Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Mitä tämä tarkoittaa

Minä kun katon timppaa: vau 🫠

Ajattele jos olisin sen vieressä ajattele jos olisin joku joka tekee töitä sen kaa LMAO

oisin sillee: *tärisee* *punastuu* *katsoo sitä nopeasti ja kääntää pään pois ujosti*

LMAO

oisin sillee ok pyörryttää silmissä sumenee

Ei siis ihan tosissaan olisin niin ujo kun olla ja voi

En ymmärrä miten noi tyypit pystyy olemaan sen kanssa tekemisissä

Hynysen vaimoki siellä XDD

Oisin ite tossa tilanteessa niin pää pehmeenä että hohhoijaa

Se on jännää koska jos miettii julkkiksia yleensä niin mua ei jännittäis jos nään kaupassa randomisti jonkun joka ei o mun ihastus. Oon muutenkin nähny julkkiksia ja tällee ja ei se silleen niiku ei siin mikää muu jännitä ku vaa se jos se on ihastus. Et se ei oo se julkkisstatus vaan se ihastuminen mikä tekee siitä niin mahdotonta. Just ainaki timppa villu ja eunkwang on sellasii etten voi kuvitellakaan olevani niiden lähellä mä olisin niin ujo ja suoraan sanottuna en tiedä säilyisinkö mitenkään ees toimintakykyisenä. Sillon ku näin costii ni se oli viel melko normaalii, tietenkin tärisin muistaakseni ja kaikkea mut ei se kuitenkaan ollu niin. Silti se oli varmasti paljon helpompaa kuin nähdä kukaan noista kolmesta. Oon myös sampan kaa ollu vähän aikaa niin totta helvetissä mua jännitti mut ei sekään ollenkaan samalla tasolla. Niin ja tumppi myös. Olin siitä kans aivan sekasin MUTTA sit ku se tilanne oli niin jotenki se tuntui aika tavalliselta loppujen lopuksi olla siinä. Jollain tavalla. Ainakin uskon jännittäväni timppaa niin paljon enemmän ettei mitään järkeä. En usko olevan edes mahdollista nähä sitä koska jännittäisin niin paljon. Sama ku eunkwangin kaa. Se tumpin kaa se tilanne ja koko homma oli lopulta aika mukava ja sellanen "normaalin" tuntunen. En tiiä. Olin senki jälkeenkin vielä ihastunut siihen, mutta niin.

Ei varmasti olis normaalin tuntunen tilanne jos näkisin timppaa edes vilaukselta ikinä missään. Herranjumala mulla varmaan löis niin järjettömät sydämentykytykset päälle että :D

ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ. :D

Joo mitä helvettiä

Oon niin pää pehmeenä taas

Niinku näkyy oon ihan ulapalla timpan takii omg se on niiiiiiiiin 😭🫠 se on NIIIIIIIIINNNNNNMMNN *huokailee taas kerran*

3 standardihenkilöä

Huhhuh liia kuuma

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

On siinä miehissä vähän liikaa charmia 😰 miten luulet minun pärjäävän

Sillee why yall attacking me like this

Also huhhuh villu liia komee


Jotkut on shirtless v:stä silleen uuh liian hurmaava

Mää katon villuu sillee stop älä viettele mua noin, LIIAN KOMEE 😭

Ja timppaaaaaa

Siinä on kaksi liian hurmaavaa miestä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭✌️

Minä:

Summer Burn GIF by NETFLIX
I Love Flirting GIF


Hahahah

Mikä saa nuoren naisen käymään kuumana pariin kuuskymppiseen mieheen

Jos mun vanhemmat tietäis nii oisin tällee: *covers face* *embarrassed*

On kokonaan eri asia olla ylpeä asiasta itsekseen, mutta muut ihmiset ei sitä ymmärrä. Joten totta kai se silloin hävettää.

Mut oon niin clueless.

Voi vittu tää video :DDD mut HUHHUH oikeest:

k o m e e ja liian hurmaava

Se hurmaa mut niin helpolla sen ei tarvi yrittää edes

oh my 🥺

Voi shit 🙄

Ok aika rauhoittua ja olla hiljaa

Damn tää on kyl paha

Kuumentuu kuumentuu

OKE EN YMMÄRRÄ KYL

Okei, nukkumaan 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
wääh Timppa oli liian sexy siin hihnas ouhhh mikä hiton se hihna 24/7?? Tai se

Se oli sexy 😭😩

Se "mira heitti sieltä 'ihana Timo'" 🤭 oli niin 😍😭🥵❤️‍🔥 ja hessu "VAI NIIN. onpa mukava kuulla! 😒"

Ouhhhhhh älä tee näin mä en pääse susta yli ikinä 💀

My man 🙁

Joo oikeesti nää muutamat järkyt rakkaudet on kyllä.. no. Järkkyjä. Standardi tyypit on standardi tyyppejä aina..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
No helvetti kun yrittää yhtä ainutta tiettyä videoo ettii historiasta mutta ei pysty koska tulee paniikki kun kattoo historiaansa

Juu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Se oli se joku rare video eunkwangist koska halusin nähä koska mulle sillon tuli siit sellanen tunne vähän et mitä, since when eunkwang on ollu mun ihastus, eli taas tää ettei tiedä mitään mistää. Siks ku mulle äsken tuli villusta sama ku katoin jotain thumbnailia. Olin sillee tai tuli vaa epätodellinen olo sillee wtf?? En tiiä onkse nyt sit se jamais vu kun jokin tuntuu täysin ns. vieraalta. Sillee tyyliin mistä lähtien villu on ollu mun ihastus.

Jos se on jamais vu ni ok mut mulle tulee niit paljon. Ja deja vuita tulee myös aika usein.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Minä: *katsoo kuvaa itsestään v 2017 ja siinä vieressä v 2017 tallennettu kuva costista myös*
Minä: en oo valmis sen valmiimpi ku äskenkään

🤫
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
kuka olis uskonut mun ihastuvan timppaan tai akiin

Vastaus: kaikki olis uskonut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
*ajattelee vuotta 2014*
Ainiin silloin oli se opettaja mutta en oikein tienny sen ikää mut kai seki joku 60-luvulla syntyny oli toki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Minä: en oo terve sen terveempi ku ennenkään
Minä: en oo normaali sen normaalimpi ku ennenkään 🤨😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Jos mun silloset frendit tietäs mun edelleen olevan täs vaihees.. ni mietin oisko ne ees yllättyneit

Niinku en tiiä pitäskö jotain character development tapahtua mut 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Mut ei sen kyl pitäs olla sad vaik se onki epätavallist mut en mä täst taidakaan muuttua........ Sittenkään... Näköjään...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Sillee odottaa joskus lukioikäsen meneeks tää ohi joskus
Sit hups se ei taidakaa mennä ohi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,996
Reaktioarvo
2,921
Hypoteettine tilanne jos puhuisin jonku sillose frendin kaa

Se: mites sulla nykyään
Minä: arvaa vaa
 
Ylös Pohja