Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Bmi ei siis itse läskiydestä kerro, mutta ehkä pelkästään painosta. Mutta ei läskiydestä :D

Kyllä mulla on jopa isompi mahakin kun tolla rosannalla niin juuh

Bmi:hin ei kyllä kannattais näköjään kiinnittää mitään huomiota xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Mut kuiteski

I dont care

Mun main ongelma on vaa edelleen se että i feel like i will never be enough for eunkwang XDDDDD siis jos edes sitä koskaan näkisin. Niin kaipa sen takia mul ne pahimmat kompleksit on. Et.... Niitä komplekseja ei oikein saa pois näköjään.

En kyl tiiä et eunkwangistako tää kaikki muka vaan johtuu 🤔 siis siit et tuntuu et oisin liian ruma sille 🤔🤔 HMMMMMMH mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Hassua että se ongelma on että OISIN liian ruma sille JOS edes asiat olis niin mutta kun ei ole niin kummallista että se silti ahistaa että hypoteettisessa tilanteessa oon liian ruma sille eikä se vois tykätä musta ikinä eikä se välitä musta jne ja näytän karseelta ja ällöltä yms

Niinku en tiedä miks tää on ongelma mut se on xD


Lol

Ei tunnu kivalta kun tietää sisimmässään että OLIS liian ruma elämänsä rakkaudelle xd

Niin ja tämähän on vain mun oma tunne koska mulla ei oo mitään keinoa tietää sen mielipidettä musta xd siis että mikä se olis oikeesti

Mutta joo jännä ongelma

Se vaan tunnetasolla ei tunnu hyvältä kokea itsensä näin rumaksi :Dd

No joo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Voi helveTTI xd ensinnäkin voisin kadota maanrakoon koska tunsin taas sellasia tunteita kwangiin ja EIH oon niin RUMA :DD helvetin embarrassing tuntee SELLASIA tunteita siihen kun on susiruma 👀 tuli oikeesti sellanen tunne että käperryn pieneksi palloksi ja en kehtaa näyttää naamaani missään. On se kiva tykätä helvetin komeesta ja seksikkäästä miehestä mut ite on aivan susiruma 😊 en AIVAN oo sen tasoa. Eli mun pitäs olla jonku kaa joka on mun mielestä ruma myös kuten minäkin mut en tiiä pidänkö ketään rumana paitsi murhaajia? XD ja sitten just sellasia jotka haukkuu muiden ulkonäköö. Muuten en oikein pidä ketään rumana. Tai no okei, keksin kyllä joitain tyyppejä joita en sanois rumiks mutta ei YHTÄÄN mun tyypiks. Eli ei komeekaan.. ehkä mun pitäs olla jonku sellase kaa. Tuntuu vaa että oon ite niin ruma etten ansaitse olla sellasen kaa muutenkaa joka on mun mielestä komee, tai kaunis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Aina jos katon jotain missä on kwang niin mulle tulee vaa paha olo sen takii koska en ite näytä yhtään hyvältä ja oon varma ettei sekään pitäis mua hyvännäkösenä joten :Dd en haluu kattoo siit mitää ku se saa mut tuntee itteni viel rumemmaks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Lol. Tää:

"Tunnen naisia, jotka paastoavat ennen treffejä ja panikoivat parisuhteessakin kilojaan. Täysin turhaan, olen sanonut. Ja sitten tulee vastaan tutkimus, jonka mukaan naisen ylipaino herättää eniten tyytymättömyyttä seksiä harrastaessa. Ei edes naisen suhde omaan kehoonsa, naisen itsetunnon puute, vaan naisen ylipaino. Ensimmäinen reaktioni tasaannuttuani tuon tuloksen kuulemisesta oli, että mä en harrasta seksiä enää ikinä kenenkään kanssa. En halua edes tutustua miehiin, jos paino on noin isossa roolissa asiassa, millä ei ole mitään tekemistä painon kanssa. Seksissä ei ole kyse painosta, siinä on kuitenkin kyse luottamuksesta, kommunikoinnista ja nautinnosta. "

Juu mäkään en aio tutustua miehiin :Dd sama reaktio oli mulla. En missään nimessä halua asettaa itteeni alttiiksi tuollaiselle arvostelulle. En ihan oikeasti edelleenkään aio tutustua miehiin tai seurustella tai panna myöskään. Ei vittu kykene. En vaan halua tollasta 😂 For real. Näin se on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
"The poll, of 70000 people across the U.S. showed that 48 per cent of men would not want to be with their partner if she became fat."

Lmao silleen this is how much you really love me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Haluun silti eunkwangin mut se onkin (toivottavasti) erilainen, mut sitä nyt en saa muutenkaan joten. Lopputulos: en ikinä aio seurustella.

Eikä edes haittaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Eunkwang on jälleen ainut kehen luottaisi mut sitä en saa joten whatever
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Huutis i Want to Be not attracted to him:

🫠

LETS BE NOT ATTRACTED TO HIM
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Minä vuonna 2020: "why do i feel like he will Be My husband"
Minä vuonna 2023: "JUUUUH EI en minä tollasiin usko enää sen voin sanoo kuule ihan samantien"

😂🙂

Olipas tyhmä vuonna 2020
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
En todellakaan käsitä miten helvetissä ton näköinen äijä ikinä vois olla attracted muhun. Niinku no way in hell. All im saying is that its not possible. Joten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Niinku jos vaan voisin (en todellakaan voi) niin laittaisin kuvan itsestäni tähän niin näkisi kaikki kuinka ruma oikeesti onkaan xD niin yall would understand..... Et se ei missään nimessä ole mahdollista että se näin rumasta naisesta tykkäis xD tai no voihan se periaatteessa olla mahdollista .. mutta tosiaan kuka tahansa voi ymmärtää että miksi mun mielestä se on PIKKASEN epätodennäköistä... Niinku edes teoriassa XD kuitenki eunkwang on oikeesti komee mies ja mä susiruma nainen et idk jos se rumist naisista tykkää ni sit varmaa mahdollista 😁 LETS hope so ✌️ juu en vaan itse voi itseäni nähdä muuna kuin rumana kun katon kuviani niin 😆

Siis onhan se nyt sanomattakin selvää ettei ton näköinen mies rakastu edes teoriassa naiseen joka on lyhyt (no ehkä se ei oo paha?), pyöreä ja omistaa aknen. Niinku .. just no. Että onhan se vaan aika vaikea tuntea itsensä viehättäväksi mitenkään xDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Mutta se vasta olis typerää laihduttaa ja päästä eroon aknesta (ei kyllä onnistukaan siis) vaan siksi että joku vois rakastua muhun. Literally jos en kelpaa tämmösenä niin sit ei voi mitään xD mä en niinku sen takia rupee muuttaa itteeni jotta joku vois rakastua muhun. Jos mä en omana itsenään kelpaa ... Niin its too bad.

Sitä paitsi. Kokisin kyllä olevani ruma edelleen vaikka laihtuisin ja akne lähtisi. Enpä mä viehättäväksi kokisi silloinkaan itseäni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Jotenkin haluaisin vain tietää että onko se sittenkin mahdollista että olisin oikeasti kaunis? Tai niinku onko se mahdollista olla kaunis jos on akne? Onko mahdollista olla kaunis jos on pyöreä? Onko mahdollista olla kaunis näillä mun kasvonpiirteillä? Onko mahdollista olla kaunis jos on sotkuinen tukka yms ja kaikkee tällästä. Niinku kaikki nää mun ominaisuudet. Onko niillä mahdollista olla kaunis? Ku oon vaan saanu niin vahvan käsityksen siitä et ei, se ei oo mitenkään mahdollista. Niin kyllähän se alkaa jo tässä vaiheessa vituttaa oikeasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
En tiedä kuinka päästään sekasin täytyy olla jos pitää mua kauniina. Joka ikinen nettikeskustelu mitä luen tuntuu pitävän mun näköisiä ihmisiä epäviehättävänä. Niin oon ymmärtänyt että se on ihan yleinen fakta ja täysi totuus josta ei pääse mihinkään että mä oon tosiaankin epäviehättävä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Silleen ei ainakaan kukaan tavallinen ihminen pidä mua kauniina koska ei akneihoisia pidetä kauniina koskaan, ja siis lihavia muutenkin harvemmin. Nehän on ihan yleisesti epäviehättäviä ominaisuuksia joten sit se on niin. Jos se kerran on kuulemma totuus. Mitä sitä vittu vääntämään ja kääntämään. Ei epäviehättävästä voi taikoa viehättävää mitenkään. Sitä vaan ihmettelen miten v oikein piti mua sitten viehättävänä, tai j tai toinen j. Ja c. Ja t, niin paljon että piiritti mua kuukaustolkulla. Ja s, ainakin sen verran että tunki kieltä mun kurkkuun :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Niin ja mikä se hiton p oli kans joka halusi jatkuvasti pussailla mun Kaa ja mä vaa olin silleen "eeh eiiiii"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Minkä helvetin takia noin moni henkilö pitää mua ihanana ? Jos oon kuulemma niin saatanan ruma??????

Eikä unohdeta toista t:tä joka halus kans pusun??????? Ja s (toinen) joka pyys kahville.


Et joo ei kyllä yhtään käy yks yhteen nää jos kuulemma oon niin helvetin saatanan ruma ja silti noin moni henkilö pitää mua näköjään noin ihanana. Sekä tytöt että pojat. Niin en todellakaan ymmärrä mitä pitäs muka ajatella.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Et tosta tulee ainakin 9 henkilöä ja silti oon kuulemma niin vitun ruma 🥲 itse asiassa vähintään 10 koska toinen p joka oli kiinnostunut ainakin hetken aikaa. Jos vähintään 10 on tykännyt must jollain tasol ni oon kyl varmasti tosi ruma kaikkien mielestä. Ei voi mitään, aknellakin ja läskeillä näköjään pärjää aika hyvin. Ja mitä kaikkia muita epäviehättäviä piirteitä mulla onkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Niin voitasko jo päästä eroon siitä että mikä on viehättävää ja mikä ei kun näköjään sitä vientiä riittää ihan melkein kellä tahansa???? :D ei ehkä kaikilla mutta näköjään mulla ainakin vaikka oonki tämmönen läski ja ruma aknenaama. Ja vieläpä rumat tissit xD kylläpä niitä miehiä ja naisia silti vaan riittää. No joo, naisia oli ehkä yks :D mut silti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Niin onpa se uskottava että silti voi näköjään olla viehättävä ainakin joillekin. Todistusaineistoa nimittäin on 🤷

Se tosin on jo ihan oma lukunsa että mitä eunkwang ajattelis must
 
Ylös Pohja