Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Huoh on viel eri asia kun se pysyy jokseenkin ""aisoissa"" (aika isot sitaatit koska ei voi sanoo et tunteet on mitenkään aisoissa mulla, mut u know) mut sit kun tyyliin oot niin kiimassa ku olla ja voi ja r____t ja se himo on nii wtf tasoo ja oot vaa super kiimanen ja et pysty ajattelemaan mitään järjellä ja mietit vaa jtn villua ja oot sillee aaaaaaaaaaaa pls pls pls pls haluun sua nii vitusti

Nii sii vaiheessa on aivan eri tasot ja järkytykset ku silleen normaalisti kun ne tunteet on """"""aisoissa"""""""""


Mut se järkytyksen määrä kun oot niin himoissas että unohat vähän niin kuin kaiken muun...............

Jostai villust

Nii sit järkytyksen taso on vakava 😂

Eiku oikeesti se muuttuu viel todemmaks näin ja sit oot vaan silleen "että mitä että"



Oon niin järkyttynyt



Mut ei auta kun hyväksyä että: OON OUTO KUMMAJAINEN

😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
"se kävelee sua vastaan, se naksahtaa, sä hyväksyt sen tai et, emmä osaa siihen mitää muuta sanoo"

😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Muutenkin oli niinku aivoista ois naksahtanu pois päältä joku mikä normaalisti on päällä ja tieks sillee en tiiä, esim JÄRKI tai jotain

Vaa sammu jotenkin se sellane kriittine ajattelu

No ei mul sitä varmaa koskaa oo

Mut se et se himo nous päällimmäiseks ja olin vaa sillee idgaf about anything else i just need

Ei jeesus

Lopettakaaaaaaaaa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Siis ei sellasia varmaan oo tämmöstä tilannetta varten mutta meinasin vaa sitä et tuli pieni paniikki et pakko päästä täst eroon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Tai jos se ei oo ok nii en voi tehä sille mitään joten sama asia kuiteski. Koska se ON niin. Ja vaikka sua kuinka se ahdistaa niin ei voi mitään. Et pysty tehä sille mitään 😭



Mut kysymys on se miks meiän maailma on tämmönen et kukaan kokee ees alunperinkään tarvetta tehä sille mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Siis jos mul on näi kauhee paniikki tästä asiasta nii luojan kiitos en oo pedari koska se olo ois varmaan niin paha et tappaisin itteni tai jotain. Siis jos olisin oikeesti. Jos tääki on jo näin pahan tuntusta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mikä on hauskaa ni tilanne ois hyvin voinu olla toi jos asuisin enemmän kangasalan suunnassa ja oisin sattunu olee joku timpan muksujen kaveri tai jotai
En tosin tiedä minkä ikäsii ne o mut who knows ehkä mun ikäsii tai en osaa sanoooo

Mut tavallaan ois voinu olla tolleenki 😂😂

Imagine a situation like that

Jos se oiski menny tollee

Oisin nii satavarmana rakastunu siihe siinäkin tapauksessa 😂😂 holy shit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Joskus muistan lukeneeni jotain sen tyyppist youtubes ku joku ois kommentoinu just että timppa on sen kaverin isä tai jotai ni ku luin sen taisin olla jotai et "lucky bitch ku se saa nähä sitä sit vissii" 😂😂😂😂😭😭😭😭😭 send help..
 
Ylös Pohja