Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
No nyt.

Nyt oikeesti mitä täällä tapahtuu.

Kosk oudoin asia tapahtu tos vähän aikaa sitten. Tai ainakin mulle se tuntuu tosi oudolta. Oikeestaa nii oudolt jopa et aloin basically hyperventiloida, en melkee pystynyt hengittää normaalisti siin yhes kohtaa ja säikähdin vähän ku pelkäsin et pyörryn tai jotain, tavallaan järkytyin niin perinpohjaisesti silleen kind of :D

Laitan spoileriksi koska tää tuntuu oikeesti vähän ahistavalta kirjottaa tätä ja jotenkin toivon et kukaa ei lukis tätä (ei ehkä luekaan) tai sillee siis pelkään vähän kosk tää on periaatteessa niin ns huuhaata tai silleen kuulostaa tyhmält mut :DDDDDD anyway! It's ok i guess.

okei en tiiä siis mua ahistaa ihan hitosti nyt tällä hetkellä :D järkytyin oikeesti täst koko jutusta koska oli jotenki nii.. idk it creeps me out, niiku tosissaan pelottaa, ja siis ei pelkästään tää vaa jotenki muutenki mul on outo olo mut ei siitä sen enempää.

Mut joo. It really creeps me out, here goes:

Alotan ihan alusta. Tänää ku heräsin nii jossai vaiheessa aika siin nopee heräämisen jälkeen kuuntelin akmun how can i love the heartbreak, you're the one i love. Ja se biisi tuli about heti herätessä kuin tyhjästä mun mieleen. Jostain syystä mä vaan tunsin et mun pitää kuunnella se mutta en tiedä miks. Mut ehkä se oli vaa sellast ku joskus vaa biiseist tulee sellane olo et aa mun on pakko kuunnella tää nytten. Ehkä mä vaa halusin kuunnella sen. En tiiä, en mieti sitä sen enempää.mut se tuntu tavallaan aika tärkeeltä et kuuntelen sen biisin, sillon suht heti ku olin noussu sängyst.
No niin, mä kuuntelin sen sillon, kello oli ehkä.... En mä tiedä, 14-16? Ehkä jotai sinne päi veikkaisin. Kuuntelin sitä ja tunsin iha sairaan vahvasti , olin just miettiny kwangii ihan vitusti ja ikävöin sitä aivan tolkuttoman raastavan paljon, sit ku kuuntelin sitä nii aattelin sitä tosi paljon ja kaipasin sitä ja se tunne oli vaa nii... Vahva? Ja tuntu muutenki että mulla jäi jotenki jännä olo siitä??

No, sitten mä jossai vaiheessa illalla olin instas. Ehk 21 aikoihin? Katoin aaaa missasin kwangin liven et sil oli just ehkä vähän siinä ennen ysiä ollu se live? Mut sen pysty kattoo jälkeenpäin ofc niin aattelin et juu katon sen myöhemmin. No, sit unohin sen melkee ja tällee ja ku jäin tähän viel valvoo mut sit katoin et ainii mul o insta auki et unohin melkee sen et meinasin kattoo sen. Sit jossaki vaiheessa rupesin kattoon sitä. Eka ei mitää ihmeellistä, tai tietysti olin ihan sellases tilas et mä en vaan kykene tähän ja meinasin lopettaa sen kattomisen koska se oli nii adorable ja mä oikeesti en meinannu kestää sitä vaa siis. Eka se kuunteli siin attention ja joo olin vaa koko ajan sillee "adorable" ja sit jossaki vaihees se alko kuunnella toista biisiä ja mä kuuntelin et ei vittu mikä tää biisi on, kuulostaa ainakin tutulta. Ja JUMALAUTA when i tell you, when it hit me. Sit kun mä tajusin että se on se akmun biisi niin mä menin ihan johonki vitun creeped out tilaan :DD en voi selittää edes sanoilla.ei se sinänsä oo outoa, mutta vittu totta kai se on. Se siis soitti sitä biisuu ja laulo (it did sound heavenly😭) ja niiku.. nii. Sit aloin siin jossai kohtaa tosiaa hyperventiloida "vähän" :D mä en tiedä miks se oli niin outoo mutta kun tuntuu että en kuuntele sitä biisiä kuitenkaan niin kovin usein yleensä, ja nyt sit yhtäkkiä ku tuli sellai fiilis et pakko kuunnella se, nii sit tapahtuu tämmöst et justsattumalta se sit laulaa sen livessä sitä biisuu? Ja varsinkin koska mulla oli ollu niin vahva tunne eunkiest sillon aikasemmi ku kuuntelin sitä biisuu, ku kaipasin sitä nii paljon siinä herättyäni ja se oli vaa nii vahva kokemus jotenki ihan oudol taval. Se tuntu jopa myös helpottavalt jotenki kuunnella sitä biisii sillo. Nii sit se on jotenkin et.... Miten sattuikaan että kuuntelin tota biisiä aikasemmin ja mietin just eunkwangia ihan törkeen paljon ja kaipasin sitä?????????? Ja sit se vaa laulaa sen siin sen livessä ja näiden tapahtumien välillä on oikeesti just jotain muutamia tunteja, tai silleen et se oli kai siin vähän ennen ysiä ja sit mä olin kuunnellu sen sillon... 14-16 ehk? Niin what are the.. odds... Ku se ois voinu olla mikä tahansa biisi. Mut se oli just se jota olin kuunnellu joitakin tunteja aiemmin ja kaipasin kwangiee niin törkeen paljon sitä kuunnellessa??????????? Niiin. Paljon. Like. You don't even get it, if i try to explain it's just all so weird. Koska honestly? Kun kuuntelin sitä biisiä sillon, ja kaipasin mun kwangiee, niin se oli vähän niin ku oisin "kommunikoinu" tai tieksä sillee lähettäny ajatuksen silleen tai semmosen, u know. Ja sit se kun nään että se laulaa just sitä biisiä, vaa joitakin tunteja myöhemmin? Niin se tuntu ihan oikeasti siltä niiku se ois ollu jonkinlainen vastaus :DDDDDDDDD mä tiiän kaikki tää on ihan lolololololol kaikin tavoin mut. Se tuntuu iha silt niiku oisin lähettäny ajatuksen sille et hei mä kaipaan sua mä rakastan sua. Ja sit iha ku se ois "vastannu" siihe laulamalla just sitä tiettyy biisii :DDDDDD niiku siit tulee sellanen CREEPY siis sellanen ihan outo fiilis. Iha niinku se ois tienny että kaipaan sitä. Eihän se tietenkään sitä tiedä. Siis silleen mut. Tää on ehkä taas yks oudoimmist tunteist mitä on täs ollu.. niin creepyy jotenki. Niiku mun mielestä aika... Mielenkiintoinen sattuma. Sinänsä. How can it be? Kuinka voi olla niin. Että kuuntelen biisin, ja ajattelen sitä ihmistä, kaipaan sitä, ajattelen sitä todella intensiivisesti. Sitten joitakin tunteja myöhemmin, se sama ihminen jota aattelin.. yhtäkkiä täysin yllättäen (en mä ainakaan sitä osannut sillon odottaa) pitää liven ja siinä livessä, laulaa. Sen. Saman. Vitun. Biisin. ????? Niiku??? En???? Tiedä??? Mitä tää on. Siis.. totta kai se on live niin se ei oo mitenkään henkilökohtaisesti mulle vaan ofc kaikille. Mutta you bet, tollasessa tilanteessa se tuntuu aivan täysin siltä et niiku tää ois jotenki mulle :D niiku ihan niiku se laulais sen henkilökohtaisesti mulle koska nii :DDDDDDD lmaoooo. Silleen hey i know you miss me here let me sing that song to you 🥰 ????????? Seis nyt samantien vittu. Itken.

Oikeesti en kykene.

Tää kaikki on niin naurettavaa mutta silti mä ihan oikeasti oon niin creeped out. Oon ehk heikko mut mul ei vaa kestä pää. Siis se fakta et about tärisin ja hyperventiloin sillo siin eka nii kertoo jo sen et kuin vitusti järkytyin siit :D bye en toivu.... Koskaan..... Tuntuu et sulattelen tätä yhteensattumaa nyt vittu pari viikkoa tässä vähintään.

Siis OIKEESTI MITKÄ VITUN TSÄNSSIT??????????? mä.... Mä en tiedä mitä hemmettiä mun pitäs ajatella. Kuvittelenko oikeesti vaan vai merkitseekö tollaset asiat jotain? Koska siis, merkitsi tai ei, ihan sama mitä se on, mut sure as hell you can be sure that it feels so so so so weird. Mitä tahansa se sit meinaakaan mut se tunne on aivan vitun sairas. Hei, jos mun reaktio on toi niin kyllähän se aika vitun vahvasti mussa tuntuu näköjään.



Niiku eikö vittu tunnuki siltä. Et kwangie ois vaa ollu sillee hey i gotcha, i got the message. Now here is my answer. Vähän niiku silleen et dont miss me everything is fine. Kaikki järjestyy.


I know it's so stupid mut ku se tunne on vaa nii vitu shocking. Let me cry??!???

Jumankauta mun kädet hikoaa oikeesti oon niin traumatisoitunu lmaooooo

Absolutely shocked

Mut jos tää jo saa mut shokkiin ni ok..... Aika heikkoa 😅


Nyt ei vittu että väsyttää oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Niiku en vittu tiä mistään mitään at this point

Oon täysin kujalla nyt aivan sata vitun prosenttia.

Oikeesti send help koska tuntuu että en vaa voi hengittää. Tai kyllä mä nyt siis jo ihan hengitän sillee aivan perus, mut on kuitenkin sellane shokki silti vielä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Jooh. En tiiä. Oon nyt kattonu ton kohan muutamia kertoja uudestaan viel ja... Let me tell you, tää ei oo kyl mitään sattumaa. I don't care what anyone says, mut TÄMÄ ei ole sattumaa :D

Oikeasti AIVAN liian outoa mun mielestä. Tai ainakin oudolta tuntuu mulle henkilökohtaisesti mut.... No siis mitä onkaan niin ihan oikeesti tuntuu että tää on vaan liian jotenki sairasta jo :D

Oli mitä oli, mutta henkilökohtaisesti mä kyllä vähän ehkä kallistun nyt sille kannalle, että ei tää mitään sattumaa vaan voi vittu olla. Tai niiku et miten tollasta voi tapahtua?

Ja nyt ku katoin ton kohan ehk yhteensä kolmatta tai neljättä kertaa tai jotain, niin tuntuu jotenki uudestaan ja uudestaan siltä et ei vittu tää on vaa liian absurdia.


It just has to be some kind of sign. Koska ei tollasii tapahdu. Ei sellast vaa voi vittu tapahtua. En vaan osaa vittu uskoa sellasiin merkityksettömiin sattumiin. Jotain aivan vitun hämärää siinä vaan on oltava nyt koska???? What are the odds? En tiedä ees. Must siin on jotain hämärää. Jotain outoa että se vaan yhtäkkiä sattuu laulamaan just sitä biisiä livessä mitä olin kuunnellu joitakin tunteja aikaisemmin ajatellen juuri sitä nimenomaista henkilöä.



Siis kun mä en tiedä ehkä tää kuulostaa kenen tahansa muun korvaan tosi oudolta tai silleen tyyliin et jaa ok? Mut mulle tää jostain syystä vaan tuntuu ihan todella merkittävält asialt. Ehk muut aattelee vaa sillee jaa no mitä sitte ei kai se ihmeellistä oo jos te satutte kuuntelee samaa biisiä tai jotain. Mut ku se ei oo ees pelkästään se vaan se fakta et.. kuinka intensiivinen se mun kaipaus oli siinä vaiheessa. Oikeesti kaipasin sitä siin kohtaa niin paljon että mua oikeesti sattu. Heti herätessä tuntu et kaipasin niin paljon et sattuu. Ja se fiilis oli siin päällä ainakin jonkin aikaa tosi pahastikin. Mut sit se vähän ehk helpotti välil mut nii. En tiiä. Mut siin kohtaa ainaki ku kuuntelin sitä biisiä ja ennen sitä, niin kaipasin sitä tosi paljon. Niinku for real. Nii sit jotenki se että se kaipaus on ollu niin intensiivinen joten sillon se tuntuu just siltä vähän niinku et ... Tai en tiiä. I don't care what anyone says. Jotain outoa siin on. Ei oo varmaan sinänsä outoa että on vähän ahdistunu olo täst asiast :D tai sellane että ihmettelen koko asiaa.

Mut toisaalta kyllä ahdistaa kun tämmösiä tapahtuu, vähän samantyyppinen kun jotkut *krhm* TIETYT unet (hui........ I guess.....) Lol miks toi kuulostaa silt et puhuisin jostai random seksuaalisist unist lmao i just mean the hui dreams u know those damn infamous dreams. Niin nää on tavallaan aika samanlaisia juttuja. Aina kun tapahtuu jotain tollast sika outoa (kosk fr sellaset todella elävän tuntuset unet on myös outoi koska ei ne niiiin yleisiä mulla ainakaan oo kuitenkaan tollaset, ne on silleen aika special??) Niin tuntuu että suistun jotenki raiteiltaa ja meen ihan semmoseen "mitä vittua NYT" tilaan. Niiku kaikki tollaset tosi omituiset sattumat/merkit/jne, oudot unet, oudot kokemukset, random muistot ja just dejavut ja nää tämmöset, kaikki tämmöset.... Oudot kokemukset :DDDDDD niin vittu ne saa mut aina täysin raiteiltaan. Oon aina ollu mun mielestä sellane ja sit vaa oon silleen "WHAT THE FUCK IS THE REASON FOR THIS" :D ihan samalla tavalla kun vaikka yläasteellakin sillon oli niit outoi tapahtumii sen open suhteen niin mulla sillonki kai just oli sellai et mitä tää tarkottaa ja mitä tää tarkottaa. Mut sehän on ihan luonnollista että siitä tulee sellanen kuka vittu täällä oikeen leikkii mun kustannuksella??? Tunne:D koska ei se oo mitään "normaalia" niin sanotusti että tapahtuu sellasia random sattumia jotka niinku vois kuvitella et ne on suht unlikely ja niiku et niil vaa tuntuu olevan jotai merkitystä. Ei se ees oo mitenkään hölmöö et siitä tulee sellanen mitä VITTUA reaktio. Se ois oudompaa jos sitä ei yhtään niinku kavahtais sillee tai ottais sen samantien jotenki normaalina asiana. Koska ei se kyllä sinänsä niin tavanomaista oo että tapahtuu jotain semmost mikä on niin epätodennäköistä. Siis silleen ku esim tääki juttu viel tuli nii tyhjästä. Se tuli niin out of nowhere. Ihan yllättäen vaa tsekkasin instan ja en ollu odottanu ollenkaan et se ois pitäny liven. Koska se tuntuu vaa et siin on joku connection sinänsä kosk se kokemuski on nii vahva ja sit ne tapahtu nii lyhyel aikavälil ja just nimenomaan se henkilö jota ajattelinkin sillon ku kuuntelin sitä biisii. Niiku kaikki vaa matchaa jotenki. Joku omituinen connection siiin on haha nojoo mut ei siitä sen enempää. Meen nukkumaan ja oon varmaa viel hyvän aikaa hereillä iha vaa siks etten pysty saamaan unta ku oon iha confused vielki täst :D

Ainii, toinen asia myös. En muista olikse sen liven aikana vai millon mul tuli mieleen congratulations, jossain suunnilleen siinä kohdin i think? En tiiä mistä se biisi tuli mieleen, jotenki vaa se tuli. Taas tuntuu et ihan tyhjästä seki vaa tuli mielee. En mä siit eka vissiin mitään aatellu, mut sit menin jonki ajan pääst youtubee ofc ja sit se ehdotti mulle sitä moonbyulin coverii congratulationsist... U know, ofc siin ohjelmas mis eunkwangie on...... Heti ku näin sen ehdotuksen ni olin sillee aaaaaaaaaa onkohan tää se mis on eunkwang. Ku olin kuullu jtn siit. Eipä tossa sinänsä mitään. Mut jännä sattuma tavallaan sekin??? Et jotenkin sitä livee kattoessa mulle tuli vaa yhtäkkiä mieleen congratulations. Ihan niiku... Ei mistään??? Ja sit se oliki se vitu biisi ja youtube ehottaa sitä mulle suoraan vittu sen jälkeen :D en mää tiedä ehk toiki o iha normaalii... :D ehkä oon vaa väsyny ja aattelen et kaikes on jotain outoo vaikka ei oo.

Mut siitä oon satavarma että se akmu biisi, se keissi, siin oli jotain outoo :D siis joo se kai voi olla sattuma mut ei se silti normaalilt tunnu xd

Sigh..... Toivon jotenki ehk et se ois just merkki siit et ei hätää, try not to worry, everything will work out. Tai jotenki koska automaattisesti mulle tuli ehkä vähän sellanen, rauhallinen olo siitä? It comforted me in a way. Lol en tiiä. Sairasta :D oikeesti. Pelottavaa mutta silti niin comforting
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
.......

:D


Mitä tuleekaan mieleen


Mitä tuleekaan mieleen


Se yks ussan tunti sillon joskus kauan sitten (kun edes olin koulussa vielä) kun opettaja kysy mult jotain mutta olin nukahtanu........ Tulee vain mieleen :D

Joo noh semmosta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
:DDDDDDDD

huudan

apua :DDDDDDDDDDDDDDDD




MUTTA toisaalta: 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔


En tiiä

Minä kattomassa sitä sen livee (yes, noin sadannen kerran): why are you being cute
Myös minä: i mean i'm ok if you don't fuck me........ I don't need it....... Mut jos sä ihan välttämättä haluat niin se käy kyllä ✨

Mitäs vittua.



.........

Mun mies ei kenenkään muun 😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Kerron salaisuuden
sattumaa ei olekaan
se on johdatusta suuren


🎶🤔 Pistää miettimään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Voi vittu nyt :D mihin uskoa.......... Taas tapahtuu asioita lol.

Ottoke 🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Mut siis mä tiiän et tää ei sinänsä oo niin outoo, mut joka tapauksessa mul tuli vähän sellainen "👀" olo siit. Oon siis tällä hetkellä aivan lost ja kaikki asiat romahti, taas kerran, kaikki oli hyvin ja jotenkin valmista ja tiesin mitä tehä, mut sit jälleen kerran siltä putos pohja. Sama tunne kun sillon esim 2015 ko se oli ku kaikelt putos pohja. Ja aiemminkin oli ollu samaa kyllä.

Mut sit aivan vitu outo fiilis koska just sillä hetkellä alkaa soimaa valot pimeyksien reunoilla :D ja viel se kun sillon kuuntelin sitä sillon kerran kun olin aivan kriiseissä ja vaa itkin eunkwangin takii koko ajan. Nii tuntuu sillee vaa merkitykselliselt... Ja merkitykselliselt hetkelt....... Kyllä siis jonkinlaista synchronicityy tai semmosta on olemassa, kaikki ei ainakaan oo vaan sattumaa myöskään. Jotkut ehkä voi olla mut kaikki asiat ei oo.

Niin mihin nyt sitten uskoa :D mutta on se aivan vitun outo tunne kun kaikkee tommosta jännää tapahtuu mut.... I think pahin on kuitenkin se akmu biisi :Dd tuntuu yhelt oudoimmist jutuist jostai syystä se. Ja niinku todella merkitykselliselt tuntuu. Ja se onkin. Kallistun kuitenkin siihen vähän että se ei ollu sattumaa, mut mistä minä tiedän. Ja jos se oli sattuma, nii aika wild siltikin, tai et niiku, jotenki aika uskomatonta mun mielestä.

No jaa

Oli miten oli

Mutta truth be told i'm just really fucking in love with this man forever and ever... Ja sitä rataa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Tämän hetken fiilikset taas: "ei tää hyvin mee mutta elossa ollaan kelpaako" 🤔🤔🤔🤔🤔😂

T. Ajattelen eunkwangia joka. Vitun. Sekunti. 😂🥺 Ja ikävöin?????? Oikeest se live tuhos mut bye. Niiku honestly siin on jotain nii karseet ku livet on sellasii et se tuntuu enemmän sellaselt niin sanotusti intiimilt :D tai nii. Ni sit ehkä se tavallaan makes you miss him more. In a way.

I JUST LOVE HIM SO MUCH I DON'T UNDERSTAND

niiku miten voi olla niiiiinnnnnnnnn rakastunut ihmiseen jota ei silleen niinku henkilökohtaisesti läheisesti tunne. Se on ihan uskomatonta miten rakastunu voi silti olla. Niinku i cant imagine my whole life without him what the fuck is this. Ja creepy part siin on kans se et vielä vähän aikaa sitten ei ollu mitää ongelmaa ajatella elämää ilman sitä kosk en TIENNY sitä. Mut nytte ku mietin elämää ilman sitä niin se tuntuu jotenkin niin pelottavalt koska en vaa voi enää unohtaa sitä tuun aina rakastaa sitä????????? Really sis are u ok tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Tämän hetken fiilikset taas: "ei tää hyvin mee mutta elossa ollaan kelpaako" 🤔🤔🤔🤔🤔😂

Tää taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Tää:

You're free to be wherever you
Wherever you please, you can shoot the breeze if you want


Koska jälleen kerran mun asioihin puututaan. En tosin tiedä haittaisko se sinänsä mitään, mutta kun tää on tosi hämmentävää mulle, kosk koko ajan mulle jankataa sitä et mä ite päätän mut sit kuitenki muut näköjään yrittää puuttuu kaikkeen. Niiku sanokaa ny et kumpi se on mitä te must haluutte. Joko mä päätän ite omista asioistani tai sitten en. Choose. Niiku en ymmärrä miks tulee koko ajan ristiriitaista viestii muilta ihmisiltä


Sama vähän ku se viesti mikä tulee muilta vaikka sen suhteen et saako olla erilainen. Sanotaan että erilaisuus on hyvästä mutta miks se välillä tuntuu silt et jopa ne samat ihmiset sit kuitenki hölisee kaikkee nonsenseä sust jos oot erilainen. En niinku kykene tän ristiriidan kaa



Mutta olkoon. ei mikään jaksa enää hetkauttaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
"id rather be weird than ordinary. Ordinary is so boring."

On kyllä totta toisaalta.


Toisaalta jos sä oot tavallinen niin sekin on yhtä okei et en nyt tiiä sinänsä, mut nii. Mut mun oma itseni on näköjään enemmänkin se outo, eikä tavallinen. Ja mieluummin oon sit se outo. Avoimesti. Kuin tavallinen ja yritän liikaa esittää tai jtn.

Koska ei oo oikeestaan mitään syytä myöskään olla tavallinen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
En jaksa välittää enää mitä muut ajattelee musta. En edes siitä mitä läheiset ajattelee musta. Kaikki saa ajatella ihan mitä haluaa. Mua ei se haittaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Minä af:
Paitsi *naiset ja miehet

Ja minä kun katon weekly idol klippejä siit mis on eunkwang ja eunhyuk ja yritän vakuuttaa itelleni että oon jo oikeesti yli hyukista... :
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
FR :D toinen puoli musta: eunhyuk on ollutta ja mennyttä!
Toinen puoli: jaa jaa jaa jaa jaa ;)

Niin, totta kai on. Ilman muuta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Ja tää tarina on siis tosi koska ainakin kerran olin oikeesti tolleen tyyliin et hitto en mä ees tykkää muista ku eunkwangista en edes eunhyukista.... Niinpä niin, juu seliseli. :D voihan se hetken ollakin aina silleen että aattelee vaa yhtä, mut nimenomaan vaan hetken. Ennemmin tai myöhemmin ne muutki palaa aina sinne mieleen :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Voi nyt ******* ja ********* niin 😒

Ja päässä soi: super junior - don't wait 😃😃😃😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Se on muuten kiva kun heti tänään kun heräsin... Niin HETI sun unenpöpperöinen mieles alkaaa ajatella skenaarioita. Siis niin et olin ihan puoliks unessa vielä oikeesti. Ja ensimmäinen melkeinpä mitä jotenki täydessä ns "sumussa" (siis silleen ku olin edelleen niin unessa) rupeen ajattelemaan on vitun steamyt skenaariot eunkwangista..... Niinku honestly what the fuck, kiva tapa herätä???? :D sit olin about heti sillee et oon nii vitu horny nyt sitte että en kestä.......... :D mitä VITTUA oikeesti XD

Ja joo, tällä kertaa se oli taas PELKÄSTÄÄN eunkwangin syytä. Ei kenenkään muun, ei huin eikä kenenkään. Vain eunkien..... Että mitäs nyt taas..

Ja siis muutenki koko päivän oon ollu niin kujalla et ei vittu. Tosin en oo kauheen horny enää sen jälkeen sit ollu, onneks, tai sillee lowkey joo koska oon kattonu joitaki sen vanhoi livei ja joskus ajatus vaeltaa (😶😶😶😶😶) mut ei se sinänsä niin pahaks oo menny.... Eeehh idk :D mutta toki pienikin määrä kiimaa on.... Häiritsevää ehkä tai nii.

Enkä ymmärrä miten se tekee ton..

Muutenki mitä vittuu

Plus..... En tiiä mut.... Oon miettinyt asioita niin paljon... Niiku kaikkee.... Ja kuunnellu biisejä menneiltä ajoilta taas joten tuntuu vähä silt et ei vittu ny............

Plus mult lähtee motivaatio elämään ku nään tän:

Oh good god.

Oikeesti missä on motivaationi.

Missä on järkeni myöskin,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
En voi oikeesti vieläkään ymmärtää et miten eunhyuk voi viedä mun sydämen tälleen.

Ja ajatella et se on ollu oikeesti pidempään ku eunkwang. Tuntuu vaa nii hassult koska en tiiä kai se alko "kunnolla" vast eunkwangin jälkeen. Vaikka oli se oikeesti aika paljon jo ennen sitä mut nii se meni siin joskus heinäkuussa vaa nii pahaks lmao. Ei oikeesti mul lähtee järki niin vitusti. Miten noi kaks tekee ton en kans vittu ymmärrä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Siis mä en YMMÄRRÄ miten eunhyuk voi olla noin paha mut se oikeesti on. Ei ois vittu uskonu et siihenki rakastutaan näin. Ei siis miten nää kaikki alkaa sillee täysin puun takaa jotenki aivan vitun shokeeraavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Ei hhhhele

Ja u know mikä oli ihan vitun hirveetä. Törmäsin yhteen tuttuun tässä tänään ja se on yks tyyppi joka näyttää oikeesti vähän timpalta........... Ei ny mitenkään super paljon mut kuitenki jonku verra. Ni sit mun tyylii eka ajatus ku näin sen oli et "timppa". Ei siis se että oisin Luullu sitä timpaks, vaa se oli vaa instant mielleyhtymä. Ja niiku se oli ihan KAUHEETA :D koska ajattelin just jotai liittyen eunkwangiin ja sit se tulee mun takaa ja repäsee mut irti mun ajatuksist ja sanoo jtn "moi" ja katon sitä ja ensimmäinen mielleyhtymä on suurinpiirtein niiku timppa ja oon vaa sillee eiiiiii saatana :D tai vähintäänkin sit ku olin taas kotona niin olin sillee ei saatana koska sit jonkin aikaa sen jälkeen tuntu etten voinu Saada timppaa mielestäni :DDDDDDDDDDD MIKÄ VITTU SIINÄ ON


ei mulla muuta kun että kaikki miehet pois vaan. Heihei. No siis ei mutta helpompaa olis jos niitä ei ois koskaa ollu olemassakaa voi luoja aattele kui ihanaa ois jos maailmassa ois pelkästään naisia i mean sure kyllä nekin mua tuhoo mut. Ois se paljon helpompaa. Koska miehet oikeesti T U H O A A mut. Niinku. Tuhoaa. Aivan. 100 prosenttisesti. Että kiitos :D

Niinku MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU :DDDDDDD eiiiii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Vittu mä hajosin ku kuuntelin the song ja sit aloin kattoo tätä:

Niin se fiilis tossa on vaa sellai et hui on basically sillee "vittu sä mitään btob tyyppejä tarviit, i am the best" :D ok oon väsyny.

Huoh! At this point in time...... Idk it's getting kinda old 😌 huutista joka tuutista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Ohhhhhh god eunkwanggggg and his voice in 1, 2, 3....... 😭 Juu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
I mean i am SO in love with eunkwang

Mutta

Hui looks so smol

And if i'm completely honest. I don't think i'll ever be over. Hui on kuitenkin hui. Ei siitä oikeen voi päästä yli :D

But theres no chance in hell....... That i'll be over eunkwang so..... Loving both forever 😔

Lmao

"You gotta love me i'll never make you lonely" I already do love you eunkwang 😩😩😩😩😩

Ei saatana, it's okay ja oon niin täynnä sitä atm :D jostain syystä. Siis tällä hetkellä koska pidän siitä biisistä kyllä mut tällä hetkellä ei jaksa koska oon kuunnellu sitä: liikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
En kyllä tiiä miten tuun toimeen muun muassa: keissien eunhyuk, eunkwang ja hui kanssa. On ehkä hieman ärsyttävää että ajattelen niitä vieläkin aivan koko ajan

Tai niiku jatkuvasti vaikka en ehkä ihan joka sekunti
 
Ylös Pohja