Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Sekin viittais siihen kun oon nukkunut niin vähän tai ainakin ne muutamat kerrat ei jumalauta se nukkumisen vähyys oli ihan pelleilyä. Mut siis niin.



Sama silloin kun valvoin sen jonku vuorokauden ainakin, muutamankin kerran? Eikö? -22 loppupuolella. Eiköhän sekin jotain hypomaniaa ollut tai en tiedä mutta oikeasti se oli niin outoa miten en vaan voinut nukkua. Niinku ei aavistustakaan edes.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Samoin syöminen on jääny aika lailla vähemmälle nyt, en tiedä kuuluuko se hypomanian oireistoon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ja siis silloinkin oli myös syömättömyys.



Okei okei, näis (hypomania?) Jaksois on aina nää samat tekijät:
- en nuku normaalisti
- en syö kauheesti
- ajattelen seksiä tosi paljon

.... :D hmm. Kait. Ainakin äkkisältään tulis mieleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Niinku sillon ku söin vaa jotain ananasmössöä ja mua pyörrytti jatkuvasti koska söin (ja ehkä joinkin) huonosti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ja sillon oli just se ku valvoin varmaa ainakin vuorokauden. + Ajattelin muistaakseni jatkuvasti eunkwangist jotai uuh ah lääh puuh. Fantasioinnit tulilla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
"Avopuolisoni jonka kanssa ei ole ollut hypomaniaa kysyy aina toiveikkaasti "Koska sulla tulee oikein se seksihurjasteluvaihe?""

💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mutta ei kyllä edes kiinnosta mikä tää on, elän normaalia elämääni mitä väliä sillä on onko hypomania. Sanoinpahan vaan :D kun naurattaa. Mutta joo. Oispa seksiä. :))))))) mut vaa eunkwangin kaa. En mä nyttenkään kenestäkään muusta fantasioi lol. Ois vaan niin ihanaa olla sen kaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Onko parempaa biisiä olemassa kuin hey baby 😭😂 suht harvoin nykyään kuuntelen sitä mut valehtelematta yläasteella se oli mun kännykässä silleen et kuuntelin sitä kaikkien muiden biisien ohessa ihan normaalisti melko usein. Sit muistan ku joskus se tuli bussis ja se oikeestaa kuulosti ihan normaalilt biisiltä :Ddddddddd ei ees mitenkään kauheen seksuaaliselta :D siis jotenkin sillon kun sitä kuuntelee paljon niin se on vaan biisi muide joukossa fr koska ei se kuulostanut sit enää jossain vaiheessa mitenkään erikoiselta


Nytten kun kuuntelen sitä harvemmin ni oon sillee "🤦🤦🤦🤦🤦 hihi hihi hihi"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ei helvetti

Mä oon ollu jo ala-asteella pervo

Jos se oli ala-asteella... Ei oota... Luulen et se oli 12-13-vuotiaana kun... En ainakaan kirjoittanut itse mitään seksinovelleja esim yhdestä opettajasta. 😂 Voi noita aikoja. Nykyään en kirjoita varsinaisia seksinovelleja yhtään kenestäkään mutta luen eunkwang smut ficcejä 💀😭

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Ja se on kyl varsinkin jääny mulle hämäräks sillon ku luin minkwang smut et mikä siinä kiihotti voi herranjestas. En edes koskaan oo sillain shipannut niitä. Tai siis??????? En ....? Mutta ................. ÄLÄ KYSY en tiiä. :D sitä paitsi oon aina silleen (läpäl periaatteessa) "voi jeesus mee sen minhyukin kaa naimisiin saatanan tiku ja taku" XDDDDDDDD siis läppä mut kyl mä joskus oon sillee should i be worried :----D also eunkwang hyunsikista: "sometimes you make my heart skip a beat" MITÄ VITTUA 😂 ootsä rakas ihan varma että sä oot hetero 😂😂😂🫣 tosin ei mua haittais jos se ei olis hetero mut oon vaan maailman eniten mustasukkainen ofc, se ei mitään uutta ole.


Hyvä olla maailman mustasukkaisin mut itse ei kykenis ikinä missään tilanteessa olla attracted vain yhteen.. weird... Sit oon sillee jos oisin eunkwangin kaa ja se jäis kattoo jonku toise tytön perään oisin sillee "Im going fucking crazy 😭" huutis

Siis oon nyt jo silleen pienimmistäkin jutuista et: "im going fucking crazy" :DDDDDDDDDD tosin pystyn kyllä elää niiden kanssa mut vittu tääki vidi anna mun itkee,voi mustasukkasuus:

😂 Taisin linkata tän joskus aiemminkin tänne 😂😂😂

Mut oikeesti vihlasee vihlasee 😂😭 mut oon tottunu myös kuitenkin siihen et ei se mitenkään ylettömästi mua häiritse mun mielestä. Mut vähän itkettää vaan :D tykkään siitä vaan niin paljon että kyllähän siinä tuntuu tolta helposti..


Oh god 🤦😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ei helvetti

Mä oon ollu jo ala-asteella pervo

Jos se oli ala-asteella... Ei oota... Luulen et se oli 12-13-vuotiaana kun... En ainakaan kirjoittanut itse mitään seksinovelleja esim yhdestä opettajasta. 😂 Voi noita aikoja. Nykyään en kirjoita varsinaisia seksinovelleja yhtään kenestäkään mutta luen eunkwang smut ficcejä 💀😭

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Ja se on kyl varsinkin jääny mulle hämäräks sillon ku luin minkwang smut et mikä siinä kiihotti voi herranjestas. En edes koskaan oo sillain shipannut niitä. Tai siis??????? En ....? Mutta ................. ÄLÄ KYSY en tiiä. :D sitä paitsi oon aina silleen (läpäl periaatteessa) "voi jeesus mee sen minhyukin kaa naimisiin saatanan tiku ja taku" XDDDDDDDD siis läppä mut kyl mä joskus oon sillee should i be worried :----D also eunkwang hyunsikista: "sometimes you make my heart skip a beat" MITÄ VITTUA 😂 ootsä rakas ihan varma että sä oot hetero 😂😂😂🫣 tosin ei mua haittais jos se ei olis hetero mut oon vaan maailman eniten mustasukkainen ofc, se ei mitään uutta ole.


Hyvä olla maailman mustasukkaisin mut itse ei kykenis ikinä missään tilanteessa olla attracted vain yhteen.. weird... Sit oon sillee jos oisin eunkwangin kaa ja se jäis kattoo jonku toise tytön perään oisin sillee "Im going fucking crazy 😭" huutis

Siis oon nyt jo silleen pienimmistäkin jutuista et: "im going fucking crazy" :DDDDDDDDDD tosin pystyn kyllä elää niiden kanssa mut vittu tääki vidi anna mun itkee,voi mustasukkasuus:

😂 Taisin linkata tän joskus aiemminkin tänne 😂😂😂

Mut oikeesti vihlasee vihlasee 😂😭 mut oon tottunu myös kuitenkin siihen et ei se mitenkään ylettömästi mua häiritse mun mielestä. Mut vähän itkettää vaan :D tykkään siitä vaan niin paljon että kyllähän siinä tuntuu tolta helposti..


Oh god 🤦😂
I mean of course he does. Of course he thought about the dance before sleeping 🤦

Kirjaimellisesti im fucking going crazy xDD no ei ees paha mut kuitenkin on. Se fakta et jos toi tyttö on sen mielest hyvännäköne.. sillee niiku seksuaalisel taval ja nii ...... Eiiii vittu 😂😭 imagine him just looking at some girl's boobs and ass PLEASE MÄ ITKEN niin paljon 😭😂😭😂😭😂 en oikee osaa ees kunnolla käsitellä sitä tunnetta mut ehh

Niiku kyl mä sen tajuun et se on normaalii

Mut.... AUTS miten paljon se sattuukaa 😂




AU AU AU AU :D imagine him wanking and thinking about some girl 😭

Reaktioni: 🫤




Okei älä pliis ees ajattele mitään tollasta. On vaan niin surullinen olo on niin hulluna johonkin ihmiseen ja miten se vaan voikin tuntua niin pahalta kun se tunteiden kohde ajattelee seksuaalisessa mielessä jotain toista. Mä itken 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Siis kirjaimellisesti on täysin delusional ajatus että se ei ikinä olis kuolannu ketään tyttöä seksuaalises mieles, luultavasti on kuolannu paljonkin. Nii. Eihän ne parikymppiset miehet oo ollenkaan yleensä kiimasia ja sitä rataa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
😂😂😂😂 kiimaset kollit mouruaa

Mut kuitenkin, pahaltahan se tuntuu 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Toisaalta mua kyllä kiinnostaa yleensäkin millanen sen seksuaalisuus on ja etc etc, mistä se tykkää ja niin 😐 mutta mustasukkasuus on kaamee :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Onpa jännä.

Ootapa vaan kun se menee naimisiin jonkun toisen kanssa.

Minä silloin: 😀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
"Totta kai voi olla. Olen minä joskus ollut korventavan mustasukkainen jostain julkkis-ihastuksestakin jota ei ole todellakaan mitään toivoakaan koskaan saada tosielämässä itselleen."

👀 Korventavan mustasukkainen on kyl hyvin ilmaistu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Taaskaan en syö?????? Siitä lähtien kun heräsin en oo syöny mitään, juonu vain :D (ei alkoholia)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Tiäks kaikista noloimmalta se runkkaaminen kyllä tuntuu varmaan silloin ku kattoo actually sen lärviä samalla XD sit on vaa sillee ei ny vittu mikä kokemus taas mitä täällä tapahtuu

:]

Joo vitutti kun olin muuten ekaks ihan ok sit vaan selailin sen kuvia ja sit tuli taas takas se hirvee himo iha vaa siit ku katoin sitä. Taas ihan outoja tunteita vittu.

Joo en selitä edes enempää, ei tarvitse :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Okei mut miks must tuntuu et nää on ne kaikista pahimmat rakkaudet koskaan:
- hui
- yuto
- timppa
Tää on NIIIIIIN hauska ku tää on kirjotettu 7.7.2022 just ennen kun eunkwang keissi alkoi. Kirjaimellisesti joitakin tunteja ennen sitä. Tai siis se tapahtu aamulla, muistan sen. Niin ton olin kirjottanu siin vähän niiku yöllä mun mielestä. Eli ihan joitakin tunteja ennen. Ei saatana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Eipä sillä, on nekin pahoja, vieläkin. Mut et.. Eunkwang 😃😃😃😃😃😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Siis ihan kunnon pakkomielle oikeesti ja jokainen varmaan joka asiasta tietää vähänkään enemmän on samaa mieltä siitä että onhan tämä nyt pakkomielle :Dd jonkin sortin. Mutta en mä nyt myöskään mikään psykopaatti hullu ole että sitä ei tarvi pelätä mutta noin niinkun muuten onhan tää aikamoista. Kun voi olla pakkomielle ilman että se on joku kunnon stalkkaus pakkomielle että se uhri joutuu pelkäämään. En mä sellanen oo. Mutta tää on silti sellanen... Tavallaan sellanen pakkomielle että mun aivot ei vaan pääse siitä irti tai et niiku iha totaalisen sekasin. Mutta että ei tietenkään sillä tavalla oo mitään syytä huoleen et mä joku sairas hullu olisin. Kuhan nyt heittelen tota että juu pakkomielteet tulilla taas niin saakelisti 👏👏👏👏
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Tai että sen takia sitä limerenssiä mietin kun tää kuitenkin tuntuu normaalia voimakkaammalta 😐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mutta ei sillä, sitä opettajaakin silloin aikoinaan kyttäsin aina välkillä ja lomilla riuduin kun en nähnyt sitä ja ja

Et oli se samankaltaista. Kun luin noita vanhoja merkintöjä niin meinasin että olipa tuokin keissi ihan oudon pakkomielteinen että oon ollu kyllä niin kiinni siinä että.

Siis tiedostan sen itse.

Mut joo.

Mut niiku tasoa että "äh miten selviin pari kuukautta ilman sitä :(" tai "tänään taas näin *sen nimi* ja tuli taas tunne kuinka rakastan sitä niin paljon" siis tähän tyyliin.

Tai en tiedä, ehkä toi on ihan normaalia. En osaa sanoa. Oli tai ei, i dont care anyways. Siitä huolimatta must ei mitään vaaraa mun ihastuksen kohteille ikinä ole joten whatever. Se nyt on pikkasen eri asia
 
Ylös Pohja