Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
On aina paha kun löytää kuvii tai videi joita ei oo nähny niin paljon tai ollenkaan

Esim vaikka tää:


Joten joo

I'm so in love
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
On aika jännää olla so in love niinku heinäkuu elokuu syyskuu lokakuu marraskuu joulukuu tammikuu helmikuu maaliskuu huhtikuu toukokuu kesäkuu heinäkuu elokuu syyskuu lokakuu marraskuu

Eikä loppua vielä näy

Voisi jopa sanoa että säälittävyyden multihuipentuma

Mut kummiski

Ei tunteilleen mitään voi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Selailin eunkwangin kuvia pinterestissä ja tuli vain mieleen että: mikä vittu siinä nyt taas on............. XD

Ja nytkin kuuntelen sen biisua joten...

Kyllä on taas hyvä...... Ei muuta kuin että mikä vittu siinä nyt taas on 🗿
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Hah mutta oikeestaan vuosi ei oo vielä kovinkaan pitkä aika silleen jos miettii yli pääsyä. Ehkä kahden, kolmen vuoden kohdalla voi korkeintaan odottaa ylipääsemistä xD siis aikaisintaan. Tää nyt on niin lyhyt aika sitä ajatellen että pitää olla hölmö jos kuvittelee siinä ajassa pääsevänsä johonkin. Ehkä joskus kolmen vuoden kohdalla sillä ei enää oo mitään vaikutusta muhun..

Niin varmasti..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Mutta kyllä oikeasti luulisi jo kyllästyvän. Ei se kuitenkaan sinänsä enää mikään uusikaan ihastus ole. Muutenkin, ehkä joskus tammikuun kohalla alko tuntuu jo iha vitu vanhalta jutulta mut se ei kyllä silti väistynyt siitä mihinkään xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928

Kyllä kun luulee olevansa yli.... Mutta eeeiiiiiii....... Näkee tämmöisen ja on silleen juuuu hienosti meneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Siis joku juha

Anna mun kaikki kestää

Literally se alkoi 2018
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Mutta edelleenkin seo eunkwang että hah hah

Tuli taas lisäiltyä sen (siis eunkwangin) listallekin lisää kappaleita 🙂🙂🤘

Se lista on yli 20 tuntia pitkä:]
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
VIELÄ VALO KIRKAS PIMEYDEN MINUSTA KARKOITTAA
VIELÄ JOSKUS TÖRMÄÄN SINUUN JA TIEDÄN MITÄ SE TARKOITTAA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Huoh olisin edes pelkästään pappojen kuolaaja tai pelkästään nuorempien miesten kuolaaja mutta age range on todella tämmöinen laajahko niin emmä tiedä on se vähän confusing
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Todella omituista että tunnen vielä jotain juhaa kohtaan. Ei todellakaan olisi uskonut sen vaan sanon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
No, se nyt on tätä. Jos jopa joku random otter on silleen et oon ihan et hihi KOMEE nii joo paha mennä sanomaan mikä hätänä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Honestly peli on menetetty jos jopa joku random otter on komee koska se nyt on niin uus tyyppi enkä edes tiedä siitä oikeestaan mitään silleen. Niin voidaan sanoa et jos oon tarpeeks heikko jopa silleen että pidän sitä komeena jopa nii sit on kyl peli menetetty XDDDD omfg
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,287
Reaktioarvo
849
Tulin ekaa kertaa lukemaan tätä lankaa, muistaakseni. Ja täähän on aikalailla blogi :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928

Täst näkee kuinka bmi ei kerro yhtään mitään ulkonäöstä koska mun bmi on lähinnä nikkin ja rosannan bmi:tä enkä oikeasti näytä yhtään kummaltakaan, jotenkin ihan erilaiselta omasta mielestäni :D joten se ei kyllä yksinään ulkonäöstä mitään kerro. Ensinnäkin en oo yhtään niin levee kun toi nikki ja toiseks mun mielestä mun reidet on isommat kun ton rosannan. Silti mun bmi on lähinnä niitä, noista. Kun se on joku 25.4. Et joo. Turha vertailla mitään kuvia et oh tol on sama bmi ku mulla, kun se ei kuitenkaan sit näytä yhtään samalta kun mä, samasta bmi:stä huolimatta.



Aika jännää kyllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Ja millä logiikalla toi rosanna on ylipainonen ja toi tumma nainen normaalipainonen kun nehän on about yhtä läskejä mun silmään (eli ei juurikaan, mutta vähän). Tai niinku et en ymmärrä millä hiton logiikalla toinen on ylipainonen ja toinen ei. Jos ulkonäön puolesta mun mielestä noi molemmat vois sit olla ylipainosii jos toi toinenkin kerran on. Hädin tuskin mitään eroa rasvan määrässä noilla??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti tulisko kummastakaa mielee et vittu mikä läski? Ei mulle ainakaan. Silti toinen noista on ylipainoinen? Miten? Sitä paitsi mun mielestä toi rosanna on mua laihempi kyllä. Mutta silti jopa sen bmi on vähän korkeempi kun mulla. That doesnt make any sense. Kyllä mä tota läskimpi olen aivan varmasti.

Okei, bmi ei kerro yhtään mitään läskiydestä selkeesti :D kyllä mä niin selkeesti oon läskimpi kun toi rosanna lmaoooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,594
Reaktioarvo
2,928
Niinku toi on 25.7 ja mä oon 25.4 ja mä oon silti se läskimpi? Juuh. Make it make sense.
 
Ylös Pohja