Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Toi saa myös miettii kaikkii menneitä ihastuksia

Ja sitä että onks eunkwang muka the one

HAH HAH

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No ei siin mitää katoin justin bieberin baby mv ja meinasin saada sydärin siitä nostalgiasta

Muistoja jotka olin jo unohtanut

Et ei siin mitää

Mut on toi 2015 kans vaik aika nostalginen

Et niinku sitten taas joku 2020 on periaatteessa aika uus viel vaik aina sanonki et NOSTALGIA tai jotain sellast jostai hiton............ Vittu tyylii ugly boysta :DDDDDDDDDDDDDFD BAHHAHAHSHSHHSHAAH ja enter the ninjasta

HAHAHHAHS

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ootas ku kuluu muutama vuos täst ja kuuntelen jotain i finally found it nii pärisee helvetisti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Missä on enter the ninja täs keskustelus tarviin sen biisin

Se on hirvee ja se On NOSTALGIA myös

Ja se on niiku........ Tavallaan niiku eunkwang mut toisaalta a???

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"mä itse rakastin syvästi miestä joka ei likimainkaan tunne samoin.Kaiken huipuksi hän on julkisuuden henkilö.Ajattelin häntä aivan koko ajan melkein 4 vuoden ajan.Sinä aikana en voinut olla kenenkään kanssa.Kaikki muut oksettivat.En nähnyt häntä vuoteen jona aikana ajattelin häntä joka hetki.Se oli helvettiä.Minä olen todistanut sen että television kautta voi kiintyä ihmisiin ja televisio-ohjelma voi muuttaa koko elämän!Pitäkää hulluna ketkä haluavat!Nyt siitä on kulunut 4 vuotta.Hän on muistanut minut keikoilta ja on pyytänyt samoille jatkoillekin hänen kanssaan mutta silti hän on pienen lapsen isä joten se siitä."

Etc

Onpa helpottavaa ja samaistuttavaa vaikka ei tietenkään koko teksti

Jotenkin vaan kuitenkin niin ihanaa lukea kuinka muutkin ajattelee vittu about joka hetki ja just julkisuuden henkilöä. Tuun vittu hulluks ihan justiinsa. Ahdistaa niin kun tää ei ole todellista mutta silti se on todellista mulle koska mun tunteet on todellisia ja niin vahvoja. Mutta en voi tehdä mitään muuta kun kattoa sitä ruudun läpi eikä se tunne mua ollenkaan. Tuntuu vaan vieläkin niin raastavalta. Voi että miten rakastunut oon siihen. On tää kyl niin helvettiä kun tekee JÄLLEEN hiukan mieli itkeä vain 😂 ei helvetti. Kuinka vitusti rakastan. Aivan hirveetä.

Ja nyt varsinkin vielä kun oon kuvitellu ja lukenu kaiken maailman seksikohtauksista, ja siis miedompiakin juttuja et kuvittelee vaan ihan et milt tuntuis olla sen sylissä vaan ja muuta. Oon vaan liikaa nyt kuvitellut siitä kaikkea. Kaikki tuntuu niin romanttiselt ja sitten taas toisinaan niin hirvittävä halu ja se vaan on niin seksikäs mut myös niin ihanan turvallinen ja en tiedä kun tunnen niin pehmeitä tunteita ja toisaalta ihan hirveät himot :D mut silti niin pehmeät tunteet. Kaikki vaan vaihtelee niiku fiilikset mut joka tapauksessa se on mun mielessä joka sekunti aika lailla ja mua ottaa ihan jatkuvasti mahasta, ihan siis en ymmärrä sitä miten oon vieläkin niin hirveän ihastunut että en muuta voi miettiäkään. Kuinka helvetisti haluun ja tarviin sitä. En pysty muuta kuin vain haluumaan että se olis mun vieressä ja pitäis mua sylissä ja suukottais ja puhuis mulle sen pehmeellä äänellä. Tai kun sen ääni on niin attractive.

Ai hemmetti kuinka en voi saada sitä mielestä

Hirveesti perhosia ja tuntuu että punastelen vaan vaikka se ei oikeasti edes ole tässä mutta silti punastun niin kuin se olis 😂😭

On niin tyhjä olo kun tiedän että pitää vain olla ilman sitä, matskujen kattominen ei vaan oo sama asia. Vittu, mun sydän on ihan tulessa. Ei hele. Miten pystyn olla ilman sitä ainakin vaikka kuinka helvetin kauan. Itkettää. Se pistää mut niin sekasin. Siis totaalisen sekasin. Tuntuu että unohdan kaiken muun vaikka tiedän että pitäisi keskittyä muuhunkin mutta kun ajattelen että oisin sen vieressä niin en muista mitään ja ketään muuta. Oon vaan niin tyhmän rakastunu. Mielessä ei pyöri mitään muuta kuin seo eunkwang. Vaikka kuinka ajattelen että mun pitäis jotenkin esim miettii elämää ja kaikkee ja selvittää asiat niin tuntuu että mun pakkomielle melkeen on vaihtunut siitä kaikesta eunkwangiin. Kun välillä vaan on se tunne.. ettei muulla ees oo väliä ku eunkwangilla.

Juu nyt mitä vittua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vastaus: se jota ajatellessa tuut saamaan oudoimmat orgasmis ikinä???????????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vastaus: se johon oot eniten jumissa ja se joka saa sut kaikista typerimmäks ja noloimmaks ??????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tuunkoha koskaa olee kehenkään yhtä jumissa ku siihen

Tiedän et jollain tasolla oon varmaan vieläkin jumissa timppaa ja villuu mut ne on silti eri asia..

En oikein usko et tuun olee yhtä epätoivoinen kenestäkään toisesta... Siis tää kuinka kenestäkään toisesta en oo varmaan ikinä ajatellut yhtä paljon tällee: "AH mä en kestä vittu enää yhtään kuukautta tätä mut joudun kestää vielä vuosia" ja siis oikeesti koko ajan vaan oon niin jumissa kuin jossain helvetin suossa johon uppoaa on niin helvetin tahmaista ja jään kiinni eikä oo mitään mahdollisuutta päästä irti vaikka tuntuu etten kestä enää päivääkään tai ainakaan viikkoakaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Also katon tätä vaa ja

Ja oon sillee saanen muistuttaa........ Et se on tietenkin sun, duh. Siis niiku jonain päivänä.

Siis ei vitussa oo mutta totta kai se on. Miten muutenkaan? En vieläkään keksi muuta selitystä. Ku sitä helvetin keissiä ei olis tarvinnu sillon tapahtuu.................tuun hulluks alan itkee vitut se ei oo mun todellakaan mut en vaa ikinä voi unohtaa milt se tuntu ku luuli tietävänsä että tossa se nyt yhtäkkiä on. Sinä päivänä kyllä kaikki THE ONE jutut yhtäkkiä kävikin järkeen. Ja sitten uudestaan 7.7.2022 alkaen. Mutta alunperin silloin jo ja tiesin että se on se.

Eipä vitussa OLE. Oikeest.

Also mitä vittuu kill me????????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se hetki ku näin vaan ihmisen jolla ei ollu mitään ulkomuotoa koska en tiennyt sitä, mut näin sen, ja vaa näin tulevaisuuteen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja sano kuinka se on sattumaa tietenkin kun kaksiosainen keissi joiden en tienny mitenkään liittyvän toisiinsa ja kappas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jännä sattuma kun molemmat ne tapahtuu siinä samalla ja toinen jo käyny toteen enkä mitenkään tienny niiden liittyvän toisiinsa

Ylös Pohja