Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kun vois olla selittämättäkin täällä (tai missään muuallakaan) asioista

Mutta kun ei pysty vaan ajattelemaan mitään muuta kun on niin niin niiiiiiin ihastunut

Oikeasti se ärsyttää

"Cant focus, cant do shit"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti juuri se vaihe ihastumisessa kun on niiiiiin ihastunut ettei pysty keskittymään, ei pysty tekemään mitään, ei pysty ajattelemaan mitään, on vaan aivan, helvetin, sekaisin. Ei tuu mitään.

On niitä vaiheita esim villun kanssa että herranjestas pystyn keskittymään kaikkeen muuhun, ja sitten on niitä vaiheita kun jumalauta oon HUUMEISSA ja pahasti. Ei pysty ajatella mitään muuta, ei voi, ei pysty, mistään ei tule mitään, ajattelet sitä jumalauta 24/7 suurinpiirtein.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja en edes ole syyllinen tähän ja joudun kärsii silti seuraukset asiasta jota en koskaan itse päättänyt tuntea ja kokea. Voi morjens.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Toisaalta en oo ikinä siis IKINÄ nähny söpömpää ku villun vauvakuva
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928


Mä rakastin sua mutten rakasta enää
Mä en rakasta ketää koskaa enää et kiitti siitä :]



Ei muuta mut sanon vaa et toi biisi on jotain

On se on niin kauan ollu

Kauan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kuinka viilto voi olla niin täydellinen biisi villun suhteen????????? Täysin sopiva siihen, ei nyt ehkä ihan täysin sanasta sanaan koska en oo ikinä suudellut sitä ("sun viimeisessä suudelmassa") ellen sit unissani mut nii.

Anyways sopii vaan niin hyvin toi biisi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Villu

Timo

Eunhyuk ja-
You know that time-

Eunkwang

VITTU KOIT TOOME

Vitun Ivo linna

Vitun uku suviste

Traffic

Also katoin südasuve rohtunud teed ja oikeesti: BE SO FR

EI MUL MUUTA 🙄


Be so fr
Be so fr
Be so fr
Be so fr.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nii nois umk yms jutuis vaa on se jännä miten voi vaa olla se aika noin. Et toi on villu aikaa, toi on timo aikaa, toi on eunkwang aikaa. Siis et tulee vaa heti mielee se tyyppi. Se on ni outoo. Ja tosiaa toi saudade höpö höpö nii on vaa eunhyuk jotenki nii et kans be fr oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kuinka viilto voi olla niin täydellinen biisi villun suhteen????????? Täysin sopiva siihen, ei nyt ehkä ihan täysin sanasta sanaan koska en oo ikinä suudellut sitä ("sun viimeisessä suudelmassa") ellen sit unissani mut nii.

Anyways sopii vaan niin hyvin toi biisi.
Unista tuli mieleen et oikeestaa seki ku olin huin kaa siin unes nii ku miettii.. ni oikeestaa oon aika onnekas et oon kokenu sen ees. Tiedän et unet on vaan unia. Mut mul ei oo muutakaa. Mul ei oo sen aidompaa. Ja oon kuitenkin kokenu sen oikeesti, vaikka se oliki unta. Et oon saanu edes jotain huista, olkoonkin että se on täysin mielikuvituksen tuotetta mut mä kuitenkin koin sen. Ja se oli totta. Vaikka olikin unta. En saa kenestäkään enempää kun unet ja unet on aika totta vaikka ne onkin vaan unia. Ne on periaatteessa kuitenkin todempia vähän kun normaali haaveilu. Unissa sä oot tavallaan oikeesti siinä, kuitenkin, vaikka et oikeesti ookaan.

Ja kaikki ymmärtää mitä puhun taas..
 
Ylös Pohja