Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Venaa Mite mä ihastuin timppaa

Ainii

Se oli nii monimutkane prosessi ,😂😂😂😂

Se sydämen asialla vidi oli se minkä katoin sillon 2019 ja siinä tapahtu se PIENI ihastuminen vasta.

Sit kesällä 2020 tais olla ku näin kultakuumetta vähän telkkarist ja kelasin et oon yli siit et se jäi vaan sellaseks pieneks keissiks, et ei melkee ees ihastukseks voi sanoakaan.

Vasta sen jälkeen tapahtui se kunnollinen alkaminen 😃😃

Mut en jotenkin ymmärrä miten onnistuin ihastumaan siihenkin? Mistä oikee vedän näitä? Miten näitä tapahtuu??????? Ei jeesus.

Matti näsä ja wc 😃😃😃😃 kohtalokas video.

Hei miten näitä oikeen tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ja miten aina onnistun siinä

Että vedän nää tunteet johonki aina just ton ikäsii

Siis mite se aina onki nii

1963 on jo sellane vuosiluku että en kestä jossain vaiheessa aloin olee silleen "TAAS voi jumalauta" kun villu, tõnu, jens ja timppa ja Costello ainakin kaikki on -63.

Revin silmät päästäniii 😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ei vittuu en voi olla hys D:

timppa on niin ihana

Mun sydän halkee 😭😍

Lmaoooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Se on vaa niin ihana

"Safe" periaatteessa mutta en mä sille vittu mitään voi että vanhemmissa miehissä vaan on se jokin

"Turvallisuus" aspekti

Tai onko se edes turvallisuus niinkään mutta vaan joku sellainen

charmi mitä ei oikein osaa selittää

En niiku tiiä mitä se on

Mitähän mun aivot oikeen aattelee joka kerta kun mulle käy noin???? "Oi siinäpä ihana mies hirveän viehättävä kun se on tarpeeksi vanha, ihastu siihen" :D idk. Jotain siinä varmaan vaan on että se ulkonäkö vetoaa ja olemus.

NO EN TOSIAAN tiedä miksi analysoin tätä, alkoi vaa kiinnostaa.

Jotenkin se vaan on hirveen hurmaavaa sitten kun on ihana vanhempi mies XDDDDDDDDD mitäs sitä kiertelemään. Älä kysy 😃

perus jossain vauva yms foorumeilla pyörivät tyypit: "alitajuista turvan hakemista tuo on" 😂😂

Oli tai ei, ihan sama mulle. Ihastuminen nyt kumminkin tapahtuu ja sille ei voi kukaan mitään. En kai mä nyt voi niin kauhea ihminen sen takia olla että satun tykkäämään jostain "erilaisesta".



Mitä vittua en tajuu


Mun aivoissa on joku häiriö mutta se ei ole tää vaan niiden toiminnassa jokin. En muista ikinä mitään 😂😂😂😂😂 alkava dementia 😒
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928

Miksi mun täytyy katsoa näitä

+ Mietin sitä speden spelit shittiä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ähhhhhhhhhhhhhhshdjdjdjdbdjdbdjdkdkddkdjdjdjdfjffdddddkejekfffkfdddkffkfkfk ja kaikkia muitakinnnnnnnmmnnn

Leikin varjolla 🫠
Hyvät katsojat 🫠

😰😰😰😰😰😰😰😰

LÄÄH puuh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
En tiiä kuinka vieläkin nauran tolle vedet silmissä, oon nähny sen kumminki muutaman kerran
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Luomisen tuskaa on kaikki sellasia mille nauraa helposti vedet silmis 🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Eikö olekin outoa ja hauskaakin ja pelottavaakin miten koko elämä voi periaatteessa rakentua valheelle siinä mielessä etten tunne ihastuksiani enkä koskaan tuu olee niiden kaa mut silti ne vaikuttaa muhun niin syvästi ja on tärkeitä asioita mun elämässä, mut eikö se periaatteessa vähän valetta oo koska en tunne niitä todella

Sit vaa kuljen tuolla jossain triplassa miettien jotain villua koko saatanan ajan ja se on sekoittanut mun koko elämän ja oon syvästi rakastunut ja HULLUNA vaan siihen jotenkin, vaikka en tunne sitä alkuunkaan.

Vielä parempi että oon neljän vuoden jälkeen vielä yhtä rakastunut siihen vaikkei ikinä ole tuntenut sitä..

Eikö ole pelottavaa kuinka koko elämä voi olla valhetta ja todennäköisesti joskus mummona muistelen niitä edelleen vaikken ikinä tuntenut niitä mut edelleen ne on elämäni suurimpia rakkauksia LUULTAVASTI


Kyllä ihminen voi olla tyhmä

Mutta ehkä oon siks tyhmä ku oon nuori

Ehkä viisastun vanhetessani 🤭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Kävelet keittiöön normaalisti aikoen laittaa ruokaa ja yhtäkkiä vaan verta valuu ja oot silleen "häh mitä nyt taas vittu"

AUUUUUU
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Timppa/villu vois tulla silittelemään kivun pois 🙂 esitän toiveen 🌚 muttei se toteudu 🤡
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
AJATTELE JOS OIKEESTI OLISIN NIIN LÄHELLÄ

and he would just caress me

Like

Timppa/villu

OR EUNKWANG

or something like that niinku

Like

CARESS ME ????? I WOULD DIE


jos oikeesti olis

Oisin tällee "🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠"
 
Ylös Pohja