Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Okei..... Rakastan: eunkwang

Ja rakastan: eunhyuk. đŸ˜©

Ja emt red muhly on: ihana biisi 😭💕

Tietenkin myös: be.

Kiitos kaikille đŸ˜©đŸ˜­
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
......

En kestÀ: i mean Nevermind..... Se yks biisi jonka nimeÀ en osaa kirjoittaa koska se on japaniksi.... Korean kirjoittamisessa mulla ei varsinaisesti oo ongelmaa mutta en vielÀkÀÀn ymmÀrrÀ japanilaisista kirjaimista edes piirun vertaakaan :D mitÀ vittua sanon minÀ :DDDDDDD onko niitÀ oikeasti noin paljon??????? Siis mitÀ helvettiÀ???????? Korealaiset kirjaimet on helppoa kuin mikÀ mut japani........ Bye mitÀ vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
VITTU donghae ja eunhyuk nyt hiljaa yritÀn keskittyÀ aivan muuhun kuin teihin (ei sillÀ ettÀ olisin donghaeen rakastunut en tietenkÀÀn ole)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Ei vittu on kyl tosi outoo et nykyÀÀ tajuun koreast jotai...... 😭😭😭😭 Itken. En tiĂ€ miks mut ahistavaa et aiemmin en osannu kirjoittaa sitĂ€kÀÀn mut nyt se on niin helppoo... Tai siis nii, helppoo ja helppoo mut. Ainakin helpompaa kuin JAPANI 😆
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Noniin.

Okei taas kerran vuosisadan pahin breakdown :D nÀitÀ tulee aina vÀlillÀ.

Siis ihan vaa siks kosk aloin miettimÀÀn menneitÀ ja pohtimaa et mite helvetissÀ oon voinu pÀÀtyy tÀhÀn tilanteeseen.

Ja sillee emt mietin tÀtÀ vuotta ja viime vuotta.



...... Ja 2020.......

Timppaa.....
Eunkwangii...

Eunhyukii...

Huita.... Yutoo...... Chris...... Hobii..... Kaikkee ja kaikkii.... Ja yritin jÀsennellÀ mun elÀmÀÀ kokonaiseks mut kaikki mitÀ saan kokoon on aivan random palasia joista ei saa yhtenÀistÀ sitte millÀÀn

Jos totta puhutaan niin i'm losing my mind.

NÀÀ asiat on sellasia et vaikka ne periaatteessa on vaan ihastuksia



Niin en olis ikinÀ uskonu

En ois voinu arvata et rakastun koskaan johonki random lee hyukjaeen??????

Niiku MITEN mÀ oisin voinu sen tietÀÀ? Tai eunkwang? Vaikka aavistuksia sinÀnsÀ btob:st olikin... Mut niiku???????????????????? On aivan vitun ABSURDIA siis absurdia ajatella mitÀÀn.

Siis mÀ niinku OIKEESTI sekoon. (Aha tÀtÀ boldausta ei taas saa pois pÀÀltÀ enÀÀ mutta ei se mitÀÀn :D se ei oo niin justiinsa:Dddd)

Mutta mĂ€ siis oikeasti sekoon ja en oikeesti enÀÀ edes..... En viitti edes kirjottaa okei???? :D turhaa sellanen ku oot tĂ€llee: đŸ€Ż ni se kirjottaminen ei siinĂ€ vaiheessa enÀÀ auta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Kaikki mitĂ€ voin sanoo: pÀÀni on sekoamassa ja pahasti :D vinkki kaikille: Ă€lkÀÀ ikinĂ€ miettikö mennyttĂ€ tai tulevaa, niiku yhtÀÀn. D: se on kyllĂ€ mahdotonta.. mutta sitten kun miettii esim menneitĂ€ niin ollaan tĂ€ssĂ€. Esim mietin ripariaikoja vĂ€hĂ€n liikaa (+ kuuntelin yhtĂ€ niihin liittyvÀÀ biisiĂ€) niin se nyt on aivan selvĂ€ ettĂ€ jos alat kĂ€ymÀÀn lĂ€pi ettĂ€ miten sieltĂ€ pÀÀdyttiin TÄHÄN nii oot sillee aha mental breakdown. Tottakai jos sĂ€ rupeet miettimÀÀn yhtĂ€kkiĂ€ vuotta 2013 ja sitten oot sillee aa nyt on -22 ja missĂ€ ollaan nyt : DDDDDDD niin rupeehan SIINÄ EHKÄ HIEMAN PÄÄSSÄ NAPSAHTELEMAAN?? :D

EIKÄ VITTU IHAN NIIN VÄHÄÄKÄÄN.

ihmettelen sitÀ miten muut ihmiset ei muka koskaan saa tÀmmösiÀ sekoomiskohtauksia eikö ne ikinÀ kÀy vuosia lÀpi ja oo sillee "..... MitÀ VITTUA" :DDDD

tai en tiedÀ onko muilla yhtÀ sekava elÀmÀ kun mulla mut tÀÀ nyt on taas niit hetkiÀ kun tuntuu vÀhÀn epÀtodelliselta ehkÀ.

I mean. Jos vertaa riparii ja niit aikoi:D joka sekin oli ihan HUUTISTA, niiku ??????? Se oli HUUTISTA siis oli mulla sillonki ihastussekoiluja ja muuta.... Mutta verrataan niitÀ aikoja tÀhÀn........ Joka on yhtÀ lailla huutista...... Niin mÀ en oikeesti enÀÀ tiedÀ...................

siis jos tÀysin rehellisesti sanon niin vÀlillÀ tuntuu kyllÀ ettÀ koko mun elÀmÀ on ollu aivan alusta lÀhtien...



.. ei mitÀÀn muuta kun HUUTISTA ja siis basically aivan tolkutonta sekoilua vuodesta toiseen ja en vaan niiku itse ainakaan ymmÀrrÀ ollenkaan mitÀ vittua tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Ja siis kun se on ollu oikeest aina.... Aivan vitun outoa :DDDDDDDDDD kun en ymmÀrrÀ vittu alkuunkaan mitÀ tÀÀllÀ tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
No vittu :D

Mutta niin, kuuntelin tÀtÀ Àsken ja ABOUT HUUTOITKIN, siis melkeinpÀ:

Ja tottakai heti sen jÀlkeen vaihtui tÀÀ joten:

MitÀ vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
AND SHUT THE FUCK UP KOSKA KUUNTELIN MYÖS YHEN HOBIIN LIITTYVÄN BIISIN (sarparanta - rakkauslaulu) JOTEN SHUT UPPPPPPPPPPPPPPPP

shut up, shut up, shut upppppp
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
SEIS MUN PÄÄSSÄ PYÖRII TOTTAKAI SIITÄ TULEE MIELEENI MYÖS YUTO JA MUN SYDÄN PETTÄÄ KOHTA :DDDDDDDDDDDDDDDD TAI SILTÄ TUNTUU EHKÄ HIEMAN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
OLKAA HILJAA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 NAURAN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
MITÄ VITTUA NYT

se tunne kun kuuntelet musiikkikappaletta ja sun mieli on silleen: eunkwang timppa changsub eunhyuk yuto hui hobi





Ooon UNCOMFORTABLE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
OOTA

TAPAHTUKS CASE HUI JA CASE YUTO OIKEESTI?????

tapahtuks ne oikeesti???????????? MÀ en tiedÀ enÀÀ........ Muistan vaa ku olin meiÀn "mökillÀ" (ei se oo mökki tai no siis sen tapanen se kyl on joten kai voin sanoo niinkin, emt mikÀ se on :D) ja mietin sillon niitÀ niin törkeen paljon ja okei apua en muisya mitÀÀn tÀrisen

Siis kun........... Apua 😭 mitĂ€ vittua sekin oli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Siis mun aivoihin on nyt hakattu se matka sinne "mökille" ja aina kun kÀydÀÀn siellÀ niin muistan sen reitin ja sen AJAN. SEN AJAN KU VITTU SEKOSIN HUISTA NIIN SOOTANASTI

niin ihan ku en nykyÀÀ sekoo siit mut siis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Niinku??????? Hui????????? Onks tÀÀ nyt taas se jamais vu kun se tuntuu tÀysin vieraalta tai oon vaa sillee: hui???????? Onks se oikeesti tapahtunu???? MikÀ case sekin oli???????

Vittu mun aivot on just tÀmmöset.................. Ei luoja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Aika siis varmaankin kuunnella jamais vu HEHE :D vaikka yleensÀ aika harvoin sitÀ ees kuuntelen mutta nyt vois :]

VITTU

harmittaa mutta ei harmitaonneks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Miks oon tahrannu koko mun elÀmÀni KAUTTAALTAAN tÀmmösellÀ turhuudella??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
VITTU HARMITTAA MUTTA EI HARMITA ONNEKS

voiks kukaa ees tajuta milt se tuntuu ku oot tahrannu jonkun paikan (esim se meiÀn "mökki") kokonaan huihin ja yutoon liittyvillÀ muistoilla EtkÀ voi olla siellÀ miettimÀttÀ niitÀ.
.. enÀÀ koskaan :D joten sekin oli sitten siinÀ...... Ja hups vaan. NÀin taas pilattiin sekin paikka :D koko mun koti on jo at this point tahrattu samanlaisilla muistoilla kuten kaikki kaupatkin ja kaikki paikat mis kÀyn kÀvelyil lmao on se yks kohta mistÀ tulee mieleen timppa ja yks kohta mist tulee mieleen kwang....... Ja niin edelleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Oikeest en voi uskoa ettÀ tÀmmöstÀ voi olla. MitÀ vittua. Miten voi olla niin... EttÀ en voi olla missÀÀn ilman ettÀ sata ja yks muistoo tulvii mieleen samantien?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
39,873
Reaktioarvo
2,904
Eunkie voit olla nyt ihan hiljaa vaan 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 vittu mÀÀ menehdyn kyllĂ€ tĂ€n koko homman kanssa where the hell is my own head even
 
Ylös Pohja