"mä itse rakastin syvästi miestä joka ei likimainkaan tunne samoin.Kaiken huipuksi hän on julkisuuden henkilö.Ajattelin häntä aivan koko ajan melkein 4 vuoden ajan.Sinä aikana en voinut olla kenenkään kanssa.Kaikki muut oksettivat.En nähnyt häntä vuoteen jona aikana ajattelin häntä joka hetki.Se oli helvettiä.Minä olen todistanut sen että television kautta voi kiintyä ihmisiin ja televisio-ohjelma voi muuttaa koko elämän!Pitäkää hulluna ketkä haluavat!Nyt siitä on kulunut 4 vuotta.Hän on muistanut minut keikoilta ja on pyytänyt samoille jatkoillekin hänen kanssaan mutta silti hän on pienen lapsen isä joten se siitä."
Etc
Onpa helpottavaa ja samaistuttavaa vaikka ei tietenkään koko teksti
Jotenkin vaan kuitenkin niin ihanaa lukea kuinka muutkin ajattelee vittu about joka hetki ja just julkisuuden henkilöä. Tuun vittu hulluks ihan justiinsa. Ahdistaa niin kun tää ei ole todellista mutta silti se on todellista mulle koska mun tunteet on todellisia ja niin vahvoja. Mutta en voi tehdä mitään muuta kun kattoa sitä ruudun läpi eikä se tunne mua ollenkaan. Tuntuu vaan vieläkin niin raastavalta. Voi että miten rakastunut oon siihen. On tää kyl niin helvettiä kun tekee JÄLLEEN hiukan mieli itkeä vain 😂 ei helvetti. Kuinka vitusti rakastan. Aivan hirveetä.
Ja nyt varsinkin vielä kun oon kuvitellu ja lukenu kaiken maailman seksikohtauksista, ja siis miedompiakin juttuja et kuvittelee vaan ihan et milt tuntuis olla sen sylissä vaan ja muuta. Oon vaan liikaa nyt kuvitellut siitä kaikkea. Kaikki tuntuu niin romanttiselt ja sitten taas toisinaan niin hirvittävä halu ja se vaan on niin seksikäs mut myös niin ihanan turvallinen ja en tiedä kun tunnen niin pehmeitä tunteita ja toisaalta ihan hirveät himot :D mut silti niin pehmeät tunteet. Kaikki vaan vaihtelee niiku fiilikset mut joka tapauksessa se on mun mielessä joka sekunti aika lailla ja mua ottaa ihan jatkuvasti mahasta, ihan siis en ymmärrä sitä miten oon vieläkin niin hirveän ihastunut että en muuta voi miettiäkään. Kuinka helvetisti haluun ja tarviin sitä. En pysty muuta kuin vain haluumaan että se olis mun vieressä ja pitäis mua sylissä ja suukottais ja puhuis mulle sen pehmeellä äänellä. Tai kun sen ääni on niin attractive.
Ai hemmetti kuinka en voi saada sitä mielestä
Hirveesti perhosia ja tuntuu että punastelen vaan vaikka se ei oikeasti edes ole tässä mutta silti punastun niin kuin se olis 😂😭
On niin tyhjä olo kun tiedän että pitää vain olla ilman sitä, matskujen kattominen ei vaan oo sama asia. Vittu, mun sydän on ihan tulessa. Ei hele. Miten pystyn olla ilman sitä ainakin vaikka kuinka helvetin kauan. Itkettää. Se pistää mut niin sekasin. Siis totaalisen sekasin. Tuntuu että unohdan kaiken muun vaikka tiedän että pitäisi keskittyä muuhunkin mutta kun ajattelen että oisin sen vieressä niin en muista mitään ja ketään muuta. Oon vaan niin tyhmän rakastunu. Mielessä ei pyöri mitään muuta kuin seo eunkwang. Vaikka kuinka ajattelen että mun pitäis jotenkin esim miettii elämää ja kaikkee ja selvittää asiat niin tuntuu että mun pakkomielle melkeen on vaihtunut siitä kaikesta eunkwangiin. Kun välillä vaan on se tunne.. ettei muulla ees oo väliä ku eunkwangilla.
Juu nyt mitä vittua.