Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Entä jos hoen tarpeeksi monta kertaa: "mä en rakasta sua, mä en rakasta sua" niin alkaako se jossakin vaiheessa toimimaan? Ehkä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Jos oon silleen aina kun aattelen sitä ja mietin että "rakastan sitä" niin oon samantien silleen "EI. EI. mä EN rakasta sitä."

Ehkä se toimii ajan myötä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Selasin tota mun yt soittolistaa joka on siis tosi pitkä, ihan niinku vähintään 2017 vuodesta joten siel on sit kaikkee ni pystyy hyvin seurata mikä kausi on ollu menossa. Ja kyllä se kauhistuttaa kun näkee että sitten kun siinä listassa tulee TÄMÄ video:

Niin tietää että siinä vaiheessa oli tapahtunut jo keissit. ELLEI jo sitä aiemmin, mutta jotenkin mulla on muistikuva niin kuin tuo olis mahdollisesti ollu se ensimmäinen minkä laitoin sinne "villu-kauden" aikana. I think.

Jotenkin kauhee selata tota ja näkee ajan sillon ennen ja sit yhtäkkiä on sillee "7 vaprat" ja näkee että noni tässä kohtaa tapahtu hirveitä ja traumat lyö heti päälle ......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ja muistot iskee heti täysillä kun näkee ton thumbnailin edes? Vittu? Miksi?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
On myös huvittavaa nähdä noita valokuvia kun minä oon joku pieni lapsi ja ollaan laival että niinpä niin siinä sitä ollaan vielä niin huolettomina menossa viroon. Perkele. Itse asiassa muistan jopa jotain hämärästi sieltä muutenkin, siis sieltä laivalta. Mutta hyvin hämärästi.

On niin random ajatella että jumalauta enpä tiennyt mikä SAATANAN keissi mua odottaa joitakin vuosia myöhemmin helvetti tää ei voi olla totta im dyinggg but im laughing and idk

Oikeesti kelaa että oon ollu menossa viroon eikä mulla oo ollut tietookaan VIELÄ siitä ja niinku aaaaaaaaaa kaikki on ollut hyvinnnnnnnnn sen suhteen... Apua........ Kaikki on kuin jotain eri elämää............. Helvetti.. ei tunnu todelliselta..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ei merkinnyt mulle silloin mitään mennä viroon. Olin vain lapsi.

Samoin se 2014 ei merkinnyt siinä mielessä mitään koska niin, sitä ei vielä ollut.

Ja 2019, joskus helmikuun tienoilla kai, niin sekään ei vielä ollut mikään että OMG yay now im closer to him, ei tietenkään koska sitä ei vielä ollut. Ja sen jälkeen en olekaan siellä vittu käynyt kertaakaan. Yhtään ainutta kertaa koko tänä aikana.


Mut sen voin sanoo et todennäköisesti se 2019 oli viiminen kerta ku se ei merkannu mulle mitään. Todennäköisesti joka ikinen kerta elämässäni , jos siis koskaan edes noita reissuja tulee vielä, niin en voi olla ajattelematta sitä, edes ihan vähän. Käy mielessä vähintään. Sit vaan silleen en tiiä, must tuntuu että vaikka oisinkin ns. yli siitä, niin ihan varmasti toivoisin edes jollain tasolla törmääväni siihen siellä, vaikka kuinka selittäisin että oon yli siitä niin aivan varmana, silti edes ihan pieni osa musta olis silleen että "voi ku törmäis villuun tai jtn".

Siis.. sen vaan sanon että mä olen säälittävä. Edelleenki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921

Ttu mää kuolen. Siis se kun kuuntelee tota biisiä ja näkee eunkwangin lärvin samalla siinä niin SE on suoraan helvetistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Siis youtubes duh ko näin sen lärvin jossaki vidis ja sit vaa jäin kattoo sitä saatana vittu jumalautaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
TÄMÄ on suoraan helvetistä.

Se että on eunkwang ja on villu, on täysin suoraan helvetistä koska en kestä kumpaakaan yhtään vitun hetkeä ajatella.

JA KRIISIT.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Koska oon ollut niin rakastunut villuun ja olen edelleen, että tuntuu että se on jotain maailman suurinta.

Ja oon ollut niin rakastunut eunkwangiin ja oon edelleen, että tuntuu että se on jotain maailman suurinta.

Joten jo kaksikin tuon tason settiä on sellaista että voisin KADOTA kiitos

Ei voi käsitellä saatana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Molemmat sais mun puolesta painua ihan suoraan helvettiin mun mielestä, KOKONAAN. en halua kumpaakaan osaksi elämääni edes pienesti. Molemmat vittuun siitä samantien kiitos 😭 PYYDÄN.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Kaks ton tason rakkautta on jo liikaa ja täysin suoraan helvetistä. Puhumattakaan jos on vielä enemmänkin kuin kaksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Haluun nuo kaksi ihmistä pois mun verkkokalvoilta niin sit rupee EHKÄ elämä helpottumaan.
 
Ylös Pohja