Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Mutta se on yhä mysteeri mulle että miks tämän näköisestä muijasta sitte tykätään....... :D hämmentävää kyllä todellakin. Todistettavasti tykätään, mutta itse en ymmärrä miten ja miksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Ehkä se sitten kuitenkin on mahdollista että toikin sankari teoriassa vois musta tykätä. Kun muutkin voi. Niin miksei se periaatteessa olisi mahdollista.

Sanon silti että oon kyllä shokissa ja paljon jos se oikeesti jonain päivänä on mun poikaystävä:DD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Kevyet huutikset.

Jännä keino mutta toimii paremmin kuin mikään:
Vietin ainakin puoli tuntia peilin edessä yläosattomissa. Oli mulla housut jalassa mutta yläosattomissa siis. Istuin vaa, makasin, seisoin, katoin miltä mun tisut ja muukin keho näyttää eri asennoissa ja etc. Voin kertoa että kokeilun alussa itkin ihan hulluna etenkin mun tissien takia, siis kirjaimellisesti vaan itkin ja hoin et kuolen tai jotain. Meinas tulla täys paniikki ja vihasin niin lujaa, etenkin rintoja, myös vatsaa ja muutakin. Näin siis kokeilun alussa. No, nyt oon kokeilun päätyttyä täysin rento. Tykkään mun tisseistä, tykkään mun mahasta, tykkään mun kasvoista, tykkään mun aknesta, mua ei pelota kaksoisleuka tai yleensäkin järjetön määrä rasvaa naamassa, tykkään mun kainaloista (siis ne karvat, duh), mua ei haittaa että maatessa mun tissit menee sivuille, mua ei haittaa enää mikään mun kehossa. Ei mun reidet, ei perse, ei maha, ei rasva missään, ei ne rullat mitkä tulee mahaan, ei näpyt. Kirjaimellisesti en keksi enää mitään kohtaa jota vihaisin. En yhtään. Olo on täysin rento, tuntuu kuin kaikki kolotukset kropassa olis helpottanut, liikun sulavammin, en jännitä kroppaa, ihan vapautunut olo.

Siis todella omituinen keino mutta suosittelen ihan jokaiselle joka vihaa omaa kehoaan vähänkin tai enemmänkin. Ei tarvi edes olla kokonaan alasti näköjään, kun jotkut sanoo et kun seisoo alasti peilin edessä niin se auttaa, mutta mun kohdalla riitti ihan pelkkä yläosattomana hilluminen. Mut aikaa siinä meni aika kauan. Just varmasti vähintään se puoli tuntia ennen kun pääsin tähän vaiheeseen etten enää itkenyt vaan rentouduin jotenkin ihan täysin enkä kirjaimellisesti oikeasti enää vihaa mitään mun kehossa, päinvastoin vois sanoa että ennemminkin rakastan .

Ja siis oikeasti mentiin täydestä paniikista ja masennuksesta, itkin melkein hysteerisesti mun tissejä, siihen että kehon vihausprosentti on suurinpiirtein pyöreä 0 % 🙂eli 100 prosentista 0 prosenttiin. Aika tehokas keino täytyy sanoa, mutta tosiaan vaatii vähintään sen puolisen tuntia aikaa, ainakin mulla. Ja kärsivällisyyttä että jaksaa istua/maata/seistä jonkun peilin edessä vaan melko kauan ja tutkia omaa kehoa vaan siinä ja keskittyä siihen. Mutta mulla oli ainakin pakko tehdä toi koska meinas mennä niin hirveenä paniikin puolelle. Niin tuntui että nyt mun on tehtävä tää muuten en voi edes olla.



Sitä en tiedä kuinka kauan vaikutukset kestää, ei välttämättä edes kauan mutta:D ainakin hetkeksi on kyllä tosi tehokas keino. Että ihan rehellisesti tulee sellainen tunne että rakastaa itseään, ja se on melko harvinaista mulle. Tai ainakin näin voimakas tunne. Ja se että ei keksi enää yhtään asiaa omassa kehossaan mistä ei tykkää. Yleensähän niitä keksii VÄHINTÄÄN yhden aina. Et se on varmaa kelle tahansa harvinaista ettei keksi yhden yhtä asiaa kehossaan jota inhoaisi. Mutta nyt mä en kuitenkaan enää keksi. Tykkään kaikesta.




Sen mä myös opin ton kokeilun aikana että sosiaalinen media on kaikista eniten syöpää tässä. Ihan vaan siis youtubekin vaikka. Varmasti ihan pelkkä telkkarikin voi olla. Kaikki keskustelufoorumit. Yleensäkin siis muut ihmiset. Muut ihmiset myrkyttää sun mielen. Mut sitä sun täytyy olla itses kanssa pelkästään ja syventyä sun omaan kroppaan ja keskittyä siihen. Sillä sekunnilla kun katot taas jotain toista ihmistä niin alkaa alamäki. Muiden ihmisten olemassaolokin pitää käytännössä unohtaa. Pitää tuijottaa vaan omaa kroppaa ja unohtaa millaiset kropat kellään muilla on. Sit lähtee kaikki paha olo pois, huomasin sen ite.


Mut joka tapauksessa, nyt tiedän ainakin keinon mikä pitäs auttaa, todennäköisesti joka kerta. Jos vaan on tarpeeksi aikaa ja rauhaa. Ens kerrallakin voin jos on liian paha olo niin mennä vaan peilin eteen pidemmäksi aikaa, yläosattomissa tai en tiedä riippuu ehkä kohteesta. Tossa mun ykkös vihankohde oli tietenkin rinnat niin siks olin housut jalas mut yläosa paljaana. Sit ehkä jos vihankohde sattuu olee jotenki reidet tai perse tai jotain niin ehkä sitten sen mukaan mut nii. Jotenkin se alastomuus vaan näyttää auttavan siihen. En tiedä miksi :DDDDDDD en tiedä kuka sen sanoi, oisko ollu Meghan trainor kun oli silleen et oo 15 minuuttia (tai jtn) peilin edessä alasti niin se auttaa ulkonäköongelmaan. Ja niin se auttaa. Siis mikä alastomuudessa on sellaista että se parantaa, sitten lopulta ajan kanssa, kaikki pahat olot kehosta 😂😂😂😂😂 okei eli ehkä nudismi on sitten sellainen asia joka parantaisi meidän kaikkien keho-ongelmat xD eikun ruvetaan oleen kaikki alasti xD no ei, mutta näemmä siinä on jotain perää. Siis kyllä mä ite ihan mieluusti vaatteissa Hillun yleensä, mutta ilmeisesti tollanen puolen tunnin alastomuus moment silloin tällöin peilin edessä vaan auttaa. En oikeasti ymmärrä miksi. :D ja siis se että se auttoi vatsan ja kainaloiden kanssa myös, ei pelkästään rintojen. Ja naaman, ja naamarasvan. Siis se auttoi kaikkeen. Aloin nähdä mun sotkusen tukankin nättinä piirteenä. Ja aknen. Kaiken. Aikamoinen taikakeino. Suosittelen siis alastomuutta kaikille xDDDDFD ei vittu 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Se ei todellakaan auta että käy suihkussa ja nopeasti vilkaisee peilistä alastonta kehoaan. Ei helvetissä. Siinä täytyy viettää oikeasti aikaa. Sitten se vasta alkaa auttaa ja parantaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Lol yksi asia jonka huomasin kanssa mikä on jännä: mun kroppa on iso mut pieni samalla. Näytin niin pieneltä mut samalla näytän isolta?????? :D miten??? Jaha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Rakastan mun kehoa ja sitä kuinka siinä on paljon rasvaa. Kuulostaa oudolta mut. Tykkään olla erilainen. Vaikka eunkwang se nyt on hoikka eikä sillä oo sillä tavalla rasvaa kehossa kun mulla, mulla on ihan hirveesti just naamassaki ja tällee. Ja tissit tietenkin. Siis en tiedä mistä ne oikeesti koostuu mutta ne tavallaan näyttää samantyyppiseltä läskiltä kuin mahassakin. Varsinkin maatessa tai istuessa ne on vaan sellaset ns. muodottomat ulokkeet jotka menee vartaloa pitkin, et se niinku näyttää siis läskiltä tai sellaselt. Rasvalta. Sit kun kattoo käsiä niin niissäkin mul on hirveesti rasvaa. Mut tykkään siitä. Oon aina sillee kade just miehille esim eunkwangillekin kun on silee rintakehä ei mitään ylimääräistä ällöä läskin näköstä siinä. Mut mä en voi sille mitään . Mun kehossa sattuu olee paljon rasvaa. Ja mä tykkään siitä. Et tiedäks oon niiku ollu kateellinen sellaisille joilla on kiintee kroppa. Tarkotan myös sitä rintaosastoa. Ei mitään läskiä missään, ja rinnatkin on sellasta läskin näköstä. Et mul on ollu jokin fobia kaikkeen läskin mun kropassa, on ehkä jotenkin tuntunut siltä etten halua mitään ylimääräistä siihen, edes niitä rintoja. Ja sillee että miehet voi maata eikä niiden tissit mee vittu all over The Place. Kun ei siinä vittu oo mitään. Mut jos on kuten mulla niin sit ne vaa roikkuu missä sattuu 😃 pelkäsin et se on ruman näköistä. Oli jotenkin niin sellainen olo että halus että kaikki ois kiinteetä mun kropassa. Että olis ihan lauta niin siinäkään ei olis mitään tyhmän näköstä. Kunnes tajusin että mun kropassa on luonnostaan rasvaa paljon enemmän. Ja kaikkea ylimääräistä :DD



Oon literally aina silleen "joo helppohan jonku eunkwangin on olla ilman paitaa ja näyttää hyvältä ku yhtään mikään ei roiku, mut jos mä oon ilman paitaa niin se näyttää niin saatanan ällöltä koska esim tissit". Et se näytti vaan niin väärältä. Jopa luonnottomalta. Mut nyt oon vaan silleen "joo. Mun kroppa näyttää tältä".


Toisaalta vieläkin vähän vaikea ymmärtää mun että miksi tissit näyttää miesten mielestä hyvältä mutta 🤷 en tiiä ite oon ainakin niin keskittynyt siihen miten hyvältä joku eunkwang näyttää ilman paitaa niin en osaa ajatella sitä että nainen voi näyttää hyvältä. En osaa selittää :D mut. Mä vaan.. kun must miehet (tai no eunkwang puhutaan nyt pelkästään siitä tässä vaiheessa) ja miehen kroppa näyttää vaan niin hyvältä niin en osaa ajatella sitä että naisen kroppa näyttää hyvältä miehelle????? Vaikka itsekin ihan vähän aikaa sit kuolasin Vivii niin en tiedä miksi en silti osaa sitä ajatella. Ehkä se ei enää oo tai en tiiä. Mut mun on legit vaa vaikee tajuta sitä tosiasiaa että naisen keho näyttää hyvältä miehelle??????????? Ehkä se ei sit kumminkaan mulle näytä. En tiedä. Ehkä se sit kuitenkin on pelkästään miehen keho joka näyttää mulle hyvältä. Ehkä oon niin deeply in love with eunkwang että en osaa ajatella sitä yhtään eri näkökulmasta. Et en osaa teoriassakaan edes ajatella sen olevan rakastunut muhun ja en vaan tajua kuinka se vois tuntea saman mua kohtaan mitä mä tunnen sitä kohtaan. Tai ehkä oon jotenkin vaan silleen et mitä kiinnostavaa on naisissa :DDDDDDDDDDD sanoo hän joka just vähän aikaa sit jauho vivistä ja dubusta 😂 en minä ymmärrä.


Okei joo nyt oon taas silleen rinnat on....... Ei-kauniita XD mähän sanoin ettei vaikutukset kestä kauan mutta ei haittaa. Ei se häiritse enää. En vain ymmärrä viehätystä rinnoissa kun ne on rumia mutta XDDDDDDFFFFDFD toivotaan että seurustelen joskus eunkwangin Kaa niin se voi selittää mulle sen.. 😂😂😂😂😂 silleen "mikä saatana niissä rinnoissa oikein viehättää, nyt oikeesti be serious dude" :DDDDD ja varsinkin vaginassa myös hahaha mikä siinä viehättää ei saaaaaaatana. En YMMÄRRÄ heteroseksuaalisia miehiä. Ehkäpä miehet ajattelee omista kehostaan samalla tavalla että mikä helvetti tässä viehättää muka naista 🤷🤷🤷 naisena voin kertoa että kaikki 🥹 kaikki näyttää hyvältä ja silleen, very yummy 🥹😶‍🌫️ no okei XDDDD en oo nähny eunkwangista enempää kuin uikkareissa ja silleen joten ihan kaikkea en valitettavasti ole nähnyt mutta :D mutta kyllähän se dikki ainakin kiinnostaa että.............. :) ikinä kyllä ole kenenkään muna varmaan kiinnostanut näin paljon elämässäni että jooohhhhhh mutta eunkwangin tapauksessa niin.... Eihän tässä mitään.. voin erinomaisesti 🥴 ei tässä muuta kuin että lääh puuh ja kiitos tästäkin 😊 eikö ole jännä etten tiedä ollenkaan miltä sen alakerta näyttää ja silti vaan janoan sitä 🙂🫠 just The thought of it.... Im as curious as George 😭 let me see 🫣 DAMN IT seriously why do i like it

No tämä nyt ajautui ihan sivuraiteille mutta ihan sama 😂😀 oon muutenkin niin väsyny että en tiedä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Silleen ööh i like his dick vaikka en edes tiedä miltä se näyttää varsinaisesti hmm. Mutta että se kiinnostelee ja paljon.. 🙂🙂🙂🙂🙂🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
JA. se siis kiinnostelee ja paljon enkä kuitenkaan voi kuvitella että se edes vois tuottaa pettymystä mulle jos näkisin sen. Oon ihan varma et se ois must sexy näyttää se miltä vaa. Ehkä sama mekanismi toimii toisin päin. Ehkä jos mies on rakastunut naiseen ja on sillee uh kiinnostaa kyllä miltä sen tissit ja pillu näyttää niin ehkä ei edes voi tuottaa pettymystä. Jos on aidosti rakastunut. En tiedä. Ajattelin vaan? Tai ainakin mulla on tollee eunkwangista et ööh ainakin tykkään kaikesta mitä oon siitä nähnyt ja se ainut mitä en oo nähny eli penis niin en usko että se mitenkään voisi olla muuta kuin yummy xD että ehkä sitten rakastunut mies ajattelee samalla tavalla 😭😂 voisi luulla.


MERKILLISTÄ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Eeiiii mä kuolen oon taas koko tän päivän itkenyt vähän väliä mun tissejä. Mulla on varmaa ihan oikeasti bdd tai joku kuitenkin sellainen että tää ongelma vie tilaa kaikelta muulta elämässä. En pysty nyt keskittyä mihinkään muuhun ku siihen kuinka huono olo mulla on.

Ei auta mikään "isot tissit uuhhh" kommenttien lukeminen edes jostain hiton suomi24:stä, ei mikään auta tähän. Katson kuvaa itsestäni ja nään vaan ihan liian isot rinnat, ei edes maailman isoimmat mutta aivan liian isot. Ja muutenkin huonot. Näyttää tosi tosi tosi ällöltä. Kaikki mun rinnoissa on niin ällöä. Jokaisessa kuvassa mitä musta on niin ne näyttää kamalalta. Ja peilissä. Ilman liivejä ja liivien kanssa. Ja paljaina ja vaatteet päällä. Aina näyttää hirveeltä. Liian isot todellakin, karseen näköiset, ällöt, näyttää läskiltä, roikkuu tosi alhaalla, muodottomat lollot, eikä mikään auta tähän oloon. Vihaan kaikista mun kehonosista helposti eniten rintoja. Jos saisin ne pois sormia napsauttamalla...... Leikkaukseen en mene niitä poistamaan. Jos vaan voisi taikoa kokonaan pois..

Mutta keksisin varmasti silloinkin syitä miksi en näytä hyvältä. Mut olisi se silti parempi. Jos rinnat vaan saisi kokonaan pois. Mutta ei ole keinoa siihen. Leikkaukseen en voi mennä, joten mitään keinoa ei ole saada niitä pois. Ainut vaihtoehto on elää niiden kanssa. En pysty.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Mun piti nukkua pitkät päikkärit mutta en pystynyt nukkumaan edes koska murehdin rintojani koko ajan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
HEI IHAN OIKEESTI VITTU NYT :DDDDD



luulis että mun ihan pelkästään jo ulkonäkökriisdissä olis tarpeeks

SIIN ON OIKEESTI TARPEEKS

mut lisäks eunkwang

JA vielä lisäks: kiimasuus eunkwangista

En sano että joka päivä mutta melkeen vois sanoo et lähes joka päivä oon silleen uuh ah eunkwangie

Et mitä vittuu ny

Oikeesti ????????

Sanon että joistain esim timpasta olin aika samanlainen mut en edes siitä näin paljon ku eunkwangist. Siis sellaset kiimasuudet käynnissä etten tiedä ees. Ja kaikista oudointa on just se että tuntuu niinku oisin vetäny nää tunteet täysin tyhjästä :D niinku en tienny mulla olevan kykyäkään tuntea tämmöstä, ihan tosissaan. Silleen they just didn't exist before.

Totta kai mulla oli seksuaalisuus ennen eunkwangia, kuten sanoin niin timppa jo oli oma lukunsa, mut silti jotenkin eunkwangin myötä siin tapahtu viel jotenkin jotain ihan uutta.

Niinkun esim sekin.. no joo tää on taas niin liikaa infoa mut :D jättäkööt lukematta ketkä ei halua, varoituksen sana tässä taas .........................

Niinku esim sekin etten koskaan aikasemmin ollu saanu sellasia orgasmeja kun ne pari sillon jossain vaiheessa. En tiedä vieläkään mitä se oli. Se säikäytti mut ihan kunnolla ja en tajua sitä vieläkään. Sitä ei ees pysty kuvailee. Niin mietin et onkse eunkwangin takii vai miks yhtäkkiä sain sellasia orgasmeja mut se siis oli vaan sellanen et tuntui niinku alapäässä ois jotenki.. ehk kouristaa on väärä sana mut en keksi muutakaan. Yleensä mun orgasmit on iha erilaisia. Mut ne muutamat kerrat, eikä niitä oo sen jälkeen enää kertaakaan ollu ees, se tuntu niin kuin jokin ois ns. kouristunu siin en tiedä siis jotku lihakset varmaa, ei hajuukaa. Ja sit se kesti hetken ja sit se taas niinku vapautu. Ei siis ollu mikään perus orgasmi vaa tuntu aivan todella oudolta. Ja se ehkä melkeen sattu. Yleensähän ne ei kuitenkaan ihan satu. Mut siitä melkeen tuli olo et tää jo sattuu..

(Kiihottuminen joskus sattuu kyl ja kauan sitten on jo sattunu, ainakin jos se on voimakas kiihottuminen. Mut sekään ei oo tosi usein.)

No, ei siitä... Enempää...

Mutta kuitenkin.......

Ihan sama mut kuitenkin


Kuten sanoin: ei jaksa ei pysty tulee paha mieli





Päätäkin särkee 🥲










VITTU MULLA ON KAIKKEA MUUTA KUIN HYVÄ OLO 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mitä vittua eunkwang


Eikä ainoastaan eunkwang vaan voi vittu räääääääähhhh




Voi vittuuuuuuuuuuu 😂😭😂😭😂😭


Ihme jatkuvat seksifantasiat eunkwangista

... hupsis.....

Ja lisää tähän vielä se kuinka inhoan kaikkea seksiin liittyvää ainakin joskus

Niin hämmennys on suurtakin suurempi








Mutta eunkwang on silti kaikista seksikkäin 🙂🙂🙂🙂🙂🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
SIIS MITÄ VITTUA XDDDDDDDF

aina kun opin maailmasta enemmän niin sitä huolestuttavammalta meno vaikuttaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭 en edes sano mitään mutta mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
Sanon sittenkin: MIKSI lentokoneseksi on muka joku juttu :DDDDDDDDDDDD mitä helvettiä

Mikä siinä nyt on erityisen ihanaa? Herranjestas anna mun kestää tää kaikki 😂😂😂😂😂🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
"i dont wanna know what people do on that couch" t. Peniel 💀


Jjumalautaaaaa xD

Itken 😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
seksikkyys on ihan eri tasolla koska eunkwang

Kaikki muut voi olla vaa normaalisti seksikkäitä mut eunkwangin seksikkyys on ihan nextillä levelillä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928

💀 Why did i have to hear this too

Sitä paitsi mun piti nukkua
Olin eunkwangin takii sillee lääh puuh ja siks tuli mieleen tää biisi 💀💀💀💀😭😭😭😭😭😭😭😭en ees oo kuunnellut tota pitkää aikaa auta mua MIKS PITÄÄ OLLA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,599
Reaktioarvo
2,928
😭😭😭😭😭😭💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 ei enää mitään tämmöstä memeilyä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂😂😭😂😂😂😂😭 pyydän
 
Ylös Pohja