Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
And wasnt it funny
That it happened right then when i thought he was the one
And then you reminded me that you are still the only one

Edelleen villun muistiost mut vittu toi saattaa olla eunkwangist.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
"when i thought he was the one" eli eunkwang

Koska "that it happened right then" niin se villu keissi "alko uudestaan" siinä niiku tavallaan 27.lokakuuta. ja..... Ei vittu kill me. Muistan viel ku wappii kirjotin 27. Lokakuuta villusta ja laitoin sen kuvan ja kirjotin siit ja sit oli se että olin iha sekasin siit taas. Ei vittu.

Toi on siis eunkwangist ja villust. VITTU. ja mä kun luulin etten kirjottanu eunkwangista sanaakaan. Minnekään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Ei jumalauta sellaset thirstit tõnusta tos muistiossa HUUDAN miksi miksi miksi miksi

Onko oikeasti kaikki ihan hyvin xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Ei hyvä helvetti

My whole past is just............ What the FUCK.


oikeesti. Oon niin väärin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Jumalauta.

Oikeesti jonain päivänä mä viel herään tästä. Sano mun sanoneen. Jonai päivänä viel herään ja sit en enää oo rakastunu villuun. Mark my words. Mä herään viel. Ehkä se vie kymmenen vuotta tai viis vuotta tai pari vuotta mut mä herään viel, joskus. Kyllä muuten herään.

VANNON. JOSKUS VIEL 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Ehkä kaks vuotta? Tai kolme tai viis tai kymmenen mut lopulta kuitenkin? Ja sit oon lopullisesti yli. Mut voinko olla siit ees lopullisesti yli?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Se vaa on paha ku en tiiä ikinä oonko lopullisesti yli vai ei koska nytkin oon taas tässä vaikka oon kuolannu eunkwangia sillee idk vuoden päivät ja ylikin, ja oon ollu sillee en tarvi muita ku eunkwangin ni jotenkin sitä luulis.. et villu ei enää ois tullu takasin enää kertaakaan? Vai? Sen sijaan se on tullu takasin niin että oon kirjottanu siitä tännekin ainakin heinäkuussa, syyskuun tienoilla ja nyt viime aikoina. Niin tää on ihan epätoivosta nyt oikeesti. Oon tässä taas. Eunkwangistakin huolimatta?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
...

"But.... Eunkwang isnt even the only one 😂

But he is My love

Voi jeesus ja kristus nyt

Mut entä villu tho

Sitä paitsi taisin nähä unta tõnusta"

Kirjotettu ilmeisesti ennen 12. Syyskuuta 2022.......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Oli niin iconic kun pelkäsin etten voi olla villun kaa sit tulevaisuudes

Sillon

I c o n i c


And so sad
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Muistan miltä se tuntui kun katoin kuvii siit jotka olin just about niihin aikoihin tallentanut. Vaa selailin niit jotenki ja olin nii heartbroken. Ei saatana. Mitä tää kertoo.

Ja tänää ku selasin niit samoi kuvii ni olin nii vittuuntunu koska katoin sitä yhtä kuvaa ja muistin kuinka olin ollu niin kaukana tästä tilanteesta aiemmin. Se kun eunkwang pelkästään pyöri mun päässä niin olin kattonut sitä kuvaa villusta ja tunsin ilmeisesti tosi vähän mitään. Muistan kuinka jossain vaiheessa jopa ajattelin et kui helvetis mä olin nii umpirakastunu villuu. Voi saatana tätä elämää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Perjantaina ainaki viel ollu tilanne se et en oo ollu viel täs niin sanotus villu-psykoosis, vaik toki kirjotinki siit, mut en sillee samal taval, u know. Tunnistan kyl varmaa suurinpiirtein mist kohtaa se on alkanu..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Mikä vittu mun päässä viiraa OIKEESTI

mutta se saatto olla lauantaina ehkä kun tää kunnon psykoosi alko villust ööh ehkä

Ja muutenkin

Se kun oon joka yö kun yritän nukkuu sillee "MÄ OON NIIIIIIIIIIIIIIIN rakastunu siihe"

Kirjaimellisesti täysin sekasin

Olikse viime yö ku mä vaa huokailin ja pakahduin enkä tiennyt miten päin olla
 
Ylös Pohja