Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Kun en edes tiedä mitä on tapahtunut 😩

Ehkä pray ja sage mutta niin

Tosin sage oon kuunnellut vaan kerran mut se oli kokemus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Aha jungkookin hate you saattaa lähtee kaikkien listoille sori nyt vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ku miettii et mul on tärkeit biisui lista nii periaatteessa kaikki vois olla siellä mut ei näköjään 😂 pitää olla erikseen joku honggi lista missä on kuitenkin alle 10 biisiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Mut nyt on heartbreak olo

Ja eniten hongkin takia 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😩🖐️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ei luoja mul soi koko ajan tää päässä:

Kirjaimellisesti koko aamun 😂😂😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
XD

"but this was the beginning of a lifetime of dire warnings about the dread fate I was doomed to suffer because of my weight. At the top of the list was dying young"

And that person was 74 and still fat joten ei ainakaan kauheen nuorena kuollu :DDDDDDDDDDD huutikset turhista pelotteluista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
BAHAHAHAHAAA


nyt on 5. Joulukuuta ja oon ollu AINASKI koko joulukuun ellen kauemminkin aseksuaalivaiheessa enkä enää edes koe luontevaksi ajatella kuten ennen oon sillee hyi miten oon pystyny.

Tai siis. Mun mielestä ainakin koko joulukuun mut en tiiä oonko iha väärässä. Sen ajan ainakin oon ollu ilman mitää runkkaamista jne. Mut en tiiä oonko mahdollisesti ajatellut jotain kuitenkin? En mä muista.

No, ihan sama kuin kauan aikaa on menny mut kuiteski sen verran kauan on ollu tää aseksuaalisuus etten tunne mitään yhteyttä siihen millai olin ennen tätä. En MITÄÄN yhteyttä:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928

How??????????? I still love him

Its been ....... I cant... Its been july august september october november december january february march april may june july august september october november december....


Sitä paitsi katoin kuvia must vuodelta 2016 tai ainakin pitäs olla... Ja oon niissä ruma ja lihava 😂 eli EN tuu saamaan eunkwangii koskaa hähää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Oon vaa säälittävä ruma ja läski muija joka on epätoivosesti ihastunu komeesee miehee mut se ei kattois muhun päinkää siinä mielessä 😂😂😂🖐️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
SIIS MITÄ VITTUA



ei vittu mua masentaa

No mut kuiteski

Noi pari tyttöö joist tykkäsin

Ei vittu

I was fucking nuts........

Ja oikeasti ei helvetti kuin voinkaa yhtäkkiä inhota itteeni näin paljon 😂 ku näkee noit kuvii ni ei saatana

Siis oikeasti apua

Tuntuu et oon pilannu koko elämäni en osaa mitään näytän hirveelt ja teen pelkästään tyhmii juttui koko ajan
 
Ylös Pohja