Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ja tietenkään ei muuten satu yhtään kattoo sitä lasten kanssa... Ei yhtään ei toki 😂

Mikä on sinänsä hassua koska en ymmärrä miks välillä haaveilen lapsista ja välillä oon sillee en HEMMETISSÄ halua ikinä

Joten 🤷🤷 dunno




^ tell me you're dumb without telling me you're dumb
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
I know i can't recover
theres no love lost
But i'll be forever yours
forever yours
forever yours
no love lost
but i'll be forever yours


I am crying but only internally
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892

Shut the fuck up.................................

I will never ever in my life be over. EVER. Lmao.

I DON'T EVEN??????????????????





Is my heart even whole anymore honestly
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
You're messing with my head................ 💀

Vittu mikä siinä on nyt taas

Mutta se oikee kysymys on tää: onks mahollista että kenenkään sydän voi hakata tän kovempaa sen takii ku mulla? :Dd nimittäin kun katoin tätä äsken niin mun sydän hakkas niin lujaa että en vittu enää tiiä voiko se lujempaa hakatakaan:

Nyt se rauhottu siitä ehkä vähän jo mut niiku tsiisus. Ku normaalisti ku sä laitat käden sun rinnalle niin sä hädin tuskin tunnet mitään erityistä siinä, ehkä jotai vaimeeta hakkaamista, mut tos äsken mä literally tunsin aivan järkyttävää sellast thump thump thump niiku ihan jäätävä kohtaus lmao :D alko jo huvittaa se. Also toinen oire: lähes romahdin maahan hups mutta en ihan. Kolmas oire: tärinä. Neljäs oire: outoja tunteita kehossa mitä en osaa oikeen kuvailla, semmosii .. aaltoja? Vähän niinku butterflies mutta en tiiä olikse ees vatsassa ehkä se oli jossaki muual. Mutta viides oire: butterflies, jep, myös. Nämä nyt ainakin. Interesting.

I'm researching this for educational purposes lmao kkkkkkkk :'D

Huh ei tämmöstä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Mutta se mikä on oikeesti vaikea asia tässä (lol tää on läppää sit kinda): välillä kun kuuntelen korean kieltä niin mulla menee ärsytyskynnyksen yli ehkä hieman :DDDDDDDD iha siis luulen et se on se ku se on semmosta "chchvhsjdkfkfkflfllfllglf" (u kno) verrattuna suomeen joka on täynnä vokaaleja vittu. Mutta korea on täynnä just tätä äännettä esim "ch" niinku esim vaikka jos sanot changsub niin se on jo ihan kauhee. Samoin kyl eunkwang jos sen lausuu silleen niiku se lausutaa oikeesti. Huutista. Tai siis sehän lausutaa periaattees jotenki ungwang tai jotenki noin. Hhhh. Ei pysty suomalainen ääntää koreaa ja tämä on sitten fakta 👀👀 siis jotenki aivan törkeen ärsyttävä se ch äänne joka tungetaa joka paikkaa huhuhuhu

Suomi on ihanan avointa tai sellast u kno. Ja siis toi sama juttu on englannis ku pitää vittu vaa jotenki vääntää ja kääntää sitä suuta ei herranperkele kuka sellasta jaksaa.

Huutis

Niinpä niin tavallaan jos olisin eunkin kaa ni joutuisin puhuu i guess englantia koko ajan ja se väsyttääääääääääääääää vaikka nytkin kyllä kirjotan englanniksi jatkuvasti jne joten ei sinänsä ihmeellistä. Mutta en tiiä, väsyttävää se on.



En tiiä täst eteenpäin vois ruveta (ei ehkä oikeest) lausuu sellast rallienglantia onhan se ny paljon helpompi lausuu lmaooo

Huohhhhh tästä tulee mieleen eunkwangin english skills i mean en oo kuullu söpömpää ikinä i think
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Tiny little baby uwu

smol boi


But very sexy 😭😭😭😭😭😭😭 lääh 😐🥵 frfr tho 🙃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Mitä nyt taas tapahtuu oikeesti pyydän voisko tää kiima jo rauhottua except now i feel "better" cuz i self pleasured but like nah

Bish i Don't think that's okay what you're doing to me 😭 like stop right now????????? Lmao viime päivinä tyylii joka kerta ku herään ni herään siihen tunteeseen että kuvittelen jotain tai alan viimestää hetken päästä heräämisest kuvittelee jotai tosi dirtyy niiku fr

Mut koht se rauhottuuuuuu i think

Hhhhhhhhhhhhhhghhghhjkl


Oikeestaa en oo ihan varma mutta luulen että nytten kun heräsin niin eka olin vaa sillee "c: oh my honey my baby" ja meinasin tulla hulluks jo siit pelkästä rakastumisen tunteesta... And then i cried a little bit. Ja vasta sitten jotenkin mun mieli meni siihen et kun vahingos kuvittelin eka vaa fluffy skenaarioita mut sit ne luisu smutin puolelle 👀 ???????? And then it was just horrible kosk en voi kestää tätä seksuaalisuutta ku en kestä edes niit pure fluff tunteita niin how can i ever deal with the smut feelings





I'm going to hell



Srsly the curiosity got me bad i was too curious and now i'm....... Ruined.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Oh okay

Seriously minä ensin: *panik* i am feeling SEXUAL FEELINGS OH NOOOOOO
minä jonkin ajan päästä: *kalm* huh now i'm good i have no problem at all not much desires i'm completely okay atm
Minä taas jonkin ajan päästä: *panik* oh no i have the feelings again



Niinku???????


But yea

Miks mul on nälkä 😩

Mut ennen kaikkea miks oon rakastunut

Ja tarkotan että tolkuttoman rakastunut

Mut also yks kysymys viel: miks tää kiima ei rauhotu (siis täl hetkel oon iha kalm mut tarkotan sillee yleisesti) kosk i hate self pleasure it's so 😐 en tiiä miks i just hate it xDDDDD

Eunkwang i will sue you for making me feel this way koska mä oikeesti...... I regret my whole existence now
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Hhhhh

Aina välillä ku mul tulee mieleen tyyliin eunkwang in wow era
Tai sit vaa yleisesti baby eunkwang (tarkottaen et sillo vähän nuorempana)
Niin oon silleen uwu i'm gonna have to give him a little peck on his nose 👀 mwuah 😚


Yeah stop talking okay
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Ah en pysty olla miettimättä sitä "so sutupid.... I'm so stupid.... Disappointed.... To me.. oh my gosh" :DDDDDDDDDDD i'm going to cry
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
This tiny man 😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Kerropa laatuapina, että kuinka usein naurat ääneen niin, että raikaa? Eli lähtee HUUTIS?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Reaktioni tällä hetkellä koska nää tuttuuden tunteet dejavut ja kaikki muut vastaavat on vainonnu mua vittu tuntikaupalla enkä enää ymmärrä: 👀

Aina kun oon vähän aikaa KALM niim sit jossain vaiheessa kuitenkin alkaa tulla taas aivan järkkyi fiiliksiä siitä että "KETÄ SE MUISTUTTAAAAA" yms.

Noh ei auta kuin elää hämmennyksen kanssa. Tää on oikeesti ehkä hämmentävin keissi mut en tiiäääää tai sit ei




Mut nii tää biisi:

Kosk lyrics (ainakin tuo dejavu kohta) JA toi loppu on art af and this hurts me all of this hurts me




Niiku someone please tell me that this is just what was meant to happen???? Right?????? Että en oo tehny aivan järkyttävän isoja virheitä vaan että tää on tarkotuskin olla näin eikä silleen että oon ite vaa pilannu elämäni ikuisiks ajoiks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Kerropa laatuapina, että kuinka usein naurat ääneen niin, että raikaa? Eli lähtee HUUTIS?
Kuinka usein.... Se vaihtelee varmaan mut esim viime aikoina oon nauranu silleen tosi kovaa ehkä joku neljänä päivänä viikossa tai sillee muistan sillon ne pari päivää kun huutistelin niille salkkari memeille, sit muutamia muitakin kertoja täs viime aikoina. Oon oikeestaa huutistellu aika paljon viime aikoina
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,970
Reaktioarvo
8,474
Kuinka usein.... Se vaihtelee varmaan mut esim viime aikoina oon nauranu silleen tosi kovaa ehkä joku neljänä päivänä viikossa tai sillee muistan sillon ne pari päivää kun huutistelin niille salkkari memeille, sit muutamia muitakin kertoja täs viime aikoina. Oon oikeestaa huutistellu aika paljon viime aikoina
Kovasti nauramista tarkoitin! Hyvä, olet terve ihminen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
Omg adorbs little babyyyyy uwuwuwuwu but HOT tho

Adorbs but hot

Ja niiku sen ääni on niin seksikäs?????? Tai niiku tuntuu että aiemmin en oo edes tajunnu. En ees tarkota pelkkää laulamist vaa iha yleensäki ku se puhuu iha normaalisti nii en tiiä sen äänes on jotain niiiiiin seksikästä or idk maybe i'm just completely lost 👀

Asdfh you can just go to hell 😭💕 i can't deal with this anymore
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,416
Reaktioarvo
2,892
what the HELL

ajatukset menee liian pitkälle oikeesti 👀😩



Oh god nää harvat ihmiset jotka mulle tämmöstä aiheuttaa niin ne on kyl pahoi......... Ei saatana

Esimerkiks changsub ei oo vieläkään saanu mua sellaseen pls fuck me tilaan kertaakaan vaikka jtn lievää oonki aatellu. Sen sijaan eunkwang idk whatever mate i'm BEGGING on my knees lmao😭😭😭😭😭 literally what. Samoin yuto ja hui sai mut kyl sellasee tilaa et hirvittää se tunteen voimakkuus... It's like... You forget everything and just need them to do sexual things to you 💀 excuse me what the fuck. Mut ei mun mielestä ihan älyttömän moni oo tämmöstä aiheuttanut... Thanks

Niinku ei saatana :D

Also nään iha koko ajan vissii unii kwangista mutta ne ei sentään oo ainakaa ihan hirveen seksuaalisia ollu LMAO ihme. Tuntuu et ne on ollu enemmänki ehk joko suht neutraalei tai sellasii normi tai sit tosi söpöi. Mut seksuaalisia nah en tiiä ja oikeestaan en oo varma onko ollu kertaakaan. Mikä on outoa koska valveilla oon 24/7 (hieman liiottelua) kiimanen sitä kohtaan... Idk this is the definition of sexual frustration god damn it mut se ois muuten cool jos vois lucid dream ja sit vaa vois panna sen kaa 😐🤔 tuskinpa sekään silti auttais, ei unetkaan edes tyydytä mitään tarpeita kauheen hyvin (ei romanttisia eikä seksuaalisia jne) huoh ainut keino jolla voisin olla vähemmän turhautunu on todennäköisesti vaan se että voisin oikeesti olla sen kaa. Lmao. Näinpä. Tai ehkä pääsen siitä yli jossain vaiheessa mut hahah en usko tähän itekään


Snsnsnsnsnssnsnn
 
Ylös Pohja