Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Näin vakavassa aivokuolema tapauksessa ei näytä kyllä auttavan mikään. I swear, oon yrittänyt vaikka ja mitä. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
:DDDDD viel itsenäisyyspäivänä mulla oli menkkakivut ja muutenki kaikki alapään vihlonnat mut nyt neki on oikeestaa jo loppunu eikä ne alkanu vielkää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 huudan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
"Lauluntekijät: Villu Ants Tamme"

Cute

Joo oon tienny jo aikoja sitten et toi on sen koko nimi. Mut kävin tsekkaas viel.

:)

Hulluus jatkuu pian viidettä vuotta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
HELLO?????

:D tyhmyys taas.

Mutta naurahdin tälle:
"On luonnotonta tuollainen ikäero.
Yhdessä vanhennutaan suurinpiirtein ollaan saman ikäisiä."

Ei siinä mitään. Mutta ajatellaanpa. Jos se on luonnotonta... 🤔 Miks mulle sit tapahtuu niin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 täytyy olla melko luonnollista kun mulle on käynyt niin, timpan kohdalla, villun kohdalla.... Costin kohdallakin.....

Et jos ihan kirjaimellisesti mietitään täytyyhän sen olla luonnollista 😂 minä ainakin noihin oon kuitenkin ihastunut kaikkiin aikoinaan ja sillonhan se on luonnollista että niin käy. Ja ENKÄ sitä itse valinnut. Myöskään.

Lmao.

Luonnollista ja oikein 😂😂

Hei.

Minkä minä sille voin että katon timoa ja ajattelen et "se on vaan niin hyvännäkönen" ??????

Minkä minä sille voin että katon timoa ja ajattelen "se on yksi mun elämäni suurimmista rakkauksista" ?? 🤔


Tunteet EI kato ikää ja se on todistettu. Siinä ei oo mitään luonnotonta. Ei se ehkä ole niin tavallista että muija on 18v ja käy popedan keikoil ja kattoo costia (joka on silloin sen 53v) ja itkettää koska on niin rakastunut mutta 🤷 ehkä se ei ole niin tavallista mutta ei siinä ole mitään luonnotonta. Niinkin voi käydä. Siis mulle ainakin tulee vieläkin vähän epätodellinen olo siitä ja villusta ja timosta koska en oikein tajua että niin voi käydä ja siks joskus mietin et onkse edes totta, silleen. Se villu keissinkin alku.. mietin sitä aikaa ja mietin et niin todella tapahtui ja mietin kuinka outoa se voi olla....... Tai arto. Olin sillon 2019 lopussa 21 ja Arto 53. Ja ajattelin sitä kuin hullu, toivoin vaan että voisin nähdä sen, ajattelin sitä jatkuvasti. Tai jonttu. Sekin oli 2019 lopulla, mä olin siis 21 ja jonttu 63? Näinkin sen parit kerrat mutta en toki puhunut sen kanssa. Ihan keikalla vaan näin muuten vaan. Sitäkin tuli ajateltua KUIN HULLU. ei apua.... Mitä tää oikeesti on. Tää tuntuu niin epätodelliselta. Siis se on niin epätavallista että musta tuntuu vaan siks ihan oudolta

Nauran kun puhuin k:n kanssa ja sanoin sille että tyyppi josta tykkään (tõnu) on sitäkin vanhempi, siis k oli mua ehk joku 20 ish vuotta vanhempi, ja tõnu on kans syntynyt 1963 nii. Seki on se35 vuotta vanhempi mua. Nii sanoin k:lle et tykkään tyypistä joka on sitäkin vanhempi. Sit se oli vähän sillee oho aijaa. 🤔😂 Kun se tais vähän pohtia itsekin meidän ikäeroa, siis sitä mun ja k:n. U kno. Niin siks taisin sanoa että voi kuule :D mä oon tottunu tykkää sellasista.

NIIN TOI ON LIIAN EPÄTAVALLISTA





rakastun niinku ihan rutiinilla tollasiin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ja joka kerta muhun iskee se rakkaus kuin salama 🤌

ÄLÄ EES ALOTA (puhun aivoilleni et älkää alottako tätä samaa paskaa taas)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Hei.

Hessu, Timo, jens, jørn, villu, santtu, arto, jonttu, pepe, tõnu, p, costi, paul McCartney, aki, juha..

Do i need to say more?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Niit on ollu niin paljon

Mutta se on normaalia

Ei kovin tavallista

Mutta normaalia ja joillekin vaan käy niin, thats it.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Niinku mitä mää voin siihen itse sanoa? 😂😂 "Anteeksi että rakastuin vahingossa"

Ei sille voi kukaan tehdä mitään, en minä eikä kukaan muukaan. Sama kun yrittäisi eheyttää homoa heteroksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Tää on oikeestikin samanlaista kun kasvaa aikuiseksi homona.

"Miks mä oon tämmönen"

Kauhee hämmennys tietenkin kun ei ymmärrä miksi itse on erilainen.

Homous on sentään ehkä jotenkin tavallisempaa. Tietenkin muistan että sillon lapsena se oli outoa ihastua tyttöön koska olin erilainen siinäkin mutta nykyään se on vähän eri asia ei tunnu niin erilaiselta kun homoseksuaalisia henkilöitä on ties missä. Mutta ei silloin oikein ainakaan mun kavereille ei käynyt niin. Mutta salkkareissa oli Heli.

Mutta TÄMÄ?

Kun ei ymmärrä miksi itse on erilainen mutta sitten toisaalta on joku Erika Vikman kyllä mutta niin idk. Silti se tuntuu vähän oudommalta jotenkin kuin joku homous.


Silleen i dont think people in general understand how difficult it is to notice youre different from others. Helposti se jää myös asiaks jota ei koskaan oikein kunnolla hyväksy, ja peittelee sitä ja häpeilee.

Helppohan se on toisaalta itsekseen asioita miettiessä unohtaa asian outous kun on nii tottunut siihen että duh villuhan on mun ihastus mitäs outoa siinä on, tai esim silleen "no tää timppa keissi" ku mietit jotain timppaa joka ikinen päivä ja ITKET jopa sitä, esim kännissä lattialla silloin kerran xDD ei sitä oikein aina tajuakaan siinä olevan mitään outoa. Se on normaalia elämää sulle.

Sit havahdut välillä siihen kuinka "siis mitä helvettiä nyt, mikä mulla oikee on"

Mut eipä mulla oo mitään muuta kun vaa homoutee verrattavissa oleva "poikkeavuus". Ei se oo sen kummempaa. Yhtä harmiton asia. Ei siitä ole syytä hätääntyä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Sitten vaan jotenkin joskus tuppaa käymään silleen että selaa villun kuvia ja itkee keittiössä ja menee paniikkiin eikä pysty ees kattoo sitä kun se on nyt muka niin kamalaa ja outoa

Ei mutta joskus oikeasti vähän "dissosioin" tai ei se kai sitä ole mutta tarkoitan sitä kun tuntuu siltä niin kun irtaantuis hetkeks kaikesta siitä mitä on elämässään kokenu ja sit jotenkin kattoo sitä asiaa silleen "tää ei oo todellista" tyyppisesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Mut riippumatta siitä kuinka okei ja normaalia se kaikki oikeasti on, niin kun homouskin, silti kannat sitä erilaisuuden taakkaa aina. Se ei häviä mihinkään vaikka se kuinka olis fine. Et jotenkin sitä ei vaa pyyhitä pois sillee "no mitä sä nyt siitä ahdistut, sehän on normaalia".

Homous ei kuitenkaan (kai) muutu valtaväestön ominaisuudeksi, eikä paljon vanhemmista tykkääminen muutu myöskään sillä tavalla valtaväestön ominaisuudeksi, se on erilaista aina. Se ei muutu mihinkään. Niin siinä sit aina vaan tulee se oma vaikeutensa. Toki ihmiset suhtautuu eri tavalla. Jotkut on ihan sinut ittensä kanssa heti, niil on erilainen luonne vaan. Sit on tämmösiä tosi insecure ihmisiä kuten minä vaikkapa. Mut kyl silti kaikille siin on oma vaikeutensa. Ei se oo ihan sama kun olla sellanen kun vaikka mun kaverini: ei oo eläessään ihastunut tyttöön eikä oo eläessään ihastunut itseään paljon vanhempaan. Siin ei vaan oo samaa vaikeutta kun on se normaali.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Että oonhan mä poikkeava eikä se muutu miksikään, mut ei se mikään negatiivinen asia ole. Ja silti kaikki ollaa vaa ihmisiä. Et ei se nyt kuitenkaan silti mikään asia ole niin outoa.

Its just... Idk. We are who we are, who cares 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Bish miks timpan pitää olla mun proffakuvana im lookin at his faceeeeeee all the time stooop
 
Ylös Pohja