Tosin muistaakseni sillon ainakin 2016-2019 costin suhteen siis mulla ei ollu niin karsee olo siitä kun mulla on nyt ollut eunkwangista. Tietenkin se oli epätoivoista mutta se ei ollu lähellekään näin kauheeta kun tämä. Se oli tosi syvää rakastumista (ylläri) mut tota.. ei se vaa tuntunu nii kauheelta ku tää. En oikeestaa tiiä miks. Ehkä välimatkan takia just tai emmä tiedä. Tää on vaa jotenki ihan kauheeta ja raskasta :D ja ehkä myös kuitenkin ajattelin costia kokonaisuudessaan vähemmän kun eunkwangia. Silleen että tietenkin ajattelin sitä paljon ja se oli vakava keissi, mutta must silti tuntuu et pystyin keskittymään muihin asioihin paljon paremmin kuin nyt. Jos ajattelee että costi case alkoi joskus syyskuussa 2016 niin jo keväällä 2017 se ei tuntunut niin raskaalta. Siis tarkoitan että se oli edelleen käynnissä ja olin kyllä täysin sekasin edelleen, mutta kuitenkin joku 7 kuukautta costia oli helpompi sietää ku 7 kuukautta eunkwangia. Heinäkuusta 2022 helmikuuhun 2023 oli jo helvetin raskasta ja sen jälkeen se on ollut varmaan vieläkin raskaampaa. :D u know. Et jumitan siinä enemmän kuin costissa?? En osaa oikein selittää mutta se on vaa iha erilaista. Tietenkin se on myös totta että tuolloin kävin vielä koulussa ja nykyään en, mutta kummiski. Et voi olla että se saa mut jumittaa siinä vielä enemmän kun en oo koulussa enkä töissä. En tiedä. Mutta poistun kuitenkin kotoani silloin tällöin, vähän kaudesta riippuen. Mut joooo. Toki oon nykyisin enemmän kotona kuin silloin kun olin koulussa.
En tiiä. On tää helvetin raskasta. Se limerenssijuttu on kyllä hyvin sanottu, miten se menikään "rakkaudesta sairas" tai jotain. Silt must todellakin tuntuu eunkwangin tapauksessa. Siis niinkun olo on yleensä hirveä.
Naurattaa kun sillon kun olin flunssassa olin sillee mitä vittua sä ikinä ees itket jotain eunkwangia, se ei oo paha, tää FLUNSSA on paha ja kamalinta mitä mulle on tapahtunut. :D ihan oikeasti. Kävin läpi helvetin silloin. Aina kun oon kipeänä niin se on kuin jokin pahempikin elämän kriisi, kärsitään niin helvetisti ja ollaan että tää on kamalinta mitä mulle on koskaan tapahtunut :D
Olin kirjaimellisesti että "eunkwang ei oo ees ongelma, se ei oo MITÄÄN" :D
Mutta on se näköjään aika raskasta, jumalauta.
Mihin mun elämä muutenkin yhtäkkiä meni? Keksin hetkeksi vastauksen kaikkeen silloin ja se tuntui varmemmalta kuin mikään koskaan, mutta nyt sekin meni vituiks vähän aikaa sitten. Kyllä vituttaa kun oli niin hyvä olla hetken, sitten ei enää.