Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
What to do when you love a song so much that it basically hurts:




Huoh....... When you're hsp..... This happens......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ei hyvä helvetti kun selaan tota kwangin listaaaaaaaaaa

Se on vähän yli 6 tuntia pitkä joten ei niin kauheen pitkä ees, mut silti tarpeeks aiheuttaa sen fiiliksen et ei vittu tää aika vaa menee mun silmien edessä ja en pysty käsittämään mitä on edes tapahtunut


Ja siis muutenki mä vaa

Niiku

Mitä

En oikeesti ymmärrä elämää enää yhtään. Niiku basically ive given up koska en vaan ymmärrä enää mitään. Niiku mitään. It all just seems so useless lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
LOL MITÄ VITTUA :D

Oikeest eunkwang älä enää ikinä tee aegyoo mä en kestä enää

Muutenki se tuhoo mut 100%

En voi elää ilman sitä that's it

Ja se tuhoo mun sisäisen rauhan minkä olin just löytäny. I mean ofc vitut mä sinänsä mitään sisäistä rauhaa löysin mut siis silleen osittain koska en koko ajan itke sen takii ja + en koko ajan..... Myöskään... Ajattele seksuaalisia asioita siitä.... Joten mun mielestä se on jo ihan hyvä että ne tunteet ei oo ihan täysin 24/7 päällä. Mutta nyt ne taas häiritsee enemmän silti vaikka välillä tuntuukin että oon ihan ok ja pystyn välillä pitää tosi positiivisen mindsetin mutta silti se nyt vaan jotenkin taas tuhoo mua pahasti tällä hetkellä.........



Muutenki löysin muutaman kuvan mitä en oo aiemmin nähny ja vittu sulan joka kerta 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔 mun rakas. + Ne predebut kuvat mitkä oon nähny jo aikoja sitten mut katoin niit viime yön taas snif ja oikeesti melkein itkin 😭 koska... Eunkwang: is the most adorable person youve ever seen 🥺

Sori mutta ne predebut kuvat missä se on niin vitun söpö ahaha en tiiä minkä ikäne se on niissä mutta nuori 🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️ pikkune 😭❤️😭❤️😭❤️❤️ srsly i have never seen anyone more adorable than eunkwang 😔😔😔😔😔😔 vaikka noi yhet onki melkee yhtä adorable, MELKEEN 😭 so they are really bad ......... Mut eunkwangie silti tuhoo mua kaikista eniten 😭 mut noi yhet on lähes yhtä pahoja joten srsly i am deceased

Vois kuunnella kappaleita jotka hajottaa mut palasiks 🤔😔

Aaaaaaaaa

En ees miettinyt wow:ta mut mulle tuli se yhtäkkiä mieleen oh lord se on vaa nii paha 😭😭😭😭😭😭 en vieläkään ymmärrä miten se voi tuntuu nii oudolta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Törkein mies

Paitsi että eunkwangie on vieläkin törkeempi mutta hyukjae is very close to that as we all know at this point
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Srsly i don't care what anyone says....... Yall can mock me i don't care anymore.... Se vaan on niin et mä oon tämmönen, oli kuka tahansa siitä mitä mieltä tahansa mutta julkkikset vaan on pahimpia. Vaikka on ne ei-julkkiksetkin joskus tosi pahoja keissejä mutta nämä on kyllä siitä huolimatta niitä kaikista pahinta. At this point in time..... I just don't care what anyone says koska idk this is literally my truth and this is what im feeling
Joten muut saa olla mitä mieltä tahansa mut mä en osaa muuttaa mun tunteita joten 🤷 i'll just be like this. Idk tää ei oo helpoin tie, olla tämmönen ku kaikki muut vaikuttaa niin normaaleilta muhun verrattuna mut... Noh, ainakin oon se kuka oon, oma itteni 😐

Oof tuli mieleen yks teemaan liittyvä biisi mutta en tiiä voinko kuunnella sen koska se hajottaa mut hahahahs


Mut seriously

I don't care what anyone says i'm in love with these people

Ja se on pahempaa ku kukaan ei-julkkis on ollu koskaan.

Niin jos kysytään että ketkä on oikeesti niitä pahimpia .... Niin julkkikset ..... Ei irl-tyypit............. Ketkä on oikeesti tuhonnu mua eniten..... Julkkikset.... Ei irl-tyypit.... Vaikka nekin kyllä..... Pahasti, mutta tuntuu että ne on silti ei niin pahoja verrattuna näihin henkilöihin

IDC it's just what i feel so 🤷

Voi vitu kun se biisi nyt soi päässä kiits
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oikeest KIITTI VAAN :D

tuntuu että oon vitu sairas ku tunnen näin mutta juu eihän siinä

Tosin tuntuis se varmaan sillonki jos olisin yhtä vahvasti rakastunu johonkin irl-tyyppiin koska oikeesti ei sil oo väliä ku vahva rakastuminen tuntuu aina ihan sairaalta. Niiku tulee vaa se reaktio että voitko oikeasti nyt hyvin :Ddddd et niiku mikä hätänä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ei HELE

when i say i'm done-

Katoin tän pitkästä aikaa ja en oikeesti pääse ikinä yli changsubista enkä eunkwangista:



Oikeest when i say i hate life-


Voi vittu

Alan koht kuuntelee läpäl timppa-listaa tai sitte huijinhoyutokino-listaa.

Mikä on kylläkin mielenkiintoinen lista koska edelleenkään en oo ihan varma onks siellä edes yhtään sellast biisiä jonka oisin lisänny kinon takia tai myöskään sellast jonka oisin lisännyt jinhon takia. Sen mä tiedän että huin ja yuton takia oon lisänny kyllä. Mut jinho ja kino on EHKÄ jääny vähän vähemmälle huomiolle tässä lopulta :DDDDDD en tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
HUIIIIII

YUTOOOOOOO

EUNKWANGIEEEEE

CHANGSUBIIIIIII

HYUKJAEEEEEEEE

TAEILLLLLLLLL



siinä on jo kuus rakasta mitä vittua nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
siis tänä vuonna on kyllä alkanu kaikki pahimmat keissit en toivu koskaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Onkohan tää oikeesti jäätävin vuos mun elämässä lmaoooooo

No ei luulen että on ollu pahempiakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
What the fuck 💀💀💀💀💀💀💀💀💀

Ensinnäkin, Tumblr.


Toiseks, that song association thingy was cute 😭💀🥰

Kolmanneks, kuuntelen eunhyuk listaa joten vittu 😭😭😭😭😭😭 ny saatana 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Neljänneks, that damn clip..... Of eunkwangie 😩😩😩😩😩😩

Viidenneks, that damn pic of eunkwangie 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 haunting me still

Kuudenneks, taeil be murdering me 🤷

Seittemänneks, päässä soi the kids arent alrightista se "what the hell is going on" kohta :D (mikä kylläkin sopii tilanteeseen:"))

Apua 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭



Idk koko mun sielu sulaa lmao

Sielusta puheen ollen oon taas aivan lost uskon asioiden ja kaiken kans lmaoooo wtf oon kuunnellut aivan vidun tärkeitä biisei tnää (Christian songs ya know) ja määääää en tiedäääääääääääää

En tiedä 😭😂

Mut joo

Mut siitä puheen ollen it's just so cute that those two are christians at least 😩🥰 eun ja eun. En vieläkään oo löytäny sitä yhtä klippii minkä joskus näin kwangiesta missä se oli silleen "amen" niiku emt kai se oli joku ruokarukous mut niinku it was the cutest thing??????? Stop???????? 😭😭😭😭😭😭😭

Aaaaaaa miten noi kaks voi olla niin söpöi ? I'm just asking okay??? 😭

Huutis ja naurattaa ku katoin tätä sillon yks päivä
Ja ajattelin että "and this boy is christian 😌😂"

Idk it's just cute




Yyhh







Lmao totta kai kuuntelen no other (paitsi live versioo)

Lmao totta kai tääki biisi tuo mulle mieleen taas muistoja mitkä ei edes pitäs liittyy asiaan?????? Miks tää biisi saa mut muistaa yhen paikan jossa kävin ehkä kerran pienempänä vaa mutta miten tää biisi siihe liittyy? Tosin jostain syystä ne muistot on pyöriny mun mielessä nyt monta päivää muutenkin, en tiiä oikeest miks. mut tuntuu et joistaki biiseist tulee mieleen se ja emt. Siis iha vitu outoo


Aaaaaaa! :D nyt kuuntelen somedayyyyy i will understanddd 😣


don't like it


DON'T LIKE IT

OK HATING THIS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
I'm freeeeeeeee to be whatever i
Whatever i choose and i'll sing the blues if i want 😔😔😔😔😔😔😔🥺
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899

.... Se mood kun 31.12.2020 mää mietin timppaa koko ajan joten joo accurate mut..... Sama meno kyl jatkui 2021 :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899

Aivan vitun accurate paitsi en kyl sano ihan että haluutsä turpaas mutta joka kerta it do be more like: "sori mä tykkään yhest toisesta" 😂😂😂😂😂😂😂 vittu huutonauroin niin paljon tolle koska tunnistan oman historiani täst
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899

Aivan vitun accurate paitsi en kyl sano ihan että haluutsä turpaas mutta joka kerta it do be more like: "sori mä tykkään yhest toisesta" 😂😂😂😂😂😂😂 vittu huutonauroin niin paljon tolle koska tunnistan oman historiani täst
Minkäs mä sille voin jos ne ihmiset ei kiinnosta jotka mua lähestyy 🤷 mieluummin itken timppojen yms perään ofc you know


Ei mut siis se on oikeesti totta koska miks mä olisin jonku kaa joka ei vaa kiinnosta mua hmm idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Huoh

Mä oikeesti pidän tästä biisistä:

MUTTA. mua silti ärsyttää. Siis tavallaan mä ehkä oon samaa mieltä, niiku esim toi kohta et pain has a purpose ja your plan was perfect all along jne. TAVALLAAN mä ehkä oon samaa mieltä. Mutta. Silti oon silleen bitch how. WHATS the plan????? Whats the purpose?????? En mä oikeen voi tavallaan siihen uskoa jos mä en vittu tiedä.

Ärsyttää ku ollaan sillee "god has big plans for you" ja sit mietin oikeesti vaan että "bitch how?????" Niiku et älä oikeest lässytä jos et edes itsekään tiedä sitä vittu varmaks. Please. En tarkota tosin kuulostaa sinänsä vihaiselta mut mua vaan jotenkin ärsyttää miks ihmiset sanoo tollasia asioita ku ne ei tiedä onks ne totta. Jos joku sanois mulle tolleen et god has big plans for you niin mua jotenkin vituttais ehkä koska miks sää lupailet mulle tollasta jos et vittu tiedä varmaks. Eihän sitä voi tietää vaikka olisin koko elämäni onneton eikä mikään koskaan tuu onnistumaan :D niin toi on ihan naurettavaa lupailua epävarmoista asioista. Ei kaikilla tuu olee hyvä elämä.. :D dunno. Tuntuu vaa jotenki julmalta sellanen "ei hätää kaikki menee hyvin lopulta" kun ei sitä tiedä edes varmaks?????????

Mutta siitä huolimatta en tiiä enää mihin tukeutua...... Tuntuu että oon aivan lost näiden mun tunteiden ja rakastumisten kanssa. Niin ei oikeesti ihme että on paha olo ja haluis uskoa johonkin hyvään oikeesti mutta en tiiä pystynkö. Ku oikeest must vaa välil tuntuu et mä murskaannun tän kaiken alle. Esim äsken selasin hyukjae-kuvii instas.. nii mulle tuli aivan karsee olo siitä etten ehkä koskaan saa olla sen kanssa. Ni sit ku tulee näit hetkii ni must oikeest tuntuu et mä murskaannun aivan totaalisesti näiden asioiden alle. Jos se olisi edes pelkästään kwang mutta kun hyuk saa mut tuntee iha samalla tavalla näköjään?
 
Ylös Pohja