Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Vittu en tiedä. Onhan tämä nyt ihastusta mutta normaalia voimakkaampaa sellaista. Ja normaalia pakkomielteisempää, sanoisin itse.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
"Mikä limerenssi on?
– Limerenssillä viitataan tilaan, jossa koetaan hulllantunutta rakkautta. Puhutaan, että ihminen on rakkaudesta sairas tai rakkaudesta kipeä. Limerenssiin liittyy aivokemiallinen muutos, josta tulee voimakas euforian tunne.

Limerenssissä ihminen tarkkailee ja ajattelee rakkautensa kohdetta ja tämän tekoja sekä mielenliikkeitä pakonomaisesti. Hän on ylivirittynyt huomaamaan rakkautensa kohteessa pienimmätkin muutokset sekä tunteiden ailahtelut.

Koska rakkauden kohde täyttää limerenssistä kärsivän mielen, hänen on vaikea keskittyä muihin asioihin ja mielialat saattavat vaihdella todella voimakkaasti onnesta surkeuteen. Oma elämä voi unohtua ja tunteensäätely voi olla vaikeaa."

Kuulostaa todellakin eunkwang caselta. Ainakin osittain. Toi tunteiden ailahtelut ja etc kohta nyt ei varmaan oo sama julkkiksen kohdalla kun se varmaan tarkoittaa sitä että miten se ihastus suhtautuu itseen. Mutta siis muuten, ihan kuulostaa tältä. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Eli taitaa se silti olla limerenssi huolimatta siitä että testitulos on että ei ole limerenssi :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
"Limerenssi voi kestää joitain viikkoja tai joissain tapauksissa jopa vuosikymmeniä."

Kiva. Nytten kestänyt vittu 16 kuukautta eikä loppua näy. Tai siis joulukuussa 17 kuukautta. Ja oon ihan varma että mennään vähintään 2 vuoden rajan ohi ennen kuin loppuu - jos loppuu.

Et niinku se että on jumissa ihastuksessaan.... Se on juurikin näin epätoivoisen tuntuista :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ai helvetti että tekee mieli sitä ihmistä enkä edes tarkoita sinänsä sitä seksuaalista vaan että tekee vain niin helvetisti mieli yleensäkin olla sen kanssa. Niinkun kaikki ajatukset pakenee päästä ja oon vaan et "seo eunkwang.... Seo eunkwang..... Seo eunkwang... 😭❤️" Ei hele. Ihan kuin se olisi joku maailman ihanin tyyppi. Ei pääse irti koko ihmisestä. Niin hemmetin addicted oikeesti.

Pliis oo hetki ajattelematta sitä pls pyydän oikeesti:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Se tunne ku mul on lista :
- rm:lle
- hobille
- sugalle
- jk:lle
- v:lle

Kaikille noille. Mutta jimin ja jin: nope 😎 että totaaaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mut tää on ihan vitu jees lista, varsinkin kuunnellessa pitkästä aikaa tällee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
TÄÄ BIISI ON 😭 MENNEIDEN AIKOJEN BIISI 😭😭😭😭


I NEEEEVEEEEERRRRRRR

I NEEEEVEEEEEEERRRR 😭😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
hahhah

Ne ajat kun oon vielä hillunu Helsingissä esim

Voi voi noita aikoja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mä kun luulin että olin helvetin sekasin costista... No lets face it mä OLIN sekasin ku seinäkello
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En toki enää 🙂 ku en just äsken ollu sillee "no on se ihana" 😂😂
 
Ylös Pohja