Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Ja voiks joku kertoo miks palaan aina vanhoihin random muistoihin ennen huita ja ennen villua ja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Oon vaan niin herkkä et sit kukaan ei ymmärrä ku yritän taas kerran selittää kuinka mua jäi vaivaamaan joku juttu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Esim sillon ku olin siel ruotsissa nii koko se reissu oli sellanen et mul kesti toipuu siit varmana yli viikko ainaki mut tavallaan en oo kyl vielkää toipunu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Oon niiku niin super super herkkä enkä oikee ymmärrä miten joku voi edes olla jotain muuta, kun mul ei oo mitään ymmärrystä siitä millaista voi olla jos ei oo super super herkkä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Sanon vain tämän: herkkyys ei oo yhtään kiva juttu , vaikka kuinka yrittäis asiasta tietämättömät sanoa että onhan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Herkkyys on varmaa oikeesti se syy miksi jään aina jumiin

Liika herkkyys siis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Pieniin yksityiskohtiin ja kaikkeen kaikkialla missä kuljenkin

Pienet asiat vaikuttaa muhun niin helvetisti


Mä voin kertoo sen et sillon kun oltiin ruotsissa niin mun kavereilla ei todellakaan mennyt yhtä kauan toipuu siitä ja mä taas jäin jumiin niin helvetisti kaikkeen ja siis kaikki mitä koen on vaan liikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Onko normaalia että kauan kauan sitten kun mun kaverit/tutut puhu keskenään ruotsia niin sain jonku kohtauksen koska tuli mieleen vegard (vaikka se olikin ruotsia mut silti) ja basically päädyin lattialle siin jossai vaiheessa ja olin vaa sillee "🙂"

Olin kuin jossain sumussa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Vaikka siellä nyt se yks tyyppi olikin ja varmaa muitaki ajattelin mut ihan muutenkin


Samaan kategoriaan menee nää kun kävelen kesällä ulkona ja tuoksut on niin voimakkaita että mä en kestä yhtään niin ei liity ihastuksiin mutta muuten ne ns ärsykkeet on vaan niin vitun liikaa kaikki

En kestä edes maisemia saakeli kun jos joku juttu on vaan liian liikaa niin mulla lähtee järki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Mulla meinas aina joskus about 2016 ish aikaan lähtee järki kun kuuntelin last christmasia sillon paljon ja mitä kaikkee muutaki mut jotenkin se oli niin vitun sekava kaaos ja se aika ja siis tiiäksä NE JUTUT ne kAIKKI jutut

Tai sitten silloin kirjotusten aikaan kun mietin costia ja tietyt biisit ja KEVÄT tiedäksä siis KEVÄT ja MAISEMAT ja ne JUTUT JA ASIAT JA KEISSIT ja tapahtumat ja siis tiäks also juha

Niin tota se sit niinkun on


Kaikki KEISSIT

nii se on niiku nii
 
Ylös Pohja