Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Hei oikeasti siitä lähtien kun heräsin mua on välillä kiusannut se yksi muisto siitä kun olin yhdessä paikassa ja sitten kai jotain selasin villust kuvii ehkä? Mut en tiedä mikä siinä muistossa just on niin ihmeellistä että oon miettinyt sitä vähän väliä tänään. Jotenkin. En tiedä mutta se jatkuvasti kiusaa mua. Juuri tuo yksittäinen muisto.
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Totta kai kuuntelen soittolistaa nimeltä "my delulu self & celebrity crushes" 💀

Lmaoooooooooooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Olisihan se ihan kiva jos voisi ihastustaan nähdäkin mutta ei toki. Edes yhtä niistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
olin silleen kuitenkin et kun äsken selailin eka eunkwangin kuvii ja sit timpan ja villun, ni öööö miks se vaa oli nii et noist kahest tulee heti sillee se "eiiiiiiih" olo ja sit eunkwangist ei mitään ihmeellistä:D niin siinä kuitenkin käy. Et jotenkin siel on kummiski aina pohjalla tavallaan se.. mikä se sit onkaan.. ns. Syyllisyys. Mut joo. Ei se mittää. Oli vaa mielenkiintosta huomata että on se silti vieläkin automaattisesti niin. Mut sit eunkwangis ei mitään ihmeellistä. Aika jännä sinänsä kun miettii että iästä huolimatta kuitenkin kaikkienha pitäs olla vaa ihmisiä et en vaa oikee ymmärrä mitä se haittaa 🤨 mut mul vaa ainakin heti tulee silti vielki se fiilis et nonii täs ei ny taas menny kaikki ihan niinku pitää.

Ei siinä mitään tho.

Se on vaan vähän hassuu.



No eunkwangissaki on toki se et se on julkkis myös ja tällee mut ei se oo jotenkin samalla tavalla silti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Mutta tunteethan ei valehtele eikä niit voi manipuloida että se on oikeestaan aika yksinkertainen asia kuitenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921


Minä silloin kun ihastuin akiin ja toi kaikki paska oli jo siel pohjalla...............................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Helvetti mää kuolen XDDDDDD

kirjaimellisesti tuli yhtäkkiä taas muistot mieleen kun selasin vanhoja kuvia ja muistin kuinka vaikee keissi juhakin oli mulle alussa. Siis jumalauta että se oli vaikeeta alussa olin vaan silleen "... Mut miten sä tykkäät tollasesta?"

Eikä se ollu edes sinänsä samanlaista kun nyt. Vaan kun sillon en ollut vielä niin tottunut samalla tavalla kun nyt kun tätä on kestänyt ihan järjettömästi vuositolkulla. Niin kokemusta karttuu enemmän ja tottuu. Mutta silloin. Mulla toki oli costikin ollu jo aiemmin. Ja ehkä muitakin. Mut kuiteski. Olin niin puhtaasti hämmentynyt. Siis Puhtaasti niin hämmentynyt vaan etten tiennyt oikein missä helkkarissa itse olen. Katoin juhast jotai kuvaa ja vaa niiku oon silleen tyylil "oonks mä oikeasti ihastunut tohon?"

Pitää ottaa huomioon että olin sillon vieläpä 19v.
 
Ylös Pohja