Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Okei okei mul valuu vieläkin tai siis taas.. tää alkaa olee jo tosi omituista :Dd niin omituinen tunne


Vai mitä ihmettä toi oikee on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Äh ei saatana, stressikohtaus..... Se hiton peitto.. se oikeasti on täynnä niit tahroja 😂 tai siis monta

Abua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mut eiköhän ne lähe sit pesussa aikanaan jos aiemminkin on muistakin peitoista lähtenyt vaikka on saattanut mennä kuukausia? Tai ainakin tietääkseni ne on lähtenyt? Ääähhhhhhh apua pelottaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ihan vitun ärsyttävä ja epäkäytännöllinen tapa en enää ikinä tee tolleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Kuinka voin olla tekemättä tolleen

joku keksii jonku vaihtoehtosen nyt XDDDDDDFDFFDDDDDD LMAO

Ei kädelläkään räpläys oo kauheen käytännöllistä ainakaan jos haluaa tulla

Oon koittanut niin monta kertaa enkä oo kertaakaan onnistunu tulemaan sillä tavalla..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Joten.. it has to be something else....... En tiedä onko suihkukaan käytännöllinen tai onnistuukse ees

Theres no ways left 😂 ja EI en osta mitään vibraattoria 😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ei saatana im definitely not buying that vaikka ajatuksena onkin ihan.. mielenkiintoinen 🫥
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Its just not my style to buy a thing like that

Lmao sitä paitsi kun ei asu yksin niin se ois aika mahdotontakinnnnnn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Kaikki eunkwangin syytä että edes tarvisin mitään vibraattoria 🙃😭🥵

Saakeli

Ei pysty xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Se on niin käsittämätön ero jos ajattelee että lähtisin jonku randomin matkaan baarista ja siin ei vaan ois mitään seksikkyyttä, ei ainakaan samalla tavalla. Kun taas.. eunkwang.................. En tiiä oon niin embarrassed ja hihittelen vaan ajatukselle että se tekis mulle jotain tuhmaa D: jonku randomin kaa siin ei ois mitään mut eunkwangin suhteen siin on joku ihme kontrasti koska en oo eläessäni nähny ihanampaa miestä niin kaikki aineet aivoissa vaan juhlii siel itekseen ja oon niin embarrassed siis niin embarrassed ku kuvittelen siit jotain tollasta ja perhoset vatsassa niin helvetisti

Literally mun reaktio siihen: 🤭
Mun reaktio johonkin baarijätkään: .... Tylsää 😕


Toi "hihihi" on kyllä random reaktio en oo ikinä ollu yhtä embarrassed tai sellanen

Herranjumala koko mun yläkroppa on ihan hormoneista ja sydämentykytyksistä yms sekasin ku vaa kuvittelen esim tilanteen et eunkwang leikkis jollai vibral mun kaa






Mit


No joo




Yritän tässä vain analysoida sitä miksi mulla tekee niin pahasti mieli juuri sitä ihmistä


Muutenkin nymfomaani oon sen takia

Mut

Miks se

Hihitän vaa kaikille seksuaalisille kuvitelmille koska ilmeisesti jotenkin.. en tiiä. Se on niin ihana että mulla vaan jotenkin menee silmät sydämiks ja aaaaaaa

Sitä paitsi kyllähän se helposti rupee hiukan nolottaa ku aattelen kaikkee niin tuhmaa siitä 😂 ja hihityttää..... Ja perhoset tulee vatsaan 🤭


HAHHAH mitenköhän se reagois punastelis varmaan yhtä paljon ku minä,,,,,

En ymmärrä ollenkaan kuinka jotkut voi olla niin tottuneita tai jotain tollasiin että niitä ei nolota yhtään. Jotkut paritkin käyttelee vaa kaiken maailman seksileluja jotenkin niin rutiinilla ilmeisesti että ei kai se oo niille mitenkään ihmeellistä. Mä en kyllä usko että tuun koskaan suhtautuu sillä tavalla mihinkään tollaseen. Oon vaa sellanen joka punastelee niin helvetisti tämmösist niin en usko että sillain olisin samalla tavalla xd


Mutta oikeasti se on outoa että ikinä en oo ollu kenestäkään yhtä embarrassed. Tai jotenkin seksin kuvitteleminen kenen tahansa muun kanssa ei oo kai ikinä ollu yhtä embarrassing. Kai se sit vaa saa mun pään niin pehmeeks jotenkin. En pysty ees kattoo sen lärvii joskus missää kuvas tai vidis koska oon niin vaikeena 😂😂😂😂😂 aattele millasta olis tavata se ja yrittää olla jotenkin normaali. :D kattoisin maahan ja päässä pyöris kaikki maholliset kuvitelmat sitomisleikeistä lähtien :DDDDDDD älä viitti olisin niin vaikeena ettei tosikaan. :D haluisin sitä varmaan helvetisti siinäkin hetkessä, mitä nyt jännitykseltä olis mahdollista, joten voi olla että ei.


Siis se on tosi outoa miten jotkut ei oo yhtään ujoja. Siis mä oon tämmösis niin ujo en pysty vaa kuvitella jotain seksitilannetta sen kanssa ja olla sillee ei täs oo mitää. Meen jotenki nii puihin. Jotkut on vaa sillee nii ronskeja et niit ei hätkähdytä mitenkään mikään ja ne on niin suoraviivasii sillee ihan ku siin ei ois mitään. Oon lukenu kaiken maailman tumblr blogei ja ykski suhtautu niin jotenki suorasti seksiin ja sano eunkwangistki jotai "i bet sex would be great with him cause he has a serious side" tai jotain tollasta ja meitsi on vaa et "MITÄ VITTUUUUUU eksä yhtää mee vaikeeks" mä ainakin oon siit vaa sillee "hihi hihi *blush* *blush* *blush*"

Jaa ehkä se johtuu niistä tunteista.

Kai se tyyppi oli joku sellane joka ei oo palavasti rakastunu siihen. Sillon kai seksiin suhtaudutaan vähän sillee jaa mitä sitte?? Kyllä mäki jos pokaisin jonku miehen baarista ni varmaa mua yhtään hihityttäis sen kaa miettisin kuitenkin vaan eunkwangia. Ei se tuntuis yhtään herkältä ja joutuisin varmaan muutenki vähintään puoliks pakottaa itteni siihen. En tiedä miks mul ees olis juurikaa yhtää mielenkiintoa. Mut eunkwang? Bro theres a whole spectrum of emotions ja oon periaatteessa kuin puulla päähän lyöty ja koko yläkroppa huutaa hoosiannaa hormoneista ja perhosista kun vaan ajattelenkin. Ja oisin niin painfully shy. Kuvitelma a: eunkwang koskettelis mua kaikkialta. Mun reaktio siinä olis: *shy* *blush* *cant even look at him* *embarrassed as hell*
Kuvitelma b: joku random äijä koskettelis mua kaikkialta. Mun reaktio siinä, tai no itse asiassa on ollukin koska v, mutta se nyt ei ollu ihan kaikkialta koskettelua mutta kuitenkin vähän sellast hiton muhinoimista: *on kännissä kuin ankka joten suutelee sitä kyllä ainakin ja jopa johonkin kaulalle tai mitä olikaa ja niiku periaatteessa on mukana siinä mutta ei ehkä ihan täysillä, mut ei oo yhtään sellanen shy olo, ei yhtään sellanen hihi hihi i cant even look at him*

Joo sitä se rakastuminen teettää.

V ei tainnut koskaan hipelöidä mun tissejä mutta persettä kyllä enkä ollu siinäkään yhtään siis sillä tavalla ujo kuitenkaan. Jos eunkwang tekis mulle saman mitä se niin olisin ihan .. vittu hyppisin seinille, morjens. Punastelisin varmaan niin paljon ja juuh näin :D siinä v:n kanssa en mun mielestä punastellu tai en muista et ois erityisemmin tuntunut siltä, mut suudeltiin kyllä siin ja mul varmaan oli jonkinlainen kiihottuminen siinä mutta nii en tiiä.


Lol edes joku kiihottumisen konsepti ei v:n kanssa tuota eikä tuottanut siis sillon mun mielestä mitään nolostumisen ja ujouden tunteita, mutta auta armias jos oisin eunkwangin kaa ja tuntisin kuinka pillust valuu nesteet sen kosketuksen myötä ni oisin niin ujona niin ujona 😂

muistan sillon kun olin v:n luona. Ja sit kävin vessas. Ja olin niin kännissä kuin ankka. Niin mulla tavallaan jotenkin oudosti teki mieli panna. Ja siis siel vessas jotenkin mietin (again, nii umpikännissä et se varmaa selittää) että pitäiskö mun tehdä jotain alotetta tai niinku että pitäskö mun koittaa jos edettäiski pidemmälle, salee mietin jotai viel et pitäskö koittaa panna (tai niinku jotain seksuaalist kuitenkin, ei välttämättä yhdyntää) siel vessas tai jotain, kun siis siellä oli muitakin ihmisiä paikalla muutenkin. Taisin jopa aatella et jos ehottaisin sille se varmaan suostuis joten olin vaa sillee et nyt saisit seksiä jos vaan haluut :DDDDDDDDDDDD mut en silti missään nimessä ollu silleen "🤭😍 oih..... ujostuttaa niin".... Kuvittelepa toi samantyyppinen tilanne eunkwangin kanssa, oltaisiin jossain missä on muitakin paikalla ja miettisin miten saisin sen johonki vessaa harrastamaa mun kanssa seksiä, herranjumala että mua ujostuttais ja pahasti. Ajattelen siitä jotenkin silleen "omg älä ny tollasii mieti herranjestas 🤭🥴😶‍🌫️" meen helvetin vaikeeks. Mut v:n kaa en ollu yhtää vaikeena. Niiku et se seksin konsepti ei saanu mua sillä tavalla ujostelemaan sen seurassa. Joku hemmetin rakastumis juttu se siis on....... Oon kuin pikkulapsi joka vaan hihittää sanalle seksi ja on sillee niinku se ois maailman ns. noloin asia :'D koska se on mut toi reaktio tulee vaa eunkwangista. Fucking shy. Iha ulapalla. Ei se v:n kanssa kyllä muistaakseni ollu mitää "hihih älä ny siitä ajattele tollasia 🫣🤭" emmä tiiä. Joku ihme juttu se on että rakastuneena sitä on niin .. jotenkin sellanen. En tiedä. Mut miks ihmeessä mul v:stä ois ollu mitään kun en mä ees muutenkaa varmaa kattonu sitä sillee niinku se ois mun koko maailma tai jotain vaa ihaninta maailmassa.

mut sit a:han olin oikeesti ihastunu mut en siitäkään ollu MUISTAAKSENI ikinä niin samalla tavalla silleen ujona ku mietin jotain panemista sen kanssa. Ehkä joskus en kehdannut kattoo sitä mut mul ei tullu ihan sellasta samanlaista reaktiota silti ku eunkwangist et kaikki jotenki ujostuttaa niin hirveenä. Vaikka toki vähän ujona olinkin varsinkin sillon kun puhuttiin tai se oli mun vieressä jne jne. Toki menin puihin. Mut ei se ollu tällästä. Runkkasin vissii sitä aatellen melko normaalisti enkä muista tämmöstä samanlaista ujouden tunnetta. Niin kyllähän mä eunkwangiikin aatellessa runkkaan siis en oo niin embarrassed etten pystyis mut jotenkin se vaan niin aiheuttaa mussa sellasen ihan jäätävän hihi hihi kika kika reaktion et juu. aivan erilaista kun a jopa vai enkö vaan muista siitä samanlaista :DD

mutta voi noita aikoja ................... Muutenkin olin silleen "noh, ehkä tulevaisuudessa villut tõnut ja l:t ja a:t ei merkkaa enää niin paljon kun toi ja pystyn olee sen kaa enkä kaipaa jotain a:ta sit" :))))))))))))))))))))))))))))))

......................................

en sano ees mitää ..

nii mitä nyt kirjoittelen siit kilometriviestejä nykyään et vittu... Taishan ne a:t ja l:t helpottaa saatana......... Kuinka sattuikaan.......

kun olin vaan silleen se ei oo ees mun ihastus nii miten kestän jos päädyn sen kaa sit enkä saa l tai a koskaan




literally mun pitää ihan nyt yrittää hengitellä koska ton lukeminen on niin mindfucki etten ihan tiedä olikse totta ees oikeesti


nii. Mitenköhän mä kestän jos päädyn kwangin kaa enkä saa l tai a koskaan. MITENKÖHÄN mä kestän. On NIIN vaikee kestää. Kylhä mä L:n mieluummin haluisin. Vittu se on niin vahvasti jääny mun mieleen ja vieläpä aavistelin sillon et joo eiköhän tää sit varmaa räjähdä käsiin tai jotain jonain päivänä. No kyllähän se räjähti. Tai niinkun se periaatteessa ei ollu esim a:n tasolla. Jollain tavalla a oli tärkeämpi. NO YLLÄTYS. EI KAI. Mut aattelin et no jos se mun mies on nii kai se nousee sit a:ta tärkeemmäks mahdollisesti 😐

.
..
...
..........

niin että.. mitä että...

eihän se toki tärkein oo

eihän se toki elämäni rakkaus vittu oo

eihän tässä mitään outoo oo

eihän tässä oo saatana ajateltu sitä 16 kuukautta aivan huumeissa

eihän se toki mikään elämäni rakkaus oo eikä ainakaan tuu hirveet huutikset aina kun katon sitä L:n linkedin kuvaa ja-

joo. nyt muistan kaiken. milt se tuntui silloin. joo. Se on se. Se muuten on se. Ei voi mitään. Se muuten on totta. On tasan 0 % mahdollisuus et toi on kusetus.

literally pelkästään kun luenkin sanan linkedin niin muistan miltä se tuntui. Olla lähes varma siitä että joidenkin muutamien vuosien päästä iha varmaa oon eunkwangin kaa. Olin aivan sataprosenttisen varma siitä että se on se. Se vaan oli .. se vaan oli asia mitä en ollu kokenu koskaa. (Ne muut on eri juttu)

No okei, ei ihan muutamien vuosien päästä koska se on about nyt. Niiku 3 vuotta. Et kai siinä menee vielä reilusti aikaa :D mut nii.





TAI SIT se oli täys kusetus.

Outoa kuinka silloin kuvittelin mielessäni sen kuinka... Se tulis iskee mua etc. Enkä vieläkään tiennyt miltä se näyttää. Ja se katu... Jolla kävelin sillon.. ja ajattelin että toi vaa on mun tuleva poikaystävä. Ja ilmeisesti jopa ajattelin just että miten voi olla että mulla ees tulee olee poikaystävä. Se oli ihan utopistista.

Aikamoinen antikliimaksi jos se ei oo totta :D vuodest 2020 asti alat oottaa et miten tää juttu tulee tapahtuu

Sit sitä ei tapahdukaan ikinä 🤦 oisin vaa sillee HÄH mua on kusetettu



OLISIKO KÄYNYT NIIN ETTÄ SINUA ON HUIJATTU


Elämäni suurin kusetus


Tää on kyllä koko homma jotain niin sekavaa settiä koska oikeesti en muuta Suomesta mihinkään vaikka mulle maksettaisiin siitä enkä hanki lapsia vaikka mulle maksettaisiin siitä :D ja mieleni ei muutu. Että i guess tervetuloa suomeen + luovu lapsihaaveistas tai jotain tai sitten se ei onnistu :D en minä tiedä. Mutta sen tiedän että mistään hinnasta en hanki lapsia ikinä tai muuta yhtään minnekään ulkomaille. Mistään hinnasta. En ikinä. En vaikka se tarkottais etten voi koskaan... Olla .. eunkwangin.. kaa..... :s no okei, vaikee valinta mut :D noi on vaa sellasia mitä en pysty edes ajattelee.


Joten siin mielessä ei kyl käy järkeen. Kui se nyt yleensäkään vois suomeen muuttaa ees? Mut en mäkään vois muuttaa sinne ikinä. Joten idk. Ja varmaan muutenkin kusetus koko homma joten :D SATTUMA 🌚😂 aikamoinen sattuma..

Tota mitä helvettiä tän viestin pituus on kans



vittu oon sekasin ku seinäkello 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
MITÄ VITTUA tolle valumiselle ei vielkää tuu loppua

???????

Katoin vaa jotai sen kuvaa ja mietin jotai seksileikkei sillee periaatteessa ihan nopeesti vaa mut SAMANTIEN vaa oon et HUPS.... mitäs siellä oikeen tapahtuukaan..

Ei oikeesti tää on just tätä, jo se on embarrassing kattoo ees sen kuvaa ja samaan aikaan tuntea niin selvästi ku pillu vaa valuu nesteitä, ei helvetti im blushing :D nii aattele ku oisin sen kaa oikeesti.. tuntuis niin häiritsevält :D idk mut yritä siinä nyt sit olla ku hirvee ristiriita kauheen voimakkaan kiihottumisen mut toisaalta hirveen ujouden välillä. HHahah. Miten se voi tuntuu niin nololta kiihottua. Silleen oops something is happening down there.


Hirveet noloudet jostain seksistä omfgg



Also miten sen kädet voi olla niin ihanan näköset

Mitä helvettiä

Kädet??? Ne vaa on

Ku niit kattoo läheltä.. ne vaa jotenki on nii ihanat :D no emmä tiiä mul on kans edelleen fetissi sen aataminomenaa et onha noita random kehonosia 😂🤦 se on niin jotenki seksikästä vaa. Joku vitun aataminomena mitä helv. Mut se näyttää hyvältä. Ja vaa nii seksikkäältä. Ei vittu 😂😂😂😂😂😂😂 pitäis hankkiutua hoitoon 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Forget what i said ei sittenkään mitään koska tää video ja tõnu




NO SEHÄN ON MIELENKIINTOISTA


siis ei se eunkwang keissiä poista

Mut se ei taaskaan oo ainoo

Ehkä se oli hetken ainoo en mä tiedä

Mut

Jouduin näkemään taas ton joten

Tuli kaikki muistot mieleen

Ja se on JUST NÄIN 😀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ja timppakin

Onh

Vieläkin.............

ei varmasti ole..............

Mutta on.....

Mutta ei .......

Vittu on niin saatanasti

Mut entä eunkwang

Eikä pidä unohtaa että kuuntelin äsken cmx:ää hetken

Ja yllätti taas

Kun en ajatellut että se olis enää

Mutta mä en tiiä..

Ko niiku

pää lyö tyhjää

Oon unohtanut mitä on tapahtunut viime aikoina
Ku ajattelin vaa eunkwangii koko ajan viimiset pari viikkoa

Tai en ees tiiä

Ajan konsepti on hämärtynyt
 
Ylös Pohja