Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
pimppi taas elää ihan omaa elämäänsä ja kiihottuu helposti kuin mikä 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 ei vituta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
olisin niin sen kimpussa koko ajan

Tai riippuu vähän mut periaatteessa vois kuvitella
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
"herranjestas nainen on nymfomaani" 😭 en pääse yli ton biisin koomisuudesta nytten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Kyllähän se vähän ärsyttää kun elämässä vastaan tulee mies joka sitten tekeekin susta yhtäkkiä seksihullun. 🤔 Ei mitään rajaa haluissa vaan siksi kun se on niin seksikäs. Tai siis kun on niin rakastunut. Ai ettääää kun panettaaaaaaaaaa. Kuinka voi panettaa oon jo runkannut tänään. Luulis sen tyydyttävän mutta ei. Se on vain hetken mutta sitten kun kattoo jotain eunkwangista niin on taas uusi panetus päällä. Tai sitä vaan jää fantasioimaan kun haluis enemmän kun mitään muuta että se vaan koskettelis sua joka helvetin paikasta niin kun sitä ei saa ollenkaan niin siitä ei pysty pääsee eroon. Idk. Himot on niin saatanalliset.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Silleen jumalauta kuinka se törkeesti tekee mulle näin ja sit nolottaaaaaaaaa kun tunnen näin, varsinkin kun tunnen koko ajan.


Ei voi ihan oikeasti haluttaa näin paljon jos on jo runkannut tänään. Miten se sytyttää sen taas uudelleen tollain? Ja se kun se ei mene sitten edes ohi millään. Kyllä se kohta menee ohi.. menee vain hetki aikaa. Runkata en millään jaksaisi enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
"mun kanssa ei sitten pääse välttämättä sänkyyn ikinä" 💀 no siis, periaatteessa se kyllä on totta, koska ei sitä ikinä tiedä. Vaikka nyt tässä vaiheessa oonkin tälleen aah koko ajan. Mutta ei sitä tiedä, miten sitten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En todellakaan voi tajuta tätä

Mikä ihan oikeasti aiheuttaa tälläiset tunteet siihen?
Mikä aiheuttaa niin kovan himon.. 😭😭😔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Minä miettimässä sitä kun luulin silloin olevani sen kanssa joskus: IM STAN AND I WAS WRONG



En TODELLAKAAN ole sen kanssa ikinä, ja tämä on fakta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mistään muusta siinä ennustuksessa tosin en ollut väärässä, kaikesta muusta olin täysin oikeassa että jännä sattuma että ne tapahtui. Mutta se oli höpöhöpöä että se olis mun poikaystävä joskus. Sitä ei tapahdu, ikinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mutta on tosi outoa että aloin tykätä btob:st ja mulle tuli ihastus siitä, eunkwang siis, vaikka silloin en tiennyt niiden olevan sama henkilö. Se on jotenkin hirveän outoa että se kävi toteen, koska olin täysin varma vielä 2021 siitä tai lähes satavarma. Niin on oikeasti outoa että se meni juuri niin kuin kuvittelinkin. En jotenkin usko sattumaan siinä kohtaa mutta mikään mun tuleva mies se ei tosiaan ole, vaikka kuinka sekin oli osa sitä ennustusta, mutta ei. Ei pidä paikkaansa.



Mutta mua vieläkin hämmentää miten voi tapahtua täysin niin kuin ajattelin. Ja se oli oikeasti, siis mulla oli ihan sellainen olo viel 2021 että kyllähän se btob keissi jossakin vaiheessa tapahtuu vaikka ei vielä olekaan tapahtunut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ja sitten taas toisaalta miettii että miks vaan toi osa siitä kävisi toteen, miksei muka kaikki? Kaikkihan oli sitä samaa ennustusta. Tai siis luulin niiden olevan eri keissit tokikin, mutta samaan aikaan ne tapahtui. Niin en oikein ymmärrä miksei kaikki siinä sitten kävisi toteen. Molemmat ennustukset. Kerta ne siinä samalla tapahtui molemmat.

Itkettää olla tämmönen outo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En vain halua edes uskoa siihen että se menisi niin koska en halua vaikuttaa täysin typerältä idiootilta. Tiedän kyllä ettei mulla ole mitään mahdollisuuksia siihen. Siispä sen osan siitä ennustuksesta oli pakko olla valhetta. Kaikki muu oli vaan totta 🫤
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En vieläkään edes ymmärrä missä me edes tavattais

Ei tuu tapahtuu

Tai vaikka tavattais, se jäis vaan siihen eikä mitään muuta. Tietenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ei itkettää oikeasti ja ahdistaa tämmönen . Olin ihan varma 😭 ahdistaa kun ei oo ketään kenen kanssa puhua tästä. Tunnen itteni täysin mielisairaaksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Se oli vain toiveajattelua. Tosin en ymmärrä missä kohti se toiveajattelu on kun en edes halunnut sitä. Ehkä halusin vain että mulla olis joskus edes joku. Jep. Sitä se oli.


Sitä.... Se oli......



Usko nyt nainen että sä et ikinä saa sitä, piste. Ja mene eteenpäin sitä paitsi.

No, yli en kyllä siltikään pääse vaikka tiedän etten sitä ikinä saa.
 
Ylös Pohja