Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En voi sietää suuria rakkauksia

Pystyn sietämään vielä jonku vitu hongjoongin mutta en pysty sietämää suuria rakkauksia ja sillä, thats it.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921

Huhhuh tulipa taas itkettyä tälle vähän.

En edes jotenkin olettanut yhtään että itkisin kun päätin kuunnella ton biisin. Mutta melkein heti alkoi kyyneleet valua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Päivitänkin näköjään listoja ihan urakalla mutta pitää varmaan heittää ton villun listalle tai jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Voi vittu 😂


Ton äänen kuuleminen tuntuu jostain syystä nytten vielä kauheemmalta kun yleensä. Ja niiku juuri tuon biisin kuunteleminen. Saaaatana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Inhoan tätä osastoa kun.. no joo. En sano mitään:D kun yritin nukkua sillon (ja lopulta nukahdinkin koska näin villusta unta, saatana) niin mun pää oli silleen "hmm 😏" mut sit menin paniikkiin koko ajan ja olin sillee "EI. EI. EI. EI. EI MITÄÄN SELLAISTA." :DDDDDDD 😭😭😭😭 se tunne kun alkaa miettimään samoja asioita kun yleensä eunkwangista ja vittu oot vaa silleen "EI OLE, SE EI OLE NIIN" 😰😰😰😰😩😩😩😩 kauhee paniikki pelkästään esim anatomian ajattelusta sit oot vaa sillee literally näin: "😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰" helvetin 16 meinasin saada sydärin pelkästään sen anatomiaosaston ajattelusta

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

I freaking hate this side cause its even more embarrassing that i think about it, niinku jopa enemmän embarrassing kun tää itkemine ja sekoilu

Stop rn








Minä:
Scared Homer Simpson GIF by reactionseditor
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
minä jatkuvasti: joo leikitään että asia on niin että esim villulla ja eunkwangilla ei ole siellä housuissa yhtään mitään ja leikitään myös että ne ei ole koskaan saanut erektioita tai krhm MITÄÄN, ja siis näin edespäin koska jos ajattelen että näin on saattanut tapahtua niin saan eksistentiaalisen kriisin




Honestly en kerta kaikkiaan voi miettiä mitään niiden kyrpiä tai muuten ihan oikeasti saan niin hirveän eksistentiaalisen kriisin ja yms





Koska oon sitte tää:
200.gif
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921

Kattoo esim tätä kuvaa ja on sillee what do you mean he has a thing he does not have a thing pls 💀😭 pls help


NO SUCH THING EXISTS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Mut also ku katon kuvaa villust: its those damn eyes nyt jumalauta oikeesti taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"Ei sydäntään voi käskeä, joten ainoa vaihtoehto on antaa ihastuksen hiipua itsekseen sitten kun aika on sille kypsä. "

Joo-o................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Milloinkohan se aika on kypsä, kiinnostais vaan tietää. Ehkä muutaman vuoden päästä tai IDK.

Tai kun herranjestas kun sehän on hiipunut ja roihahtanut ja hiipunut ja roihahtanut

Kai sama jatkuu tulevaisuudessakin??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ongelma ei siis ole että se ei hiipuisi vaan se että se roihahtaa aina uudestaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921

Voi saatana tätäki kuvaa on tullu tuijoteltua niin 😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂 PALJON. tai silleen. Oon ollu niin tällai: ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Aikoinaan

Toiki kuva tallennettu kans meitsin galleriaan ni 2. Maaliskuuta 2020. Sillonha on ollu pahin roihu käynnissä saatana 😂😂😂😂😂😂😂

Ei vittu oikeasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"aika parantaa haavat oli kusetusta
Mut dementian alkaes haihtuu muistot susta"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Villu: mu pea töötab teistmoodi

Minä: juu älä huoli niin minunkin

("Mun pää toimii toisella tavalla")
 
Ylös Pohja