Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Vois kuunnella just another girl ihan vaan siks että haluun tuhota itteeni vielä enemmän








En selvii koska muistan kaiken niin hyvin

En voi unohtaa kesäkuuta

En vaan voi unohtaa kuinka aloin ajatella yutoa ihan helvetisti kesäkuussa sillon




En vaan voi unohtaa

Enkä voi unohtaa sitä kun olin aivan MAASSA siis SEKASIN yutosta ja SITTE tapahtu mitä? Rakastuin aivan tolkuttomasti eunkieen.

Ja mitäs sitten????????????????????? Sitten lopulta tuli se vaihe kun myönsin itelleni hyukjaen suhteen että juu taidan rakastaa sitä ikuisesti ja vieläkin ollaan tässä?????????????




Ja mitäs sitten sattuikaan???

Itse asiassa en muista mitä sen jälkeen on tapahtunut, tiedän vaa sen et vav:n tyypit mut nii se ny on eri asia.... Ehkä


En oikeesti tiiä mitä tällä vitun hetkellä edes tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Kyllä se vituttaa kun tietää että joitain ihmisiä tulee rakastamaan ikuisesti. Noh. Vituttaahan se.








Ja niiku en mä tiedä mut.. all of this terrifies me. And you know what terrifies me even more???????????





Juhannus. Viime juhannus. Se oli??????? Mitä vittua se oli?????????????? Enkä oo edelleenkään päässy siitä kohdasta mihinkään??????? Siis NIIDEN SUHTEEN, duh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
....... Upgraden kuunteleminen on jotenki aika surreal tavallaan???? Tai niiku??? En tiiä onhan se sellast et se saa sut ajattelee että "mitä vittua minä teen täällä"

Tai siis se koko biisi on vaa.... Nii... Surreal


Mutta

U know what is MAYBE EVEN MORE

tämä:

TÄMÄN kuunteleminen on surreal. En edes yritä selittää.




Mutta TÄMÄN kuunteleminen on SURREAL:



AND IT COULDNT GET WORSE

seriously. It couldnt get worse.



Okei eli kolme pahinta biisiä: upgrade, missing you ja daisy????????? Or whatttt???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
HUUTIS miksi edes yleensäkään kuuntelen musiikkia, lopetan :D niiku kaiken musiikin kuuntelun lmao

I'm going to cry lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Okei changsub is a baby, and adorable and attractive and adorable and such a perfect human being and cute and also adorable and also cute and also precious and adorable and also: unbelievably adorable
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Mitä millon must on tullu tämmönen



Ei siitä oo niin kauan kun mulla ei ollu yhen yhtäkään kpop ihastusta

How great was that.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
OKEI INTERNAL SCREAMING TIME

mitä vittua

Tää ei oo edes laillista

Tarkotan siis tämä:



My. Baby.

For real ironia siinä että mulle iski aivan tajuton ikävä vähän aikaa sitten, niiku kauheempi ikävä ku mitä yleensä. Sellai pitkästä aikaa sellanen todella todella voimakas ikävä eunkwangiee kohtaan. Ironista koska menin sitten siinä stalkkaa sen instaa iha vaa siks et aattelin et jos se LIEVITTÄIS sitä ikävää että nään sen jotai uusii päivityksiä. Mut kappas vaan, se ei lievittäny sitä ikävää vaan must tuntuu et se lisäs sitä raastavuutta vielä entisestään. Niinku se vaan teki siitä vieläkin satuttavampaa. Koska ton päivityksen näkeminen en mä tiiä siis ku aina välillä unohan kuinka söpö toi mies on. Mut sit jos jokin (esim tommonen) muistuttaa mua siit et kuin söpö se oikeesti onkaa, ni sit... En tiiä. Sit kai se vaa lisää ja syventää sitä ikävää


Joten EI :D ei auttanut ikävään se, pahensi.

Mutta ei se mitään. Tässä sitä silti ollaan ja selviydytään

Tosin tuntuu siltä kuin sydäntä revittäis irti rinnasta, näin kuvainnollisesti.

Rakkaus, se on mukava tunne se.

Välillä mietin kun ihmiset sanoo että ne haluaa rakastua.... Niin oon silleen "who in their RIGHT MIND wants this"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Aaaaaaaaaaa

Oikeest eunkwang mitä sää niiku teet

Niiku mikä vittu siinä nyt on

Kiitos nyt taas kaikille ja en ymmärrä miks YKS loml ei riitä vaa niitä on nii vitusti juuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Eunhyukkkkkkkkkkkkkk >.< Aaäaaaaaa <3333 aina. Ei tää vaa mee pois. Ei vaa mee. Miten voin ajatella sitäki about joka sekunti?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Rääh joku ny kertoo miks kuuntelen love again ja syvennän taas kerran ikävääni.... :D tai niiku se on ku työntäis ite veitsen omaan sydämeensä :DDDDD tosin kyllähän mä sitä ikävöin joka tapauksessa ja oon ikävöiny koko tän ajan, mutta välillä se on oikeesti ollu vähemmän tuskallista ja sit taas välillä niin tuskallista että tosiaan se itsemurhakin kävi mielessä. Mutta onneks toistaseks oon päässy siitä hyvin eroon. Enää en oo ajatellut asiaa. Mutta ikävä on silti kova. Tosiaan, ei joka päivä yhtä paha, mutta kuitenkin. Ja silti joka päivä eunkwangiakin, ja muitakin, ajatellaan.

Siis jos olis edes pelkästään eunkwang mutta kun kaikki muutki ni tää nyt oikeesti on vähän liian stressaavaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Koska mulle tuli yhtäkkiä mieleen tämä biisi:

Ja sit tosiaa kuuntelin sen ja nyt se soi mun päässä aivan vitusti, mut niiku...... Mite se voi olla niin tärkee biisi mulle? Kun kuuntelin sitä jonkin verran silloin kesäkuussa ja yhdistän sen siihen aikaan kun tää hui juttu oli "alussa", ei siis alussa mutta sillon kesäkuussa kun se alkoi pahenemaan niin helvetisti tavallaan. Aaaaaaaaaa. En tiiä tuntuu että hajoon kun kuuntelen tota, rakastan sitä niin :D tai siis koska se on niin tärkeä biisi mut muutenkin tunnen niin random tunteita sitä kuunnellessa aaaaaaa I CAN'T EXPLAIN THE WAY I'M FEELING

pakko oikeasti sanoa että tuo on yks Britneyn parhaita biisejä ellei jopa paras. Mutta toki niistä on vaikea valita. Koska myös esim everytime.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
FOR REAL TOI BIISI ON AIKAMATKA LÄHIMENNEISYYTEEN :D niiku sinne kesäkuuhun. Pystyn tuntemaan kaiken about samalla tavalla kun sillon lmaooooo ja tulee just mielee hui ja taeil ku sillo ajattelin niitä oml

Tietyt biisit.... Smh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
SKSKSKSL APUA D: oikeasti kaikki biisit joista tulee mieleen kesäkuu: menkää pois
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ohops näköjään tän biisin kertosäe hits different nykyään, tuntuu jotenkin erilaiselta kuunnella tätä biisiä ku ennen??
It just hits different af
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
PLEASE have mercy oikeesti rakastan eunkwangia niin paljon en enää kestä en enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
PLEASE have mercy oikeesti rakastan eunkwangia niin paljon en enää kestä en enää
Siis uskomatonta mutta mä en oikeasti ikinä ole yli tosta miehestä. En ikinä. En voi uskoo sitä mutta niin se vaan on. Mä en oo yli tosta miehestä en edes 10 vuoden päästä, en edes 20 vuoden päästä, en edes 30 vuoden päästä, jne. En vaan näe itseäni joskus yli siitä. Jos se jonain päivänä tapahtuu, että huomaan että oon tosiaankin yli siitä, niin yall can be sure it's a freaking miracle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ei sitä tapahdu koskaan. I don't give a fuck about anything, tää elämä menee sitten tässä ja en tuu enää ikinä olemaan entisellään. Mä en koskaan ole yli. Mä en unohda koskaan. Ja jos viel joku on sillee kyl sä pääset yli niin boy you are wrong. Ei mulla muuta mutta kun mä vaan tiedän ettei se mee niin. Mä vaan tiedän. Se ei koskaan ikinä tule menemään niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
UWU

TAEIL SO CUTE AND PRETTY 😭

Huoh

Being in love with multiple people be like:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
UWU 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

but i'm fine 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
What to do when you love these two so much that you start to feel a lot of pain lmaoo:
 
Ylös Pohja