Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Lukion aikana ehdin tykätä ainakin:
- i
- b
- costi
- juha
- s
- m
- u
- atte
- l
- v
- h
- jørn
- toinen m
- l
- juho
- allu
- toinen i
- kolmas m
- t
- tony
- henkka
- a
- f
- neljäs m
- tommy


En ees haluu ajatella enempää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Joskus unohdan jotkut tyypit ja sit ku alan miettii oon sillee apua toikin oli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Tää lista on oikee vanhojen aikojen lista joten

Siks varmaan tää kaikki muistelu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
En sano enää mitään muuta

Ku vaa sen et toi soittolista on matka

2016-2023 💀

Sen pitunen matka se lista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
"Lihavuus vaikuttaa nuorten käyttäytymiseen, vaikka ylipainosta kärsii yhä useampi."

Täh? Mä oon ylipainoinen mut mä en kärsi ylipainosta :DDDD mitä nyt taas.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
"vaikka ylipainoisella olisi isot rinnat ja perse, niin ne ivät ole hyvvällä tavalla isot. Rinnat ovat roikkuvat säkit ja perse löllyvä ja leveä kasa. Siis aivan eri asia kuin normaalit rinnat ilman läskiä ja kiinteä ja treenattu perse."

Aa siit ylipainostako mulla johtuu toi rintojen roikkuminen lol, en oo silleen aikasemmin tajunnu kunnol et se on siit vai. Ei se mua kyllä enää haittaa. Tiedän itse nykyään että mun rinnat on kivat. Kyllä aina joku mies pitää isoist ja vaikka roikkuvistakin rinnoista. Että eipä ole mitään ongelmaa :D turhaan yrität pahoittaa kenenkään mieltä tuolla, lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Eikä siis haittaa mun leveä perseenikään enää. Sekin on sexy, ainakin jollekin aina. Et mitäs mä niistä huolehdin jotka ei tykkää, ei tarvitse tykätä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Oon sittenkin epävarma. Ainakin sillä tavalla et vituttaa tää lisästressi täs eunkwangin suhtee. Jos ees näen sitä koskaa. Jos oisin laiha tietäisin että se ainakin tykkää edes laihoista tytöist. Mut koska en oo nii en edes tiedä onkse edes teoriassa mahdollista kun tuntuu että se on kummiski sen verran harvinaista että kukaan tykkää ylipainoisista tytöistä. Etenkin sellaisista joilla on näin super isot reidet. Vaikka oonkin VAAN 65 kiloo täl hetkel, niin silti mun reidet tuntuu niin kuin ne olis suhteettoman isot siihen nähden. Et näytän musta tosi lihavalta reisistä :D kenen mielestä se on kaunista? Näytän lihavammalta mun mielestä kuin bmi 25, mun reisistä. Näytän ihan reilusti lihavalta siitä kohtaa mielestäni, en vain vähän ylipainoiselta. On vaa nii valtavat reidet :) näen selkeästi että reidet on isommat kuin maha. Nää on oikeasti jättimäiset.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Varsinkin takaa näytän tosi lihavalta jaloista, oisko selluliitin takia. Vai onko se selluliittii siis. Kuiteski. Hirveet läskit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Oikeesti miks fat admirereit on niin helvetin harvassa.

Aina kun ihastuu johonkin niin joutuu miettimään että no ei se varmaan tykkää tämmösistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Mut mä en ite ymmärrä sitä koska edelleenkään mua ei haittaa tippaakaan se läski. Pidän sitä yhtä lailla kivannäkösenä kun hoikkaakin..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Tai niiku jos eunkwang lihois, en kyl osaa kuvitella milt se näyttäis mut kato ku mun attraction siihen loppuis :D ei helvetissä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
"Kerran ravintolassa, kun en lämmennyt erään miehen iskuyrityksille, hän sanoi minulle, että ”olisit onnellinen, että joku haluaa panna tuollaista läskiä”."

Mitä tää tarkottaa? Haluaa panna mutta ei tykkää siitä kun se on läski. Eli joku ihme yritys saada mitä vaan pillua, eikä mitään vetoa siihen ihmiseen ole. Kunhan vaan ottaa jonkun? En ymmärrä. Ehkä ne muakin lähestyneet tyypit on sit ajatellut silleen että koitetaanpa tota vaikka ei yhtään sytytäkään mutta jos pääsis sänkyy kenen tahansa kaa ni parempi sekin???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Vittu 😭 vituttaa nähdä pusukuvia. Ku miettii vaan et miks mulla ei oo eunkwangia. Oikeasti itkettää.


Miks mua itkettää viime päivinä jatkuvasti wtfffffffffffffffffff. Ei mua itkettänyt siinä hetki sitten mutta nyt yhtäkkiä alkoi tää että itkettää jatkuvasti :D siis eunkwang ainakin itkettää joten nii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
No nyt itkettää vielä enemmän koska tää biisi

Oon ihan herkkänä nytten. Mitä vittua.
 
Ylös Pohja