Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Huudan :DDDDDD suoraa huutoa

Yks eunkwang biased (i think) tyyppi YouTubessa:DDDD

Se laitto parit eunkwang-kuvat siihen ja sit se oli sillee:
"Jinjja
Ani
Jinjja
Ani..
Yeorobun
I namja"

Eli:
"Really
No
Really
No..
Guys
This man"

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


Tämä on tarpeeksi i cant anymore
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ooks mäki noin kaikista miehistä koko ajan
Vastaus: olen

Siis ihastuksistani 😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
XDDDDD paras biisi:
"I know i may be young
But ive got feelings too"

XDDDDDDDD oh god it fits so well
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
tuli yks muisto siltä ajalta kun olin täysin kiinni villussa ja olin perheeni kaa jossai baarissa ja siel oli myös muitakin ja yks tuttu ainakin joka on siis, en tiiä minkä ikänen mut ainakin ulkonäöllisesti vois ajatella et varmaa just joku villun ikänen. Anyways. Olin vähän hämmentynyt mut en kai sit tietääkseni ollu ees ihastunu siihen. Tai voi olla et jossain vaiheessa oli jotain pientä mut ei se tosiaan ollu mikää villun tasonen ihastus ainakaa, jos oli mikää ees. Nii sit olin niin kännissä et jossain meinasin vähän kaatua niin sit se niiku auttoi mua tai otti must kiinni silleen ja sit jos muistan oikein nii jäin hetkeks aikaa vähän niinku halaamaan siihe tai nojaamaa siihe sillai 💀💀💀💀💀💀 mut olin niin kännissä etten ajatellut selkeesti ja muutenki jäin siihe siks etten kaatuis heti uudestaan. Nii hetken mun piti hakee sitä tasapainoo siinä. Nii nyt rupesin vaa vainoharhailee et toivottavasti kukaan, se tai kukaan muukaan, ei luullu et oon ihastunut siihe 😭 ai kauhee ku mä vaa niinku rupesin miettii et ku nojasin siihen niin ja olin niiku hetken aikaa siinä. Ja sit pelkään vaa nyt ku aloin aattelee 😭😭😭😭 ei helvetti. Se oli varmasti tosi epäilyttävää. Apua. Mun salaisuus paljastuu kaikille.

Tai ehkä se on paljastunut jo aikapäiviä sitten.

Itse asiassa mun mutsi ties costista ku kerroin joskus muinoin koska olin niin surullinen sen takii.......... Sillon kerran.

Ei vittu sitä paitsi se ku kävin tumpin keikoilla................................

Voi vittuuuuuuuuuu

Ja dingon ja nii


hitto 😭 se on niin noloo 😩😩😩 ku ei pitäs olla niin ku en oo normaali tän ikänen tyttö



Siis ku joskus ku muistelen sitä iltaa (ajattelin sen illan aikana ihan jatkuvasti kans villua) nii oon silleen "... Eiiiiiihhhhhhhhh 😩" ja muistaa just sen tapahtuman sen tutun miehen kaa. Nojasin siihen jotenkin aivan liian epäilyttävän näköisesti 😭😭😭😭😭😭😭😭


Sit JOKA KERTA ku kommentoidaa jotai erikast ja dannyst ja tämmösii ni vittu mä oon silleen "hehheh 😂"

Esimerkiks ku jos sanotaan siitä ikäerosta jotain niin sit oon sillee "haha 😂😂" ja oon muutenki ihan sillai niiku ite oisin normaali enkä samanlainen ku Erika. Sillee niiku mun vastaus siihen kuulostaa silt niiku oisin iteki sillee "pitäisin sitä vähän hassuna ja outona" sillee iha niinku mulla itelläni ei ois mitää tekemistä asian kans

SILLEE IHAN NIINKU SÄ ET OIS

älä vittu teeskentele tavallista 😂😂




Yrittää soluttautua valtavirran joukkoon

Niinku literally oon sillee tirsk ihan ku siin ois jotain ns. Outoa mullekin.

Voi luoja.



Et sinä oo niinku muut nii älä semmosta esitä XDD


Se ilta oli kyllä oikeesti jännä

Ajattelin villua niin paljon silloin

Ikävöin sitä

Must tuntui et se oli koko ajan mun mielessä

Jopa tuntui niiku päällepäin olisin ihan normaali 21v tyttö mut sit aattelen koko ajan jotain villua mut kukaa ei tiiä sitä

HAHA NO ONE KNOWS MY SECRET 🤫🤫🤫

MÄ TIEDÄN SEN mun vanhemmat ois varmaan silleen "mikä sul on hätänä" 😂😭


Its really not that weird

Kaikista eniten siinä häiritsee se "freudilainen hölynpöly" yms

Niiku vaikka oonki ollu vanhoihin miehiin monta kertaa rakastunu nii ei se tarkota sitä et oon sen kummallisempi ku muutkaan tai et mul ois joku vakava ongelma mist pitäs olla huolissaan. Ei must tarvi olla huolissaan eikä se oo mikään iso juttu. Se vaa on nii. Ja kun mä oon siihen kuitenkin niin tottunut niin mulle se on ihan perus elämää.😩 En mä oikeasti niin poikkeava ole.






Mut se oli jännää kun puhuin yhen sukulaisen kaa tai siis no sukulaisen mut niiku avoliiton kautta sukulainen. Niin se oli humalassa ja mä en ainakaan vielä siinä kohtaa mutta kuitenkin puhuttiin kaikkee ja sit mainitsin jotain siitä että ihastun vanhoihin miehiin ja sit se oli jotenkin heti silleen et "no mut eihän rakkaus kato ikää" tai se ei vaikuttanut edes yhtään järkyttyneeltä siitä tai mitään ni olin jotenkin niin helpottunut koska se mitä aina eniten stressaan on just se freudilainen hölynpöly et sit ruvetaa vetää kaikkii johtopäätöksii et onks sul joku hätänä. Nii sit ku se tyyppi suhtautu niin epäjärkyttyneen olosesti siihen ni olin ihan hämmästynyt 😂 sillee tuntu jotenkin et kerrankin ei tarvi jännittää vaan voi esim sanoo ihan normaalisti vaa et oon ihastunu toho ja toho 😂😭 eikä aina tarvi odottaa et koska sielt tulee se "onko sulla ihan kaikki hyvin" jne. On uskomatonta että kukaan voi suhtautua siihen normaalisti niin kuin mihin tahansa ihastukseen. Me ei siis mitään sen ihmeempiä niistä puhuttu, en selittänyt mistään timpasta yms siinä, mutta jotenkin mieti se ajatus et joku suhtautuu täysin normaalisti siihen. Okei, mun kaveritkin oli sen verran tottuneita ilmeisesti, mut kyllähän ne siitä vitsaili, tosin vitsailin itsekin vähän mukana että tavallaan se oli hauskaa kyl, mut.. nii. Hehehehe muistan ku katoin jotain olikse hessun vai kenen kuvaa joku kerta ni sit mun kaveri oli sillee "mä nään kyl mitä sä teet 😂" ja sit mä vaa sillee "🌚 hups"

Et niiku se kaikki oli vitsailuu mut silti siin oli totuutta myös mukana ja ajauduttiin kerran pieneen väittelyntynkäänkin siitä että onko ok jos joku 20jotai ja 50jotai on yhessä :Dd sit yks mun kaveri oli vähän niinku mun puolella siin ja pari muuta oli sillee "ei saatanaaaaaaaaaaaa eww" tyyppisesti. Se OLI hauskaakin mut jossain vaiheessa olin kuitenkin sen verran insecure et silti mua rupes ehkä vähän itkettää 😂😂😂😂😂😂😂👁️







Jjjjooooooo

Mut mun täytyy vaa hyväksyy se et tämmösenä "tämmösen seksuaalisuuden omaavana" tuun kohtaa tota ja kaikki ei suhtaudu siihen ns. tavallisesti ja se on ihan ok, se nyt on mun osani😂 tässä elämässä. Ei se haittaa. Se nyt vaa on nii. On myös okei pitää sitä outona.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"ku frendis sanoo jatkuvasti järkyttävän rumia miehiä komeiksi ja päätät muuttaa sen miesmaun normaaliksi" XDD oli joku meemi joskus minkä näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Vau oon miettinyt hirveesti menneitä nytten

Mietin et mikä vuos toi keskustelu edes oli tai se "väittely"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ja ketä ees mietin. Mul on mielikuva niiku se ois ollu loppuvuotta 2019 ehkä mut en ees tiiä. Mut luultavasti ehkä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Mieti kuinka huvittavalta se näyttäis jos minä olisin jonku villun akin timpan yms jonku kanssa

Uskomatonta että meikäläisellä voi tunteet suuntautua johoki tollasee

Tarkotan vaa et it does not fit 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Minä kattomassa kontiota & parmasta yrittäen olla niin kuin en olisi kusessa timppaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ei mulla muuta mut toi biisihän on vähän niinkun se miltä susta sisältä tuntuu ku joudut jatkuvasti siihen tilanteeseen että pelkäät mitä siitä ajatellaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Throwback 2020 ku puntaroin mielessäni ihan vakavissaan voinko edes mainita villua kellekään mun kavereille

Ei ne siis sitä tienny tietenkään

Mut kummiski muistan sen kummiski kuinka hämmentävält se tuntu ku ei tienny mitä tehdä tai jotenkin sen asian ääneen sanominen oli vaikeaa kuitenkin

En tiiä muistan vaan kun sanoin jotain siitä mun yhdelle kaverille

Mut ehkä se oli sitäkin että kun sen sanoo ääneen se muuttuu todeks

Ehkä pelkäsin sitä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Hah ja muutenkin vaikka se koko asia ei oo mikään sen kummempi juttu mut silti siitä jää sellaset oudot muistijäljet esim siitä baari-illasta vaikka en sanaakaan puhunu villusta sillon kellekään eikä ollu mitään tarvettakaam, mut siit jää silti sellanen tietty muistijälki kun oot siel ja väkisinki silti se ajatus on päässä et im so weird, what if that random person knew what i am.

"Mitä jos ne näkee
Mikä mä oon, oon"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Silleen tyylillä vaan et oot jossai vessas tsekkaamas sun meikkii ja tällee, kaikki on normaalisti, sit joku random tyyppi siin ja vilkaset sitä ja mietit mitä sekin ajattelis jos tietäis mikä mä oon. :D tähän tyylii. Esittää tavallista mut on oikeesti joku kummajainen. Siis sellanen muistikuva jotenkin mulla on siitä jääny xd
 
Ylös Pohja