Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922

Lol taas itketää tälle mut mikä on jännää nii se on:
- timpan listalla
- eunkwangin listalla


Mutta se EI ollu villun listalla wtfffffff
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Tai ehkä jotain tosi pientä mut se ei vie nälkää pois

Sillee jos syöt pari keksiä ni se auttaaki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Omg

Kertakaikkiaan en enää välitä mistään.

En välitä siitä että katoin eunkwangin lärvii ja aattelin et se on super komee. Ja tunsin niin suurta ihastumisen tunnetta tietenkin. Mut en oikeesti välitä siit. Sil ei oo enää mitään välii mulle


Silläkään ei oo mitään välii että oon kattonu kuvia villusta ja kokenu sitä sydämen särkymisen tunnetta, jo niin kauan sitten että siitä on jo ikuisuus. Sillä ei oo mitään väliä että mun sydän on särkyny sen takii.

Sillä ei oo mitään väliä että pidän vanhoista miehistä (kuten villu) ja nuoristakin miehistä (kuten eunkwang). Se ei haittaa mua ollenkaan. En yksinkertaisesti välitä yhtään mistään enää. Oon turtunu kaikelle. En välitä pätkääkään.

En välitä pätkääkään siitä mitä mun elämässä tapahtuu tai on tapahtunut. En yksinkertaisesti välitä yhtään. Se helpottaa aika paljon. Oikeastaan se helpottaa täysin. Se helpottaa ihan kaiken suhteen. Oikeastaan se parantaa kaiken. Jos ei välitä mistään, jos millään ei ole väliä, ei mikään voi silloin mennä huonosti. Ei mikään voi silloin mennä väärin. Se parantaa ihan kaiken. Kun ei vaan välitä. Enää pätkääkään. Silloinhan kaikki on hyvin. Oikeastaan ihan helvetin hyvin. Ei mulla oo yhtäkään ongelmaa, koska en välitä niistä pätkääkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ajatella että oli aika sillon kun istuin jossain siellä laivalla ja aattelin että melkein kuolen koska mä en osaa elää tän yhden asian kanssa. Ajatella että se on kai mun elämäni suurin ongelma mut oon viimein päätynyt elämässäni siihen pisteeseen ettei MILLÄÄN ole väliä. Ei edes sillä. En ois ikinä uskonu näkeväni päivää milloin SILLÄ ASIALLA ei ole väliä. Ettei se vaivaa mua enää tippaakaan. Se ei vaivaa koska ei ole yhtäkään ongelmaa olemassa koko mun elämässäni. Oon vapaa kuin taivaan lintu:Dd ei ongelmia, ei huolia eikä murheita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
En voi unohtaa kun katoin ulos siit ikkunast merelle ja aattelin et tätäkö mun elämä on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Miks sen kuvan nouseminen mun mieleen saa mut melkein itkemään? Siis se kuva mitä näin sillon. Ne maisemat siinä kohtaa. Miks sen muiston ja sen kuvan näkeminen mun mielessä saa mut itkeen? Ajattelin vegardia niin vahvasti mutta...... Kuulostan varmaan tosi naurettavalta mutta oon muistavinani silloinkin jonku sellasen oudon olon siitä kuinka et "joo tykkään vegardista mutta miks mul on outo olo niinkun viro jotenkin pitäis liittyy johonki mun ihastukseen ehkä tulevaisuudessa tai jotain" siis että en muista ajatelleeni tai sanoneeni mitään sellaista täysin, mutta muistan vaan ihan kuin semmoisen hämärän tunteen siitä että joo okei tykkään vegardista nytten mutta ehkä tulevaisuudessa tykkään jostai virolaisest. Siis silleen mä en tiedä että onko se voinut tulla jostain sellasesta että kun oon miettiny ehkä et harmi ku vegard ei oo viros ni en voi nähä sitä, et jos se on tullu jotenkin siitä et nonii mut kummiski salee joskus tykkäät jostai virolaisestaki mut et vielä. Kuitenkin ihan ku muistaisin jotaki tollasta outoa tai sitten oon aivan täysin hakoteillä.

Ei helv..


Joo siis ihan ku

Muistan ku näin sen meren pinnan


Ja aattelin et vegard ei liity mitenkään tähän varsinaisesti mut ajattelin sitä kuitenkin koko ajan silloin

Oh shit

Venaa

Venaaa

Ei vittu

Venaa

Ei sinänsä mitään ihmeellistä mut tavallaan tuntuu hassulta

Mul oli niin kummallinen olo tavallaan silloin


Nyt kun nään sen silmissäni nii

Ei vittu

Aivan varmasti ajattelin silloin että jonain päivänä tuun olee ihastunut johonkin virolaiseen

Tai jotain tollasta

MIKS?????????

onks toi Totta vai ihan väärä muisto??

Jaa emt.

Olin kai silleen et ihan varmasti tulee olee joku virolainen joskus. En tiedä. Kai mä aavistin. Ehkä se oli toinen aavistus.

TAI sitten muistan väärin. Mulla näitä aavistuksia riittää ja todennäköisesti kaikki niistä on vaan jtn random sattumia. kuiteski. Se oli aik oudon tuntusta. Ku katto vaa siit ikkunast ulos. Tai ehkä tää on valemuisto. Mut kuitenkin. Ihan ku oisin aatellu. Jotai.

Mut ei aavistustakaan

Mul on vaa se joku outo tunne siit

Ei kannattais kaivella vanhoja :DDDDDD


(Niinkun ei niitä eunkwang juttujakaan)



Muistaa vaa sen maiseman nii kirkkaasti siit. Sit oot periaatteessa vaan sillee vegard ei ees liity tähän mut ehkä joskus joku liittyy.

Joku tollanen se KAI oli.



Mutta en tiiä onks siinä mitään outoa edes mut kuitenkin. Hassu tunne.






Ihan perseestä xdddddd

Ollapa niissä ajoissa vielä


Ei vittu hahahaha

En tiedä onkse outoo mut jollain tavalla se on ainakin koomista




Ihan kun olisin vaan ajatellut jotakin että.. vegard ei edes liity tähän... Se ei oo ees kukaa virolaine esim... Miks ajattelen sitä koko ajan... Täällä... Ihan ku se jotenkin tähän reissuun liittyis....

Joo jotain tollasta i think :D




I mean i really dont care mutta mulla on joka tapauksessa outo fiilis tosta hommasta :D it was so XDDDDDDDD



koko homma ny on joka tapauksessa koominen ja öööö outo ja voimakaskin kokemus mut kaikki on mulle voimakkaita kokemuksia aina nii sen puoleen tosin



Johhoooo mitä vittuu


Eeeei vittu


Haha













IDK













IDK





IDK IDK IDK IDK





aavistinko oikeesti silloinki jotain vai en? 🤨 Ja ennen kaikkea oonko yleensäkään ikinä aavistanut mitään vai onko ne kaikki ihan höpöhöpöä XDd




Itse uskoisin että kaikki pelkkää höpö höpöä


Kyllä, myös se eunkwang juttu


Kaikki, ihan kaikki, pelkkää höpönpöppöä XDDD sen vaa sanon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mut on toikin kyllä jostain syystä yllättävän rakas ja tärkeä muisto, koko keissi, olkoon sit mitä vaan tai niiku ei se oo se merkittävä asia et mitä siin on tapahtunu vaa yleensäkin ne muistot tuntuu vaa tosi merkittävilt. I really dont give a fuck muuten kun se ei tarkoita mitään sen kummempaa, mutta se vaan et siit on kummiski jääny semmonen outo muisto. Hmm. Vanhat hyvät ajat xDdddd anyways

I really dont give a damn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Ei ehkä edes outoa mutta jollain tavalla kuitenkin koomista imo koska no... Kaikki on koomista. Anyway....

Se 2019. Ja tää oli ennen KESÄÄ 2019 joten duh.

Se viron risteily.

Jooooh :D ei ehkä outoa mutta koomista hhhhhhsshs


Niin mähän ajattelin teemua silloin kuin hullu. Duh ofc.


Ja sit vaan :D jotain tän tyyppist ehkä et kun matkaseurueen tyypit puhu jossain wapissa viroks ja etc etc kaikkee tämmöstä nii sit mää vaan aattelin jotain että nyt ois hauska jos oisin ihastunu johonkin virolaisee mut oon teemuun. Siis jotai tän tyyppist :Dd mmhm.

Hmm hmm. Joo muistan ku siel luki jtn "kus sa oled" tai jotakin ja jotenkin meitsi vaan oli taas kerran vähän silleen et hmm hmmm mitää tää on. Olin varmaa jotenki et aattele jos oisin ihastunu johonki virolaisee ni tämä ois taas koomista.

Tai jotenkin sellainen omituinen lämmin tunne.


MUTTA

voiko se johtua siitä yhdestä tyypistä johon olin jo ainakin 2018 ihastunu????? Ja se oli virolainen kuitenkin??????????? Ehkä se oli sitä????? Hmmmmm en tiiä ku en muista mitäääääääää




Hei hei hei nyt


Miks melkee joka kerta ku oon ollu viron risteilyllä oon ollu jotenki tollee

Miks se on joka kerta ollu näköjään joku juttu


POISLUKIEN varmaan ainakin ne kun olin pienenä


Öööm

JA?????????? EN YMMÄRRÄ:D


Joka tapauksessa i really dont give a damn



And if you think i give a flying fuck about villu..... Youre so wrong lmao 😂😂😂💀


I will never give a damn + also i will never be with him


I stopped caring TODAY

maybe i cared before but i stopped caring today

Duh

He can do what the fuck he wants and i aint even thinking about him ❔❔❔


Its not like i give a fuck so 🤷

Rääh mitä


Katoin jotain noit vanhoi kuvii ja hauskaa koska promillella on paita jos lukee vaa "stop" LMAOOOOOOOOO I AGREE, stop right now

Mistähän oon ees vetänyt ton kuvan

Ehkä facebookista, ehkä jostain muualta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Jep jep

Nyt muistan

Olin jotenkin ku kattelin siel merelle et ilmeisesti mul oli ollu joku se outo tunne ja sit sen jälkeen ajattelin jotain et mitä häh, tuunko sit olee ihastunu/seurustelemaan/jotain jonki virolaisen pojan kans vai mikä tää juttu on. Joku tämmönen oli koska nyt muistan sen että olin ajatellut noin mut huom nimenomaan POJAN :D sitä paitsi olin muutenki sillo sen 15-16, todnäk 15. Mut ajattelin nimenomaan että POJAN. ei MIEHEN. i think.


Niin mitä nää tietyt jutskat ikinä sit tarkottaakaan ni yks asia on varmaa: i dont give a damn 😂🖕

Aika jännä muisto silti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
🤦🤦🤦🤦

Et jos ei oo selvää täst jo nii a) mua ei kiinnosta mitä eunkwangin kaa käy ja b) mua ei kiinnosta mitä villun kaa käy 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
On vaan tosi outoo sinänsä kaikki asiat ja hetket elämässä jos tollastaki tapahtuu

Vaikka toi ei mitään tarkotakaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Koska sanon että ne ei kumpikaan tarkota mitään ni ne ei tarkota

Ja koska sanon ettei kumpikaan tuu olee mun mies ni ne ei tuu olee. Kyllä mä ny tuollasen asian tiedän. 0 % chance, ja nimenomaan 0, ei edes 1. Vaa 0 % chance molempiin äijiin. Ja sepä ei mua kiinnostakaan koska miks kiinnostais.
 
Ylös Pohja