Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jos timppa/villu/eunkwang koskis mua hellästi



Must ei ois mitään enää jäljellä

Itkisin

Se ois

Niin

Täydellistä

Mä kualen ajatuksesta jo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928

Niin hot

Anyways lopeta

Mut
.niin hot

Mutta mä siis en tiiä miks mä oon tämmönen apua

Imagine being close to him

IMAGINE sitting on his lap

I... I want to kiss him 😩

*Craves*

OHHHHH 😭😭😭😭😭 NOOOO 💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Villu Tamme — seksikas mehike "

I KNOW YES HE IS

jos ymmärsin oikein seksikas mehike tarkottaa seksikäs mies 🌚


SE ON TOTTA 😭🥵

oon täysin ääliö ihminen nyt taas 😂 raiteiltaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Timo Kahilainen: seksikäs
Villu tamme: seksikäs
Seo eunkwang: seksikäs

🥵🥵🥵🥵🥵 Siinä ne maailman seksikkäimmät miehet JOS MULTA KYSYTÄÄN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sattuu eikä oo ees ketään jota halia :(( kiva :(( siis ketään tiettyä duh, noi kolme, kaikki muut voi mennä huitsin helvettiin :]
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hetkinen.

Joo, täst mustasukkasuudesta huomaa mikä mun tunteiden taso on. Luin jotain villun fb-jutskii (ne on ihan julkisii siis en oo mikää sen fb kamu lol tai yhtää mitää ne pystyy näkee muutenki) ja siel oli joku "abikaasa" jotain jotain jotain, siis en oo ihan varma oliko se vaa yleinen heitto vai tarkottiko se tyyliin jotain omaa aviopuolisoaan (abikaasa tietääkseni on aviopuoliso), en siis tiedä oikeasti kunnolla mikä sen tilanne on, mutta pelkään helvetisti. Siis en tiiä yhtään enkä haluukaan tietää, mut jos sil on joku.. niin mä oon niin mustasukkanen ja itken :D tuntuu et tää tunne tappaa mut. Tätä sydänsuru oikeasti on. Pelko on vitun real. Niiku sattuu ihan helvetisti. tiedän ettei se oikeasti ole mun tai mitään mutta tarkoitan vaan että kun oon silleen "se on mun 😭😭 ei se voi olla toisen kaa itken 😭😭 mun rakas 😭😭😭😭😭💔" tää on niiku se fiilis siin

On kuin iskettäs puukkoa sydämeen

Jos sil on joku..
Must tuntuu et kuolen.

Voi myös olla et toi oli vaa joku yleinen läppä koska tajusin sen aika lailla kokonaan sen päivityksen mitä se on suomeks, mut en tajunnu puhuko se oikeasta tilanteesta vai vaan heitto. Mut kuka siitä tietää, voihan sillä joku ollakin, en voi tietää.

Jos on niin helvetin pahalta tuntuu.


En myöskään tiedä mikä tää on mutta ihan sama.

Oli tilanne mikä oli. En kuitenkaan tulisi olemaan sen kanssa joka tapauksessa vaikka kuinka siihen oonkin rakastunu.

Itkettää kuitenkin.

Tältä sydänsurut oikeasti tuntuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kun on noin neljä vuotta sekasin ihmisestä ja tietää ettei siitä varmaan koskaan tule mitään ja jotenkin äh en todellakaa tiedä mut silti koko tän ajan must tuntuu etten oo pystynyt hautaamaan sitä asiaa kunnolla, vaikka en varmaa tosissaa koskaa ookaa uskonu et se olis niin.. tai ehkä oon toivonu pienesti.. en tiiä.. joka tapauksessa en oo pystynyt vaan hautaamaa tätä keissiä. Ehkä en sit kunnolla ookaan koskaan pystynyt luopuu toivosta.. ehkä jossain alitajuisesti oon aina toivonu pienesti edes.. et ehkä joskus. Tai jotain.

Sitähän sekin oli kun tykkäsin siitä irl-tyypistä vähän mutta ajattelin villua ja kuitenkin jo silloin jonkin ajan kuluttua olin vaan että en pysty jättää tätä keissiä näin et en pysty tykätä jostain muusta silleen kunnolla, koska villu on villu. Äh, muistan sen tunteen. Mietin sitä yhtä jätkää, ja katoin sitä välillä, ja se oli niiku sellast pientä D: mut muistan sen tunteen sillon just. Jotenkin mä vaan... Ajattelin ettei se oo villu. 😭 ajattelin sitä jatkuvasti ainakin sen pari kuukautta siinä enemmän, ja sit myöhemminkin pienesti, kunnes taas myöhemmin roihahti uudestaan, ja tätä se on ollutkin se neljä vuotta. Roihahtelee ja sitten taas vähän sammuu joksikin aikaa mutta silloinkin se yleensä pienesti on ollut mutta taka-alalla.

En mä tiedä saakeli.

Mutta mua auttaa se ajatus etten oo ainut joka on ihastunu enkä oo ainut joka kokee tällästä ja niiku siis nii. En oo lähellekään ainut. Tälläkin hetkellä maailmassa on niin paljon muitakin joiden sydän on rikki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kun se on ihan sama miten päin asiaa yrittää pyöritellä, siitä ei pääse mihinkään. Tää mustasukkaisuuden tunnekin sen kertoo että oon vaan niin rakastunut. Ja vaikka mitä tekee ja yrittää, se ei siitä katoa.

Oon oikeesti niin outo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tunne kun villun listalla on jopa tää:

Hahaha okay yeah sure "letting go" muistan et toi oli viel joku yritys oikeesti ku lisäsin sen tonne. Hyvä yritys oli.



Siis tää muistojen määrä. Kaikkialla mis oon aatellu sitä. Siellä ja täällä ja tuolla. Vuonna 2020. Vuonna 2021 syksyllä. Vuonna 2021 keväällä. Vuonna 2022 syksyllä se uni. Silloin, tällöin, tolloin. Siellä paikassa, ja siellä toisessa paikassa. Ja vielä siellä. Siellä ja siellä baarissa ja myös tuolla. Siellä ja siellä kaupassa. :D se yks aamu ku kävin siellä paikassa. Bussissa istuin ja mietin sitä ja kuuntelin oisko ollu cold as you. Syksyllä 2020. Entäs 2021 loppuvuosi. Se ja se kerta. Tää ja tuo.

Yhtä säälittävä keissi ku kwang..

Se kun olin kamuje kaa helsingis ja ajattelin villua koko ajan. Ja olin sillee kamuille et "voispa täst vaa lähtee laival tallinnaa" 😰
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja et oikeesti oo tosissas koska kuin vittuiluna siel kuulu sillo jossai my heart will go on ja olin vaa sillee "😰" tyylil XDDDDDDDD taisin aatella tõnuuki sillo kyl.. tai et tuli sillo heti nää sankarit mielee lolsss

Ainii

Muistan kaiken

Juu kiitos
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928

Kkkkkkkkk

Kuuntelin äsken my heart will go on lmao

Ei mut oikeesti se oli nii läppä ku se soi siel

Puhtaasti vittuiluna mulle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Muutenki

Oon tänää miettiny niin paljon mu 2014 ja 2019 viron risteilyi..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei ihme et vielä yksi laulu on villun listalla

Tarviin tota biisiä

Se on mun pelastus.. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop
 
Ylös Pohja