Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Ei hele oon periaatteessa stressannut ihan turhaa mun rintoja koska tietyillä rintsikoilla mun rinnat näyttää ihan erilaiselta, aika semmosilta "tavallisilta" enemmän. Noniin. Aika monella siis varmaan on roikkuvat tissit mutta sitä ei edes huomaa jos käyttää esim tämmösiä rintsikoita. Ainakin kun katon itseäni peilistä niin ei roiku yhtään + näyttää ehkä isommilta. Tuntuu hassulta koska nyt tossa tissin alla on ikään kuin tyhjää tilaa koska nosto, ja normaalisti siin ei niiku oo tota tyhjää tilaa :D nostaa aivan helvetisti. Nää on varmaa jotku push upit. Puristaa kyllä inhottavasti niin nää on ehk hieman liian pienet. Aavistuksen verran. Mut niiku normaalisti mun tissi on tossa paljon alempana. Joo mut näillä sitä roikkumista ei huomaa kukaan, en edes minä itse, koska ne ei roiku :D ilman rintsikoita kyllä roikkuu. Mut en tiedä ehkä tää auttaa mua tykkää itestäni enemmän.






En tiedä kelaa jos niil random ig muijillaki roikkuu oikeesti mut niil on vaa tällaset rintsikat niiku mullaki nyt. En kestä et oon ollu kateelline niille vaik niilläki saattaa roikkuu en vaa tajunnu sitä kunnol. Ajattelin et niil on tollaset normaalin näköset tissit vaikka se saattaakin johtuu vaa rintsikoist. Koska äsken ku katoin peilistä itteeni ni näyttäähän ne suurinpiirtein samantyyppisiltä ku esim nää


Siis tarkotan että tollasilt pyöreilt, ns. normaaleilt ja tavallisilt.

Ilman rintsikoit ne on vaa sellaset roikkuvat lollot, mut näillä rintsikoilla voisin yhtä hyvin olla siltä osin samannäköinen ku kuka tahansa mallimuikkeli vaikka. Siis että ei näytä oudolta.

Mistä sitä tietää vaikka tolla kuvan muikkelilla olis yhtä lailla roikkuvat rinnat. Eihän sitä tossa huomaa kun sillä on rintsikat.

Ja tietysti rintsikoita on erilaisia. Näissä ei roiku ollenkaan, mutta yksissä toisissa roikkuu tietenkin kun ne ei nosta yhtään. Mut ei mua haittaa se roikkuminen enää edes yhtään. Oon tajunnut että se näyttää tosi hyvältä mut sekin on huvittavaa että pystyn myös näyttämään vaatevalinnoilla ihan samalta kun muutkin. Niin on kiva että pystyn rokkaa molempia lookkeja silleen you know :Ddd

Mut kuiteski

D:::::::::::

This is great.


But anyways


I'm still crying tho. I'm super sensitive these days just for no reason.

I mean there are reasons though because i'm still dying inside just like ive always done so.

Mut ihan sama se ei edes liity tähän.





And you know i'm still starving.... For eunkwangs attention but anyway 😐💀😭 i miss him and i'm starving for his attention
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Jaaha. Että mä vihaan raiskaajia. Rikospaikassa puhuttiin kuinka joku seksuaaliterapeutti yrittää auttaa niitä. Vittu mitään auteta ku suoraan uuniin vaan. Hei hei. Raiskaajat on saastasimpii paskoi mitä maa päällään kantaa turhaa niitä yritätte säästellä. Eikun uuniin. :D

Onpas "radikaali" ajatus. Ainakin suomessa kun täällä aina paapotaan rikosten tekijöitä. Mitä se ketään kiinnostaa mitä raiskaajalle tapahtuu? Siitä vaan uuniin. Hirviöitä kaikki tyynni :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Joukkoraiskaajat varsinkin niiden nyt ainakin pitää ymmärtää että mitä ne tekee on sairasta. No kyllä muutenkin. Ellei sitten o joku ihan oikeesti puhdas väärinkäsitys ettei oikeasti tajua mutta voiko sellasta ollakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Tai niinkun että voiko raiskata vahingossa tarkoittamatta sitä :D enpä tiedä. Tahallisesti ainakin jos on tehty niin suoraan jorpakkoon ketään ei enää kiinnosta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Idk

Nyt tiiän mitä teen

Jos ikinä seurustelen

Niin kuka se sit onkaan.. niin teen HETI ALUSSA, mun on pakko, tehdä heti alussa selväks sille et jos sä haluut olla mun kaa sun pitää olla ok sen vaihtoehdon kanssa et mun kaa sä et VÄLTTÄMÄTTÄ pääse koskaan sänkyyn. Siis välttämättä. Sillain että en oo varma siitä että onko se mahdollista edes. Ja toi pitäs siis hyvin alussa jo tehdä selväks, että varmasti molemmat ymmärtää mis mennää. Luulis ton myös karsivan paljonkin ehdokkaita pois joten tuskin mulle kauhee monta poikaystävä-/tyttöystäväehdokasta jää lopulta. Mut se vaan on fakta mun elämässäni, mille ei voi mitään. Jos joku haluaa olla mun kanssa, sen pitää olla täysin ok sen mahdollisen vaihtoehdon kanssa että välttämättä mun kanssa ei pääse koskaan sänkyyn. Sit se joka on ok sen kaa ja joka siitä huolimatta haluu olla mun kaa..... Ni fine. Vaan joku sellanen on sit oikee mulle.

Ja sen takii se pitää tehdä heti selväksi, myös mun itseni takia, koska ettei mulle sit jää sitä jossittelua ja epävarmuutta. Et voi heti olla varma siitä että tässä parisuhteessa voi myös pysyä aina sillä linjalla että sänkyyn ei mennä, jos niin siis haluun. Tai et mulle ei tuu sitä painetta itelleni koskaan. Et tiedän et voin pysyy sil linjal jos must tuntuu siltä, niiku voi ehkä hyvin tuntuakin, tai sit ei. Mut yks tärkeimpiä ominaisuuksia mikä mun kumppanilla vaa pitää olla, on just se et sen on oltava täysin ok sen kanssa. Et mun kaa tilanne vaa on sil taval poikkeuksellinen. Et mun kaa ei _välttämättä_ pääse sänkyy koskaa.

Kuinkaha moni SILTI haluis jäädä mun luo? Tuskin kovin moni mut ei se mitään. Se nyt vaan on se vaatimus.

Mut joo noin mun pitää tehdä. En voi jättää mitään ns. neuvotteluvaraa siihen. Eli ei mitään painostusvaraa. Vaan se on oltava selvä alusta lähtien. Muuten se ei oo oikee mulle.

Tää nyt helpottaa mun oloa koska äsken taas itketti se kuinka vihaan sellasia ihmisiä jotka on sitä mieltä että suhteessa on PAKKO harrastaa seksiä. Vittu että vihaan sellaisia ihmisiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Mun suhteessa ainakaa ei. Vaan siinä on pakko olla ok sen kaa että VÄLTTÄMÄTTÄ ei oo seksiä KOSKAAN. Tai muuten se suhde ei jatku.


Jep mul on isot vaatimukset. Mut ne on mun tapauksessa välttämättömyys. Mun kans ei ruveta siihen painostukseen, uhkailuun, väkivaltaan yms.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Et periaatteessa mun kanssa suhteeseen pitää lähtee sillä ajatuksella että varautuu siihen että ihan kuin seurustelisi aseksuaalin kanssa. Mutta se vaan että se ei oo täydellä varmuudella niin, mut pitää varautuu ja olla täysin ok sen vaihtoehdon kanssa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
"Katri arvioi, että aseksuaalisia parisuhteita on todella vaikea löytää."

Varmasti. Siksi meinasinkin että mulla jää hyvin vähän varmasti kumppaniehdokkaita jäljelle tän takii. Mut mun kohalla se on vaa välttämättömyys. Sucks but thats how it is. En voi alistua sellaiselle mitä en halua.



tosiaan, vaikka fantasioinkin joistain ihmisistä, kwang nyt ainakin, ni luulen että todellisuudessa vois olla aivan toista. On täysin mahdollista etten haluaisi seksiä ikinä. Mikä toki kuulostaa hassulta, kun tietää mun ajatukset, ainakin joskus, mutta siitä huolimatta. Todellisuudessa se voi olla aivan eri asia. Jos ajatellaan esimerkkinä eunkwangia, niin siitä oon aivan varma että haluaisin olla sen lähellä. Mutta siitä en voi mennä varmasti takuuseen, että haluaisin harrastaa sen kanssa seksiä. Tavallaan aika yksinkertainen keissi sit kuitenki.







Ja muistetaan vielä se et eunkwang on todnäk se jota kohtaan oon tuntenu ENITEN seksuaalisia tunteita :D elämäni aikana. Ja en SILTI oo varma haluisinko sen kaa TODELLISUUDESSA seksiä. Joten juu.

Et siinä mielessä mun kohdalla pitää varautua siihen että se on sellasta niinku aseksuaalista. Ellei sitten käykin toisin, mut se ei oo mitenkään varmaa.





Sitä paitsi se että vielä näin 25-vuotiaanakin ajattelen näin, kertoo varmaa siitä et kyse ei ihan mistää pelkäst vaiheesta oo. :) tai siis silleen.





Mut joo. Ei oo mitenkään varmaa että löydän parisuhdetta koskaan. Eikä se edes haittaa mua. Mutta eunkwangiin nyt kuitenkin oon edelleen rakastunut, että :D naurattaahan se.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Mutta on kyllä hyvä että mulla on tämmösiä tiukkoja ehtoja. Se karsii varmaan myös mahdollisuuksia siihen että tapahtuis jotain ikävää. Kai? Tai jotenki mulla ainakin on turvallisempi olo itellä kun mulla on tosi tiukat rajat. Se myös yleensäkin vaikeuttaa parisuhteeseen pääsyä, ja no, parisuhteissa nyt tapahtuu aika paljon väkivaltaa raiskauksia ja henkirikoksia niin on myös hyvä ettei mulla tuu niitä niin helposti olemaan, et se silleen suojelee mua myös. Ei mulla varmaan edes tule olemaankaan kuin korkeintaa yksi suhde elämässäni. Siis korkeintaan yksi suhde :D jos sitäkään. Tai niiku näin mä veikkaisin.


Ja periaatteessahan se voi olla et se alentaa mun riskiä joutua vaarallisiin tilanteisiin.

Kun taas sellanen joka seurustelee usein niin siihen voi helpommin myös osua ei-luotettavia tyyppejä koska tietty prosentti ihmisistä kuitenkin on sairaita joten. Todennäköisyys voi olla isompi. Kun sit taas minä joka ehkä korkeintaan 1 kerran seurustelen edes elämässäni niin todennäköisyys et just se sattuis olee joku psyko.. nii. Tai ajattelen sen jotenkin näin. Ja onneks en yhen illan juttujakaan harrasta, enkä varmaan ikinä tule harrastamaan. Sekin suojelee mua potentiaalisilta vaaratilanteilta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Mutta joooooo



Varmaan aattelen vaa läpi elämäni eunkwangii enkä edes seurustele kun pyöreät 0 kertaa mut se ei kirjaimellisesti haittaa mua. Of course i miss him but well.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Mut joo tästä mun on pidettävä kiinni.

Otetaan eunkwang esimerkiks taas niin jos sitä koskaa tapahtuu, teen sen sille heti selväks että millasen tytön kaa se on täl hetkel tekemisissä. Saa sit ihan ite päättää haluuko jatkaa tämmösen erikoistapauksen kaa.

Sama koskee ketä tahansa, jos mitään juttua ikin syntyy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Mut joo, tosiaan veikkaisin minäkin että ne jotka haluu olla tälläsen pihtarimuijan kaa on varmaan aika harvassa. Mut hyvä niin. Oon mieluummin pihtari kuin petän oman itseni :] ne jotka ymmärtää, ymmärtää, ja ne jotka ei, niitä ei tarvi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Itse asiassa pihtari on hyvä sana mulle, en oo ees häpeissään vaa ylpee siitä XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Tajusin muute et niit on muuten olemassa todella vähän jotka on valmiita oikeasti aseksuaaliseen suhteeseen. Niitä on enemmän jotka voi odottaa avioliittoon asti. Mut ne jotka on valmiita täysin aseksuaaliseen suhteeseen. Oh boy. I wont have many options :D mutta se ei haittaa. Kai muutenki helpompaa ku ei oo montaa vaihtoehtoa ni ei oo sitä niin sanotusti valitsemisen vaikeuttakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
(oispa eunkwang sellanen lol)


Tai nii

Mä kyl jotenki luulen et se jopa vois ollakin täysin ok sen kaa :DDDDDDDDD possibly




Joo-o

Mä oon vähän erikoistapaus

Ärsyttää vaan kun on niin normalisoitua se et pitää antaa vähintään jossakin vaiheessa. Mä en anna :Dd paitsi sitten jos siin käykin toisin mut siis nii, periaatteessa näin.




Niinpä niin.


Rankkaa olla minä xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Mutta aina mieluummin täys pihtari kuin lammas joka menee vaa joukon mukana 😝
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Lmao haarat pysyy kiinni kunnes MAHDOLLISESTI toisin ilmoitetaan. 😎
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
"You may wish to tell a partner ASAP if it feels like something you'd like to get off your chest or is causing you stress. However, you may feel better telling someone once you are more comfortable with them and have formed more of a connection."


No i will definitely tell them asap. Heti kun alkaa näyttää silt et jotain juttua voi kehkeytyä niin samantien tehdään selväks asiat ja se on just näin 👏👏👏👏👏

Tai ainakin periaatteessa se olis helpompaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
On niin hassua etten periaatteessa identifioidu aseksuaaliksi mutta oon selibaatissa. Mahdollisesti, MAHDOLLISESTI, ikuisessa selibaatissa.

Mut silti en identifioidu varsinaiseksi aseksuaaliksi 😂

Tai ehkä mun oikeastaan pitäisi identifioitua aseksuaaliksi jos totta puhutaan :DDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
What happened

I'm just gonna say i hate all boy groups

They always do this to me

Fuck yall xD

Ei mutta miks tää tuntuu nyt erilaiselta

Its weird idk

Its bullshit though


Sitä paitsi mistä roskiksesta vedin noi

Phhhhhft no

Omg mr.17 is so cute lmao i hate myself
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,592
Reaktioarvo
2,928
Send help jos sen nimi on shi qi jun nii mikä sen etunimi on 💀 shi on varmaan sukunimi mut. Qijun? Qi jun? I am clueless. Onkse sama systeemi ku korealaisissa nimissä kuten vaikka seo eun kwang. Nii sit se ois niiku tällee suomalaisittain eunkwang seo. 🧐 nii sit shi qi jun.. ois niiku qijun shi? Eli qijun?

Send help i'm done
 
Ylös Pohja