Kaikki mitĂ€ voin sanoo: pÀÀni on sekoamassa ja pahasti :D vinkki kaikille: Ă€lkÀÀ ikinĂ€ miettikö mennyttĂ€ tai tulevaa, niiku yhtÀÀn. D: se on kyllĂ€ mahdotonta.. mutta sitten kun miettii esim menneitĂ€ niin ollaan tĂ€ssĂ€. Esim mietin ripariaikoja vĂ€hĂ€n liikaa (+ kuuntelin yhtĂ€ niihin liittyvÀÀ biisiĂ€) niin se nyt on aivan selvĂ€ ettĂ€ jos alat kĂ€ymÀÀn lĂ€pi ettĂ€ miten sieltĂ€ pÀÀdyttiin TĂHĂN nii oot sillee aha mental breakdown. Tottakai jos sĂ€ rupeet miettimÀÀn yhtĂ€kkiĂ€ vuotta 2013 ja sitten oot sillee aa nyt on -22 ja missĂ€ ollaan nyt : DDDDDDD niin rupeehan SIINĂ EHKĂ HIEMAN PĂĂSSĂ NAPSAHTELEMAAN?? :D
EIKĂ VITTU IHAN NIIN VĂHĂĂKĂĂN.
ihmettelen sitÀ miten muut ihmiset ei muka koskaan saa tÀmmösiÀ sekoomiskohtauksia eikö ne ikinÀ kÀy vuosia lÀpi ja oo sillee "..... MitÀ VITTUA" :DDDD
tai en tiedÀ onko muilla yhtÀ sekava elÀmÀ kun mulla mut tÀÀ nyt on taas niit hetkiÀ kun tuntuu vÀhÀn epÀtodelliselta ehkÀ.
I mean. Jos vertaa riparii ja niit aikoi:D joka sekin oli ihan HUUTISTA, niiku ??????? Se oli HUUTISTA siis oli mulla sillonki ihastussekoiluja ja muuta.... Mutta verrataan niitÀ aikoja tÀhÀn........ Joka on yhtÀ lailla huutista...... Niin mÀ en oikeesti enÀÀ tiedÀ...................
siis jos tÀysin rehellisesti sanon niin vÀlillÀ tuntuu kyllÀ ettÀ koko mun elÀmÀ on ollu aivan alusta lÀhtien...
.. ei mitÀÀn muuta kun HUUTISTA ja siis basically aivan tolkutonta sekoilua vuodesta toiseen ja en vaan niiku itse ainakaan ymmÀrrÀ ollenkaan mitÀ vittua tapahtuu