Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Joskus kyllä ihmetyttää sekin kuinka oon niin kaikkiruokainen. Yleensä rockmusiikin kuuntelijat on todella tiukasti omissa poteroissaan eikä koskekaan vaikka johonkin kpoppiin tai mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
vittu että repeilen tuolle mun ja costin yhteiskuvalle 😂😂😂😂😂😂😭 näyttää niiin hauskalta toi pituusero. Ois kiva jos ois kans villun kaa yhteiskuva :D sekin varmaan näyttäisi hauskalta. Tumpinki vieressä näytän näköjään aikas lyhyeltä 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Enpä tiedä MIKÄ siinä on se juttu mutta jostain kumman syystä kun katsoo kyseistä henkilöä niin tulee vain niin vahva tunne että haluaa vain olla kiinni siinä. Vain luoja tietää miksi vitussa. Itse en ymmärrä mistä sellainen johtuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Joku ihme siinä vain vetää puoleensa ihan hulluna. 😭😭😭😭 Jotenkin siinä ei vaan mitään logiikkaa ole ja edelleen tuntuu siltä että ei SAIS vetää puoleensa mutta minkä minä sille voin 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Mua jotenkin niin häiritsee yleensäkin se etten ymmärrä mistä se ihastus tulee. Niiku. Miks. Se vaan hämmentää mua

Oikeestaan niinku kaikkien kohdalla

En tajua eunkwangistakaan että mistä se ihastus tulee niiku
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Vittu tää on PAHA:


Varmaa siks ku ilmeisesti julkastu tammikuussa 2020.

Ehkä siksi se on niin perkeleen paha biisi. 😬
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,883
Reaktioarvo
2,922
Toi biisi liittyy niin vahvasti villuunki koska samana päivänä kun tota ensi(?) Kertaa kuuntelin sillon niin tuli tallennettua villustaki kuvia ja se oli varmaan just se päivä kun olin sillee "mut jos oon eunkwangin kaa miten voin olla ilma villuu" tai jtn ":D"
 
Ylös Pohja