En näköjään osaa viettää mukavaa ja rentouttavaa iltaa kun päädyn aina ajattelemaan tällästä.
Juuri vähän aikaa sitten luin jotain murhajuttuja taas (no, en paljon kylläkään) joten hyvin menee. Ei vois aikaansa paremmin viettää.
Mutta kai se uteliaisuus on se mikä saa klikkaamaan otsikoita. Olen turhan utelias.
Mutta joo. En osaa selkeästi käyttää aikaani hyvin vaan päädyn miettimään true crime paskaa ja se varmaan yleensäkin sai mut sit miettimään kuolemaa koska olin sillee mitä jos MÄ joudun murhatuks.
Edelleen oon sitä mieltä et tollaset pellet joko tapetaan tai heitetään selliin niin pitkäks aikaa kun niissä henki pihisee. Nii ku vaikka se turun puukottajatyyppi. Mietin kuinka joku kokee oikeudekseen tappaa toisen ihmisen? No, kohtahan sekin jo vapaana varmaan hiihtelee. Suomi, oikeusvaltio! Hurraa.
Ja tuo että ei ole oikeutta tappaa toista ihmistä, ei siis koske näitä pellejä tietenkään. Ne saa tappaa eikä kellään tule ikävä. Mutta miten ne kokee oikeudekseen tappaa normaaleit ihmisiä. Ja jotkut vielä USEITA. En pääse niiden pään sisään. En pääse. En ymmärrä.
Miten sä voit kattoo kun toinen tekee kuolemaa, siihen sattuu ja se pelkää helvetisti? Miten sä voit vaan olla silleen "no mulla on oikeus tehä näin"
Sama koskee raiskaajia.
Se on tismalleen yhtä paha rikos kuin murha, ei yhtään lievempi. Se on yhtä lailla jonkinlaisen hirviön, epäihmisen teko......... Minun mielestäni 😊😊
Mutta eihän siinä
Jos olisi nappi joka poistaisi kaikki murhaajat ja raiskaajat samantien.. ai että. Olisi varmaan monta innokasta napin painajaa.
Siis kenen vitun kuningasidea on tää maailmankaikkeus, jossa edes muut ongelmat ei vielä riitä, vaan lisäks heitetään vielä "MUUTAMA" murhaaja ja raiskaaja yms epäihminen vielä sekaan niin kaikilla on kyllä hauskaa!
Joku syöpäkään ei esim riitä. Tai jotkut luonnonilmiöt jotka tappaa. Tai muut sairaudet mitkä tappaa. Ei sekään ei riitä. Lisäks tarvitaan vielä kiduttajia, terroristeja, murhaajia, raiskaajia ynnä muita! Ja yleensäkin tällaisia ihme mielisairauksia mikä mullakin on. Kyllä on jumalalla VÄLÄHTÄNYT. oikein kunnolla.
Siinä on aika monta ongelmaa liikaa.
Otetaan tuohon vielä sydänsurut ja hirveät fyysiset kivut mitä nyt voi aiheutua ties mistä, ja mitä muuta vielä? Tietenkin se kuolemanpelko vielä mikä varmaan ainakin yleensä ihmisillä on. Ja läheisten kuoleman pelko. Ja suru sen kuoleman jälkeen, t. ikävä vieläkin kissaa ja pupua.
Kun oikein ajattelee niin kyllä on todella välähtänyt. Täällä saa pelätä ihan kaikkea koko ajan.