Ei helvetti
Mä oon ollu jo ala-asteella pervo
Jos se oli ala-asteella... Ei oota... Luulen et se oli 12-13-vuotiaana kun... En ainakaan kirjoittanut itse mitään seksinovelleja esim yhdestä opettajasta. 😂 Voi noita aikoja. Nykyään en kirjoita varsinaisia seksinovelleja yhtään kenestäkään mutta luen eunkwang smut ficcejä 💀😭
🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Ja se on kyl varsinkin jääny mulle hämäräks sillon ku luin minkwang smut et mikä siinä kiihotti voi herranjestas. En edes koskaan oo sillain shipannut niitä. Tai siis??????? En ....? Mutta ................. ÄLÄ KYSY en tiiä. :D sitä paitsi oon aina silleen (läpäl periaatteessa) "voi jeesus mee sen minhyukin kaa naimisiin saatanan tiku ja taku" XDDDDDDDD siis läppä mut kyl mä joskus oon sillee should i be worried :----D also eunkwang hyunsikista: "sometimes you make my heart skip a beat" MITÄ VITTUA 😂 ootsä rakas ihan varma että sä oot hetero 😂😂😂🫣 tosin ei mua haittais jos se ei olis hetero mut oon vaan maailman eniten mustasukkainen ofc, se ei mitään uutta ole.
Hyvä olla maailman mustasukkaisin mut itse ei kykenis ikinä missään tilanteessa olla attracted vain yhteen.. weird... Sit oon sillee jos oisin eunkwangin kaa ja se jäis kattoo jonku toise tytön perään oisin sillee "Im going fucking crazy 😭" huutis
Siis oon nyt jo silleen pienimmistäkin jutuista et: "im going fucking crazy" :DDDDDDDDDD tosin pystyn kyllä elää niiden kanssa mut vittu tääki vidi anna mun itkee,voi mustasukkasuus:
😂 Taisin linkata tän joskus aiemminkin tänne 😂😂😂
Mut oikeesti vihlasee vihlasee 😂😭 mut oon tottunu myös kuitenkin siihen et ei se mitenkään ylettömästi mua häiritse mun mielestä. Mut vähän itkettää vaan :D tykkään siitä vaan niin paljon että kyllähän siinä tuntuu tolta helposti..
Oh god 🤦😂
I mean of course he does. Of course he thought about the dance before sleeping 🤦
Kirjaimellisesti im fucking going crazy xDD no ei ees paha mut kuitenkin on. Se fakta et jos toi tyttö on sen mielest hyvännäköne.. sillee niiku seksuaalisel taval ja nii ...... Eiiii vittu 😂😭 imagine him just looking at some girl's boobs and ass PLEASE MÄ ITKEN niin paljon 😭😂😭😂😭😂 en oikee osaa ees kunnolla käsitellä sitä tunnetta mut ehh
Niiku kyl mä sen tajuun et se on normaalii
Mut.... AUTS miten paljon se sattuukaa 😂
AU AU AU AU :D imagine him wanking and thinking about some girl 😭
Reaktioni: 🫤
Okei älä pliis ees ajattele mitään tollasta. On vaan niin surullinen olo on niin hulluna johonkin ihmiseen ja miten se vaan voikin tuntua niin pahalta kun se tunteiden kohde ajattelee seksuaalisessa mielessä jotain toista. Mä itken 😂