Miks sen kuvan nouseminen mun mieleen saa mut melkein itkemään? Siis se kuva mitä näin sillon. Ne maisemat siinä kohtaa. Miks sen muiston ja sen kuvan näkeminen mun mielessä saa mut itkeen? Ajattelin vegardia niin vahvasti mutta...... Kuulostan varmaan tosi naurettavalta mutta oon muistavinani silloinkin jonku sellasen oudon olon siitä kuinka et "joo tykkään vegardista mutta miks mul on outo olo niinkun viro jotenkin pitäis liittyy johonki mun ihastukseen ehkä tulevaisuudessa tai jotain" siis että en muista ajatelleeni tai sanoneeni mitään sellaista täysin, mutta muistan vaan ihan kuin semmoisen hämärän tunteen siitä että joo okei tykkään vegardista nytten mutta ehkä tulevaisuudessa tykkään jostai virolaisest. Siis silleen mä en tiedä että onko se voinut tulla jostain sellasesta että kun oon miettiny ehkä et harmi ku vegard ei oo viros ni en voi nähä sitä, et jos se on tullu jotenkin siitä et nonii mut kummiski salee joskus tykkäät jostai virolaisestaki mut et vielä. Kuitenkin ihan ku muistaisin jotaki tollasta outoa tai sitten oon aivan täysin hakoteillä.
Ei helv..
Joo siis ihan ku
Muistan ku näin sen meren pinnan
Ja aattelin et vegard ei liity mitenkään tähän varsinaisesti mut ajattelin sitä kuitenkin koko ajan silloin
Oh shit
Venaa
Venaaa
Ei vittu
Venaa
Ei sinänsä mitään ihmeellistä mut tavallaan tuntuu hassulta
Mul oli niin kummallinen olo tavallaan silloin
Nyt kun nään sen silmissäni nii
Ei vittu
Aivan varmasti ajattelin silloin että jonain päivänä tuun olee ihastunut johonkin virolaiseen
Tai jotain tollasta
MIKS?????????
onks toi Totta vai ihan väärä muisto??
Jaa emt.
Olin kai silleen et ihan varmasti tulee olee joku virolainen joskus. En tiedä. Kai mä aavistin. Ehkä se oli toinen aavistus.
TAI sitten muistan väärin. Mulla näitä aavistuksia riittää ja todennäköisesti kaikki niistä on vaan jtn random sattumia. kuiteski. Se oli aik oudon tuntusta. Ku katto vaa siit ikkunast ulos. Tai ehkä tää on valemuisto. Mut kuitenkin. Ihan ku oisin aatellu. Jotai.
Mut ei aavistustakaan
Mul on vaa se joku outo tunne siit
Ei kannattais kaivella vanhoja :DDDDDD
(Niinkun ei niitä eunkwang juttujakaan)
Muistaa vaa sen maiseman nii kirkkaasti siit. Sit oot periaatteessa vaan sillee vegard ei ees liity tähän mut ehkä joskus joku liittyy.
Joku tollanen se KAI oli.
Mutta en tiiä onks siinä mitään outoa edes mut kuitenkin. Hassu tunne.
Ihan perseestä xdddddd
Ollapa niissä ajoissa vielä
Ei vittu hahahaha
En tiedä onkse outoo mut jollain tavalla se on ainakin koomista
Ihan kun olisin vaan ajatellut jotakin että.. vegard ei edes liity tähän... Se ei oo ees kukaa virolaine esim... Miks ajattelen sitä koko ajan... Täällä... Ihan ku se jotenkin tähän reissuun liittyis....
Joo jotain tollasta i think :D
I mean i really dont care mutta mulla on joka tapauksessa outo fiilis tosta hommasta :D it was so XDDDDDDDD
koko homma ny on joka tapauksessa koominen ja öööö outo ja voimakaskin kokemus mut kaikki on mulle voimakkaita kokemuksia aina nii sen puoleen tosin
Johhoooo mitä vittuu
Eeeei vittu
Haha
IDK
IDK
IDK IDK IDK IDK
aavistinko oikeesti silloinki jotain vai en? 🤨 Ja ennen kaikkea oonko yleensäkään ikinä aavistanut mitään vai onko ne kaikki ihan höpöhöpöä XDd
Itse uskoisin että kaikki pelkkää höpö höpöä
Kyllä, myös se eunkwang juttu
Kaikki, ihan kaikki, pelkkää höpönpöppöä XDDD sen vaa sanon