Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Aina tää sama fr sillo ku katottii äitin kaa kontio & parmas nii katon vaa timppaa sillee "😍" ja hymyilyttää vähäse koska tunteet on hiuka voimakkaat ja sit yrität olla MAHDOLLISIMMAN ei-epäilyttävä

Sama ku kattoo vain elämää aina yritin olla silleen "älä näytä sitä että oot kuses akiin, älä näytä sitä että oot kuses akiin 💀" :DDDDD


Honestly vaik oisin kuolannu robbarii (mun mielestä se on tasan mun ikänen niiku -98 by the way) nii oisin ollu siitki sillee älä ole epäilyttävä

Mut akin kohal viel pahempi :D kosk olin nii välil kyl pikkase vainoharhane et oh gosh nyt jos hymyilen vähänkin nii tajuuks kaikki et oon rakastunu akiin 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

On tää rankkaa ja vaikeeta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
No ei mut oikeesti sillon jos oon kattonu jotai kwang kuvaa puhelimest oon kyl siinki ollu sillee Ööh EI PLIIS mä en sit oo ihastunu toho älkää luulko jos satutte näkee vaik
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Minä silloin kerran: vittu mä antaisin MITÄ TAHANSA jos mun ei tarvis olla rakastunut eunkwangiin, PLIIS MÄ RUKOILEN
minä nyt: no ei se ny vittu tätä tarkottanu ja + mä en ole edes yli siitä siltikään 😭😭😭😭😭😩😩😩😩😩😩😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Kyllä muodostuu hämmentävä ja omituinen identiteetti kun ei oo se normaali mutta ei oo ihan pelkästään niiden vanhojenkaan miesten perään niin sitten ollaan niiku välillä vähän niinku normaaleja ja välillä vähän niinku poikkeavia 😩😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
All i know is i like guys, old and young XDDDDDDDD apparently


I mean ei sillä etten ois tätä tienny jo kauan sitten..
 
Ylös Pohja