmisiä. Ja jotkut vielä USEITA. En pääse niiden pään sisään. En pääse. En ymmärrä.

Miten sä voit kattoo kun toinen tekee kuolemaa, siihen sattuu ja se pelkää helvetisti? Miten sä voit vaan olla silleen "no mulla on oikeus tehä näin"


Sama koskee raiskaajia.

Se on tismalleen yhtä paha rikos kuin murha, ei yhtään lievempi. Se on yhtä lailla jonkinlaisen hirviön, epäihmisen teko......... Minun mielestäni 😊😊

Mutta eihän siinä

Jos olisi nappi joka poistaisi kaikki murhaajat ja raiskaajat samantien.. ai että. Olisi varmaan monta innokasta napin painajaa.




Siis kenen vitun kuningasidea on tää maailmankaikkeus, jossa edes muut ongelmat ei vielä riitä, vaan lisäks heitetään vielä "MUUTAMA" murhaaja ja raiskaaja yms epäihminen vielä sekaan niin kaikilla on kyllä hauskaa!


Joku syöpäkään ei esim riitä. Tai jotkut luonnonilmiöt jotka tappaa. Tai muut sairaudet mitkä tappaa. Ei sekään ei riitä. Lisäks tarvitaan vielä kiduttajia, terroristeja, murhaajia, raiskaajia ynnä muita! Ja yleensäkin tällaisia ihme mielisairauksia mikä mullakin on. Kyllä on jumalalla VÄLÄHTÄNYT. oikein kunnolla.


Siinä on aika monta ongelmaa liikaa.

Otetaan tuohon vielä sydänsurut ja hirveät fyysiset kivut mitä nyt voi aiheutua ties mistä, ja mitä muuta vielä? Tietenkin se kuolemanpelko vielä mikä varmaan ainakin yleensä ihmisillä on. Ja läheisten kuoleman pelko. Ja suru sen kuoleman jälkeen, t. ikävä vieläkin kissaa ja pupua.


Kun oikein ajattelee niin kyllä on todella välähtänyt. Täällä saa pelätä ihan kaikkea koko ajan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Nyt kun miettii onko elämä sen arvoista? Ei minun mielestäni. Edelleen olen sitä mieltä että on aika törkeetä että joutuu syntymään. Se hyvä mitä täällä on... On vähemmän kuin se paha. Se hyvä ei ole sen arvoista. Mieluummin ei alun alkaenkaan koe mitään. Se ei ole sen arvoista.

Jos joudun raa'asti murhatuks tulevaisuudessa (toivottavasti ei :)) niin mikään hyvä elämässä ei oo sen arvosta että joudun kokemaa sen. Ja millä voin sen varmasti välttää? En mitenkään. En koskaan voi olla niin varovainen että vältän täysin satavarmasti murhaajat. Sen tiedän ainakin, että ei kannata käydä koulussa, keikalla, kaupassa, baarissa, harrastaa yhden yön juttuja yms jos haluaa välttää murhatuks joutumisen. Paitsi itse olen tehnyt noista kaikkia paitsi viimeistä, eikä mua vielä ole murhattu.

Onneksi oon niin paljon himassa vaan muutenkin, voi olla et se pienentää riskiä. Paitsi joka kerta kun edes käyn lenkillä pelkään jokaisen vastaantulevan auton olevan murhaajaraiskaaja. Joten. Ja se pelko on siis aika lamauttava:D on se hassua.

Että siinä mielessä ei mitään väliä mitä ikinä tekee, vituiks menee kuitenkin.

Ainut mitä enää pyydän on että olisi afterlife jolloin kaikki korjaantuisi. Mutta kaikki on just niin paskaa että ei sitäkään varmaan ole. Tuskin enää ikinä näen mun kissaa, pupua tai vaaria, esim. Pessimistinä olen varma, etten näe. Ja se aika suuresti ahdistaa ja vituttaa.

Mutta pahimpia pelkoja elämässä on kyllä se murhatuks/raiskatuks tuleminen. Toki kuolema ihan muutenkin mutta on se nyt eri asia kuolla murhan seurauksena tai esimerkiksi niin sanotusti rauhallisesti vanhuuteen.

Mutta kyllähän mä pelkään tosiaan sitäkin etten näe läheisiäni enää ikinä.

Haha.

Pessimismi on hyvä asia omata.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Eiköhän jokainen järkevä ihminen toivo että hänet olis alun alkaenkin vaan abortoitu :D ei kukaan halua syntyä tänne, ei kukaan järkevä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Varasija toimii taas sen verran huonosti että tekis melkein mieli pitää ainaki varasija-tauko. Ei jaksa tapella joka kerta tän saatanan viestiboksin kanssa. Toinen ongelma on puhelimen näppäimistö mur tosiaan se on puhelimel kaikkialla. Niiku näkyy ni kirjoitusvirheitä tulee ja tällä on muutenkin ihan paskaa kirjoittaa yleensäkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
En tykkää kyl kirjottaa läppärinkään näppäimistöllä et pitäs varmaan lopettaa kaikenlainen kirjoittminen puhelimella tai tietokoneella ja siirtyä käsinkorjoitukseen pelkästään

Enkä edes jaksa korjata enääää noita virheitä

Näkee kuinka kyllästynyt oon tähä koko hommaa

En tiedä onko yks ongelma mun pitkät kynnet miks täl ei pysty kirjottaa mitään oikeen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Mut silti mul on pakkomielle kirjottaa puhelimel koska mm. Puhelimessa on mun muistiot kuten timppa-muisyio, eunkwang muistio
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Btw timpalla on nykyään 46 muistiota ja eunkwangilla 35 😩 kuinka huvittavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,571
Reaktioarvo
2,928
Mut sitä en ymmärrä miten villulla on vain 14?????????

Whatttt

Yllättävää
 
Ylös Pohja