Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mitä nää tietyt keissit oikeen on

Miks oon ihastunu villuu
Miks oon ihastunu eunkwangii
Miks oon ihastunu timppaa

Niinku mitkä ne syyt niihin on

MIKS

niiku miks ihmeessä

En osaa sanoa?????????????

Onko ne niin komeita mun silmään? Mikä niis on söpöä? Ja mikä niis on söpömpää ku muissa? Mikä niist tekee nii erityisiä? Tai sillee tiäks? Pelkkiä kysymyksiä eikä yhtään vastauksia.

Mikä just niistä tekee niin erityisiä?

Miksen ihastunu sitte yhtee irl tyyppii jota oon nähny sillon tällön

Miksen ihastunu siihen hullun lailla?

Mutta villuun kyllä?
Eunkwangiin kyllä?
Timppaan kyllä?

Siihen irl ihmiseen en?


Miks jotkut ei herätä sitä tunnetta ja jotkut herättää???????



Siis tuntuu että se on vieläpä ihan randomia koska esim eunkwang ja villu on täysin erityyppisiä ihmisiä silti oon hullun rakastunu molempii?


Joo en niiku tajuu niit syitä miks on näin


Ja miten voi vuostolkulla olla sama tunne jostai villusta

Vaikka se nyt aina aaltoileeki mut silti aina se tunne tulee takasin, jos ees koskaa kunnolla mennykää ohi. Tuntuu et aina siit on silti jotai pientä jääny siks aikaa ja sit taas tulee isommin jossain vaiheessa takas.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Hämmentää koska miks eunkwangis on sitä jotain, mitä en osaa selittää edes tai tunnista että mikä se jokin on.

Samoin villussa, en tunnista että mikä se niiku on. En tunnista kenestäkään kehe oon ikinä ollu ihastunu et mikä se jokin on. Jotenkin vaan se ihminen, kokonaisuudessaan kai, viehättää, mutta en kuollaksenikaan vaan tajua.

Ja sitten jotkut ei viehätä kuten se irl tyyppi :D jotkut ei vaan aiheuta sitä :DDDDDD omituista.




Sitte joku random villu toki viehättää niin paljon että ei pysty olla sitä miettimättä edes. Ei voi muuta sanoa kuin että makuja on monia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
"Ihminen voi rakastaa elämänsä aikana monia ihmisiä, eikä yksikään vahvasti koettu ja eletty rakkaus katoa meistä mihinkään. Rakkaus on ikuista, eikä se kuole koskaan."

No aijaa, varmaan, mutta tätä ei voi sanoa rakkaudeksi vaan................. En tiedä. Ihastumiseksi :D näköjään ihastuminenkin on ikuista eikä se kuole koskaan... Tai siltä näyttää....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Mua vaivaa nää asiat

Miks noiden kolmen kohalla on tapahtunut tollast paskaa???????????

Ne on niiku ne jotka vaivaa koska aavistukset. Inhoon........................................

Aavistukset villusta

Aavistukset eunkwangista


Aavistukset timosta




NE vituttaa

Mutta onks kenestäkään muusta ollu aavistuksia? Ei musta. Ei kai mitään tollasia..

En tiedä

Mutta en usko niiden tarkoittavan mitään

Mutta tuntuu oudolta kaikki

Ja niinku


INHOTTAVAAAAAAAAA

yritä jatkaa eteenpäin kun vanhat muistot kiusaa?????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
"kauan sitten minussa
Aavistus jo sinusta"

😭 Sanomattakin selvää että inhoan tota kappaletta ja vaan tuo kohta periaatteessa liittyy kaikkiin kolmeen. Miks mulle kävi niin :DDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Basically tää oli nyt kyllä yuton syytä.......... Ja algoritmin....... Voi vittu.... Nimittäin youtuben jossain etusivulla oli se saatanan "kino doesnt know and yuto doesnt either" video ja siinähän oli sit ek ja olin silleen "😳" koska olin heti sillee and i oop-

Basically

Se oli taas niinku heti kerrasta poikki melkeinpä

Ei vaan siis for real sen videon loppupuolella viimeistään olin jo sillee "i MIGHT have a crush on him too" please help

I did not expect this

Aaaaa sitä paitsi se vidi missä hui wooseok ja jinho laulaa shine + missing you 😭😭😭😭😭 it killed me it was too much for my HEART

STOP THIS SUFFERING oh my freaking hecking heck

Mutta siis selasin spotifytani ja löysin l:n listan ja sielläpä oli nämä biisit:



Just like i said.

+ Oon varma et oon tätä missing youta kuunnellu mut en löytny et millä listal se ois mut muistan ton kuvan ja muutenki oon 99 prossaa varma:

So basically i'm dead inside right now

.................

Ainii PLUS kuuntelin wow joskus....... Toukokuussa ehkä tai jossain tässä ihan jokin aika sitten, kosk muistan niin hyvin et katoin sitä youtubest ja + youtube näyttää et oon kattonu sen joten kai mä sit oon kattonu sen :DDDDDDDDDDDDD ja muistan sen ugh olikohan se viel sillon ku mul oli ihan SAIRAAN paha olo ja sit yritin piristyy tai jotaki eikä se ehk oikee auttanu tai en tiiä :DDDDDDDDDD OH LORD

WHAT 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 en tiiä mitään en muista mitään
KAUAN SITTEN MINUSSA
AAVISTUS JO SINUSTA

😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922

"Kauan sitten minussa
Aavistus jo sinusta........."


Jos se ei ollu toi nimenomainen artikkeli niin jokin tuollainen kuitenkin.

Sit vaan silleen ".. täs on jotain outoo"

Et fuck you.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Vielä ennen tuotakin oli se kun olin LAPSENA elokuvissa ja joku kummeli-leffan mainos siinä oli ja mun muistaakseni se oli kyllä Alivuokralainen


Niin en tiedä miks jäin miettimään sitä

Mut aina muistan sen millast se oli

Olin vaa jotenki sillee "... Kummeli......?" Ja se vaan oli jotenkin... Sekin tuntui niin oudolta..... Enkä osaa sanoa miksi... Mutta muistan että silloin se jotenkin tuntui oudolta en kai muuten olisi sitä jäänyt miettimään, SILLOIN siis. Alivuokralainen on tullut oonko mä sitten 10 ollu silloin.

Sairasta, ei mulla muuta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Siis jos nää on jotain juttuja????

Mutta ei voi olla????????

Niille on oltava jokin täysin muu selitys :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Sillon laivalla 2014: kauan sitten minussa aavistus jo sinusta

XDDDDDDDDDDD

juu ei saatana..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Kun luin timpan nimen: "täs on jotain outoa"
Kun luin villun nimen: "täs on jotain outoa"
Kun luin eunkwangin nimen ja kuulin sen äänen: "täs on jotain outoa"

Ei jumalauta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
Kuitenkin jokainen noista oli sellainen mitä jotenkin ihmettelin jo silloin, ei niin että vasta myöhemmin olisin alkanut ihmetellä niitä keissejä.

Siis mun mielestä. Ainakin mun mielestä noi uudemmat jutut mutta sitten varmaan se laivajuttukin ja varmaan se leffajuttukin. Ainakin muistelisin niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,799
Reaktioarvo
2,922
En pysty vastustaa Timpan hymyy.

Okei pystyn sanoo ainakin yhen asian mihin oon heikkona noissa its their smile :////////// and laugh :////////////////////// and eyes :////////////

Painukaa vittuuuuuuuuuuuuu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
 
Ylös Pohja