Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Kun tavallaan miettii että silloin se oli vielä jopa IHAN eri asia kun nykyään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Jos oon nykyään paniikissa ja hämmentynyt niin olin silloin niin eksyksissä että se on vielä ihan erilaista jotenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Nyt oon sentään kuitenkin tottunut mutta oikeasti kuinka ahdistavalta se tuntuikaan silloin juha-keissin alussa. Ja costin kanssa aiemmin oli myös sama että jotenkin olin niin vitun ulapalla. Costi tais olla viel niitä ihan ensimmäisiä NOIN vanhoja ihastuksia. Aiemmin oli ollu toki vegard joka on syntyny -79 mut en jotenkin nähny sitä silti samal taval. Niin sit costi oli aika ensimmäisiä ja muistan vielä kun ensimmäisen kerran luin sen syntymävuoden 1963 olin jotenkin niin.......... Kujalla, lyhyesti sanottuna. Ennen costii oli se ope joka alkoi ehkä 2016 alkuvuodesta. Mut en vissii tienny sen tarkkaa ikää. Mut olihan tietty sen ulkonäkö just vähän semmonen et mietin et mitä helvettiä tää nyt on, miten sä VOIT. JA se varsinkin oli just vielä semmonen et olin ihan VIELÄ ENEMMÄN ihan ulapalla. Olin tyyliin että voiko näinkin tapahtua?? Meinasin vielä että tämä ei ole ihastumista vaan jotain omituista platonista kiintymystä opettajaan tai jotain paskaa. Sitte yhtäkkiä aloin fantasioida siitä vähän seksuaalisesti ja oon sillee "ootko sä menettäny järkes lopullisesti" et vittu morjens

Siis ajattelin tosissaan että ihastuminen sellaseen henkilöön ei oo tyyliin mahollista mulla et tää on pakko olla jotaki ihme platonista tai jotain ihme en tiiä. Sit tosiaa ajattelin yhtäkkiä siitä seksuaalisesti ja olin sillee "MITÄ AKTUAALISTA VITTUA"





se oli niinkun OIKEASTI iso juttu sillon.




Nykyään siis se kun ihastuin akiin esim sillon VÄHÄN aikaa sitten, se ei ollu kuitenkaan iso juttu. Toki edelleen se tunne voi siel olla jäljellä mut se ei ollu iso juttu, koska tää on mulle jo tuttua. Mut se opettaja..... Se oli oikeesti iso juttu. Tuntui jossain vaiheessa että päivästä toiseen kuljin sellases hämmennyksessä ja tappelin oikein sitä vastaan, en millään myöntänyt ja googletin jotain opettajaa ihastumisee liittyvää ja hoin itelleni et en mä oo siihen ihastunut silti ja ainakin puoliksi uskoinkin alussa siihen. Vittu SE oli rankka keissi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Että "mul on hyvii uutisii, it gets better" ja silleen

En toki itke kohta 😭😂 nostalgiasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Helvetti mää kuolen XDDDDDD

kirjaimellisesti tuli yhtäkkiä taas muistot mieleen kun selasin vanhoja kuvia ja muistin kuinka vaikee keissi juhakin oli mulle alussa. Siis jumalauta että se oli vaikeeta alussa olin vaan silleen "... Mut miten sä tykkäät tollasesta?"

Eikä se ollu edes sinänsä samanlaista kun nyt. Vaan kun sillon en ollut vielä niin tottunut samalla tavalla kun nyt kun tätä on kestänyt ihan järjettömästi vuositolkulla. Niin kokemusta karttuu enemmän ja tottuu. Mutta silloin. Mulla toki oli costikin ollu jo aiemmin. Ja ehkä muitakin. Mut kuiteski. Olin niin puhtaasti hämmentynyt. Siis Puhtaasti niin hämmentynyt vaan etten tiennyt oikein missä helkkarissa itse olen. Katoin juhast jotai kuvaa ja vaa niiku oon silleen tyylil "oonks mä oikeasti ihastunut tohon?"

Pitää ottaa huomioon että olin sillon vieläpä 19v.
Ja juhastakin olin samal taval sillee tyylil "onks tää ihastumista oikeasti vai jotain muuta?"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Oikeen muistan sen kun juhan kohdallakin Taisin pyöritellä sitä platoninen-sanaa mielessäni siinä ja olla silleen "OISKO SITTENKI PLATONISTA" lmao, yritys..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Mul oli tavallaan pieni pakkomielle siihen et se olis platonista tai halusin uskotella niin koska en jotenkin nähny sitä ihan ihastumista silleen mahollisena
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Sillo juhanki aikaan se pappojen kuolaus tuntui vielä uudelta ja oudolta ja hämmentävältä ja vaa niiku tosi... Oudolta ja jotenkin mahottomalta ja epätodelliselta ja must tuntu et kyseenalastin kaiken siin vaiheessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
"eli se voi yllättää et kuka viehättää "
"On ennenki yllättäny"

💀💀💀💀💀💀




Ja yllättää on liian lievä sana, enemmänkin shokeeraa ja heittää sut vähän niinku sellaseen kuoppaan jossa tosiaan kyseenalaistat ihan kaiken ja itsesi ja olemassaolosi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
En sitten tiiä oonko ollu jotenki poikkeuksellisen herkkä vai onkse niiku kaikille yhtä kova järkytys
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Throwback siihen vielä aikasempaan kun itkin sen ohjaajan takii kun tykkösin siitä mut bro se ei ollu ees YHTÄ vanha. Se oli viel nuorempaa osastoo mut silti aikuinen ja silleen hiukan vanhempi et oisko ollu sillon varmaa joku 30-40jotain ehkä. Nii jos se jo oli sellane mikä sai mut itkee et se hämmens vissii.... Nii bruh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Mut eikse jo kerro jotain siitä et aika outoo et ihminen joutuu itkemään tollasen takii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Njaa

no, vielä nuorempana noin kun nyt, se on ollu vielä hämmentävämpi juttu. Sillo ku asia tulee uutena eikä sitä kai osaa odottaa nii :) enhän mä ny kai osannu odottaa sillon tommosta ja sillon ootas, ku juha keissi alko ni se tais olla eka jost olin sillee nonii, oikee 50-luvulla syntyny. Meinasin varmas sillo jtn et meneeks tää ny tästä vielä pahemmaksikin koko ajan, eli et ne menee vaa vanhemmaks ja vanhemmaks.

Niiku et eiks oo hassuu et se synnyttää kriisin aina. Tai en tiedä muista. Mutta mulla se ainakin synnytti kriisin, näköjään. Ja aika pahankin sellaisen. Hehe.


Kyllä oli nostalgista selata noita juha-kuvia, sen sanon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Mut tosiaan tää sopii kuin nenä päähän siihen:
"Se on ihan niinku kaikki muutki asiat täs elämäs. Se tulee sua vastaan, sä joko hyväksyt sen tai et, en mä osaa siihen mitää muuta sanoa"

Lmao hehe. Toi vaan sopii niiiiin hyvin siihen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Also se on kans periaatteessa turha miettiä että miks miks miks. Saahan sitä miettii mut noin niinku periaatteessa eipä noita syitä oikee tarvita. Kun on niin on. Sitä syytä tarvitse tietää ja ehkei sille olekaa mitää kummempaa syytä kun vaan se sama että no miks joku on hetero ja miks joku on lesbo. Nii miks joku tykkää samanikäsestä ja joku nuoremmasta ja joku vanhemmasta. Niikuuuuu.......... Eikse nyt oo just sitä normaalia seksuaalista vaihtelua..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Se on niin hassuu että välillä kun itkee sitä miks mä oon TÄMMÖNEN iha ku ois mukamas ainut maailmassa ja muutenki nii. Et fr. XDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Toisaalta ymmärtää koska paine muilta voi silti olla aika kova tai se kummastelu siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,489
Reaktioarvo
2,921
Jos omat vanhemmat on sillee häh mitäs paskaa tää on nii onhan se sit vähän sellasta et sitä kuvittelee et se onki jotai tosi outoo

Ne ei kyl oo sanonu mitäs paskaa tää on xD mut kyl äiti tais aikoinaan costista sanoo jtn et "sehä on iskän ikänen" 😂😂😂😂😂 joten, tämäpä tämä.

Et ei se ny nii ihmeellistä oo miks si kuitenkin oon silleen.


Also mun kaveri sillon joskus peruskoulussa siit opest (jep tää oli toine siis, ja se oli tosiaa viel aiemmin) "se on joku kuuskymppinen varmaa"
(Oma veikkaus on et se saatto olla sillon ehk 50 tienoilla mut en koskaa tiennyt kyl, veikkaus vaa)
 
Ylös Pohja