SIIS OIKEESTI?????
NOIN PIENI PÄTKÄ ja se muokkas mun elämän totaalisesti????! En pysty itekään uskomaan.
Villu oli siinä vain suht pienen hetken siinä vidissä ja siitä se kaikki lähti. En käsitä. NOIN pieni haastattelun pätkä. Ja se muokkas mun koko elämän tai niiku siitä se hulluus vaan lähti
Sitä ennen oli ollu se "villu tamme.. kuulostaa ehkä tutulta tai niinkun se olis mun ihastus tai niinkun se tulis olemaan mun ihastus"
Nii ei tuokaan normaalia ole. Joku vitun aavistus sekin oli ja niiku jtn ihme yliluonnollista shittiä näköjään.
Ja noin puolisen vuotta sen jälkeen näin ton dokkarin.
Ja siitä.
Ja mä en kuollaksenikaan muista miksi mä sen katoin. Muuten vaan?
Joo, se alkupuoli meni vielä hyvin. Siinä vaiheessa kun villu tuli kuviin, niin mä aloin heti rakastua. Ja se oli kans tämmönen että tuosta ensimmäisestä videosta mulla oli sellanen olo että oon rakastunut. SEKIN jätti muhun heti lähtemättömän jäljen.
Mul ei oo aavistustakaan miten noin voi käydä.
Oikeasti. Ymmärränkö edes itsekään?
Koska se ei vaan oo normaalia että mulla oli se aavistus ja sitten puolisen vuotta sen jälkeen.. Siitä se HULLUUS lähti.
Ja tietojeni mukaan se hulluus lähti 15.1.2020.
Mutta se aikaisempi juttu oli ollut tyyliin joko kesäkuussa tai heinäkuussa tai elokuussa 2019. Ja se vielä jotenkin oli liittyen siihen mart müürisepp keissiin kun olin vähän ihastunut siihen ja sitten se oli sitä aikaa, mutta en tiedä miten se tapahtui? Kun päädyin lukemaan jotakin tekstiä, jota en oo enää kai koskaan sen jälkeen löytänyt. En vieläkään löydä sitä tekstiä enää. Mutta se oli joku missä mainittiin villu. Ja se liitty johonkin kauppaan tai kirppikseen tai johonkin sellaseen paikkaan kai. Sitte siin luki jtn "villu tamme" jtn jtn jtn. Ja mä luin sen nimen ja olin vaan että tyyliin miks toi kuulostaa joltain mun ihastukselta tai joltakin jotenkin oudolta. Mul oli ihan Selkee näköjään aavistus siitäkin. En tiennyt miltä se näyttää mutta must tuntui niinkun olisin tuntenut jo siinä kohtaa "ihastusta", niin kun olisin vaan tiennyt. Sitten selasin kuvia siitä. Ja sitten luin sen varmaan sen "villu tamme syöpä" haun siitä joten olin sillee heti et jos sil on syöpä ja se voi kuolla siihen niin heti olin et älä ihastu siihen. Kuitenkin muistan että siinä kohtaa jotenkin pidin sitä hyvännäkösenä ainakin lievästi ja tunsin just sellasta ihastuksen tynkää koska olin silleen että ei nyt et ihastu siihen. Halusin välttää sen. Mutta se oli vaan siinä kun en silleen tiennyt siitä yhtikäs mitään ja näin. Sit mitään sen kummempaa ei siinä tapahtunut välissä, vasta se 15.1.2020 mun mielestä. Sitten näin ton dokkarin ja kun näin sen siinä olin sillee ai tää on nyt se villu tamme. Kun siin luki se nimi. Sitten mä vaan... Rakastuin. Ihan yhtäkkiä. Se oli samantien siinä jotenki. En voinu tehdä mitään :D
Sairasta.
Arvaa vittu uskonko kohtaloon 😂😂😂😂 arvaapa
Vittu mä en edes tiedä
Ei noin voi käydä. Ja et kaikist noist ennustuksist tuli keissi. Kaikista. Villusta, timosta ja eunkwangista. Kaikista niistä tuli tauon jälkeen kunnon keissi.
Arvaa vaan uskonko kohtaloon.
Helvetti sentään....