Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
I

Stop

Also

Im thinking about villu all the damn time

Theres something wrong with me lmao im still obsessed 🥹
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Mun ei pitänyt kattoo tätä mutta kun.... En oo nähny sitä varmaa koskaa ni siks i had to 😭:

Im so sorryyyyy


Oon liian in love

Lopeta😭😭💔

Stop this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
En usko kirveelläkään et tuun olee sen kaa mut en usko sitäkään et oon ikinä yli siitä. Tai ainakaan pitkään aikaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Luulin kyllä olevani yli siitä. Mut siellähän se pinnan alla oli edelleen se kytevä liekki, saatana..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Kuten olen tainnutkin sanoa, sillon kun rakastuin siihen, siis tarkoitan tammikuussa 2020, se oli sellaista heti alkuun että en tiennyt miten päin olla. Ajattelin että se on niin erityinen jotenkin etten vaan oikein ole rakastunut aiemmin tällä tavalla. Kertoo sekin ehkä jotain että silloin lokakuussa (kyllä) kirjoitin wappiin jotain just siitä että en voi rakastaa ketään muuta ikinä näin.

Mut. Sit tuli eunkwang. Ja niiku. Mä en siltikään pääse villust yli vielkää. En vaa pysty, jotenkin olla ajattelematta sitä. Et.. tota..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Oliko se heinäkuu ku kirjotin villust. Sit kirjotin siit syyskuussa. Sit kirjotan siit nyt. Ja välissä kauheet eunkwang vaiheet. Ja hirveet sydämentykytykset timpasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Mit????? MITÄ???????? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Siis kuuntelen timpan listaa, ajattelen eunkwangia mutta katoin äsken villust kuvia ja nyt ajattelen sitäkin TOSI PALJON. en tiedä millon viimeks olisin ajatellut sitä näin.

O-OU 😂😂😂😂😂😂😭 tuli niin kova kaipaus että en jotenkin normaalisti nykyään edes tunne tätä villuu kohtaan mut okei? Nyt sitte?

Öö EI??? :D
30.7.2023 💀😭 "but wait, theres more"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Basically tää oli nyt kyllä yuton syytä.......... Ja algoritmin....... Voi vittu.... Nimittäin youtuben jossain etusivulla oli se saatanan "kino doesnt know and yuto doesnt either" video ja siinähän oli sit ek ja olin silleen "😳" koska olin heti sillee and i oop-

Basically

Se oli taas niinku heti kerrasta poikki melkeinpä

Ei vaan siis for real sen videon loppupuolella viimeistään olin jo sillee "i MIGHT have a crush on him too" please help

I did not expect this

Aaaaa sitä paitsi se vidi missä hui wooseok ja jinho laulaa shine + missing you 😭😭😭😭😭 it killed me it was too much for my HEART

STOP THIS SUFFERING oh my freaking hecking heck

Mutta siis selasin spotifytani ja löysin l:n listan ja sielläpä oli nämä biisit:



Just like i said.

+ Oon varma et oon tätä missing youta kuunnellu mut en löytny et millä listal se ois mut muistan ton kuvan ja muutenki oon 99 prossaa varma:

So basically i'm dead inside right now

.................

Ainii PLUS kuuntelin wow joskus....... Toukokuussa ehkä tai jossain tässä ihan jokin aika sitten, kosk muistan niin hyvin et katoin sitä youtubest ja + youtube näyttää et oon kattonu sen joten kai mä sit oon kattonu sen :DDDDDDDDDDDDD ja muistan sen ugh olikohan se viel sillon ku mul oli ihan SAIRAAN paha olo ja sit yritin piristyy tai jotaki eikä se ehk oikee auttanu tai en tiiä :DDDDDDDDDD OH LORD

WHAT 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 en tiiä mitään en muista mitään
Kuuntelin tost tota only one for me

Ja oikeesti mul oli niin hirvee ongelma villusta silloin XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDSSSSS ääh
 
Ylös Pohja