Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922

Vittu tää biisi on niin.. voiko sanoa nostalginen? Tai jotenkin sellanen aaaaaa no siis, onhan siinäkin periaatteessa jo aika kauan. Tarkoitan kesää 2022.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Mut kuten äsken jo ajattelinkin ja pohdin paljon tätä asiaa, niin ihan tosissaan: ei ole mun syy kun enpä päättänyt ihastua. Ja tää koskee jokaista. En päättänyt ihastua, ei ole mun vika. Niin periaatteessa ei edes voi sanoa että olen vitun tyhmä koska no en siis sitä päättänyt itse mutta. Tyhmä olo siitä tulee silti mutta niin, ei ole mun vika ja se on ihan fakta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Silloin ei myöskään kannata stressata mistään koska kaikki tunteet mitä mulle tulee, myös ne himot lol, ei ole mun syytä vaan ne vaan herää. Niin turha olla yhtään järkyttynyt eikä se mitään luonnotontakaan ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
En oo muutenkaan itse päättänyt miesmakuani enkä oo itse päättänyt ainoankaan ihastuksen kohdalla ihastua. Eihän ne tunteet käskemällä herää :D vaan itsestään. Vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Yksinkertaisesti sanoen: en voi sille mitään.

(Luulisi sen olevan itsestäänselvyys)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Omg. En tosiaan muuten voi sille mitään.

Kyllä mä ymmärrän että tulee se "miks mä oon näin tyhmä" olo mutta kun iha oikeasti se on totuus että en todella voi sille mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Muuten, miks mul on tunne niin kun olisin joka ainut kerta nyt viime aikoina nähnyt unta villusta? Niinku......... Jaaha. Kiitos taas tästä. 😂 Tai jos en joka kerta niin vähän väliä kuitenkin. Ihan kuin viime yönä olisin nähnyt unta siitä, ja sitä edellisenä ainakin. Ja varmaan sitä edellisenä tai ainakin jossain siinä. Huhhuh taas.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Okei en tiedä unohin kaiken mitä mietin aiemmin joten ehkä vois siirtyy nukkuu pikkuhiljaa vaikkapa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Kuuntelen näitä vanhoja biisejä tuolta sivuilta 23 ja sieltä suunnalta........ Vittuuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Tbh olin jo unohtanut koko Babylon sisters biisin kunnes katoin uudestaan sen jakson tossa et kivaaaaaaaaaa juttu 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
ETERNAL FLAME ja se paikka josta ensin on se villu-muisto, sitte timppa-muisto, ja sitte se kerta ku itkin yutoa kuin hullu

Juu, tietty
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
XDDDD ensin se villu-muisto 2020, sitte siin elämäni biisi aikoihin 2021, sit 2022 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

sekin paikka: pilattu

Kuten kaikki muutkin..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Yritin kaikkeni olla itkemättä mut ei onnistunu olin nii sydän kappaleina kosk yuto muun muassa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Mutsi oli vähä ihmeissään et mitä ny

En todellakaan sanonu et yuto:D tietenkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Yuto: ei lopu ikinä
Hui: ei lopu ikinä
Timo: ei lopu ikinä
Villu: ei lopu ikinä
Eunkwang: ei lopu ikinä
Taeil: ei lopu ikinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,872
Reaktioarvo
2,922
Miten tää niiku menee normaaleilla ihmisillä koska en tiiä yhtää koska oon sokee sille ku nään vaan sen miten tää mulla menee ja se on koko ajan kaaosta

En tiiä oikee mitä muut oikee tekee ja varmaan ne ihastuu yhteen kerrallaan

Siis en tajuu yhtään. Lisäksi ne yleensä ei myöskään jauha ihastuksestaan yhtä paljon ku minä.

En tajua miksen voi olla normaali. Mus on jotain niin vitusti vialla.


Sanoinko jo että näin TAAS unta villusta.
 
Ylös Pohja