Hetkinen.
Joo, täst mustasukkasuudesta huomaa mikä mun tunteiden taso on. Luin jotain villun fb-jutskii (ne on ihan julkisii siis en oo mikää sen fb kamu lol tai yhtää mitää ne pystyy näkee muutenki) ja siel oli joku "abikaasa" jotain jotain jotain, siis en oo ihan varma oliko se vaa yleinen heitto vai tarkottiko se tyyliin jotain omaa aviopuolisoaan (abikaasa tietääkseni on aviopuoliso), en siis tiedä oikeasti kunnolla mikä sen tilanne on, mutta pelkään helvetisti. Siis en tiiä yhtään enkä haluukaan tietää, mut jos sil on joku.. niin mä oon niin mustasukkanen ja itken :D tuntuu et tää tunne tappaa mut. Tätä sydänsuru oikeasti on. Pelko on vitun real. Niiku sattuu ihan helvetisti. tiedän ettei se oikeasti ole mun tai mitään mutta tarkoitan vaan että kun oon silleen "se on mun 😭😭 ei se voi olla toisen kaa itken 😭😭 mun rakas 😭😭😭😭😭💔" tää on niiku se fiilis siin
On kuin iskettäs puukkoa sydämeen
Jos sil on joku..
Must tuntuu et kuolen.
Voi myös olla et toi oli vaa joku yleinen läppä koska tajusin sen aika lailla kokonaan sen päivityksen mitä se on suomeks, mut en tajunnu puhuko se oikeasta tilanteesta vai vaan heitto. Mut kuka siitä tietää, voihan sillä joku ollakin, en voi tietää.
Jos on niin helvetin pahalta tuntuu.
En myöskään tiedä mikä tää on mutta ihan sama.
Oli tilanne mikä oli. En kuitenkaan tulisi olemaan sen kanssa joka tapauksessa vaikka kuinka siihen oonkin rakastunu.
Itkettää kuitenkin.
Tältä sydänsurut oikeasti tuntuu.