Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Tää rakkaus ei sammu

Siis herranjumala tämä(kään) rakkaus ei sammu koskaan.

Siis herranjumala ne ei sammu koskaan. Katsotaan kymmenen vuoden päästä. Oon varmaan vieläkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Täytyy lopettaa ajattelu että pitäisi tehdä jotain asialle, se on se pahin

Silloinkin kun syksyllä -22 yritin suunnitella jotain mitä voisin tehdä eunkwangin suhteen niin se vain pahensi mun oloa. Jotenkin se kai helpottaa silloin kun ei keskity asiaan ja elää vaan elämäänsä eikä yritä mitään. Mutta se kaipuu on vain niin valtava että haluaisi nähdä. Esim timppa on joskus ens vuoden puolella tampereel jollain keikal niin siitä vaan tuli sellanen tunne et ai vittu jos vaa voisin nähdä sen niin se olis niin ihanaa. Mutta ei.

Unohda, kaikki.

Mut kaipuu henkilöiden luokse on niin voimakas. En haluis mitään niin paljon kun olla lähellä tai jotain. No joo en tiedä vittu. Se on vaan se tunne sellanen kun ei pysty muuta kun saatana ajattelemaan tiettyä ihmistä

Aivan helvetillistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
SIIS OIKEESTI?????

NOIN PIENI PÄTKÄ ja se muokkas mun elämän totaalisesti????! En pysty itekään uskomaan.

Villu oli siinä vain suht pienen hetken siinä vidissä ja siitä se kaikki lähti. En käsitä. NOIN pieni haastattelun pätkä. Ja se muokkas mun koko elämän tai niiku siitä se hulluus vaan lähti


Sitä ennen oli ollu se "villu tamme.. kuulostaa ehkä tutulta tai niinkun se olis mun ihastus tai niinkun se tulis olemaan mun ihastus"

Nii ei tuokaan normaalia ole. Joku vitun aavistus sekin oli ja niiku jtn ihme yliluonnollista shittiä näköjään.

Ja noin puolisen vuotta sen jälkeen näin ton dokkarin.

Ja siitä.

Ja mä en kuollaksenikaan muista miksi mä sen katoin. Muuten vaan?


Joo, se alkupuoli meni vielä hyvin. Siinä vaiheessa kun villu tuli kuviin, niin mä aloin heti rakastua. Ja se oli kans tämmönen että tuosta ensimmäisestä videosta mulla oli sellanen olo että oon rakastunut. SEKIN jätti muhun heti lähtemättömän jäljen.

Mul ei oo aavistustakaan miten noin voi käydä.





Oikeasti. Ymmärränkö edes itsekään?

Koska se ei vaan oo normaalia että mulla oli se aavistus ja sitten puolisen vuotta sen jälkeen.. Siitä se HULLUUS lähti.

Ja tietojeni mukaan se hulluus lähti 15.1.2020.

Mutta se aikaisempi juttu oli ollut tyyliin joko kesäkuussa tai heinäkuussa tai elokuussa 2019. Ja se vielä jotenkin oli liittyen siihen mart müürisepp keissiin kun olin vähän ihastunut siihen ja sitten se oli sitä aikaa, mutta en tiedä miten se tapahtui? Kun päädyin lukemaan jotakin tekstiä, jota en oo enää kai koskaan sen jälkeen löytänyt. En vieläkään löydä sitä tekstiä enää. Mutta se oli joku missä mainittiin villu. Ja se liitty johonkin kauppaan tai kirppikseen tai johonkin sellaseen paikkaan kai. Sitte siin luki jtn "villu tamme" jtn jtn jtn. Ja mä luin sen nimen ja olin vaan että tyyliin miks toi kuulostaa joltain mun ihastukselta tai joltakin jotenkin oudolta. Mul oli ihan Selkee näköjään aavistus siitäkin. En tiennyt miltä se näyttää mutta must tuntui niinkun olisin tuntenut jo siinä kohtaa "ihastusta", niin kun olisin vaan tiennyt. Sitten selasin kuvia siitä. Ja sitten luin sen varmaan sen "villu tamme syöpä" haun siitä joten olin sillee heti et jos sil on syöpä ja se voi kuolla siihen niin heti olin et älä ihastu siihen. Kuitenkin muistan että siinä kohtaa jotenkin pidin sitä hyvännäkösenä ainakin lievästi ja tunsin just sellasta ihastuksen tynkää koska olin silleen että ei nyt et ihastu siihen. Halusin välttää sen. Mutta se oli vaan siinä kun en silleen tiennyt siitä yhtikäs mitään ja näin. Sit mitään sen kummempaa ei siinä tapahtunut välissä, vasta se 15.1.2020 mun mielestä. Sitten näin ton dokkarin ja kun näin sen siinä olin sillee ai tää on nyt se villu tamme. Kun siin luki se nimi. Sitten mä vaan... Rakastuin. Ihan yhtäkkiä. Se oli samantien siinä jotenki. En voinu tehdä mitään :D

Sairasta.


Arvaa vittu uskonko kohtaloon 😂😂😂😂 arvaapa


Vittu mä en edes tiedä

Ei noin voi käydä. Ja et kaikist noist ennustuksist tuli keissi. Kaikista. Villusta, timosta ja eunkwangista. Kaikista niistä tuli tauon jälkeen kunnon keissi.

Arvaa vaan uskonko kohtaloon.

Helvetti sentään....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
YMMÄRRÄTKÖ sä edes itse sitä kunnolla että toden totta: kaikista kolmesta on ollu toi sama.


Se. Ei. Oo. normaalia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Villu tamme: aavistus
Timo Kahilainen: aavistus
Seo eunkwang: aavistus

??????? Tää ei oo NORMAALIA.

Kenestäkään muusta en muista tota? Kai????????

Mä en YMMÄRRÄ tätä.

Ja sit se kun luin sen videon lopusta "Timo Kahilainen" olin sillee "????????? TOIKO? ON? NYT? SE?????????"

IHAN. vittu samalla lailla.

Ja olin IHASTUNUT SIIHEN HELVETISTI JO EDES KUN LUIN SEN NIMEN SIINÄ LOPUSSAAAAAAAAAAA





do you even KNOW





MIKÄÄN TÄSSÄ EI OO LUONNOLLISTA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921

Mä en yhtään ymmärrä miksi mulle tuli eunkwang tästä mieleen vaikka tilanne ei oo lähellekään tämä.

Ja nyt sit periaatteessa villu ja timppa yhtä lailla.
Nii kuuntelin tota taas ja mietin että ehkä mun unissa tilanne on ollu kyl toi ja sit se unen loppuminen on se tavallaan kun "enkeli lentää pois" you know. En ikinä oo niiden kaa paitsi unis. Et siihen se sopii kyl. Sekin uni missä halasin eunkwangii tai jotain nii juu periaatteessa mut sit ne unet aina päättyy. Joten. Tavallaan toi biisi sopiikin mun tilanteeseen sittenkin aika hyvin?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Siis toi biisi menis niin VÄHINTÄÄN villun listalle mut ku en uskalla päivittää mitään niitä listoja, en kenenkää ja sillee joten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921

Kukaan ei voi ymmärtää miten villu JA eunkwang biisi tää on.......................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921

HAHAH semmoset huutikset sieltä sitte

"Älä jätä roikkuu" niinpä oon roikkunu siinä 4 vuotta ei siin mitää vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Now look at this:
"Melkein vuos tässä nyt kirjoteltu paskaa ja kohta yhdeksän muistiota täynnä että okei selvä"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
"Se vaa huvittaa ku luulin et se oli loppunu. Ei siis kokonaan mut sillee vähän. Mut sit ne kaikki vahvat tunteet tuli takas. Tottakai mulla oli vahvoja tunteita sitä kohtaan jo muutenkin, mutta olin onnistunut aika hyvin sysäämään ne syrjään. Tai silleen että mä en kuitenkaan oikein ajatellut sitä ja sit kun joku muistutti mua siitä ni saatto alkaa itkettää mut jotenkin en antanu itteni ees musertuu siitä. Tai sit en ees musertunu muuten vaan koska olin kylmettäny itteni. Tai en välttämättä ees tahallaan, mutta jotenki olin saanu itteni (ehkä vahingossa?) Siihen tilaan etten oikein välittäny, mikään ei oikeen sattunu. Vaikka syvällä sisimmässä mua on kai aina sattunu villu, edes vähän, mutta ei se noussu sillä tavalla pintaan että ois voinu sanoo sen olevan jotenkin... Niin no, tämmöstä. Tai mitenkään kovin kauheeta. Siis taustallahan se oli ja ei se ny mitenkään kevyttä oo koskaan ollu, mut kuitenkin.

Joka tapauksessa onnistuin pitämään sen tosi hyvin taustalla. Tai en tiiä teinkö oikeest efforttia siihen vai olikse ikään kuin luonnostaan niin. Joka tapauksessa niin se nyt oli. Ja on hyvä asia että mä pystyin olemaan sen verran pitkään ajattelematta sitä niin paljon ku nyt. Nythän mä sitä taas ajattelen enemmä mut ei se haittaa. Tiesin et tää pitää kokea taas. Tai siis toki arvasin et voi olla et tää vielä menee taas tähän. Eihän villust nyt vaan vaan ihan noin vaa päästä yli. Tosin luulin et oisin oikeest saanu jo tarpeeks tästä pelleilystä. Mut näköjään niit tunteita ei sivuuteta. Eikä niitä vaan voi työntää pois. Sitä paitsi se on osa mua. Aina. Halusin mä sitä tai en."

Tää siis 2020 kans


Herää. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
"Se kyl vähän ahistaa et nyt on lokakuu. Kohta on marraskuu ja mä en tule olemaan silloinkaan yli villusta. Näinhän tää menee
Eihän sillä et mä edes odottaisin pääseväni yli, mut kuitenkin. Olin edistyny sen verran et luulin et tätä ei ehkä enää tapahtuis. Vaan olinhan mä nyt aika hölmö kun ajattelin ettei näin enää tapahtuis. Pitäähän sitä vähintään kolme kertaa rakastua niin silmittömästi ettei muita lähestulkoon näe. Tai itse asiassa vähintään neljä xD ja kyllä sekin sieltä tulee. Koska todennäköisesti tää tästä haihtuu vähän jossain vaiheessa ja ehkä huom EHKÄ avaan silmät mut sit se neljäs kerta voi tulla hyvin nopeesti uudelleen. Tai sit ei. Mut en tiedä kyl haihtuuko ees. En oo varma kyl."

Oikeest.

Kuinka mones kerta nyt on sit😂
 
Ylös Pohja